Az évtized fejlesztése lehetett volna az 50-as években, Tuxi azonban ma reggel küldte be ezt a szuperolcsó parasztvaktást. Legalább a fogorvosok nem ajánlják.
Az egyik DM drogériában bukkantam a bolthálózat saját terjesztésû gyermekfogkrémére, amely a felirat szerint - és most tessék megkapaszkodni - cukormentes! Sokszor eszembe jut egyik "vezetõ" reklámügynökségünk kreatívjának hírhedt mondása: "A vásárlót nem lehet eléggé lenézni". Kiváncsi vagyok, hogy ezzel az õrületes reklámfogással mennyivel sikerült növelni a fogkrém eladási mutatóit. Hacsak a kisegítõ iskolák kisboltjaiban nem...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.