Tékozló Homár

Lelki terror egy elõfizetésért

AOL-ügyfélszolgálat

2006.06.27. 14:58 | jackyll | Szólj hozzá!
Minden idõk legdurvább ügyfélszolgálati párbeszédét sikerült rögzítenie Vincent Ferrarinak, aki a jobb napokat élt AOL-os elõfizetését igyekezett felmondani. Kiderült a csel, azért van még mindig annyi elõfizetõje a gyengélkedõ internetszolgáltatónak, mert 15 percig tart, amíg humán operátorig jut az ügyfélszolgálatra betelefonáló júzer és csak ezután kezdõdik a móka.

A CNBC-nél olvasható a beszélgetés teljes szövege. Vincentnek további négy percébe és 15 darab erélyes "cancel the account!" azaz szüntessük meg az elõfizetést felszólításba került, míg az operátor végre beadta a derekát. Végsõ próbálkozásként a csaávó még megkérdezte, a közelben van-e esetleg az elõfizetõ édesapja, mert beszélne vele is...

Az AOL az eset után elnézést kért Ferraritól és elbocsátotta kötözködõ ügyfélszolgálatosát, de Vincent szerint rengeteg ilyen eset történik nap mint nap, õ sem véletlenül vette fel a telefonbeszélgetést.

A Homár minden bevált ötletet arcátlanul lenyúl lelkesen honosít meg, ezért arra kéri T. olvasóit, küldjenek, illetve provokáljanak ki hasonló beszélgetéseket. Sajnos házunk táján pl nem rögzítettük a UPC kábeltévé-elõfizetés lemondását, ahol a kedves hölgy elõször elhûlt, miért teszünk ilyet, nincs idõnk tévézni vagymi, majd a másfél éve nem használom válaszra megkérdezte, nincs-e vki a kerületben (egy rászoruló!), akinek a nevére át tudnánk iratni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása