Tékozló Homár

Tartsd meg az aprót, te mocskos állat

2006.07.03. 09:12 | jackyll | 2 komment

Nem kell Sherlock Holmes-i kombinációs készség, ha valahol sokadszor adnak vissza rosszul, kizárhatjuk a lehetetlent, vagyishogy a pénztáros egy intergalaktikus kémcsereprogram tagja, aki a vásárlók déenesmintáiért cserébe tesz apróbb szivességeket a vezetõségnek munkaidõ után. Olvasónk, Boci oknyomozásából kiderül, a sötétség erõi sajnos teljesen hagyományos formában húznak le mindenkit egy MOL-benzinkúton, de összeesküvés azért van:

Levelemben az Üllõi út 661. alatt álló MOL töltõállomásról írok (Lõrinc Center mellett). Ezen a kúton többször tankoltam már, bár eddig igen naivan álltam hozzá az eladók viselkedéséhez. Elõször néhány hónappal ezelõtt volt problémám a kúttal (sõt nem is a kúttal, hanem a pénztárosokkal), amikor is 20000 forintos bankjeggyel fizettem. 1000 és 2000 forintosokban kaptam a visszajárót, a bankjegyek össze-vissza voltak és valahogy egy ezressel kevesebbet adtak vissza, amit csak késõbb vettem észre.

Gondoltam naívan, biztos elnézte a pénztáros és mivel én sem vettem észre idõben sokat nem tehettem. Volt néhány tankolásom ezután, amikor minden rendben ment, de általában csak 2-3 ezer forintot kellett visszaadniuk. Néhány hete ismét majdnem 8000 forint volt a visszajáró, és ismét 1000 és 2000 forintosokban kaptam össze-vissza, közben az eladó (ugyanaz mint elsõre) próbálta elterelni a figyelmem, odaszólt valamit a másik eladónak, mintha nem is rám figyelne. Tanulva a régebbi esetbõl megszámoltam a pénzt, és érdekes módon ismét 1000 Forinttal kevesebb volt amire fel is hívtam az eladó figyelmét. Õ elnézés kérés helyett odaadott még egy ezrest kelletlenül (látszott rajta, hogy tudja nagyon jól, hogy kevesebb). Na gondoltam most tankoltam itt utoljára, de kedden (június 27.) ismét erre vezetett az utam és lusta voltam máshova menni, gondoltam úgyis figyelek a visszajáróra. Tankoltam majd bementem fizetni. Egy hölgy volt elõttem aki sorra is került kb. 1 perc múlva. A hölgy tankolt X összegért, amit a kártyájával ki is fizetett, de ezenkívül még vett pár csokit, amiért készpénzben egy 10000 Forintossal fizetett ki. A pénztáros ez esetben más volt, mint aki nekem rosszul adott vissza, de egybõl feltûnt, hogy neki is 1000 és 2000 forintosokkal ad vissza szintén rendszertelenül.

A hölgyön látszott, hogy nem figyelt, gondoltam szólok neki, hogy számolja meg a visszajárót, de amint megkapta a pénzt egybõl elkezdte átszámolni a pulton. Mit ad isten, valahogy 1000 forinttal ez is kevesebb volt, a hölgy elmondta az eladónak, hogy tudta, hogy kevesebb lesz, mivel a múltkor ugyanígy vágta át ugyanez az eladó (más mint aki nekem adott vissza rosszul). Mondta, hogy szándékosan vásárolt pár csokit készpénzért, hogy kiderítse véletlen volt-e a régebbi esete. Miután megkapta a teljes visszajáró összeget, mindenkinek mondta a kútnál, hogy figyeljen a visszajáróra, mert szándékosan átvágják az embert. Az esetekbõl leszûrhetõ a nagy valószínûséggel igaz következtetés, hogy a pénztárosok egymást betanítva szervezetten károsítják meg vásárlókat.

Az esetet megírtam a fogyasztóvédelemnek és a MOL-nak is, egyik helyrõl sem jött visszajelzés eddig, bár még csak 3 munkanap telt el.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AKIKETATVERTEK 2012.04.25. 23:30:19

