Tékozló Homár

A reklámzombik napja

Satisfaction, Belgium/Eastpak

2006.07.05. 12:58 | jackyll | 4 komment
A Homár nem feltétlenül tartozik az Eastpak-fanok táborába, miután többször porrá ázott a vízen kívül mindennek ellenálló hátizsákjával, az élõhalottakat viszont csípi. Sajnos zombi-modelleket relatíve kevés reklámcég alkalmaz. Körülményes instruálásuk miatt szorulhattak a kokszos ribancok mögé, költeni amúgy sokkal kevesebbek kell rájuk.

Az Eastpak a jól bevált Build to resist szlogenje köré különösebb erõlködés nélkül csavarhatta fel tehát a zombi-tematikát, pláne, hogy a mûfaj néhány éve sikeresen feltámadt.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása