Tékozló Homár

Körmös tészta

2006.11.14. 17:47 | jackyll | Szólj hozzá!

Igazi nyalánkságot talált Marcsi a tésztájában, csak valahogy õ pont nem így szereti:

A minap tésztát fõztem ki, és az alábbi guszta körömdarabot találtam benne. Beleöntöttem a fele tésztát a forrásban lévõ vízbe, sose szoktam átválogatni mint a lencsét, és mikor leszûrtem akkor jött elõ... az biztos, hogy nem az enyém, én nem festem, és megvan mind :) Hogy lehet ilyen körmökkel dolgozni egy tésztagyárban? Ilyenkor hol az ÁNTSZ?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása