Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tékozló Homár

Re: Napi reklámpina – Lopták az ötletet a hollandok

Mikado/filmecske

2006.11.07. 11:48 | szily | Szólj hozzá!
Jó, jó, tudjuk, hogy egyszerûen nincsenek már új ötletek a reklámiparban, meg hogy az még nem lopás, ha valakinek hasonló jut eszébe a világ túlsó felén, de az elõbb beposztolt holland reklámfilm a jelek szerint mégiscsak egy az egyben egy japán szpot ellopása. Ezt Szabózé Zoltán kolléga vette észre, aztán több olvasó is megírta gyorsan. A Mikado márkájú rudacskákat kívánatossá tevõ film sokkal jobb, mint a remake, ráadásul a sztori ebben a verzióban, ahol a lány a csokis édességért mászik fel a polchoz, még értelmes is. Hiszen, ahogy azt Géza nagyon helyesen megírta a remake-rõl, ha a csaj egyszer azért kapaszkodik fel a polchoz, mert kifogyott a papír, akkor mire másolódik a reklámosok második legszeretettebb fétise a kisgyerek után?
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása