Tékozló Homár

A Citibank és a 2x terhelt hitelkártya

2007.07.10. 13:09 | jackyll | 57 komment
Mielőtt kitörne a pánik, hogy ma még nem volt naiv ügyfél, gyorsan beposztolunk egy kövér citibankos sztorit. László hitelkártyáját negyedéven belül 2x terhelték meg egyszeri 500 eurós vásárlása miatt, majd miután kiterrorizálták belőle másodszor is az összeget, addig húzták az időt, amíg arra hivatkozhattak, hogy már nem tudják kivizsgálni a több mint egy éve történt vásárlást:
Szeretnék bemutatni egy ügyet és szeretném a segítségeteket kérni a karvalytőke karmai ellen. Elöljáróban közlöm, hogy levelem cc-zve elküldtem néhány Citibankosnak, illetve hasonló tartalmú leveleket küldtem a PSZÁF-nek, a TV ügyvédjének, az Index.hu-nak és a Banki Hitel Károsultjainak Szövetségének. És még nem végeztem. Az ügy a Citibanknál 2006031400910 hivatkozási számú reklamációmmal kapcsolatos. 1999 óta vagyok CitiBank ügyfél, kb. 2001 óta van Citibank hitelkártyám. (magam sem tudom miért)

Röviden összefoglalva:

2006. 03. 10-én egy külföldi utam során használtam a kártyámat (500 euro). 2006. áprilisában kifizettem a terhelés ellenértékét. 2006 májusában a bank lezártnak tekintette az ügyet. 2006 szeptemberében számomra rejtélyes okokból újra beterhelték a kártyámat. 2006 őszén többször is felhívtam a bankot (az állítólagos hangfelvételeken ennek nyoma kell, hogy legyen). 2006-2007 telén a bank a kivizsgálás helyett a még vitatott tételt átadta a behajtási osztálynak, aki zaklatott engem, a családomat és a környezetemet. A zaklatást követően kifizettem a még meg sem ítélt követelést és kamatait (azzal nyugtattak, ha igazam van visszakapom kamatostul). 2007 januárjában, márciusában és áprilisában leveleket írtam, közben többször is felhívtam a bankot. A bank március 22-én kért, kérjem el az elfogadóhelytől a nyugták másolatát. A bank helyett felhívtam az elfogadóhelyet, aki elküldte a számlák másolatát amit továbbítottam.

Ezt követően megdöbbenve vettem kézhez a bank 2007. június 13-án kelt levelét, melyben arra hivatkoznak, hogy a több mint egy éve húzódó hitelkártyával kapcsolatos panaszomat nem tudják kivizsgálni, mivel a vitatott terhelés 2006. 03. 10-én történt és az általam benyújtott dokumentumok több mint egy évvel később érkeztek a bankhoz. Ilyen esetekben a banknak 1 éve van a társbankkal való egyeztetésre. Történt ez az után, hogy a bank tőlem 2007. március 22-én levélben kérte a számlák másolatát – amikor már szintén elmúlt az 1 év. Ebből számomra az következik, hogy a Citibank számára az első perctől kezdve nem az volt az érdekes, jogos-e a terhelés, hanem a cél a lerázázom volt és az idő húzása.

A magatartásom abszolút jogkövető volt. A bank a végtelenségig húzta a kivizsgálást és most azt mondják, hogy ennyi idő után nem tudnak eljárni. Ez teljesen elfogadhatatlan. A bank a semmitmondó leveleik helyett (persze ezeket sem vitték túlzásba, 2-3 hónapos válaszidőkkel) régen elkérhette volna az elfogadóhelytől a másolatokat, amiből az alábbi derült volna ki.

Néhány részlet:

Az általam az elfogadóhelytől megszerzett anyagokban megtalálható a 2006. március 10-én a Holiday Inn szálloda által kibocsátott számla, mely tartalmazza a saját és kollégám (Tuboly Zoltán) ott tartózkodása alatt felhalmozódott számla értékét és a kifizetésének módját. A számla második oldalán jól látható, hogy valóban 2 db 500 eurós fizetés történt, azonban két külön bankkártyával. Egy xx5046 (az én Visa kártyám) és egy xx4218 (Tuboly Zoltán MasterCard) végű kártyával. Mindkét esetben látszik a tranzakció kódja. Az első oldalon egyébként az 500 eurós tételektől balra szintén látszik a Visa és MasterCard felirat. A fenálló 282 eurót pontosan nem tudom de talán egy harmadik kártyával vagy készpénzzel fizettük ki.

A dokumentumokból  látszik, hogy egyszeri 500 eurós összeg lett fizetve a kártyámról. Ezt a Citibank elküldhette volna az elfogadóhelynek, mind a társbanknak.

Kértem a Citibankot, ezt követően írjon jóvá minden nem jogos kamatot és egyszeri díjat, büntetéseket stb., illetve örülnék ha minimum a kártyám éves díját elengednék méltányossági alapon – tekintve, hogy már régen megszüntettem volna csak sajnos nem állt módomban. Az utóbbi egy évben egyáltalán nem használtam.

Ezt követően kaptam azt a választ, hogy az ügy gyarkolatilag elévült és a banknak nincs lehetősége a társbankkal konzultálni. Véleményem szerint ez innentől az ő bajuk.

Az egész eljárásban az a legdühítőbb, hogy soha nem kaptam esélyt arra, hogy leegyeztessem a számlámon történt tranzakciókat, azok soha senkit nem érdekeltek. Mivel a pótlólagos terhelés 2006 szeptemberében történt, a vitás tranzakció pedig 2006 márciusában, a CitiPhone részlegnél pedig csak az utolsó 6 hónap tranzakcióit látják a kezelők, esélyem sem volt arra, hogy valakivel érdemben kommunikáljak. Egyedül a behajtási részleg ért utól és elérték zaklatásukkal, hogy egy általam el nem ismert követelést kifizessek, mondván úgyis visszakapom kamatostul, ha igazam van.

A CitiBank ügyfélstratégiája a következő: nem kell kivizsgálni a hibás követeléseket, húzzuk az időt semmitmondó levelekkel ameddig el nem évül az ügy.

Amennyiben érdekel Titeket, szívesen elküldöm a bankkal folytatott korábbi levelezésemet. Számomra úgy tűnik, bizonyos szervezeteket egyáltalán nem érdekelnek az ügyfeleik és a tények. Kérlek benneteket, mint felelős médiumot, segítsetek nekem a média nyilvánosságának segítségével elérni igazamat. Amennyiben szükséges küldök további adatokat.
update 2007.09.06. 19:25 Most kaptuk a kommentet Lászlótól, hogy heppienddel végződött a történet.
Szűrt kommentelők

A Harmadik Oldal 2007.07.10. 13:18:37

hát,ez szopó
bár azokat az embereket sem értem,akik a Cicibankhoz mennek
meg egyáltalán a hitelkártyás megoldásokat sem tudom értékelni
menjünk hitelből nyaralni idén,aztán fizessük 10évig
vehehe
sok sikert a pézed visszaszerzéséhez,amire elég csekély esélyt látok sajna

bizonytalan  2007.07.10. 13:18:40

3+6=9

Ügyesek, nagyon ügyesek.

Nagyvakond 2007.07.10. 13:31:33

"...számomra rejtélyes okokból újra beterhelték a kártyámat"...
Beterhel?
Az olyan, mint a besír, behal, beájul és a (szizanyám!) bepróbálkozik?

