A bizalom a választópolgárok luxusa, ha pénzénél akar maradni, jobb, ha megfogadja ismerõsei tanácsát, mielõtt szervizbe adja telefonját. Mintahogy Gyros nem tette:
Szeretném elmesélni nektek, hogyan szabadított meg engem a T-Mobile a telefonom memóriakártyájától. 4 hónapos készülékem egy napon úgy döntött, hogy többé nem engedi akkumulátorát feltölteni. Másnap egybõl irány a szerviz. Barátaim tanácsát egyáltalán nem megfogadva (szerintük ki kellett volna vennem a telefonból a memóriakártyát, és felírni a telefon összes gyári adatát, biztos, ami biztos) én azt gondoltam, hogy egy ilyen nagy cégnél csaknem vágják meg az embert...
40 perc várakozás után a szervizes úriember készségesen átvette a telefonom, megnézte, és megállapította, hogy valóban hibás. Az orrom alá tolt egy apró betûs papírt, egy jegyzõkönyvet (kb. 8-as betûmérettel írva), aminek kétharmadánál szerepel ez a mondat: "Az átvétellel kapcsolatos egyéb megjegyzés: A telefont akkuval, akkufedéllel, töltõvel vettem át javításra."Hát persze hogy én vagyok a hibás, hogy ezt nem vettem észre. Biztosan csak véletlenül maradt le a jegyzõkönyvrõl a memóriakártya megemlítése, és amikor visszakaptam a javított telefont, csak véletlenül nem volt benne. Mindenesetre mikor láttam, hogy a javított telefonomban nincs benne a memóriakártya, egybõl visszamentem reklamálni. 1 óra várakozás, majd a kolléga úr a jegyzõkönyvre mutatott és megpróbálta velem érzékeltetni, hogy ezzel a trükkel itt ne próbálkozz apukám...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.