Az Eastpak a jól bevált Build to resist szlogenje köré különösebb erõlködés nélkül csavarhatta fel tehát a zombi-tematikát, pláne, hogy a mûfaj néhány éve sikeresen feltámadt.
A reklámzombik napja
Satisfaction, Belgium/Eastpak
A Homár nem feltétlenül tartozik az Eastpak-fanok táborába, miután többször porrá ázott a vízen kívül mindennek ellenálló hátizsákjával, az élõhalottakat viszont csípi. Sajnos zombi-modelleket relatíve kevés reklámcég alkalmaz. Körülményes instruálásuk miatt szorulhattak a kokszos ribancok mögé, költeni amúgy sokkal kevesebbek kell rájuk.
Vrungel kapitány 2007.08.27. 17:31:43
Gabócatündérke 2007.08.27. 19:24:58
Tunguska 2007.08.27. 22:43:52
múvemáccsó 2007.08.28. 10:37:07
a szlogen itt mit is jelent?