Tékozló Homár

Mégsem cserél mindent vissza a Tesco?

2006.12.28. 16:17 | jackyll | Szólj hozzá!

Folytatódik a posztkarácsonyi sírás-rívás, J. szerint most épp a Tesco a gonosz, hiába nyilatkozott rugalmas visszaváltásról Hardy Mihály.

Úgy kiakadtam a Tesco-n, hogy nem bírom magamban tartani. Azelõtt is utáltam, mert sose kapni náluk, amit éppen szeretnék, rendszeresen hazudnak az akciós újságaikban és még a polcra kirakott ár se nagyon szokott egyezni a terméken található vonalkód adta árral, de a héten egy újabb parasztsággal sikerült kihozniuk a sodromból. Történt ugyanis, hogy december elején vettem náluk egy mamuszt a kisfiamnak. Kínomban vettem, mert õ ilyet kért a Jézuskától, és sajnos sehol nem láttam, csak ezt a ronda teszkósat - hát megvásároltam. Karácsony elõtt viszont a Pólus Centerben szembejött velem egy nagyon helyes, kalapos kutyust mintázó darab, ugyanannyiért, mint a ronda teszkós, hát megvettem ezt is, és gondoltam, a másikat majd visszaviszem és levásárolom az árát.

Soha sehol (se az Auchan-ban, se a Cora-ban) nem volt még gondom a termékvisszaváltással (az Auchan-ban pl. egybõl az árát adják vissza), meg sem fordult a fejemben, hogy ebbõl probléma lehet. Hát lett! Hiába volt meg a blokkom és az érintetlen termék (még csak nem is látta a gyerek, a szekrény mélyén lapult 2 hétig), a vevõszolgálaton közölték, hogy 72 órán belül váltanak csak vissza termékeket. Hát nem kurva mindegy, hogy mikor vettem, ha egyszer hozzá se nyúltunk?! Ráadásul volt még nekik belõle, visszarakhatták volna a polcra, hátha jön még egy ilyen hülye anya, mint én és megveszi a fiának... Mindenesetre beírtam a vásárlók könyvébe, amire majd biztos megjön pár hét múlva a kedves válasz, hogy a hatályos jogszabályok szerint õk csak a 72 órán belül vásárolt termékeket kötelesek visszaváltani stb., stb.

Mindezek után ma reggel mit olvasok az indexen: Hardy Mihály nyilatkozik a karácsony utáni termékvisszaváltási policy-rõl, hogy õk ilyenkor milyen korrekten visszaveszik a nem tetszõ termékeket (a tartós fogyasztási cikkeket, sõt a higiénés és szépségápolási termékeket is, ha nem használták õket). De sajnos a gödöllõi szutyok teszkó vevõszolgálatára nem jutott el a szóvivõ úr hangja, ott ma is ugyanúgy 72 óráról beszéltek - merthogy tettem egy próbát, hátha megenyhültek a jogszabályok a karácsonyi melegben...de sajnos nem.

Így hát van egy ronda mamuszunk itthon, amivel nem tudunk mit kezdeni. És hidd el, kedves Homár, nem az 1.500 Ft-omat sajnálom, csak azt, hogy ennyire le lehet szarni a vásárlót ebben az országban, akibõl gyakorlatilag az összes rohadt multi él.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.