Tékozló Homár

Pszichodelikus hétvége az emós Rodolfóval

hétvégi disztroj lájt

2007.05.18. 15:10 | jackyll | Szólj hozzá!

Véletlenszerûen jelentkezõ hétvégi disztroj rovatunk az erõszakhullám hátán szörfölés helyett kommercializáltan ellenkulturális hallucinációkba menekül. Make ads, not war!

A srácok a Pepsinél például belecsaptak a meszkalinba és elhatározták, hogy lenyomják a Coca-Cola másfél évvel ezelõtti dizájnerüvegszériáját. Üdvözítõ, mint minden szénné unt tömegcímke leváltás, csak kár, hogy ide sosem fog eljutni semmi hasonló. Na most, ha vki megcsinálná ugyanezt tojásokkal... Van videójuk, de a szájt látványosabb.

Az Audinak is van házi vizualizációja hullámzós napokra, amit állítólag New York-i házfalakon szoktak fodroztatni. Szerencsére nincs túlbonyolítva, színváltós kanyargó csíkokkal nehéz melléfogni.

Van, akinek mégis sikerül belefulladnia a mályvacukorba. A Presidentti szpotja annyira gejl, mintha a thai Walt Disney megolvadt szívének ekágéját renderelték volna le háromdében. Pedig finn.

A végére jutott az igazán durva, az emós Rodolfo tévémûsorának promóciója. Itt a klasszikus "add meg a barátaid adataid, és jól beparáztatjuk, hogy a Google-tól szivárogtak ki" trükk reciklálása történt, amibõl egy összesen egy alkalommal megtekinthetõ, személyre szabott youtubeoid videót kap a szerencsés címzett. Vélhetõen az ember elõször úgyis saját magának küld egy tesztüzenetet, amire nincs is szükséges, hiszen a videó címét megadják emailezés nélkül.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása