Re: Napi reklámpina – Lopták az ötletet a hollandok
Mikado/filmecske
Jó, jó, tudjuk, hogy egyszerûen nincsenek már új ötletek a reklámiparban, meg hogy az még nem lopás, ha valakinek hasonló jut eszébe a világ túlsó felén, de az elõbb beposztolt holland reklámfilm a jelek szerint mégiscsak egy az egyben egy japán szpot ellopása. Ezt Szabózé Zoltán kolléga vette észre, aztán több olvasó is megírta gyorsan.
A Mikado márkájú rudacskákat kívánatossá tevõ film sokkal jobb, mint a remake, ráadásul a sztori ebben a verzióban, ahol a lány a csokis édességért mászik fel a polchoz, még értelmes is. Hiszen, ahogy azt Géza nagyon helyesen megírta a remake-rõl, ha a csaj egyszer azért kapaszkodik fel a polchoz, mert kifogyott a papír, akkor mire másolódik a reklámosok második legszeretettebb fétise a kisgyerek után?
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.