Mar onmagaban a nev is,hogy egeszsegklubnak nevezik onmagukat vitathato. Hiszen,a stresszt nem megeloztem azzal,hogy klubbtag lettem,hanem tartozast vertek a nyakamba!
Mindez ugy kezdodott,hogy egy ceges munkatartsam ajanlott egy fitness termet,ami kozel volt az akkori munkahelyemhez.Nagyon orultem,hogy nem kell messzire mennem,meg a lakhelyemhez is kozel volt a klub. Nem kell reszletezzem,hogy miert is nem veletlen,hogy a Kiraly utca kornyeken talalhato ez a terem. Elso alkalommal,korbevezetett egy rendkivul kedvesnek tuno,am rettentoen agressziv marketinges emberuk,aki a tulsulya ellenere probalt meggyozni arrol engem,mint szakedzot,hogy mit es hogy csinaljak a gepeken:)
Sikeresen felre lettem talyekoztatva,amikor a klubtag szerzodest elem tettek.Ez egy ket oldalas szerzodes,az egyik oldalon az adataid kell,hogy szerepeljenek a masik oldalt pedig a feltetelek vannak jelen olyan apro,nem fekete, hanem halvany szurke betukkel,hogy azt ember nem latja szabad szemmel.A kollega igerte,hogy a szerzodest felbonthatom akarmikor,csak szoljak oda a klubba,akar elkoltozok,akar elbocsatanak a munkahelyemrol,barmi gond adodik.Termeszetesen utolag hiaba jeleztem felejuk az orvosilag is igazolt betegsegem letet.A telefon tulso vegerol igy hangzott el a mondat: Persze termeszetesen tudomasul vettuk,felbontjuk a szerzodesed!
Ebbol egy szo sem lett betartva,a szerzodes, mint kiderult,korlatlan ideig meghosszabodik egy ev utan.
Birosagi per lett belole:(Termeszetesen a biro egy tanut sem hivott be meghallgatni,azt sem vette figyelembe,hogy a kezdo reszletet sem fizettem be,holott,anelkul nem is ervenyes a szerzodes.Eleg sok furcsasag lengi korul ezt az egesz ugyet. A felszolitasok is ugy erkeztek,hogy alig maradt par napom a pert megelozoen ugyvedet talani.

Kerek szepen mindenkit,akik hasonlo cipoben jarunk,vagy jartunk valaha,hogy fogjunk ossze es tegyunk ellene,hogy a magyar embert ne zsakmanyolhassa ki minden idetelepult idegen.
holmesplaceatveres@freemail.hu

AKIKETATVERTEK 2012.04.25. 23:34:47

Mar onmagaban a nev is,hogy egeszsegklubnak nevezik onmagukat vitathato. Hiszen,a stresszt nem megeloztem azzal,hogy klubbtag lettem,hanem tartozast vertek a nyakamba!
Mindez ugy kezdodott,hogy egy ceges munkatartsam ajanlott egy fitness termet,ami kozel volt az akkori munkahelyemhez.Nagyon orultem,hogy nem kell messzire mennem,meg a lakhelyemhez is kozel volt a klub. Nem kell reszletezzem,hogy miert is nem veletlen,hogy a Kiraly utca kornyeken talalhato ez a terem. Elso alkalommal,korbevezetett egy rendkivul kedvesnek tuno,am rettentoen agressziv marketinges emberuk,aki a tulsulya ellenere probalt meggyozni arrol engem,mint szakedzot,hogy mit es hogy csinaljak a gepeken:)
Sikeresen felre lettem tajekoztatva,amikor a klubtag szerzodest elem tettek.Ez egy ket oldalas szerzodes,az egyik oldalon az adataid kell,hogy szerepeljenek a masik oldalt pedig a feltetelek vannak jelen olyan apro,nem fekete, hanem halvany szurke betukkel,hogy azt ember nem latja szabad szemmel.A kollega igerte,hogy a szerzodest felbonthatom akarmikor,csak szoljak oda a klubba,akar elkoltozok,akar elbocsatanak a munkahelyemrol,barmi gond adodik.Termeszetesen utolag hiaba jeleztem felejuk az orvosilag is igazolt betegsegem letet.A telefon tulso vegerol igy hangzott el a mondat: Persze termeszetesen tudomasul vettuk,felbontjuk a szerzodesed!
Ebbol egy szo sem lett betartva,a szerzodes, mint kiderult,korlatlan ideig meghosszabodik egy ev utan.
Birosagi per lett belole:(Termeszetesen a biro egy tanut sem hivott be meghallgatni,azt sem vette figyelembe,hogy a kezdo reszletet sem fizettem be,holott,anelkul nem is ervenyes a szerzodes.Eleg sok furcsasag lengi korul ezt az egesz ugyet. A felszolitasok is ugy erkeztek,hogy alig maradt par napom a pert megelozoen ugyvedet talani.

Kerek szepen mindenkit,akik hasonlo cipoben jarunk,vagy jartunk valaha,hogy fogjunk ossze es tegyunk ellene,hogy a magyar embert ne zsakmanyolhassa ki minden idetelepult idegen.
holmesplaceatveres@freemail.hu
süti beállítások módosítása