Tékozló Homár

Kreatív vírusmarketing Magyarországon

2007.06.06. 12:14 | jackyll | 1 komment
A hazai reklámszakma saját vállának veregetésére szolgáló Arany Penge Kreatív Reklámfesztiválon csak az nem nyer semmit, akinek egy ismerőse sincs a zsűriben (idén 100 döntősből 46 nyertes, két éve 55-ből 42-en nyertek, tehát éleződik a küzdelem). Olvasónk, Tamás kiszúrta, hogy akár egy filmből kivágott jelenet is lehet elég kreatív, hogy nyerjen a vírusmarketing-kategóriában. A Fliegauf Benedekből lett Romkert-"szpotról" egy éve írtunk, de álmodni sem mertük volna, hogy ilyen sokra viszi. Gratulálunk.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frucsasz 2009.07.23. 09:19:34

Ez már csak így megy. Belterjes társaság :) Nem csak a reklámszakma, de elég sok más ágazat is hasonló versenyeket rendez, ahonnan mindenki elégedetten tér haza, és szépen ki lehet rakni valami hízelgőt a falra.
süti beállítások módosítása