Tékozló Homár

A túrós rúdnak szeme van

Winny túrós desszert

2006.07.04. 00:00 | jackyll | Szólj hozzá!

Visszatérõ elkövetõnk, Mrtn egy meglehetõsen bizonytalan állagú anyagba vágta a fejét. A fotó alapján valahova a paprikás szójafasírtfagyi és egy kettévágott shai-hulud féreg közé lõnénk be. A valóság rémisztõbb. Persze ennyi pénzért örüljön az ember, hogy becsomagolták.

Tegnap láttam a Corában a túró rudik között egy Winny túró "csoki" nevû "túródesszertet". Csak 18 Ft volt, ezért vettem belõle kettõt. Amikor kibontottam, megcsapott a rohadó túró szaga.

Még szavatossági idõn belül volt. Ettem két harit, de olyan cefre íze volt, hogy majdnem behánytam. A másikat csak a fotók kedvéért nem dobtam ki rögtön. Nézzétek meg a képeket!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása