Tékozló Homár

Mobilspamból kiállításjegyet vásárolni

2007.03.09. 13:24 | jackyll | 1 komment

Aki kiváncsi, hamar belefut vmi visszafordíthatatlan dologba, például rásóznak egy raklap irodaszert vagy véletlenül vásárol két jegyet mobiltelefonnal a Lakástrend Kiállításra:

Az Elsõ Mobilfizetés Elszámoló Zrt. etikátlan, és talán jogsértõ üzleti tevékenysége miatt írom panaszlevelem. A történetem a következõ: Már jó ideje igénybe veszem a fent említett cég szolgáltatását, a mobiltelefonnal történõ parkolási díjfizetést. 2007.03.07. 19 óra után a következõ SMS-t kaptam a cég telefonszámáról (0036303444370): Kulonleges ajanlat kiemelt ugyfeleinknek! Vasaroljon 2 jegyet mobillal, 50% kedvezmennyel a 10. Lakas Trend kiallitasra 1500 Ft +50 Ft-ert. 06-80-989810 EMERt.hu. Miután a cég telefonszámát felhívni nem sikerült (a hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható...) gondoltam, felhívom a másik telefonszámot, azon biztosan többet is megtudok a lehetõségrõl. Miután felhívtam, egy gépi hang közölte, hogy vásárlásom sikeres, és azonnal küldik az igazoló sms-t.

Ezt meg is kaptam: Az On belepesi kodja: 65......, orizze meg es mutassa fel a bejaratnal.! 2 fo reszereervenyes 2007.marcius 9-en 19 oraig. Jegy ara 1500ft+50 ft Emert.hu. A baj az, hogy én nem akartam belépõt vásárolni, mindösze tájékozódni. Ezután még este felhívtam a cég 24 órás inf. telefonszámát (+36) 1 999-6100 , ahol azt a választ kaptam, hogy másnap továbbítják kérésemet az illetékesek felé. Másnap többször is telefonáltam, de választ nem kaptam arra,hogy törlik-e a vásárlásom,. A cégnél vezetett "számlám" ugyanakkor meg lett terhelve a belépõjegyek árával. Az érintett rendezvény ma van (2007.03.09.), ezért sürgettem az ügyintézést, mert nem akarom azt a választ kapni, hogy felhasználtam a jegyet, és ezután kérem vissza a pénzem.

Ma reggel újra telefonáltam, a információs muinkatárs közölte, hogy elutasították kérelmemet, mert tudnom kellett volna, hogy a 0680 után következõ 98 vásárlást jelent.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2008.01.07. 17:11:24

els...


...a szokásos
szovegteszt
süti beállítások módosítása