A CNBC-nél olvasható a beszélgetés teljes szövege. Vincentnek további négy percébe és 15 darab erélyes "cancel the account!" azaz szüntessük meg az elõfizetést felszólításba került, míg az operátor végre beadta a derekát. Végsõ próbálkozásként a csaávó még megkérdezte, a közelben van-e esetleg az elõfizetõ édesapja, mert beszélne vele is...
Az AOL az eset után elnézést kért Ferraritól és elbocsátotta kötözködõ ügyfélszolgálatosát, de Vincent szerint rengeteg ilyen eset történik nap mint nap, õ sem véletlenül vette fel a telefonbeszélgetést.
A Homár minden bevált ötletet arcátlanul lenyúl lelkesen honosít meg, ezért arra kéri T. olvasóit, küldjenek, illetve provokáljanak ki hasonló beszélgetéseket. Sajnos házunk táján pl nem rögzítettük a UPC kábeltévé-elõfizetés lemondását, ahol a kedves hölgy elõször elhûlt, miért teszünk ilyet, nincs idõnk tévézni vagymi, majd a másfél éve nem használom válaszra megkérdezte, nincs-e vki a kerületben (egy rászoruló!), akinek a nevére át tudnánk iratni.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.