Tékozló Homár

Ne netezzél faluban vazger mer úgy lekorlátozlak, hogy a szalonna adja a másikat

T-Online/szerverkarbantartás

2006.07.06. 11:32 | szily | Szólj hozzá!


A T-Online-nal nem lehet szórakozni. A fogyasztói visszajelzések alapján õk olyanok, mint régi idõk sorkatonaságánál a kiképzõ õrmesterek: jelszavuk, hogy „nehogy má jól érezzék magukat.” Ezúttal egy nógrádi faluban volt valakinek jó sávszélessége. Haha, csak szerverkarbantartásig, mert akkor kapott egy jelentõset a vasvillával, miszerint a felére csökkent az addig pompás sávszélesség. Részletek lent.

Tisztelt Homár! Öröm az informatika korában a t-online ADSL. Egy nógrádi faluban két és fél éve telepítették az ADSL lehetõségét, én a második voltam. Csodálatos 2 Megás kapcsolatommal repkedtem a hálón, egészen tavaszig, amikor tartottak egy általános szerver karbantartást. Ezután sebességem lecsökkent, és hibát jeleztem szolgáltatóm felé. A reakció az volt, hogy lecsökkentették felére a sebességemet. Miután végighívtam minden fórumot, a kapott válaszok két csoportra ösztódtak:

1/ Amelyik szervnek nem volt a dologhoz köze, lelkesen buzdított.

2/ Aki illetékes volt elhatárolódott.

A T-Onlinétõl kapott válasz szerint a " hálózati összetevõk és a telefonvonal minõsége végett 1024 kbit/s" a sebesség. A Hírközlés Felügyelet szerint a szolgáltató olyan szerzõdést köt az elõfizetõvel, ahol olyan minimális sebességet határoz meg alsó értéknek, amit féllábbal is lehet teljesíteni, jelen esetben 256 kbit/s. Amennyiben ezt teljesítik a szerzõdésnek eleget tesznek és kész. Igaz, hogy a 8 szorosát fizetem, de ez senkit nem érdekel.

Kérdéseim:

1./ Milyen szerverkarbantartásról beszélünk, ha az eredmény rosszabb lesz.

2./ Milyen alapon csökkentik önhatalmúan a sebességet arra hivatkozva, hogy mindenkinél / 40 ADSL / ugyanúgy levették, holott ugyan abban a körzetben mindenki másnál mûködik, csak én lettem lekorlátozva.

3./ A sávszélesség miatt új elõfizetõt nem engednek a területre / t-online szerint / de egy ismerõsömnek 3 hete kötöttek be újat.

4./ Miért van, hogy ha az ügyintézõvel beszél az ember, az rögtön arra hivatkozik hogy technikai dolgokhoz nem ért. /akkor miért nem kiflit árul?/

5./ A kért múszaki szakvéleményt 2 hétre igérték 6 hét múlval kaptam egy szûkszavú levelet mely a fenti idézetet tartalmazta, mint müszaki szakvéleményt, valamint tájékoztatott a sebességemrõl, amit már eddig is tudtam.

6./ Miért van, hogy 2 hónap alatt a t-online egy mûszakist sem tudott kiküldeni?

7./ Miért van, hogy a t-online mindenáron szerzõdésmódosításra akar rábeszélni, ahelyett, hogy azt a szolgáltatást nyújtaná, amiért hiába fizetek, és ami másnál mûködik?

8./ Miért nem zavarja a T-online-t hogy hónapok óta többet fizetek, mint kapok, de 28 Ft.- késedelmi pótlékot felszámoltak./ a boríték és a csekk többe kerül/

9./ Miért lettek rosszabbak a hálózati összetevõk és a telefonvonal a szerverkarbantartás óta, holott mind a kettõt õk kezelik? 10./ Miért nekem kellene módosítanom a szerzõdést az Õ hibájukból?

11./ Miért van, hogy a t-online vezérigazgatójához írt levelemet 6 hete válaszra sem méltatják? Én csak annyit szeretnék elérni, hogy aki levette a sebességemet, ugyan olyan mozdulattal visszaállítsa. Ilyen hozzáállással kicsit nehéz megtartani az ügyfelek bizalmát. De egy nagy cég megengedheti magának. Még hányan lehetnek ilyen kiszolgáltatott helyzetben?

Köszönem segítségüket

Egy lelkes netezõ. /aztán lehet, hogy ha sokat írok végleg lekapcsolnak, nem lepõdnék meg. /

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása