Tékozló Homár

Labanc-kuruc revival: az OMV reklámban alázza Magyarországot

2007.07.04. 12:13 | szily | 94 komment

Hiába a hegyekben álló zseton meg a közös Unió, Metternich vére úgy látszik nem alvadt meg. Az OMV olajcég ugyanis az "Ausztria megint kicsit nagyobb lett" szlogennel tudatta az osztrák fogyasztókkal a multinacionális vállalat magyarországi térnyerését. Nekünk amúgy alapvetően nem lenne problémánk egy osztrák okkupációval, fogyasztani jobban lehetne, de mennyire, sőt lehetne drukkolni a bombaerős közös síválogatottnak is, és olcsóbb lenne a Red Bull. Nem beszélve arról, mennyire megnőnének az országon belüli pisztrángozási és galócázási lehetőségek. Laci feljelentő levele és egy románoktól levetett OMV-reklám alant.

Volt szerencsém ezeket találni:
1. Az ÖMV Ausztriában így hirdette Mo-i térnyerését "Ausztria megint kicsit nagyobb lett".
2. A mostani Mol-deal előttsem gondolkodtak túl sokat, fogták a román reklámjukat (tavaly láttam Erdélyben), oszt jól kicserélték a szövegeket, amelyek amúgy nagyon gázosak.
Üdv, Laci
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.07.04. 12:15:16

Bocsánat, bocsánat, ne zárjatok ki!



ELSŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!

., (törölt) 2007.07.04. 12:28:30

És? A MOL már régóta Csányiék, és a többi genya cége. Ki nem szarja le ha buknak?
Attól, hogy Magyarországon van és Magyar cég volt, most RT. Azé aki megveszi. Majd még sajnálni fogom....

xombat.com 2007.07.04. 12:28:35

a kizaras mar nem divat
megkeresnek es lelovik a kutyadat

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.04. 12:29:15

Kuruc.info munkatársakat minden OMV kútra!
Egyébként ez csak az osztrák nacionalizmus ostoba megnyilvánulása. Még nincsenek azzal tisztában, hogy mi úgy kebelezzük be Ausztriát, hogy közben ők azt hiszik, hogy ők kebeleznek be minket. Mert foci eb-t márpedig rendezni fogunk. Ha 2012-ben nem, akkor rögtön 2008-ban! Éljen a svájci-magyar közös rendezésű futball eb!

leg 2007.07.04. 12:32:45

Felőlem jöjjenek, csak a zenéjüket hagyják otthon, amivel a síelőket terrorizálják a hüttékben. Vagy attól menekül mindenki azért ilyen jók a Mayerék?

Kozika · http://www.k-1.hu 2007.07.04. 12:33:20

utolsózni sem szabad?

amúgy most mivan az öemfauval? megvette agyaroroszágot?

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.04. 12:38:01

Azon is kéne aggódni egy sort, hogy Nigériában pang a machete-piac. Megfelelő eszközutánpótlás hiányában mivel fogjuk fenyegetni az ilyen idióta és szuperolcsó reklámfilmek kiagyalóit?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.07.04. 12:40:46

Én ezt a reklámot (videó) magyar tévében jócsajjal láttam. Az verzió jobban tetszett... :-)

Andie 2007.07.04. 12:47:28

A románban lehet, hogy nem kell, de a magyarban igenis szükséges vesszőt tenni a "több, mint" szerkezetbe.
Ez egy publikus reklámban orbitális hiba, öngyújtó.
Shell forevör.

Mr. Proper · http://copypasteblog.blogspot.com/ 2007.07.04. 12:51:46

Legalább kedves árpádsávos barátaink találnak majd maguknak igazi idegenszívű célpontot, amit megrohamozhatnak.

nikon 2007.07.04. 13:03:43

Én meg ezt a reklámot az Igazából szerelem című filmben láttam. Ott kreatívabbnak hatott...

andreasue (törölt) 2007.07.04. 13:14:10

Bodenlose Frechheit! Már megint itt pofátlankodik ez az alávaló szláv-mesztic csapat. A MOL nem érdekel, Gyurcsánék is csak azért küzdenek érte, az adófizetők zsebéből, mert az ő bizniszük. Pál László még mindig ott rontja a levegőt?

usb 2007.07.04. 13:14:47

a pisztrangok meg a galocak elkondolkodtatnak...........

Jack Bauer 2007.07.04. 13:16:56

Andie,

akkor kell vessző a "több mint" szerkezetbe, ha összehasonlításról van szó. Tehát a reklámban kell(ene), de ez nincs mindig így! Pl.: Ez több mint szemtelenség. (Forrás: A magyar helyesírás szabályai)

mig8 (törölt) 2007.07.04. 13:28:37

Szerintem ez magas labda volt. Le kéne ütni, hm?

Mondjuk mit szólnátok egy bojkotthoz? Ilyesmi volt már a Danone ellen, akkor bevált. Szerintem most is sikeres lenne...

No nem gondolom, hogy az OMV elállna a tervétől, de legalább bocsánatot kérne a reklámjáért. :-)

Sárvári János · http://szlovenszko.blog.hu/ 2007.07.04. 13:28:44

nem rossz, nem rossz, várjuk a Slovnaft reklámot

OkoskaTo:rp 2007.07.04. 13:29:53

Andie!

A "több" után nem mindig kell vessző. "Több (volt), mint testőr", de "több mint 1000 (benzinkút)". Mielőtt beszólsz ilyen magabiztosan, utánanézhetnél.

Kérhetsz engedélyt meghunyászkodni.

homár molla2 2007.07.04. 13:36:10

Bécs újra magyar falu lesz.

2007.07.04. 13:38:34

járjá bringával!

izlésrendőrség 2007.07.04. 13:39:21

én ismerem a buzi fajtájukat, köpedék egy nép, olyan mint mi, csak rosszabbak:)..ezek annyira lusták, hogy sem a peca, sem a gomba gyüjtögetés nem dívik náluk, inkább átjön magyarba oszt megveszi, nehogy le kelljen hajolni érte..meg 48 miatt is kibaszkodná,m aszemüket..én sosem felejtek, sosem bocsájtok, nem vagyok keresztyény

kutyavonat 2007.07.04. 13:44:28

"A hasonlító több, mint szerkezetben vessző van a mint előtt: Ez sokkal több, mint a tavalyi. Hat több, mint öt. Stb. (Ilyenkor a több ragozható: többet, mint ötöt stb.) – Nem kell azonban vesszőt tenni a több mint alakulatban a mint elé, ha a több mint (a majdnem ellentéteként) a mondanivaló tartalmának erősítésére, nem pedig összehasonlításra szolgál: Ez több mint szemtelenség. Több mint öt évig élt külföldön. Stb. (Ilyenkor a több nem ragozható.)"

mek.oszk.hu/01500/01547/01547.doc

Gecc 2007.07.04. 13:50:36

Valojaban en is leszarom, hogy az omv befalja-e a mol-t, de az iztos, hogy en omv-nel soha nem fogok tankolni. Egyszer televertek a kocsimat 2,5 liter vizzel. Szet kellett kapni az egesz tetves kocsit, ahol uzemanyag erte, hogy kitisztitsak.

Andie 2007.07.04. 13:57:00

Természetesen az adott szituációra, a táblán mutatott szövegre értettem a nyelvi kiigazitásomat, nem úgy általánosságban. És ahogy Jack is írta, igenis ebben az esetben kell.
Amúgy meg hunyász hunyász. :)

Énbiz' · http://nemcsalokadot.blogspot.com/ 2007.07.04. 14:08:32

Ezt csupán azért merték megtenni a labancok, mert sajnos a Tenkes kapitánya már nincs közöttünk.

feketeparduc 2007.07.04. 14:24:43

Ha arra gondolunk, hogy 1867 ben már kiegyezztünk........talán most sem lenne baj.

Florenix712 2007.07.04. 14:27:59

Télleg kéne bojkott..:P Danone-nál bejött. Egy darabig.. El is adták a Győri kekszet..:\

Alfonz 2007.07.04. 14:40:57

De a győri gyárat egy keszgyártó multi vette meg, talán maradnak a munkahelyek.
Én egyébként sohasem tankolok máshol, csak MOL-kútnál, igaz, hogy a blokkot biztos, ami biztos, elteszem. Más magyarok is megcsinálhatnák, ha jól esik nekik.
Egyébként meg csak érzelmi szempontból zavar ez bennünket. A gazdagok majd vesznek ömv-részvényt, oszt annyi.

nilsholgersson 2007.07.04. 15:05:35

majd jól megvesszőzlek benneteket, (vessző) mint Lúdas M., (pontvessző) ha nem hagyjátok abba.. (pontpont)

a vizes üzemanyag nem az OMV hibája, hanem az üzemeltetőjé. az vizezi, hogy átbasszon 5 ft-tal. Keresd fel, verd ki belőle a pénzed, dobáld meg makói hagymával, majd a végén húzz a lábára Dr. Batz papucsot. Hadd szenvedjen.

lazy 2007.07.04. 15:07:08

Egyezzünk már meg, hogy a reklámszövegben tényleg helytelen a vessző a több mint közt. kutyavonat nem is lehetett volna szájbarágósabb

mig8 (törölt) 2007.07.04. 15:08:44

Más megoldás gazdagoknak: mi lenne, ha most mi vásárolnánk fel az OMV-t? Már hiteleket vesznek fel, hogy tudják folytatni a MOL-részvények vásárlását, azaz felvásárlási célpont lettek (pont úgy, mint az a cég, amelyik megvette a Budapest Airport Rt-t).
Ugyan az osztrák állam 31néhány % fölött rendelkezik, de bőven elég lenne rájukijeszteni.

drotmalac 2007.07.04. 15:12:34

Andie, Andie, hát te tényleg nem figyelsz. Már Okoska és kutyavonat is megírta, hogy itt nemhogy nem kell, hanem egyszerűen NINCS vessző. Tehát helyesen: több mint 2500 benzinkút. Olvasásból egyes. Hunyássz.

majorosgy 2007.07.04. 15:14:23

ez egy 2006-ban indult reklámkampány résse, amit több országra is megcsináltak, ahol az omv-nek érdekeltsége van. ennek semmi köze a mol történethez. de azért poén.

További magyar hang 2007.07.04. 15:22:13

Az "Ausztria megint kicsit nagyobb lett" szlogen szerintem nagyon jó, de ez a spot meg übersz@r.

HitetlenTamaska 2007.07.04. 15:27:19

A cikk bullshit.

Es eleve egy felreforditassal csinal hangulatot, ugyanais az inkriminalt mondat pontos magyar forditasa igy hangzik: "Amival Ausztia IS megint valamivel nagyobb lesz".

Viszont ugyanezzel a logikaval Magyarorszag is megint valamivel nagobb lesz, hiszen az orszagokon ativelo synergia hatasok miatt a "nagysag" nem egymas karara hanem egymast erositve kovetkezhet be.
Azaz a hirdetesnek -szamomra- semmi fajta "labanckodo" kicsengese nincsen.

speciel 2007.07.04. 15:28:36

A kuruc(.info) életbe!
Felfalnak a monarchisták?
Vesszőt a kutakba!

Zaklató_Panda 2007.07.04. 15:31:40

Az omw ősi román benzinkút!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.04. 15:38:21

Az inkriminált mondtaban egyáltalán nem szerepel az 'is' szócska, ellentétben az apróbetűs résszel, ami kb. így szól, hogy az omv Budapestre is megérkezett. Az inkriminált kb. szó szerinti fordítása: Ausztria egy darabbal ismét nagyobb lett.

dani 2007.07.04. 15:39:19

Szerintem is fotosopp, mert a Lánchídra nem lehet ráhajtani kamionnal. Vagy de?

., (törölt) 2007.07.04. 15:44:16

Már bocsánat! Az OMV 1000 éves magyar kút! ÖMV néven alapították, ZRt volt. Aztán mikor Mátyás reprivatizálni akart Bécsben, visszaállítani ősi magyar határokat, akkor keveredett valami gyilkossági ügybe. Ezért aztán a rovásírásos lóbőrtekercseket 800 évre titkosították.
Ez az egész csak a kommunisták, az ő kommunistáik szánalmas próbálkozása.

NemAnonim 2007.07.04. 15:55:36

a sok marhának, aki szerint tök mindegy, jelezném, hogy az adókiesést, ami abból fakad, hogy a MOL majd Bécsben adózik, Valakinek be kell lapátolnia a költségvetésbe. remélem, majd mindenki aki itt húzogatja a vállát a marha nagy műveltségét fitogtatva (hogy ti. rt. meg tök mindegy), azok majd jelentkeznek önkéntes túlfizetésre. A kommenistákat nem nagyon lehet nacionalizmussal vádolni, a Fletó-blog nem a kuruc.infón van, és 2005. december ötödikén sem igennel szavaztak, mégis szükségesnek érezték beavatkozni, először verbálisan, aztán tevőlegesen. ez talán sejtet valamit.

messecina 2007.07.04. 16:00:21

A bojkott már meg van hirdetve ellenük, még a Rába miatt. K*vára senkit nem érdekel, még a szervezőket sem...
www.holtankoljak.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=171

., (törölt) 2007.07.04. 16:02:20

Miért adózna Auztriában? A Mo-n eladott üa után itt kell befizetni minden adót. Sőt! Itt bejegyzett cégként a nyereségadót meg minden egyéb adót is itt fizeti.
Az meg, hogy kik a részvényesek, nem mindegy?

stockerer 2007.07.04. 16:04:49

Meglehet, nem annyira vidám dolog ez az ÖMV ügylet: tegnap (2007.07.03-án) láttam valamelyik Discovery csatornán v. a Viasat History-n, hogy több nagy olajvállalat szerint 2016, 2017-ig újabb, és ezuttal már végleges olajválság lesz.

kallok 2007.07.04. 16:10:10

múltkor járt Putyin a sógoroknál, egy zsák energetikai pénzemberrel. Lezsírozták a kurvanagy gáztározót. Kurucinfósék fellélegezhetnek, mert odaát épül meg. Akkor jöhetett a Mol is szóba. Szóval a támadás Keletről jön, de Nyugat ellen fegyverkezünk. Okos.

uns97 2007.07.04. 16:21:59

n.a.

Mifele adokieses ember (bocsanat, marha, ha mar ilyen szepen megszolitottal minket...) ? Naponta hallhatjuk hogy a MULTIK mennyit adoznak... Meg a PIAC-ot nem szabad piszkalni, allami ceg meg a legszarabb a vilagon. A maganbiznisz a legjobb, elintez MINDENT magatol. Most akkor mi is van ? Megis jo az allami ceg ? Acsimovics is leirta hogy sok koze az adozasanak eddig sem volt hogy ki a tulajdonos, valoszinu ezutan sem az fogja az adozasat befolyasolni. Na persze az uzemanyagarazasat lehet majd kifogasolni, bar en eddig is meglehetosen erdekesnek tartottam a "folyamatokat" amire hivatkozva a MOL az arait kepezte. (meglatasom szerint nem igazan volt konzekvens, mindig az volt az alapja hogy EMELNI kell es MINDIG volt ra ok hogy MIERT...)

bizonytalan  2007.07.04. 16:33:14

stockerer 2007.07.04. 16:04:49

ha megnézed, hogy a nagyobb autómárkák mikorra időzítik a 'zöld' modelleket, na az is kb. akkor lesz.

nekem a francia/indiai pumpás tetszik, nem is tudom miért.

NemAnonim 2007.07.04. 16:36:44

Acsimovics et al.
- A MOL az egyik legnagyobb magyar foglalkoztató. Ennek egy jelentős része olyan (office) szolgáltatás, amit nem outsourcoltak, sőt, ide koncentrálták a román, szlovák ügyvitel egy részét is. ezeket az ÖMV nagy valószínűséggel elviszi, szja bevétel ugrott
- adóoptimalizálást már a MOL is csinál, de éppen a "nemzeti" státusza miatt visszafogottan. Az ÖMV-nek nem fog fájni Pozsonyban kimutatni a társasági nyereséget.
- a mol jelentős beszállítói kört foglalkoztat Magyarországról (az informatikától a szállítmányozásig), gondolom, az ÖMV-nek ezt sem fog fájni lecserélni a saját szállítóira

folytassam?

Nagyvakond 2007.07.04. 16:37:51

Kell ide teve, nem benzinauto.
Pénzet nem megállítja úgyse semmi.
Megveszi egyszer egyik kút egyik, másik nap másik egyiket.
Beteg kapitalizm.

tollas 2007.07.04. 16:43:31


Miután Gyurcsány befenyegette az OMV-t, saját haverjai önös érdekei miatt, a francot sem érdekli, miket reklámoz az OMV, Klapka szinvonalán.

NemAnonim 2007.07.04. 16:45:39

Acsimovics et al.
és akkor ne beszéljünk a külföldi érdekeltségek értékesítése után itthon befolyó adókból, a kitermelésről, kutatásról. Ti azt hiszitek, hogy az USA vagy Nyugat-Európa az otthoni adóbevételekből és az ottani szorgos hangyák jövedelemadójából áll úgy, ahogyan áll? Vagy esetleg az oszonyatos mértékű kihelyezett tőke (ebben persze a MOL részvények is benne vannak) otthon realizált tőkejövedelméből?

Szarintetek, ha a MOL-t megszerzi az ÖMV akkor a magyar tőzsdén vagy a Bécsin fognak tovább kereskedni vele? A BÉT-et gyakorlatilag be lehet zárni, főleg, ha az OTP-t is hasonlóan megszerzi mondjuk a Barclays vagy a HSBC...
persze, bányajáradékot meg jövedéki adót ezután is realizálunk, de ez ÉPPEN nem a MOL-ról szól, jövedéki adót a Club Petrol után is realizálunk.

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.07.04. 16:45:50

Acsimovics, mit gondolsz, ha a MOL-t részleteiben elviszi az ÖMV, akkor a bruttó nemzeti termékünk (GNP) értéke hogy fog változni? Itt nem Csányiékról van szó, ha ezek után is így gondolod, akkor vagy elvakult vagy, vagy csak szimplán alulinformált.

NemAnonim 2007.07.04. 16:50:55

tollas: és szerinted Százhalombattán hány fidesz szavazó lakik? egyébként Hernádi vezérigazgató Orbán haverja. Ferencz I. Szabolcs komm. igazgató Orbán kampánymenedzsere volt 2002-ben. Sajnálom, TWA blogon ellenőrizhetitek, hogy kormánypártisággal nem lehet engem megvádolni, de nem tudok mást mondani, hogy hülye, aki azt hisz, hogy ez csak Csányiékról szól. És elég nagy baj, ha azt hiszitek, hogy Európa közepén majd ostorcsattogtatásból és rovásírásból fogunk megélni. Illetve meg tudunk élni, de Blog nélkül, nyeregben...

( K.I.E.M.E.L.T...H.O.Z.Z.Á.S.Z.Ó.L.Á.S ) 2007.07.04. 16:58:43

Nem is kellett volna privatizálni a molt elvtársak, vagy meghagyni államinak a harmadát, mint az osztrákok. Ezt elkúrtuk..

( K.I.E.M.E.L.T...H.O.Z.Z.Á.S.Z.Ó.L.Á.S ) 2007.07.04. 17:09:21

Bonyi Z:

Acsimovics, mit gondolsz, ha a MOL-t részleteiben elviszi az ÖMV, akkor a bruttó nemzeti termékünk (GNP) értéke hogy fog változni?

Akkor szerinted a GNP nőni fog? :)
Ha ennyire mindegy kié a MOL, és amúgy is haszontalan a részvényeit birtokolni, akkor minek akar belőle vásárolni az OMV? És miért van az OMV-ben osztrák állami tulajdon?
Nyilván azért, mert van benne üzlet..

( K.I.E.M.E.L.T...H.O.Z.Z.Á.S.Z.Ó.L.Á.S ) 2007.07.04. 17:12:38

n_a:

A BÉT-et gyakorlatilag be lehet zárni, főleg, ha az OTP-t is hasonlóan megszerzi mondjuk a Barclays vagy a HSBC...

Lassan be lehet zárni akkor is, ha marad a mol/otp.

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.04. 17:24:56

Megjegyzem, az oroszok már a späjzban vannak- Lásd Strabag & társai. Sógoréknál egyre több az orosz tulajdonu cég, Kitzbühelben (Ausztria egyik legdrágább helye ingatlanügyileg) a legdrágább házakat oroszok veszik meg még feljebb verve az árakat. Nyávognak is a zeitungok eleget....Szal nem árt figyelni;)

limonade joe 2007.07.04. 17:28:29

Eddig MOL-nál nem tankoltam, ezentúl PMV-nél sem. Gaz labancok! Hánytató, osztrák gőg. Petőfivel szólva: Foglalod ám a kurv' anyádat!

., (törölt) 2007.07.04. 17:49:12

sztiv 2007.07.04. 17:09:21!
Erre mondom, hogy a pénz oda megy ahol a legtöbbet fial. Ha áééami vállalat maradt volna, akkor jö Magyar szokás szerint lehetne ellopni apránként, Lehtne beültetni cimporákat, aput, anyut, komát. Aztán kormányváltáskor, jöhetne a másik tábor csókosa.Ahogy a sógoroknak, nekünk is meg kell, kellene keresnünk a lehetőségeink határait.
De nem az adófizetők pénzén. Azt így is viszi rendesen a cég.

sanya64 2007.07.04. 17:57:21

valami dagatt pasinak
a VÁMHÁZ KÖRÚT 9.-ből is
van ilyesmi reklámja... ))

emde 2007.07.04. 18:22:03

info.hungary@omv.com-ra ez ment:

"Szeretnék gratulálni a csatolt fájlban mellékelt plakátjukhoz! Idáig - noha drágák, de közel vannak a munkahelyemhez - OMV kútnál tankoltal és vettem cigit általában. Mostantól nem fogok.

Tisztelettel,

xy"

asztrografológus 2007.07.04. 18:33:32

Szorgos hangya módjára sikerült teljesen (majdnem?) teljesen elkótyavetyélni a MOL-t, és most fájhat a fejünk! Sajnos. Ez lesz Pakssal is egy-két éven belül a Szerencsejátékkal is és mindennel, ami mozdítható! A kormány nagy tudósai megmondták minél kisebb az állami szerepvállalás annál jobb! Csak az a kérdés, hogy kinek? Mert nem nekünk átlagembereknek az tuti!

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2007.07.04. 18:47:21

Ha kinagyítjátok a plakátot, látszik, hogy a kamiont Putyin vezeti.
Minden út Moszkvába vezet. A Gazprom úgyis megveszi majd az ÖMV-t (is) és akkor majd nézheti kuruc-labbanc, ahogy a volt KGB-s egy-két szépen kivitelezett gopak lépéssel elhagyja a színt.

Kákálin kákálin kákálin kámájá. Hááá!

peteraxx · http://www.revu.hu 2007.07.04. 18:51:17

vegigolvasva az 50 hozzaszolast, engem meg mindig csak a pisztrangok erdekelnek, a MOL nem erdekel... vagyis jo tortenet lesz, amikor Brusszel befenyit az indirekt allami tamogatas miatt :-)

Antikrisztián 2007.07.04. 19:07:58

Metternichnek magyar felesége volt, s távol állt felfogásától a sovinizmus, nacionalizmus. Arisztokratikus politikát folytatott, nem "nemzetit". Kár felemlegetni nevét holmi piti kisnemzeti kivagyiság kapcsán. 1ébként Németh Andor kiváló könyvet írt róla, ajánlom mindenkinek.

flimo13 2007.07.04. 19:13:32

Kezd faszom kilenni osztrákokkal. Határ mellett lakok, eddig se szerettem őket, de ezentúl nem fogok OMV kútnál tankolni. Igaz MOL-nál se, mert nincs kocsim. De a buli utáni szendvicseket majd MOL-kúton veszem.

NemAnonim 2007.07.04. 19:15:07

Acsimovics:
Az ÖMV 33%-a állami kézben van.

hupm:
"jo tortenet lesz, amikor Brusszel befenyit az indirekt allami tamogatas miatt :-)" a részvényvásárlás szvsz nem támogatás, főleg, hogy kölcsön. max az Állami Számvevőszék fenyíthet, hogy előnytelen volt az ügylet... de ugye, az ÁSz bármennyi okosságot mondott, eddig is a falra hányt borsó súlyával egyezett a véleménye a kiváló magyar pol elit számára, oldaltól függetlenül.

más:
és mi lenne a magyar kajakosokkal MOL nélkül? (csak azt ne mondjátok, hogy máshol nem ilyen cégek támogatják a legtöbb olimpiai sportot! ezt azért nehéz lenne piaci alapra helyezni!)

hatos 2007.07.04. 19:16:41

Vagy a Lánchíd szélesedett, vagy a kamionok mennek össze délutánra, de ez sehogy nem stimmel!!! Illetve a záróvonal olyan széles, mint a kamion kereke??? Ne haragudjatok, de ez így , illetve a "bambamanyusos" reklám: HÁNYINGERKELTŐ!

vagodeszka 2007.07.04. 20:08:48

a kamionsofőr ellen büntető eljárást!

Teherautóval tilos a lánchírda felhajtani!

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2007.07.04. 22:08:17

meg mernék esküdni, hogy ez egy több mint egy éves reklám ( a nagyobb ausztriára mondom). attól még súlyos, de azért mindjárt más a leányzó fekvése.

webshark 2007.07.05. 00:11:01

na!! mentek vissza a Lajtán túlra!
Kaptok egy bazi nagy gránátot a tartálykocsitokra, hogy a benyával együtt mentek füstbe....

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.07.05. 01:47:07

nnnnnnnna három ismerősömet beszéltem le hogy ott tankoljanak, az egyik privát fuvarozó. remélem még sok embert le tudok beszélni az OMVről, tudom hogy egy multival szemben ez nem sokat ér de ha párszáz ember nem tankol ott az is profitveszteség mégha nem is óriási

fullmoon 2007.07.05. 07:03:14

...Gyurcsányék,keresztbe-kasul,raknak az OMV-nek,nehogy a tőzsdén túlvásárolják magukat...:)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.07.05. 07:07:03

„Es eleve egy felreforditassal csinal hangulatot, ugyanais az inkriminalt mondat pontos magyar forditasa igy hangzik: "Amival Ausztia IS megint valamivel nagyobb lesz".”

Én ezt látom a plakáton:

Österreich ist wieder ein Stück größer geworden.

Most akkor mi van?

fullmoon 2007.07.05. 07:11:09

mavo,igazad van mert a ..."ge'worden"...jövőidő ragot kapott!:)

fullmoon 2007.07.05. 07:41:16

...ja,mavo 07:07:03 majd el felejtettem,a szöveg mellé,még az hiányzott,hogy "OMV ist über alles",és ez olyan lenne mint olaj a kormályunk tőzsdei parázsára!...:D:D:D

mig8 (törölt) 2007.07.05. 07:48:46

Ahogy látom, alakul az a bojkott. Jól van, csak így tovább!

A mondat fordítása egyébként:

"Ausztia újra egy kicsit nagyobb lett."

Mr. Proper · http://copypasteblog.blogspot.com/ 2007.07.05. 11:16:36

Aki szeretné tudni, hogy átvette-e a hatalmat az OMV a MOL-ban, katt ide:
copypasteblog.blogspot.com/2007/07/omv-osztrk-magyar-vllalat.html

Jobb előre felkészülni, hogy ne érjenek sokként a változások.

( K.I.E.M.E.L.T...H.O.Z.Z.Á.S.Z.Ó.L.Á.S ) 2007.07.05. 11:59:38

Acsimovics

"Magyar szokás szerint lehetne ellopni apránként, Lehtne beültetni cimporákat, aput, anyut, komát."


Igazad van, vigyék inkább az osztrákok!
:)

andreasue (törölt) 2007.07.05. 13:31:17

Acsimovics

A lopás nem magyar szokás. Lehet, hogy a Te családodban az, de ez nem jellemző a magyarokra. Akit itt sokéve meglopna, azok pont a magyarok és akik azt teszik, azok... nem sorolom, mert még valaki megsértődik.

cinic 2007.07.05. 14:44:49

Bocs, a Lánchídon szabad kamionnal? Ugye hogy nem! Bírságot a gecikre jó nagyot abból megvesszük az OMV-t

dekadens 2007.07.05. 14:50:08

2500 benzinkut akkor most sok vagy keves?
Egyebkent a MOL mindig is az Orosz token hizott. Amikor az MSZP valtotta Fideszt ugy megugrott a reszvenyek ara, hogy csoda volt nezni. MOL= Magyar Orosz Lobby

solesz · www.index.hu 2007.07.05. 18:02:20

ha franciák vették volna meg, vagy mondjuk amerikaiak (asszem a két legnagyobb hazai cégtulajdon felvásárló ország) akkor nem lenne itt nagy nép hörr.

ha végre kiebrudalná valaki a MOL átlényegült vezetőit, akkor nem lenne az olyan rossz.

persze amikor a MOL megvette a slovnaft-ot szlovákiában, akkor sem a nagy népi hörr, hanem a nagy nép hurrá vette a kezdetét.

komolyan, mintha 1800-as években járnánk.

fullmoon 2007.07.06. 06:24:47

Azért,inkábbcsakazoroszokkalkelljóbalenni,...asszem,bővebbtágabbkitekintés olajügyből KIFOLYÓLAG:
hetilap.hetek.hu/index.php?cikk=46920

kicsi emma · http://www.ladiesfirstconsulting.hu 2007.07.06. 10:33:33

solesz,

van olyan vállalatfúzió, mikor a két vállalat hosszasan tárgyal, kitalálják, megegyeznek. Ilyen volt a slovnaftos.

és van olyan, hogy betörik az ajtót, aztán megkérdezik, hogy bemehetnek-e. Ezt csinálja most az OMV.

Hogy egy női hasonlattal jöjjek, az egyik egy házasságra hasonlít, a másik meg a nemi erőszakra.

bazsalikom 2007.07.06. 11:03:36

Gyerekek!!!Figyeljetek már oda!!!
ne egymásra nyomjátok a hülye témát vegyétek észre a mélyben rejlő dolgokat! Ez már réges rég nem a politikáról szól! Higgyétek el a MOL vezetői sem ennyire hülyék mint aminek feltüntetik magukat! Gondolkozzatok már! Hol van a benzin ára?! Hol van az osztrák benzin ára? Nekünk az nem lesz jobb ha az OMV- től kapjuk az áldást!!!
Figyeljetek már oda!Pang az egész olajpiac, mert egyre kevesebb olajat tudnak kihalászni a tengerekből! Lassan ott járunk , hogy ipari hajszárítóval olvasztják a jeget északon csak hogy hamarabb kapjanak a fekete arany után! miért baj az ha végre mi

bazsalikom 2007.07.06. 11:10:43

is megcsinálhatjuk a magunk üzletét!
Higgyétek el a Mol- vezetősége egész jól kézben tartja a dolgokat!
Nem árt egy kis ellenreklám sem néha!Sőt!

meinteil 2007.07.06. 11:19:49

Ahogy elnézem, itt a sértődött kisember vagdalkozása folyik a nagy, láthatatlan, gonosz vállalat ellen. Mások nyakas tulajdonosellenessége és lehengerlő stílusa mellett "csak" szakmai érvekkel rendelkezem. 20 éve vagyok benzinkutas. 3 éve vezetek egy kisebb, nem multitulajdonban lévő állomást. Majdnem kezdettől fogva MOL üzemanyagot és olajakat forgalmazunk. Az első pár hónapban egy német céggel álltunk szerződésben, de egyszerűen nem ment flottul a dolog. Aztán váltottunk és a vevőink azóta is rendszeresen visszajárnak. Sőt: nálam szidják a multikat. Kis haszonnal, nagy forgalommal dolgozunk és mindenki elégedett.
Személy szerint, ha pékségbe megyek, nem az érdekel, gazdag e a tulaj(ha már az, legalább ide adózzon), hanem, hogy friss e a kenyér. A többi nem az én dolgom.

t3Ch · http://hunt3ch.wordpress.com/ 2007.07.06. 11:25:40

Csak úgy mondom: bármilyen teherautó, bárhova behajthat, ha van behajtási engedélye! ( de a kép amúgy montázs, ez látszik...):)

DE! Miért is lenne jó nekünk, ha a MOL-t felvásárolná az OMV? Félreértés ne essék, én nem azt mondom, hogy a MOL szent, de inkább egy félig meddig magyar cég, mint egy arab-orosz-osztrák monopol valami...

1. Nyílván megszűnne a sok támogatás, amit a MOL nyújt a sportolóknak, kultúráknk... pl.: kajakosok, színház, fesztiválok stb.

2. A munkahelyek száma... pl. a Hűvösvölgyi úton majdnem egymással szemben van a két kút, tehát az egyiket bezárják, ezzel minimum 10 ember veszti el az állását, és ez csak egy kút a 2500-ból

3. Végre egy olyan dolog, amiben mind a két nagy párt egyetért, hogy meg kell védeni a MOL-t, nem széthúzzák az országot

4. Végre nekünk magyaroknak is van egy Multink, és nem minket vásárolnak fel... hanem mi terjesztjük az igét külföldön. A román, szlovák, lengyel kutak nagyrésze is MOL kézen- magyar kézben van.:D

5. Ne is feledjük, hogy a magyar borokat, külön polcon árulják a MOL kutaknál...külföldön is...

6. Környezetvédelem--> Nelyik kútnál lehet még a MOL-on kívűl biodízelt tankolni??

..::Froschlama::.. (törölt) 2007.07.07. 15:25:18

Hát ezek a reklámok gyakorlatilag szánalmasak. ÉN BOJKOTTOT HIRDETEK AZ ÖMFAU ELLEN: NE TANKOLJATOK EGY ORSZÁGBAN SEM AZ ÖMFAUNÁL CSAK HA MÁR EGY CSEPP BENZIN SINCS? DE AKKOR IS CSAK ANNYIT AMENNYI ELÉG A KÖVETKEZŐ NEM ÖMFAUKÚTNÁL. EGY KIS ODAFIGYELÉS ÉS KIBAS*HATJUK EZEKET A K*CS*GÖKET AZ ORSZÁGBÓL!ITT NE LESZ MÉGEGYSEZR MONRCHIA!

ekkerjoz 2007.07.30. 15:11:06

Jelentem, múlt héten Ausztriában jártam egy nagyot, ötször is kellett tankolnom, és mivel a globalizációra egyelőre teljesen immunis vagyok, legalábbis nem tüntetnék a G8, vagy Bush, vagy Putyin ellen, se mellettük, ezért ÖMV kútnál tankoltam, 1.129-1.149 közötti árakon mérik a SuperBenzint, attól függően, hány ellenérdekű benzinkút van két kilóméteren belül,
amíg fizetsz, lemossák a szélvédődet, adnak egy csokit, vagy mentholos cukrot a gyereknek, nem ez az érdekes, hamar meg lehet szokni, az érdekesség a hazaúton történt, balfácán módjára a határon gyulladt ki a kontrollámpa a műszerfalon, tankolni kell, vagy harminc kilóméterre az M1-en van egy ÖMV kút, telecsurgattam a tankot, a nejem közben előrement a shopba fizetni, mert melletünk tankolt még kétezernégyszáz hazaigyekvő vendégmunkás, sorba kellett állni, mögöttem állt a sorban egy olasz rendszámú autó, gondoltam előreállok, érezze csak a magyar figyelmességet, nem kellett volna, rámrontott egy ÖMV alkalmazott, nehezen idézném a szavait, mert olyan szájszaga volt, hogy azt hittem dögkút is van a közelben, a lényeg az volt, hogy sérelmezte, mikor elmozdultam a kúttól, és még nem volt fizetve a cucc, hiába mondtam, hogy a nejem a kasszánál áll hosszú tömött sorokban, csak mondta, gesztikulált, hadonászott, gondoltam bebaszok egyet a fejébe, mert már nagyon untam, két méterre álltam a kútoszloptól, nem akartam lelépni fizetés nélkül, mi a faszt képzel ez a takony, aztán rájöttem, hogy hát éppen a minimálbéréért dolgozik meg, félretaposott cipőjében, odvas fogai között köpködve a szót, szegényt nyomasztja a sava, meg a matricásautója törlesztőrészlete, nem ad neki a román vendégmunkás borravalót, pedig az hozzá van kalkulálva a fizetéséhez, és még én is útban vagyok itt neki a 15000.- Ft körüli cehhel, amit közben hálistennek kifizetett a nejem a shopban, igaz lassan, mert vett még papírzsebkendőt és újságot is, ráadásul a kártyát se nagyon akarta kezelni a pultos, mert szeretett volna eurót kapni, így aztán eltettem a blokkot, meg az emléket, jó volt hazaérni, köszönöm a kivételes bánásmódot kedves ÖMV, basszák meg.
süti beállítások módosítása