
A minap a madarasteszkóban rátaláltam a sajátmárkás készítmények és a noném márkák mértani középpontjában található úgynevezett semmilyenmárkás termékre - írta Marci. Kicsit azért konceptuális mûalkotásra gyanakszunk, de ha nem arról van szó, akkor ez egy kémfotó a hipermarketesek legújabb fejlesztésérõl. Ha jobban belegondolnak, ennek a terméknek minek név? És ha a fogyasztó nem fárasztja magát felesleges olvasgatással, több ereje marad a kosárba pakolás közismerten fárasztó mozdulatára.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.