Zoli és Dávid megdönthetetlen bizonyítékot talált, hogy az Auchan áruháznak fogalma sincs, mit árul, vagy ha igen, az nem szép tõlük:
A minap a budaörsi "madarasteszkó" az alábbi aranytojást tojta a homárkövetõ kincskeresõk kosarába. Adott egy kesztyû. El kell adni. Nyáron. A megoldás 2 variánsa:1. Az európai civilizációk nagy családjának öt dicsõ nemzete autó-polírkesztyûnek minõsíti, feliratozza és szolidan (!) illusztrálja, majd - akinek ez a dolga - eladja, hogy hazájából a fényes autók országa váljék.
2. Ezzel szemben Magyarország 2006: nyilvánvalóan nem az autóstársadalom az áruház prioriter vásárlói célcsoportja, ezért dacára a korábban háromszor elõforduló és másként nehezen értelmezhetõ autó-kifejezésnek, a szuggesztív képdíszítésnek valamint a 100 % poliészter feliratnak - el kell és el is lehet (sic!) adni KONYHAI PAMUTKESZTYÛ-ként az import e remekét.ui.: Lelki szemeink elõtt látjuk mosolyogva magyar asszonyok tömegét, akik frissen polírozott, csillogó tepsiben egyensúlyozzák a mákosrétest a konyhakövön.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.