Logóváltás történt a legnagyobb banknál, amit egy olvasónk, Ernõ nem hagyott szó nélkül:
Egy új szerintem elég döbbenetes érdekességre hívnám fel a figyelmet. Alább csatolom az OTP Bank új logo-ját, amelyre image-váltásukat építik. Azt hiszem ez mérföldkõ a cégvilágban, hiszen végre itt egy õszinte cég, amely nem szemérmes, elismeri pozícióját, és magatartását, piaci viselkedését hûen tükrözõ módon jelenik meg a nyilvánosság elõtt. Számomra ez tükrözõdik az új logo-ból. Kicsit nyersre, de kétségtelenül szókimondóra sikeredett szerintem. Ha valakinek nem jutna rögtön eszébe mire gondolok, íme egy kis segítség:
1. Az OTP egy bank, Európa egyik legnyereségesebb bankja. A gazdag bankárok kapcsán gyakran asszociálunk kövér emberekre. 2. A fogyasztó általában szegény, egy nagy és gazdag bankhoz képest pici pont. 3. A nagy bank erõfölényben van a fogyasztóhoz képest és vissza is él ezzel a helyzetével rendszerint, ahogy az OTP is. 4. Az erõfölénnyel való visszaélés jogi terminológia, ami pestiesen és kissé vulgárisan szóval úgy mondanánk: szopatja a fogyasztót a bank. 5. Ha elõttünk van már ez a kép, akkor képzeljük el mindezt felülnézetbõl és bingó, nem úgy néz ki pont, mint az új logo? Nagy zöld pont: OTP Bank feje, sötétzöld körív: OTP Bank jobb és bal keze, kicsi sötétzöld pont: fogyasztó feje
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.