Tékozló Homár

Szedd magad fürdõkád a Praktikerben

2006.09.06. 16:01 | jackyll | Szólj hozzá!

A házhozszállítás bizony sok boltban fájdalmas pontot jelent a javak megszerzésében. Anne a Praktikerbõl próbált elhappolni egy kádad és egy mosdót, de a rendszer az elmúlt évek során sem tisztult le annyira, hogy az alkalmazottak tudták volna, mi is ilyenkor a teendõ:

Párommal fürdõszoba felújításba keztünk. Gondoltuk, jó ötlet a Praktiker, hiszen mindenre van kész ötletük, majd segítenek... Augusztus 28. napján be is tértünk a Mester utcai üzletbe. Hosszas nézelõdés és apróbb dolgok vásárlása után rábukkantunk az éppen akciós sarokkádra. Szuper! - kiáltottam fel, Ez kell nekünk. Megkérdeztük a szaniteres eladót, mily módon vásárolhatjuk meg. Semmi gond, mondta, majd hozott egy fuvarlevéltömböt - merthogy házhozszállítással kértük - kérdi a kolléga, mikorra szállítsák. Megbeszéltük a szombati napot (09.02.), amit õ fel is jegyzett a lapra.

Azért írtunk rá még egy mosdókagylót is.... No, akkor hogyan tovább. Kolléga felvilágosított, hogy ezt a tömböt a pénztár után vigyük el az információs pulthoz, ott fogjuk fizetni. Kérdem, ezen kívül van-e teendõnk. Megnyugtatott, nincs. Pénztárnál kifizettük az "apróbbakat" (majd' 50 eFt-ot), majd irány az infopult. Ott kishölgy elveszi a tömböt, bõszen gépel, számol, számláz. Én meg fizet... Fuvarlevél egy példányát, csatolva a számlát átadja...itt is kérdem: Ennyi? Persze, viszontlátásra!

Nagyszerû hangulatban indultunk haza, ez aztán tényleg ügyfélbarát kiszolgálás. Aztán rá kellett jönnöm, csak addig tart, míg a pénzem a kezembõl a kasszába vándorol. Utána már eltûnik ez a "barátság". Szombaton délelõtt várakozó álláspontra helyeztük magunkat. Terveztük a fürdõszobát, melyik nap mit csinálunk még (mindketten dolgozunk hétköznap, nehéz így felújítani...). Délután 2 körül kezdtem aggódni, párom megnyugtatott, sok lehet a kiszállítás, nem biztos, hogy kora reggel kezdik...stb. 5 órakor már igencsak feszültek voltunk, vajon eltévedt a szállító?

Felhívtam az ügyfélszolgálatot. Egy hölgy sokadik csengetésre felveszi. Kérdem, hol a kád, a mosdó. Mondja, lekapcsol a szállítókhoz. Sok csöngetés, majd megszakad. Újra hívom a központot, senki nem veszi fel. Kb. a nyolcadik hívás után meguntam, hívtam a tudakozót. Adtak egy 40-es számot. Felhívtam a 40-est, kérdem, tudnak-e másik számot, mert nem veszik fel, nekem meg kellene a kád. Segítõkész kolléga megad egy mobilszámot. Felhívtam.

Kedves hölgy felveszi, elõadom gondomat. Végignézte valamennyi szombatra vonatkozó fuvarlevelét, miénk nincs közte! Hoppá! Államat felszedtem az asztalról... Elmesélem neki, a vásárlás menetét... s akkor megvilágosodtunk, hol a gond!

A szaniteres kolléga nem írhatta volna fel a szállítás dátumát, merthogy nem a Praktiker szállít, hanem egy külön szállító cég. Elõre kell idõpontot egyeztetni a vásárlás után. (Vagyis az információs pult után a szállítást intézõ pultot is fel kellett volna keresnünk.) Csakhogy ezt sem a szaniteres, sem az információs pultnál leledzõ emberke nem mondta. Sõt! "Más teendõ nincs!" - mondták. Szállítócéges hölgy sajnálja, de a kád marad. Egyébként ha gondolom, menjek be személyesen vasárnap (telefonon nem lehet elintézni!) és megbeszélünk egy idõpontot, és õk ki is szállítják 13.220 jó magyar forintért! A IX. kerületbõl a XVII.-be. Államat ismét felszedem, de most már a padlóról. Kösz, mondom, ez nem kell. Megoldjuk.

Másnap szereztünk utánfutót, párom a sógorával nyitás után nem sokkal érkezett. Árukiadónál jelentkeztek, jöttek az anyagért. Hozták is a raktárból... csomagolás nélkül, "pucéran". Párom már rutinos volt, átnézte. Jól tette. Az egyik oldalán egy jó tenyérnyi sérülés. Párom szóvá is tette, ezt ugyan nem viszi el. Raktárosok megdöbbennek, telefon a szaniter osztályra, valaki jöjjön le. Lejöttek, hoztak egy becsomagoltat. Biztonsági õr hölgy (!) még azért gúnyosan megjegyzi: Ezt nem akarja átnézni? Nem, nem akarta... Elhoztuk. Szombatunk, vasárnapunk ugrott. Fürdõszoba totál...

Ezek után nekem bátran kijelenthetem, nekem is van kész ötletem: Elõször és utoljára vásároltam a Praktikerben...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.