Egy másik direkt nem ordenáré taplóság, csak épp akkora, hogy az ember kiforduljon a bankból, mint ahogy P.K. is tette:
Az eset a XVII. kerületi OTP fiókban történt. Két hete nem tudom használni hitelkártyámat, mert nem fogadja el a terminál a PIN kódot. Számmemóriám kiváló, a kód stimmel, másfél éve használom a kártyát gond nélkül. Bemegyek a hibacetlikkel és a kártyával felszerelkezve a fiókba, mindjárt szólít is a kisasszony (ez az egyetlen kellemes élményem). Mondom neki, hogy mi a gond (nem tudok vásárolni a kártyával). Kipróbálja, tényleg nem jó a PIN kód.
Elmegy, de elõtte még két percet bájtársalog egy kolléganõvel valami másról. Én türelmesen várok. Miután megjárta a fõnöki irodát, közli velem, hogy ilyen hiba nem szokott elõfordulni, biztos én cserélek fel két számot (ja, három héten belül többször is). Õk nem tartják nyilván a PIN kódokat, nem tud segíteni.A megoldás: tiltassam le a használhatatlan kártyámat potom 4-5ezer magyar forintért, ennek fejében már adnak is egy újat. Azt nem lehet, hogy ezt a kártyát szépen félreteszem, az éves kártyadíj felét benyelem, és adnak ettõl függetlenül egy másikat? Nem.
Így átsétáltam a szemben levõ másik bankfiókba és igényeltem ott egy kártyát.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.