Tékozló Homár

Fantomsms a Pannonnál

2007.03.14. 08:30 | jackyll | Szólj hozzá!

László részletes decemberi számlája szerint egy délután 154 smst tolt át egy ismeretlen számra. Féregvírus a telefonban, hiba a szolgáltatónál vagy részeg kollégák a céges karácsonyon?

Nekem a Pannonnal gyûlt meg a bajom. Elõfizetéses készülékem van. A decemberi telefonszámlám a megszokottnál jóval magasabb volt, ezért kértem azt részletezve. Amikor megkaptam és átnéztem, rögtön rájöttem, hogy kiszámláztak számomra 154 db sms-t december 19-i dátummal, amit nem küldtem el. A dolog érdekessége, hogy az összes egy telefonszámra ment, ugyanazon a napon 5-10 percenként. Mivel a szám számomra ismeretlen volt, telefonom memóriájában sem szerepelt, sõt az elküldött üzenetekben sem találtam, levélben kértem a Pannont, hogy küldjenek új számlát az említett sms-ek nélkül.

Erre azt a választ kaptam B. Péter Úrtól, hogy a Pannon rendszerében nincs hiba, a szöveges üzeneteket a központjuk továbbította, ezért a számlán nem áll módjukban változtatni. Vizsgáltassam meg a készüléket (Nokia 6020-as). Bevittem a vásárlás helyére (Nagykanizsára), ahol szóba sem akartak állni velem, mert a telefon elmúlt egy éves, mit sem törõdve azzal, hogy a Nokiák garanciája két év. Kisebb vita után végül elfogadták a készüléket. Egy hét múlva közölték velem, hogy megnézték, (talán az üzletben?) a telefonom jó, ha akarom vigyem el Kaposvárra márkaszervízbe. Persze nekem ez annyiba kerülne, mint a 154 db sms.

Ezután újra levélben kértem B. Pétert, hogy adja ki a telefonszámhoz tartozó személy kilétét, mivel telefonon elérhetetlen, -folyamatosan hangpostán van- és az üzenetek tartalmát. Számomra mindkettõ ismeretlen. Úgy tûnik az is marad, mert azt a választ kaptam, hogy a szám titkos, és - idézem: "A számlázás jogossága nem függ attól, hogy az sms-ek megérkeztek-e." Miután megírtam neki, hogy panaszommal A TV ügyvédje címû televíziós mûsorhoz fordulok Õ gálánsan felajánlotta, hogy az sms-ek díjának felét a következõ havi számlámban jóváírják. Mivel sajnos nekem ez nem felel meg (nem fizetek olyanért még fél árat sem, amit nem vettem igénybe), próbáltam B. Péterrel telefonos kapcsolatot felvenni, de ez sajnos nem sikerült.

Kicsit vicces, hogy nem tudhatom, kinek küldtem 154 db sms-t, és az mit tartalmazott, ezért úgy gondolom nem fogom kifizetni, és azt hiszem mindhárom készülékemmel korrektebb szolgáltatót keresek. .........- az élvonal

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása