Tékozló Homár

Szürke Nokiára nincs garancia

2007.04.03. 11:23 | jackyll | Szólj hozzá!

Zoltán azzal a szomorú ténnyel szembesült a minap, hogy Németországból importálódott N90-es telefonjára a Nokia csak az eredeti számla megléte esetén biztosítaná a 2 év garanciát:

Kb. egy éve megleptem magam szülinapomra egy modern sokat tudó mobillal, ez egy Nokia N90-es készülék volt. Imádtam, jól nézett ki, majd mindent tudott (persze olyat is amit sosem használok majd), szóval az elsõ telefonom amit igazán kedveltem... Eltelt 3hónap, s a vadi új telefonomon nem mindig érintkezett néhány gomb. Elég bosszantó dolog, ugyanis egy drágább készülék (vásárláskor 115.000 egységem bánta...) kicsit tovább kéne, hogy bírja, na de biztos csak én fogtam ki egy rossz telót, s gari pedig van, tehát hajrá beviszem, megjavítják, jó lesz. Nokia szervíz közli, hogy a tel nem garanciális (pedig a tipús 2 év garis lenne), mivel külföldön vették, behozták s én úgy kaptam meg a PART-NERO GSM bolttól, hogy a garit csak az eredeti német számlával tudnám érvényesíteni.

A nokia szervízt se nagyon értem, mivel ha bevállalnak 2 év garit, s a telefon IMEI számából meg is állapították, hogy amikor bevittem 5 hónapos volt a készülék, akkor miért kell nekik az eredeti számla, mért nem jó amit én kaptam a gsm boltból? Kicsit erõsködtem, de hajthatatlanok voltak, tehát két mód közül választhatok: 1 fogom a telót, s a GSM üzleten követelem a garit, tehát csináltassák meg 2 saját költség Azt kértem, hogy küldjék fel a Nokia szervízbe mondják meg mi a baja, s ha komoly pénz akkor a GSM bolttal csináltatom meg majd. Két nap múlva csörög a szervízes srác, hogy nincs jó híre ugynis a pesti szervíznek ötlete sincs mi a gond a telefonnal, tehát ki kell szállítani Bochumba, s majd akkor döntehetek a beavatkozás elvégzésérõl, ha õk meg tudják mondani kb mibe is fáj a dolog... (így már egy 10-es legalább a szállítás, plussz így "valószínûleg komolyabb javítás lesz, talán fõpanel csere, ami a kinti szervízdíjjal együtt kb a tel árának duplájára jöhet ki a végére", közölték velem kedvesen a szervízes skacok), hát akkor marad az elsõ variáció, beviszem a cuccot, a gsm boltba.

A telefonom eddig 3-szor javították, mindhárom alkalom több, mint egy hónapig tartott, s még mindig ugyanaz a gond bizonyos billentyûk hol érintkeznek, hol nem. Azt az apróságot nem is említve, hogy cseretelefont természetesen õk nem tudnak adni, szal oldjam meg magam! Most ott járunk, hogy kénytelen leszek peres úton követelni a telefon cseréjét, vagy a pénzem visszaszolgáltatását, mivel a elzárkóztak ezen megoldásoktól. Õk annyit tudnak csak tenni, hogy eladják a telóm vkinek, kb 60-ért s hoznak valami másik készüléket amit persze önköltségi áron megvehetek tõlük! Hát ez valahgy nem tûnt nekem jó megoldásnak, s ezzel behúznának a csõbe még vki mást is, mivel a használhatatlan telóm egy újabb szegény delikvensre sóznák..... Szal, mindenki okuljon, és semmiképpen ne vegyetek úgy telót, hogy a nokia Gari tuti nincs rendben, kéretik mindenkit rákérdezni, ha nem a három nagy szolgáltatótól veszi, elõfizetéssel, vagy kártyával! S szerintem nem érdemes a Part-Nero GSM boltot se nagyon választani, nekem legalábbis nagyon rosszak a tapasztalataim.....

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása