Ez az, amikor mi is elképedtünk, persze a szó pozitív értelmében. Hallottunk már kardos-kalandostól rokkant leszbikus nehézbúvárosig sokféle típusú filmrõl, de forrórágógumis-pöcshúzogatós, illetve turbómozdulatokkal megujjazós reklámfilmekrõl még soha. És ezt, örömmel mondhatjuk, magyarok találták ki. A népszerûsíteni kívánt termék se kutya, de nem is mangalica vagy rackajuh, hanem egy mobiltelefonra ragasztható gyûrû, amibe bele kell dugni azt, amit a lenti kiképzõ õrmesterek egységesen „családi ujjnak” neveztek, majd megpörgetni a készüléket.
Fantasztikus dolog, hogy egy ilyen egyszerû kiegészítõ segítségével és 5 perc gyakorlással parasztabbnak nézhetünk ki egy bruttóregisztertonna 22 éves BMW-tulajdonosnál. A weboldal tényleg csodálatos, hosszú félórákon át bolyonghatunk szöveges részeken – a különbözõ mozgásformák különbözõ szaknevekkel rendelkeznek, valamint a mozgások lehetõvé teszik a non verbális kommunikációt. Úgy mint pl. a Flip-Flop nevezetû fogás jelentése: igen, a Cobra jelentése: nem -, aztán nézhetünk rengeteg mókásnál tréfásabb kis oktatófilmet arról, hogyan kell megujjazni egy négydimenziós, láthatatlan nõt. Bolygóközi pettingelés alkalmával a Phonespinner vásárlói kétségtelen elõnyben lesznek.
A csúcs azonban a két korábban említett, a honi piacon remélhetõleg paradigmaváltást okozó filmecske. Halló reklámszakma, tessék tanulni ebbõl a recskázósból, illetve a turbómozdulatokkal megujjazósból!
Vannak kincsek a fórumban is - : akartam felhelyezni és bemozdult a kezem, teljesen véletlenül -, aztán akadnak további emlékezetes mozgóképek. Ha Razzia még köztünk lenne, mit írna például errõl a csávóról, aki egyszerre két kézzel ujjaz két telefont?
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.