Tékozló Homár

Az igényesen gusztustalan magyar vírus

Budapest Bank/vírusmarketing

2007.03.28. 09:20 | szily | 1 komment

Talán a takarékosságukról és bélbe töltött sertésszármazékaikról ismert svábok ihlették a Homár nyeles szemének látókörébe került legfrissebb vírusmarketinges reklámfilmet. A Budapest Bank egyszerûségében is végtelenül gusztustalan klipjében ugyanis a kiszámíthatatlan, hisztis, követelõzõ emberek helyett svábbogarak a fõszereplõk. Sertés meg bél sajnos nincsen benne. Az új tuti reklámrecept: svábbogár + meztelen nõ = siker. A film itt nézhetõ meg.

A Homár múltjának egyik szoftperverz eleme, hogy szerzetesek által szervezett biológia szakkörbe járt, ahol az elsõ feladat a csótányboncolás volt. Innen tudjuk, hogy a csótány kívülrõl igazából egyáltalán nem gusztustalan, fõleg ha a belsejével hasonlítjuk össze, ami fehér, túrószerû anyaggal + egy nedvektõl dagadó átlátszó zsákkal van tele. A Budapest Bank filmje sajnos nem megy le az ilyen mély, õszinte rétegekig, de a maga módján azért megpróbál sokkolni, ami a végén talán siker is neki.

Capric küldte, itt a levele:

kedves Homar. orommel lattam, hogy vegre mi magyarok is elkezdtunk virusolni es mar nemcsak a youtuberol lopunk. a csatolt reklamszosszenet eleg gusztustalan, de legalabb emlekezetes :-). es nem meg1 dogunalom bankos szar

ja es a koroknai hangja igazan retros.

capric

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása