Tékozló Homár

Homár bréking – Már nem a saját, hanem a semmilyen márka a divat

noname/párizsi

2007.05.21. 10:35 | szily | Szólj hozzá!

A minap a madarasteszkóban rátaláltam a sajátmárkás készítmények és a noném márkák mértani középpontjában található úgynevezett semmilyenmárkás termékre - írta Marci. Kicsit azért konceptuális mûalkotásra gyanakszunk, de ha nem arról van szó, akkor ez egy kémfotó a hipermarketesek legújabb fejlesztésérõl. Ha jobban belegondolnak, ennek a terméknek minek név? És ha a fogyasztó nem fárasztja magát felesleges olvasgatással, több ereje marad a kosárba pakolás közismerten fárasztó mozdulatára.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása