A Homár nagyon nem szeret sorban állni, mert apró meszes lábai hamar elfáradnak, ráadásul a sorbanállás unalmas és idegesítõ. Gyula ugyanezen az állásponton van, amikor a Volánbusz jegypénztárai elõtt kígyózó sorok filozófiáján felkiáltójelekben bõvelkedve elmélkedik.
A fenti képet ma reggel 7.30-kor készítettem a Volánbusz Népligeti végállomásán. Mint jól látható, néhány ablaknál senki nem áll, míg másik ablaknál hatalmas a tömeg! Vajon miért? Valószínû erre a kérdésre nem tudnak válaszolni a Volán Rt. Vezetõi sem! Az üres ablakoknál nem árulnak bérletet! Még ilyen esetben sem! Semmilyen esetben sem!
Nem tudom milyen infrastrukturális beruházás hiányozhat a többi ablaknál – toll, vagy számlatömb -, mert technikát sehol sem használnak, de a pénztárosok teljesen elutasítóak!
Valószínû errõl az állapotról a vezetés mit sem tudhat, - többször próbáltam személyesen elérni Õket -, mert a munkaidejük 8 órakor kezdõdik. Egyébiránt nem is kitalálható, hogy az emberek többsége a hó elsõ napja és 6. között veszik meg a bérletüket. Azt pedig már kikövetkeztetni sem lehet, hogy mindezt a reggeli vagy a délutáni ( munka kezdete – vége ) órákban próbálják megtenni! Mindenesetre a kellemetlen tréfához gratulálok a Volán busz teljes vezetésének!
Gyula
Secnir 2008.01.07. 17:40:51
már ami a színvonalat tekinti