Megdönthetetlen alapszabály, hogy a pofáraeséshez vezetõ út fiatalosnak szánt márkanevekkel van kikövezve. A Yo!neked szolgáltatásnév például megnyerte a Homár „Dobermannal az álfiatalokra”-különdíját. De õk nem elégedtek meg ennyivel. Ha hiszik, ha nem, hallgattak arra a kreatív ügynökségre – a nevük remélhetõleg nemsokára itt pirul a kínpadon – amelyik kerékbilincset és mikuláscsomagot imitáló reklámanyagokkal akarta népszerûsíteni õket. Mi lenne ennél jobb? Talán egy regiment kartonból kivágott adóellenõr-sziluett? Vagy kalauznak álcázott hostessek? Egy Gyurcsány Ferenc-imitátor beküldése a máriapócsi búcsúba?
A Yo!neked amúgy egy szélessávú internetszolgáltatás a GTS Datanettõl. A szélvédõre helyezett mikuláscsomagba légfrissítõt rejtett a huncut marketinges. Íme egy levél az egyik felháborodott áldozattól:
Szia Homár!
Talán nem vagyok egyedül ebben az országban azzal, hogy utálom ha ismeretlenek a távollétemben babrálnak az autómmal.
Ma reggel kis híján a guta ütött meg, amikor a kocsimon a képen látható kerékbilincset találtam. A „jó neked” feliratot olvasva elõször azt hittem, a Centrum Kft sajátos humorának újabb gyöngyszemével találkoztam. De aztán közelebb érve láttam, hogy az ominózus szerkezet papírból készült, és az egész csak egy cég bugyuta reklámja. Ráadásul az utcában parkoló összes autó teli volt ragasztva ezekkel az álkerékbilincsekkel.
Ami engem illet, ezek után már elvbõl sem fogok rákattintani az így reklámozott honlapra.
További szép, bilincsmentes napot,
E
ui: és a szélvédõn egy rémes autóillatosítót is találtam, de részemrõl a fentieken ez egyáltalán nem változtat!
vernarancs 2007.08.22. 15:52:13