Talán a takarékosságukról és bélbe töltött sertésszármazékaikról ismert svábok ihlették a Homár nyeles szemének látókörébe került legfrissebb vírusmarketinges reklámfilmet. A Budapest Bank egyszerûségében is végtelenül gusztustalan klipjében ugyanis a kiszámíthatatlan, hisztis, követelõzõ emberek helyett svábbogarak a fõszereplõk. Sertés meg bél sajnos nincsen benne. Az új tuti reklámrecept: svábbogár + meztelen nõ = siker. A film itt nézhetõ meg.
A Homár múltjának egyik szoftperverz eleme, hogy szerzetesek által szervezett biológia szakkörbe járt, ahol az elsõ feladat a csótányboncolás volt. Innen tudjuk, hogy a csótány kívülrõl igazából egyáltalán nem gusztustalan, fõleg ha a belsejével hasonlítjuk össze, ami fehér, túrószerû anyaggal + egy nedvektõl dagadó átlátszó zsákkal van tele. A Budapest Bank filmje sajnos nem megy le az ilyen mély, õszinte rétegekig, de a maga módján azért megpróbál sokkolni, ami a végén talán siker is neki.
Capric küldte, itt a levele:
kedves Homar. orommel lattam, hogy vegre mi magyarok is elkezdtunk virusolni es mar nemcsak a youtuberol lopunk. a csatolt reklamszosszenet eleg gusztustalan, de legalabb emlekezetes :-). es nem meg1 dogunalom bankos szar
ja es a koroknai hangja igazan retros.
capric
TKB 2007.12.19. 17:14:46