Uff

ex-Zep 2007.07.10. 13:35:00

Engem is mindig hívnak, hogy adnának hitelkártyát, mert olyan fasza gyerek vagyok. Elküldöm őket a halál fszára

emzéperiksz 2007.07.10. 13:41:33

Szerintem vissza fogja kapni a pénzét, azért ennyire ne legyen pitiáner a Citi. Ha meg az, akkor a PSZÁF rójon ki rá megfelelő méretű büntetést, hogy nem intézkedett időben, meg megbízhatatlan a hitelkártya-számlákat kezelő informatikai rendszere.

blind · http://blog.coramonde.hu 2007.07.10. 13:45:45

Hasonló esetünk volt nekünk is, bár az nem ennél a banknál volt, hanem egy másiknál. Miután egyösszegben kifizettük a pénzt, pár hónappal később folyamatosan minden hónapban próbálták levonni az összeget a folyószámlánkról, pedig akkor már meg is szűntettük azt a számlát és visszaadtuk a hozzá tartozó bankkártyát!
Aztán megúnhatták, hogy nem tudják levonni, vagy észrevették a tévedést, de abbahagyták a kisérletezgetést. :)

marsellus wallas (törölt) 2007.07.10. 13:48:26

tuboly zoli tuggggya, hogy ide írtátok a nevét??????

mch 2007.07.10. 13:53:28

Még senki sem írta?
Aki a Citibanknál vezet számlát...

Amúgy meg szegény naív ügyfél elkövette azt a hibát, hogy befizette a nem jogosan követelt kamatokat. Illetve ha az a bizonyos "beterhelés" szeptemberben történt, akkor miért várt télig (tehát 3-6 hónapot)?

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.10. 13:56:57

The Citi never sleeps!
Vagy mégis?
Kávét az összes dolgozójuk szájába!

Egyébként a magyar kereskedelmi banrendszert minimum tíz évre börtönbe kéne vágni. Rohadékok!

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.10. 14:31:28

Papucsot neki, de ingyér ám!

Vérszegény éjszakai dúvad:

azé azt megnézem, mikor a bankrendszert
börtönbe zárják:DDDD

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.10. 14:35:56

Bankrendszert, no.
Értem a célzást, megyek én is kvzni.

Net_Elek: igazad van, lehet inkább a kezüket kéne lecsapni egy kisbaltával. Eccerűbb.

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2007.07.10. 14:56:26

Tudja valaki, hogyan kell megcsinálni, hogy a blog főoldalán ne a teljes post látszódjon, hanem csak az első bekezdése, aztán kattintásra adja a teljes oldalt?

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.10. 15:03:20

A bankrendszer monnyonle!

Nekem meg ide a beszedett kamatokat!

Majmász Gedeon 2007.07.10. 15:10:58

Jószívű gyújtogató: baró a nikked :))

/ON:

Azt a pénzt már le is nyúlta a kínai meg ruszki hekkermaffia a szitibanktól... Nekem mondjuk eszembe nem jutna egy jogtalan követelést kifizetni.

ui.: Engem a Ráfázentől szoktak hívogatni, hogy nem érdekel-e az okoskártya, de mondom, okosabb vagyok én annál, minthogy okoskártyát igényeljek. :)

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.10. 15:38:54

Ha én árulnék hitelkártyát 40%-os uzsorakamattal, az büncselekmény lenne. Ha bankék teszik ugyanezt, az médiában reklámozandó höstett.

Már tudom, miért vannak a fizuk a béka segge alatt. Nehogy eszébe jusson a pógárnak hitel nélkül élvezni a minimálbér nyujtotta elönyöket...Ki van ez találva.

NémethMarcell 2007.07.10. 15:40:16

Chargeback eljárást kell indítani a banknál jogosulatlan terhelés miatt. Ennek tudtommal nincs határideje, de a második terhelés egyébként is egy éven belül volt. Ezt a panaszt a banknak továbbítania kell a kártyatársaság (VISA) felé, onnantól kezdve ők vizsgálódnak: bekérik az elfogadóhelytől a terhelés dokumentumait, ami ugye, miután nem volt engedélyezve, nincs is aláírással hitelesítve. A bankot pedig azonnal felnyomni a PSZÁF-nél!

renugard 2007.07.10. 16:12:05

...nem lehet sikeres ember:)
Most jobb?:))

feketefityma (törölt) 2007.07.10. 16:24:27

Inkább el kell sétálni a bankhoz, felírni egy papírra hogy "Ez igazán nem volt szép dolog!", rani bele egy féltéglát - szigorúan nehezék gyanánt, a szél miatt, csakis - és bedobni az ablakon.

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.10. 16:44:30

Szerintem ennek az ügynek a megoldásához két emberre van szükség:

Az egyik elmegy bankot rabolni, a másik meg a helyszinelés során "visszanyulja" a zsét, oszt slussz-passz:D

Sanyi 2007.07.10. 16:56:22

Megszegtel egy aranyszabalyt, vitatott kovetelest sohasem szabad teljesiteni. Ezek utan a bank ad abszurdum hivatkozhat arra, hogy megis elismerted.

Vard meg mint mond a felugyelet. Ha nem segit, akkor polgari per. Amugy a Citibank egy jo nagy kakao Mo-on (szerencsetlen dolgozoik agyon vannak hajtva es a kulfoldi managerek akiket par evvel ezelott szakmai ugyben megismertem pedig bortonben ulnenek ha az etikai kihagasokat buntetnek).

Mondjuk en szemely szerint privat celra is Amex hivo vagyok. Valodi hitelkartyat kell venni toluk amin meg chargeback-et is lehet ervenyesiteni. Szerintem a zolt/arany/platina olyan, a keket nem ismerem de az a termekuk gyanusnak tunt legutobb, amikor a felteteleket olvastam. Nekem 1993 ota nem volt a zold, majd arany kartyajukkal gondom.

xombat.com 2007.07.10. 17:07:29

arulja mer el valaki mire jo a hitelkartya?
mert szerintem tobb hatranya van mint elonye
azt ne mondja senki hogy "akar45napigkamatozikapenzed", a koltseg es macera sokkal tobb mint amit lehet vele nyerni
azt se mondja senki hogy "ottvoltegyalkalmivetel de nemvoltpenzakartyamon es nemtudtammegvenni", mert okos ember tervezi a kiadasait

hanzs 2007.07.10. 17:24:55

Nem az egyik versenytársnál dolgozol? Csak mert ott ismerek én egy beidézett nevű emberkét... Egyébként meg miért is kellett a kollega nevét kiírni?

HL

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.10. 20:20:46

Bazmeg, ennyi pénzt soha az életben nem fizetnék ki ha nem is tartozok nekik, maximum ha fegyvert fognak a fejemhez.

Kurva nagy mocsadék geci volt a Citibank, az tény, de ha azt kell mondjam nem tudok veled együttérezni.

lemmikki 2007.07.10. 21:38:41

Az eddig senkinek nem jut az eszébe, hogy NEM a Citi terhelte, hanem az elfogadóhely bankja? Citi ilyenkor nem tehet semmit, minthogy utánajár, viszont a másik fél bankjának 60 napja van arra, hogy reagáljon egy-egy ilyen megkeresésre. Amennyiben naiv ügyfelünk megkereste a második terhelés után a bankot (állítólagos rögzített felvételeken úgyis megvan), és nem cselekedtek, NA AZ viszont tényleg az ő hibájuk, PSZÁF vizsgálat után valószínűleg kénytelen lesz Citi saját zsebből finanszírozni a dolgot.

Mackie 2007.07.10. 21:50:20

egy fizetési meghagyást megérne a dolog, aztán tagadja a bíróság előtt, ha meri.

Krisztina (törölt) 2007.07.10. 23:25:52

Azert kell a hitelkartya (es ez a szerencsetlen ember azert fizetett hitelkartyaval)mert az Egyesult Allamokban nem fogadnak el semmifele egyeb fizetesi modot a szalloda-foglalasoknal, autoberlesnel. Vagyis sem a debit sem a check cardot, ami mogott keszpenzfedezet all, csak a hitelkartyat, ami mogott bank-fedezet van. Egyszeruen NEM FOGADJAK EL. A vegszamlat eppen kiegyenlitheted keszpenzzel, de akkor egy taskanyival kellene magaddal hordanod, az meg az USA-ban nem a legbiztonsagosabb megoldas.

Gera 2007.07.11. 05:43:44

Igazán szimpatikus eljárás a Homár részéről a levélíró nevét szemérmesen titkolni, az ügyben nem igazán érintett kollégájáét meg vidáman leközölni :)

Manyizga (törölt) 2007.07.11. 08:44:50

Krisztina, ezt megértem. De azt magyarázza el akkor valaki, hogy ITTHON (avagy Európában) mi értelme van hitelkártyával fedezni... izé, fizetni?

(Mert nekem se kóser ez az "akár 45 napig ingyen használhatja a bank pénzét" szöveg. Vagyis nem sok értelmét látom, hogy a következő havi béremet már most elköltsem, hogy utána már a banktól függjek.)

Layosh 2007.07.11. 08:50:48

Ez lopás. Fel kell nyomni a fenébe, párév pereskedés.

Layosh 2007.07.11. 08:57:32

Krisztina: Amerikában euró-val(500) fizetnek?

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.11. 09:21:53

Manyizga 2007.07.11. 08:44:50
"Mert nekem se kóser ez az "akár 45 napig ingyen használhatja a bank pénzét" szöveg. Vagyis nem sok értelmét látom, hogy a következő havi béremet már most elköltsem, hogy utána már a banktól függjek."

Ez benne a biznic... A banknak persze.

b-max 2007.07.11. 09:34:20

Ez valóban lopás, de a bankoknak szabad lopni, nem tudtad?
Szerintem személyesen be kell menni, (esetelg nagyobb datab ismerős társaságában) és addig nem elmenni mig nem oldák meg az ügyet.

Helló Leó! 2007.07.11. 09:52:49

Tényleg azon kell elgondolkodni, hogy egyátalán mi szükség van a hitelkártyára. (Debitkártyára szükség van, az világos.)
Tényleg hazugság, hogy 45napigingyé'használodabankpénzét. Gondoljunk csak az éves kártyadíjra!
És arra, ha valami okból a 46. napon vagy később érkezik meg meg a bankhoz a pénzed, akkor olyan büntetést szabnak ki, hogy csak pisloghatsz!!

Szóval azokat az embereket nem tudom megérteni, akik kapnak fizetést elsején és huszadikán már egy fillérjük sincs, de azért költekeznek hitelkártyával. Ezek inkább várjanak még 10 napig, amíg újra kapnak fizut. Sőt, inkább keressenek új munkahelyet, olyat ahol több a fizetés és akkor nincs szükség hitelkártyára. Ha ilyet nem tud akkor pedig eleve felejtse el a hitelkártyát, mert az csak csábítja a vásárlásra....

ddd.dino 2007.07.11. 09:57:51

500 Eurót (mai árfolyamon 123 ezer Ft) levontak jogtalanul a számládról, és az egyetlen amit tettél, hogy többször is felhívtad őket az ősz folyamán? Már ne haragudjm, de ez nekem sántít! Ha velem történne meg ilyesmi, biztosan bemennék a bankba, rájuk borítanám az asztalt, és el nem jönnék, amíg az illetékes nem szórt hamvat a fejére és ismerte be, hogy ennek bizony nem volt jogalapja, ezért ők most a törvény szigorával lépnek fel az indokolatlanul terhelő elfogadóhely ellen, addig is vendégük vagyok egy pohár szénsavmentes ásványvízre, stb.

VIC20 2007.07.11. 10:07:49

Jaja. Minimum panasz a PSZÁF-nél, de én megfontoltam volna egy feljelentést ismeretlen tettes ellen lopás/sikkasztás/hűtlen kezelés bűntette miatt.

VIC20 2007.07.11. 10:10:50

Egy ilyen levélre biztosan léptek volna valamit. Ha nem, akkor mehet is a dolog.

Ja igen, az általános elévülési idő errefelé öt év, a tulajdonjogi igény meg nem is évül el.

Szerintem sok esetben a bank (/szolgáltató/cég) azért teszi meg, amit megtesz, mert bizonyos ügyfelekkel ezt meg is lehet csinálni.

Dr. Panasz Muki 2007.07.11. 10:47:51

A PSZAF az tudtommal nem birosag. Kb. 1 honapja olvastam, hogy ilyen esetekben nem tudjak megoldani a helyzetet, egyeztetesre invitaljak a feleket.
Ha valoban igazad van, fel kene jelenteni oket (tudom, hosszu a birosagi procedura, de a bank tobbet bukhat egy ilyen ugyon).

RosehillResident 2007.07.11. 11:14:30

Be kell őket perelni,ennyi.Nekem nem volt velük bajom,gyanús kifizetést észleltem a számlámról,amit nem én indítottam.Felhívtam őket,mondták,hogy no problem addig amíg kivizsgáljuk visszatesszük az összeget.csodálkoztam is..egyébként kurva drága itthon bankolni,svájc sokkal olcsóbb pl és számos előnye van...

grafitmacska 2007.07.11. 12:31:51

mostmár akkor ne is merjünk hitelkártyával fizetni, mert minimum kétszer kifizettetik velm a dolgokat? ez aztána az extraprofit!

kapasz 2007.07.11. 13:06:31

Hogy mire jó a hitelkártya? Ha jól csinálod, akkor az éves költésed 1%-át visszakapod év végén. Ha még jobban csinálod, akkor évente váltasz kártyát, így az éves kártyadíjat is megúszod, hiszen az első év általában ingyenes...
A 45 nap ingyen hitel viszont tényleg macerás. Mindig a naptárt figyelni, gép ellenében nyerni elég nehéz egy humanoidnak. De nem lehetetlen.

xombat.com 2007.07.11. 13:28:40

"Ha jól csinálod, akkor az éves költésed 1%-át visszakapod év végén. "

hol van ez leirva?

tundrazuzmo (törölt) 2007.07.11. 14:27:38

500 EUR elég nagy összeg ahhoz, hogy személyesen befáradjunk a bankhoz reklamálni. A levelezgetés gagyi, a telefonos meg internetes rendszer pedig csak akkor ér valamit, amikor nincs gáz, akkor néha jól használható.

Sajna a Zügyintézők emberek, és addig addig tologatják - legtöbbször következmény nélkül - az ügyet, amíg el nem évül, vagy át nem lép valami kritikus határidőt.

Személyesen ezt nem csinálják meg, mert rámászol a Zarcára...

kapasz 2007.07.11. 15:24:17

xombat.com: Ez nem automatikus és nem mindegyik kártya tudja. Azért írtam, hogy "ha jól csinálod". Figyeld a reklámokat.

moderátor 2007.07.11. 16:01:58

Múltkor sz@rtam egyet az Árkádban, és a vécésnéni kétszer kérte el a díjat, merthogy sok papírt használtam. Fordulhatok a PSZÁF-hez?

Tekerni kellene egyet... 2007.07.11. 17:12:34

nekem nem volt gond a citivel. voltunk rómáb an, kártyával pattintottam a kéglit. már itthon voltunk, mikor hívnak, hogy rómában vagyok-e éppen, mert egy gyanus 1 eurós terhelés jött onnan. mondom nem, aszongya ok., letiltja most, küldik az újat. két nap múlva ott is volt. persze ezek a barmok nem ajánlva küldik a kártyát. nem ám! sima levélben küldik

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2007.07.11. 17:43:59

A hitelkártya hasznos tud lenni, ha okosan használják.
Azért van értelme igényelni, mert nem kell pénzt raktároznod a nulla százalékot kamatozó folyószámládon.
Tehát, ha havi 70 ezer pénzt költesz kártyával, akkor mindig kell valamennyi cash-t hagyni a folyószámlán, lehetőleg többet, nehogy gondban legyél.
Hitelkártya esetén elég csak minimális pénzt a folyószámlán tartani. Havonta jön a hitelkártya elszámolása, azt pedig hipp-hopp mondjuk átutalod a megtakarítási betétszámládról.

Az egyik banknál van már olyan hitelkártya, amelynél tankolásonként 3%-ot, az egyéb vásárlásoknál pedig 1%-ot írnak jóvá havonta. A kedvezmény pedig nagyjából fedezi az évi 5000 forint körüli kártyadíjat + a havi néhány száz forintos nemtudoménmilyen díjat.

Arra kell figyelni, hogy ne csússzál ki a fizetési határidőből és ne vegyél fel kp.-t a hitelkártyával, arra ott van a betéti kártya.

fospunpa 2007.07.11. 21:06:59

ddd.dino annyira szívemből szólt, hogy bekopizom ismét a hozzászólását!

500 Eurót (mai árfolyamon 123 ezer Ft) levontak jogtalanul a számládról, és az egyetlen amit tettél, hogy többször is felhívtad őket az ősz folyamán? Már ne haragudjm, de ez nekem sántít! Ha velem történne meg ilyesmi, biztosan bemennék a bankba, rájuk borítanám az asztalt, és el nem jönnék, amíg az illetékes nem szórt hamvat a fejére és ismerte be, hogy ennek bizony nem volt jogalapja, ezért ők most a törvény szigorával lépnek fel az indokolatlanul terhelő elfogadóhely ellen, addig is vendégük vagyok egy pohár szénsavmentes ásványvízre, stb.

japanautos 2007.07.11. 21:30:01

ez a csáfó lúúúzer... ami fáj is

vitatott követelést kifizetni? zaklatják a környezetem? szerteszéjjel lenne kisbicskával filézve az ember, na meg pereljé be vazze

fizessen is minden agyas. nem tullak sajnálni

Valaki más 2007.07.11. 22:35:04

Mint már valaki írta: titkos jelszó PSZÁF

babsz 2007.07.12. 00:07:50

én citibankos vagyok, és velem rendesek.:)

kicsit sokba kerül a sok szirszar, mint sms meg online bigyó, meg számlakivonat, de a telefonos ügyfélszolgálatuk nagyon nagyon pöpec, szeressük. meg a fiókban is, bár oda szinte már semmiért se kell bemenni.

emzéperiksz 2007.07.12. 10:06:43

xombat, nekem április óta van egy OTP-s. 7450 volt a kártyadíj, kb. 3000 forint visszatérítésnél járok, plusz kaptam egy 10000 forintos vacsorát ajándékba. Kamatot eddig nem fizettem, nem is akarok. A fizumat pedig tehetem megtakarítási számlára, ott kapok rá vagy 4-5 százalékot, és havonta levehetem róla a hitelkártya-törlesztőt ingyen. Így összességében véve kb. mínusz 3-4 százalékos kamattal lehet vásárolni a hitelkártyával + 1% kedvezmény. A kártyadíjat persze ki kell csengetni. Szerintem jó kártyaválasztással és odafigyeléssek évente 10-20 ezer pozitívban lehet az ember. Aki viszont hülyén csinálja, sok tízezer kamatot fizethet.

getmygirls 2007.07.12. 10:15:45

pedig jó is az a hitelkártya.

GMG

Kutyi 2007.07.12. 22:56:11

Egy ismerősöm azzal jött, hogy "ajándékba kapott" egy 100.000 Ft értékű hitelkártyát a bankjától.
Ajándékba - érted ????
Már ezért le kéne taglózni az ilyen műintézményt, aki ezzel eteti a szerencsétlet, hülye ügyfelet. Mert az el is hiszi, hogy ajándék, meg 100.000 Ft, az pedig hogy hitel - ugyanmá' ... majd amikor jön a büntetőkamat !

brian2 · http://bank-hitel.blog.hu 2007.07.31. 00:23:09

A tanulság, hogy vigyázni kell a hitelkártyával. Mondjuk az az előnye, hogy 30 napon belül vissza lehet utasítani egy tételt, ha nem ismered el, mert nem jogosan terhelték meg a kártyád. Csak időben kell lépni.

László a panaszos 2007.09.06. 18:41:40

László vagyok a panaszos.
Ezúton tájékoztatom az olvasókat, hogy panaszügyem megoldódott és tárgytalanná vált.

üdv,

L
süti beállítások módosítása