Luxusszolgáltatás: a Marks and Spencernél a vezérigazgató küld el a fenébe
Marks and Spencer/válasz
A Homár történetének legbizarrabb, egyben legmókásabb telefonbeszélgetése zajlott csütörtök délután. Ehhez még csak hasonlót sem éltünk át soha. Csöngött a telefon és otthonról, a betegágyából személyesen Jüttner Péterné, a Marks and Spencer vezérigazgatója* jelentkezett, hogy reagálna egy posztunkra.
„Igazán kedves, hogy maga a vezér emeli föl a kagylót, hogy elnézést kérjen” – gondoltam magamban, majd elkezdõdött a meghökkentõ beszélgetést, a várthoz képest pont fordított elõjellel. A vezérigazgató asszony ugyanis, hogyúgymondjam, leszúrt, mint Rittberger a pontozóbírót.
(Az elõzmény: G. kolléga Króm Nyúl név alatt megírta a Homárnak, hogy a Marks and Spencer hogyan utasította el megalázó kioktatás keretében egy, a garanciaidõn belül láb között elvásott nadrág becserélését. A vevõ a kolléga felesége volt. A csúcsidézet az M and S szakvéleményébõl: „A nadrág lábközti és fenékrészén látható kikopás és szakadás a viselés során kialakuló olyan folyamat, amely kezdeti, korai idõszakban már észlelhetõ és jelezhetõ lett volna. A hiba idõben történõ közlése a helyes vásárlói magatartás egyik alapvetõ elvárása. A hiba késedelmes közlése halasztó hatályú. ELUTASÍTVA!”)
Szóval vezérigazgató a vonalban, a Homár vallásos neveltetésének megfelelõen nyájasabb, mint egy vatikáni diplomata. Mindez hiába Jüttnerné kemény támadással indít, aminek az a lényege, hogy mit mer pattogni a vevõ, hiszen a féléves garancia utolsó napján ment el a boltba a szakadt nadrággal. Vagyis érvényes garancia volt rá – rebegtük, de a vezérasszony letorkolt, hogy nyilván nem akkor szakadt el. Pár órával a garancia lejárta elõtt, hahaha. Mér lenne ez nyilvánvaló – értetlenkedtünk. Ha egyszer érvényes a garancia és nem direkt vágták ki a gatyát, mi lehet a gubanc? Erre Jüttnerné lendületes monológjában kifejtette, hogy szerintük a kolléga felesége a kelleténél kisebb nadrágot vett, amit nem vallott be, a gatya régesrég elszakadt, de õ várt, a garancia utolsó napjáig. Elképedve kérdezgettünk vissza, hogy hogy tudná bizonyítani a rosszhiszemûséget egy ilyen esetben, meg mi van, ha a vevõ 5 hónapig mondjuk nem hordta a nadrágot és pont most bukott ki a hiba, de a vezérigazgató egyre jobban bekeményített. Átadtuk G. kollégát, aki jól le lett kapva a tíz körmérõl, aztán nemsokára újra mi voltunk a vonalban. A vezérigazgató ekkor már a “gusztustalan” minõsítésnél tartott, annyira felháborította, hogy egy újságíró megírja, ha fogyasztóként megleckéztetik.
Igazi angolos kereskedõ-vevõ viszonyrendszer, ezúton is gratulálunk a Marks and Spencer márka szellemes imázskampányához.
*Pontosabban, ha jól értjük, a Marks and Spencert forgalmazó “S” Modell Kereskedelmi Zrt. vezérigazgatója
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.