Tékozló Homár

A Centrum Kft.-t nem érdekli a parkolójegy

Centrum Kft./bepróbálkozás

2006.07.21. 00:03 | szily | Szólj hozzá!

Induljon a gyûlöletfélóra, a porondon mindenki kedvence, a korrekt és rokonszenves parkolócég, Tudják, övék a tökéletes üzleti modell: nem nyújtanak semmiféle szolgáltatást, amiért cserébe sok pénzt szednek és még sokkal többet sarcolnak ki büntetésként. Belegondoltak már abba, hogy semmivel se lenne igazságtalanabb, ha a parkolódíjat igazoltan el kéne égetni a járda szélén? Sõt, nyilván javulna a fizetési morál, hiszen legalább nem a Centrum kapná a pénzt. Mai áldozatunk B., akivel annak ellenére fizettetni akarnak, hogy volt jegye, sõt azt le is fotózták.

Újabb kedves húzás a Centrum parkoló Kft.-tõl, vagy mittudomén mi a nevük. Tegnap kaptam egy levelet a hírhedt társaságtól, miszerint 2 tételes tartozásom van feléjük. Általában pontosan tudom, ha van mínuszom, úgyhogy ennek utána jártam. Bementem a Dohány utcai irodába, ahol kicsit kérdezõsködtem, mirõl is van szó pontosan.

Az egyik eset márciusban történt, amit el is ismertem, természetesen másnap be is fizettem, szerencsére nem OTP-n keresztül, mert rögtön azzal takaróztak, hogy 3 nap az átfutási idejük. Elméletileg 5 napon belül 1250Ft-t a pótdíj összege. Közöltem velük, hogy ez nem jött be, elfaxolom nekik az átutalási megbízást. Kipipálva.

De a másik, na az nagyon kemény. Május hónap, egy kedves ismerõsünk babát szült a Péterfy-ben. Szinte tisztán emlékszem a napra, öröm volt ez a nap. Mikor odaértünk, mondtam az asszonynak, biztos ami biztos, várjon meg a kocsiban, amíg elmegyek pénzt váltani, jegyet venni. Meg is tettem, kiraktuk a jegyet az ablakba, és mentünk látogatóba.

Mikor kérdeztem, hogy itt mirõl is van szó, a válasz egyszerû volt: Nem volt érvényes parkolójegy. Hát jó, mondom nyugodtan, nézzük meg a fényképeket. Meg is mutatták, volt 4-5 fénykép, amit úgy gyorsan végiglapozgatott a kis hölgy a kis TFT monitorján. Hóhó, mondom álljunk csak meg, menjünk csak vissza a szélvédõs képre.

És lám, parkolójegy az ablakban, de a kedves kolléga nem fényképezte le magát a jegyet, csak úgy az autó elejét kb az elsõ ajtókkal együtt. Hááát, mondom így nehezen lehet kivenni a jegyen található karaktereket, ha nem fényképezzük le ugye. Válasz: Nekik a kolléga állítását kell elfogadniuk, márpedig õ nem látott ott jegyet (vagy érvényes jegyet).

Ez még hagyján, de hogy lefényképezi a kék csomaggal együtt az autót, és mire kimegyünk nincs ott semmi, na itt kezdett el bedurranni az agyam. Hölgyem! Mondom ez egy olyan dolog, hogy én ide kiállok az irodájuk ablakába, és vaktában elkezdek fényképezni pár kocsit távolról, majd mondom, hogy nincs jegyük. Erre közölték, hogy bizonyítsam be, mutassam be nekik a májusi! parkolójegyet. Mondom anyád, hát nem gondolod, hogy ezzel tapétázok majd ki?

Utána rájöttem, hogy vele hiába kiabálok, mert õ csak ül a kis irodába, a kis fizetéséért, csak egy robot. Úgyhogy megvárjuk mi lesz a vége, de közölte a hölgy, hogy a bírósági tárgyaláson nem lehet felhasználni fényképet…:)

No comment.

Autós kollégák! Ha vesztek parkolójegyet, nyissatok neki egy dossziét és rakjátok el az összeset! Tõlem egy árva fillért sem fog látni ez a szedett-vedett senkiházi társaság, de gondoltam beküldöm nektek 1, azért, hogy figyelmeztesselek benneteket (bár lehet, hogy semmi újat nem mondtam), 2, hogy legyen valami nyoma.

És itt nem az összeg a dühítõ, mert a 2 jogtalan esetért összesen 6000 Ft-ot kérnének, hanem az, hogy ezek szerint megtehetnek, amit akarnak, mert a kollégák gyanítom, hogy teljesítménybérben vannak. Ez már-már feszegeti a jogtalan haszonszerzés gyanúját? Vagy tévedek? Ha bemegyek és kikérem a fényképet (mert azt csak a katonai top secret bázison tehetek meg a Peterdy utcában), elküldöm nektek kiegészítésképpen. Üdv. B.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása