Tékozló Homár

Béna volt a kaller, erre megbüntették az utast

2007.06.25. 01:00 | szily | 25 komment

Remek, már úgy értem, rémes történet kedvenc MÁV-os blogunkról, a Megint Állunk Vazzéról: Gergelynek lejárt a diákigazolványa, amit nem is vitatott, aztán amikor az időközben érvényesített kártyával elment lezárni az ügyet, a MÁV kimutatta a foga fehérjét, 12 ezer forint erejéig. Ugyanitt legszebb vasútállomás-konteszt és egy rakás Naiv Ügyfél-sztori.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fekete ٢etek 2007.06.25. 01:57:56

dejó, végre első!

Ne utazz mávval, nemfáj fejed!

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.06.25. 05:10:07

Sajnos ez szinte mindennapos. Én találkoztam olyan kallerral, aki nem is tagadta, hogy ,,kár is bemenni bárhová", mert neki úgy kell kitöltenie a jegyzőkönyvet, hogy az üf.-nek fizetni kelljen mindenképpen. Miután aláírtad, sajnos nem reklamálhatsz.

Szóval, az ilyen necces ügyeknél arra vagy kényszerítve, hogy egyszerűen megvédd magad az intézkedő kallerral szemben, és elküldd a fenébe, a saját érdekedben.

flimo13 2007.06.25. 06:16:33

Én is jártam hasonlóképp, lusta voltam érvényesíttetni, aztán gondoltam veszek 25 év alatti jegyet, csak elcsesztem, mert azt hittem, hogy 50%-os (persze pénztárosnak pont most nem kért hozzá igazolványt), szerencsére retúr volt és kaller úgy döntött, hogy elveszi, és akkor büntetés nélkül teljes áron utaztam..

Vityaz 2007.06.25. 06:46:45

Vagy másfél éve még icvel utaztam, sima vonatokra képtelenség volt felszállni... Mindig apám vette meg a pótjegyet, vasárnap délután megyek jegyet venni: "Kezét csókolom! Egy diák retúrt kérek Budapestig mára!" Nyomtat, idead, fizetek. Már a vonaton bogarászom a jegyemet, mikor látom, hogy az holnapra szól... (igen, nekem kellett volna ellenőriznem a pénztárnál) Ebből nagy baj nem lehet, gondolom, hisz még nem járt le. Jön két kalauz, középkorú nő meg egy férfi. Nő nézi a jegyem, ráncolja a homlokát, hívja a faszit, hát engem meg kell büntetniük (engeeeem, miért, ártatlan vok mondom. Na jó, benyelem, a törvény szigorú bötűjét nézve igazuk volt. Öt perc múlva rongyol vissza a nő, hogy meg van-e még a cetli, mert a saját példányát adta ide, és ha nincs, őt megbüntetik. Mákja volt, hogy még nem dobtam ki... LOL

fekete ٢etek 2007.06.25. 07:27:11

kár volt odaadni neki, ha a törvény betűjét nézzük, már neked ajándékozta:)

orbison 2007.06.25. 07:40:42

Vityaz, remélem tényleg visszakaptad a jegyedet..... Szerintem csak akkor lett volna igazuk, ha azon a bizonyos következő napon már olcsóbb lett volna ugyanaz a jegy. :(

titok84 2007.06.25. 08:34:00

Miskolcra jártam egyetemre, de rokonoknál aludtam egy közeli településen. Egyszer minndjárt hozzájuk mentem, másnap kezdődött a konzultáció. Kértem a pénztárban diákot Miskolcig, és egy 50%-ost tovább. (Ugyanaz a vonat ment tovább a rokonokhoz.) Na, ezt a nő előbb nem értette, majd közölte, hogy ilyen nincs. Én akkor már vezető beosztásban dolgoztam, olyan területen, hogy a vonatkozó jogszabályokkal is tisztában voltam, hát nem hagytam magam. A nő végül azt mondta, akkor ad végig diákot (akkor az 70%-os volt.) Mondtam, hogy nem jó, mert MiskolcTÓL az már nem jár, meg fognak büntetni. Végül elmentem az állomásfőnökhöz (szerencsére belefért az időbe), aki állatira ledorongolta a nőt, elnézést kért, és kaptam jegyet. Egyébként nem Ominózus Nénitől, hanem a szomszédjától. Nehogymá...

Volti 2007.06.25. 08:50:25

hi
Máv is Volán is kegyetlen,de diákként jobban megéri mint autóval,ha nem vagy diák akkor már túl drága,mivel a felnőtt adófizetők állják a vén csotrogányok ingyen utazgatását,fúj

Amúgy nekem most volános sztorim van,Gyöngyösre mentem kedvesemmel volánbusszal(busz végállomás Eger),ahol sajnos elhagytam egy 50% kedvezményre jogosító igazolványomat,először gondoltam fel sem hívom őket,mert úgyis elrakták már rég,de aztán mégis telefonáltam,mire végülis meglett az elveszett papírdarab,de közölték hogy csak Egerben vehetem át,mert nem küldik vissza Bp-re és postára sem adják fel(50 forint lenne nekik)szóval nagyon kedvesek..szerencse hogy van ismerősöm Egerben és ő bemegy érte és elpostázza

ColT · http://kilatas.great-site.net 2007.06.25. 09:28:08

Engem meg érvényes bérlettel-diákkal büntetett meg a PKRT. 2db kétajtós szekrény ellenőr, én meg még éjjelinek is kicsi voltam, közölték hogy ők itten most engem megbüntetnek mert biztos nem az enyém a diák. 4000HUF. (5 évvel ezelőtt :-( )

hagyma1 2007.06.25. 10:05:20

Engem egyszer megbüntettek 6000 Ft-ra vonaton. Mivel végülis jogos volt a dolog (az én hülyeségem miatt történt), úgy döntöttem, hogy befizetem rendesen. Aztán mikor elmentem a központi pénztárba nagyjából a pofámba röhögtek, hogy hogy lehetek ilyen hülye, hogy képes vagyok befizetni...

_zsolti_ · http://flashgames.blog.hu/ 2007.06.25. 10:05:57

sebaj. nekik ez egy csodálatos emlék hogy mekkora kemények voltak. majd szépen egymás vállát veregetve hazaballagtak anyucihoz mert még egy kibaszott lakásra sincs pénzük. de majd egy szép napon visszaemlékeznek hogy milyen jó is volt keménykedni.... és szépen tovább kéregetnek a nyugati aluljáróban. :)

232323 2007.06.25. 10:07:19

Megoldás: a kedves kaluznak azt kell mondani, hogy MOST nem tudod felmutatni az érvényes diákot, ekkor ő (2 éve igy volt nekem), kiállít egy nagyszerű büntetést 500 forintról. Aztán elballagsz az iskolába minnél hamarabb a tanulmányi osztálytra és az ott dolgozó KTH-s nénit szépen megkéred, hogy szükséged van egy pár nappal előrébb dátumozott diákra... (ideiglenes diákot kiállítanak azonnal). Ha kicsit tiltakozna, elmondod a sztorit: segíteni fog. Aztán beballagsz a diákkal a MÁVhoz (ahol irtó csúnyán fognak rád nézni. Mikor odatipegtem 2 "nő" üldögélt csak a z irodában és beszélgettek: mondom "Helló"... 1 pőercig semmi válasz beszélgettek tovább.. majd "na mondja mit akar", aztán ugy nézték azideiglenes diákomat, mintha hamis pénz lenne, tapogatták, forgatták, - eleresztettem magam kifelémenet azért.

232323 2007.06.25. 10:10:16

előrébb -> visszább

Mr. Proper · http://copypasteblog.blogspot.com/ 2007.06.25. 11:30:11

Én a MÁV helyében a kollektív bűnösség szellemében automatikusan megbüntetnék mindenkit, aki egyáltalán fel mer szállni a vonatra. Aztán aki utólag tisztázni tudja magát, az mehet isten hírével. A bevételek is nőnének, és a járatok zsúfoltsága is csökkenne.

silent76 2007.06.25. 11:39:29

Ha már a felsöoktatásban tanulsz, illene helyesen irnod. 1-jén, és nem pedig 1-én.

(Én külfölröl irok, ezért nincs hosszú ö, ü és i a gépemen, de azért gondolom a tiéden van j betü...)

Józan paraszt (törölt) 2007.06.25. 11:43:35

Mi a bánat köze van a képnek a cikkhez?

Helota 2007.06.25. 12:31:46

kallernak kezébe iratokat nem adunk. ennyi a megoldás. aláírni meg pláne nem szabad semmit sem.

demizson bobby 2007.06.25. 14:19:54

Azé az nem úgy megy.Kaller elfut rendőrért, ui. pölö egyí Miskolc -B.pest útvonalon mindig akad egy rendőrpalánta.És akko adni kell az iratokat,mese nincs.

Vianne 2007.06.25. 15:13:17

Amennyiben jól tudom, nem vagy köteles megvárni a rendőrt, a kaller/ellenőr akaratod ellenére nem tarthat ott, valamint a rendőr nem adhatja ki a személyes adataidat harmadik személynek. Ha a rendőr ezt mégis megteszi, akkor feljelentheted.

Doubledeceker 2007.06.25. 16:20:36


Szörnyű ez az egész sztori, és itt előjön az iskolarendszer csődje is….

Egy felsőoktatásban tanulónak, egy ilyen szar kis ügyet hipp-hopp, el kell tudnia intéznie, mert ha nem soha nem adnék neki diplomát, még akkor sem, ha bölcsésznek tanul, és ó-keresztény és arab szakos…..

Bemenni a Máv-hoz, üvölteni-csapkodni, ha így nem megy, ajánlott levelet fogalmazni…

Bár az a baj, hogy az ilyen istentelen állami szervezetekről, minden lepereg…..

Az a felháborító, hogy ebben a kurva országban, minden csak azon múlik, mennyire üvöltesz, azaz mindenkinek magának kell megharcolnia a maga igazáért, ha erre képtelen akkor fizethet…..

Magyarul a lúzereket nap, mint nap lehúzzák, az igazi vérmes faszkalapok meg bármit megtehetnek, de az eredmény statisztikailag tökéletes….

232323 2007.06.25. 18:42:37

Vianne> "nem vagy köteles megvárni a rendőrt,..." > igen, csak mikor két megálló között eltellik félóra, addig a kallernak van ideje vidámkodni. 2.: ilyenkor az ember többnyire összeszarja magát.

silent76> Leszarom.

tehenke 2007.06.27. 09:03:50

Hangosan meg kell kérni a rendőrt, miközben igazoltat, hogy az adatvédelmi törvények értelmében ne adja ki a személyes adataidat. A Másik megoldás az szokot tlenni, hogy az ellenőr elővesz egy rendőrigazolványt, velem már csinálták. Ebben az esetben kérni kell, hogy nyilatkozzon, hogy mint ellenőr, vagy mint rendőr. Rendőrként nem kérünk jegyet, és lásd amit előbb írtam, kalauzként pedig nem írunk alá semmit. Azonosítószámot mindenképp felírni!!!

tehenke 2007.06.27. 09:07:02

Ja, és a kalauz akkor hivatalos személy, amikor a nagyanyám. Max közszolgálatot ellátó személy lehet, de akkor ilyen alapon az utcaseprő is az.

Atesh 2007.06.29. 12:33:28

Nos! Nem értek egyet sokmindennel!
1: ha vettél jegyet az IC-re csak másnapra szól, akkor nem károsítottad meg őket. Mert fizettél!!!!

Nekünk most volt egy eset az autópályán. Még új volt az autó, és nem tudtuk a rendszámot fejből, telón vettünk jegyet, csak el lett ütve a szám. Namármost nemrég jött a fizetési felszólító kb 12000ről. Hát bekaphatják, mert nem lesz kifizetve!!!!

Mert nem hiszem, hogy te csak azért visszautazol még aznap, hogy másnap is IC-vel mehess!!!

Kvázi a követelés nem jogos, mert hely volt a vonaton, nem más elől vetted el, és másnap azon ahelyen meg nem utazik senki. Tehát jogos? NNNNEEEEMMMM!!!!
süti beállítások módosítása