Tékozló Homár

Pénztárig vízálló cipõk a Humanicban

Humanic

2007.02.22. 10:37 | jackyll | Szólj hozzá!

Ha egy pillanatra belegondolunk, a garancia szegény kereskedõknek ugyanannyi problémát jelent, mint a vásárlóknak. Ha például véletlenül beszereztek egy kamionnyi selejtes árut, és mondjuk nem tudják az egészet egyben visszacserélni, mégse bukhatnak be többmillió forintot, nemigaz? A Humanicnál prod szerint megtalálták a megoldást arra az esetre, ha a vízálló cípõ ragasztása megadná magát a fránya esõs idõkben:

Bár téged nem igazán érint a téma, de azért vagyunk néhányan akik nem csak száraz idõben megyünk az utcára. Tegnap felkerestem a Humanic üzletét, ahol egyik kedvelt cipõgyártóm (nekem ilyen is van) cipõi közül kiválalasztottam 3 félét. Ezek közül egyen feltüntették, hogy "Nem vízálló", ezért ezt elvetettem. A másik színben, fazonban is megfelelt, sõt a lábamra is stimmelt. Boldogan robogtam a pénztárhoz. Udvarias pénztáros, fizetek, leveszik a lopásbiztosítót, majd becsomagolják. Majd utolsó felvonásként átadják a pénztári blokkot és ráragasztanak egy "Nem vízálló" feliratot.

Arra a kérdésemre, hogy miért, és ha igen akkor miért nem a pénz bekaszírozása elõtt - a válasz a következõ volt: Nem tehetünk róla, ha a gyártó nem írja rá, pedig mi tudjuk, hogy nem vízálló! És ha nem tetszik, akkor nem kell itt vásárolni! Vajon az eladók jobban tudják, mint a gyártó? Vagy csak azért kerül rá a cimke, hogy ha netalántán esõs idõben is fel merem venni, akkor automatikusan lehessen elutasítani a reklamációt? És mindezt miért azután, amikor már kifizettem az árát?
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása