Tékozló Homár

Ezt kapják a hűséges pannonosok

2007.08.06. 14:11 | jackyll | 64 komment
István nem érti, a mobilcégek törzselőfizetői akcióiban miért mindig a +1-2év hűség a leglényegesebb elem és miért nem a fantasztikus kedvezmények:
Történt, hogy két évvel ezelőtt előfizetés és 2 év hűség nyilatkozat aláírására adtam a fejem. Gondoltam,hogy a hosszú távú kapcsolat több kedvezménnyel kecsegtet majd, mintha töltögetném a kártyám rendszertelenül. Tévedtem... Csak a tények kedvéért, havi telefon számlám mindig 10000 forint fölött volt, így két év alatt 250000 forintot körüli összeget fizettem be. A régi rendszer szerint egy év előfizetés után már igénybe vehető volt a kedvezmény. Akkor kezdődött minden... Érdeklődtem és közölték, hogy mivel felvették az új arculatot, ezért a kedvezmény számítása is másképp működik és most már csak két év után lehet igénybe venni. Viszont ez sokkal kedvezőbb lesz. Továbbá az ügyfélszolgálatos hölgy tájékoztatott, hogy jelenleg már van 5000 forint kedvezményem, melyet az igénybevételkor már biztosan felhasználhatok, de mindenképpen érdeklődjek, mert a számítógép adja. Kérdeztem, hogy akkor ez most olyan akár a lutri, hogy ha kisorsol a gép, akkor kapok ha nem akkor nem? Mondta, hogy igen.

Felháborodtam, írtam egy panaszlevelet. A válasz az volt, hogy a kedvezmény adható, de nem kötelezően. Utánanéztem és jogilag mindenkit megillet, vagyis vagy mindenkinek kell adni vagy senkinek. Többszöri levélváltás és mellébeszélés után nem kekeckedtem többet. Kivártam a két évet. Ma a honlapra bejelentkezve láttam, hogy van telefonvásárlásra felhasználható kedvezményem, újabb két év hűség aláírása mellett. Hívtam is az ügyfélszolgálatot, hogy az immáron igen rozoga készülékem végre lecserélhetem. Ismét rögtön pofára estem, mikor a hölgy közölte, hogy az egyébként 19980 forintba kerülő készüléket megvásárolhatom 18980 forintért.

Szomorúan letettem, de rögtön eszembe jutott, hogy lehet,hogy a hölgy nézett el valamit. Egyébként sem lehet,hogy két év után, ekkora számlát után ne kapnék egy kis kedvezményt. Újra hívtam őket. Ekkor már egy jóval drágább készüléket kérdeztem, mely 69990 forintba kerül.Gondoltam,hogy erre talán nagyobb kedvezményt kapok. Rosszúl gondoltam,ugyanis erre egyetlen forint kedvezményt sem adtak részemre, mindezt újabb két év hűség aláírása, pontosan befizetett, nem kis összegű telefonszámlák befizetése mellett. Vagyis hozzá tették,hogy megtarthatom az eddig használt telefonszámomat. Elképesztő.

Egyszerűen nem tudom értékelni ezt az óriási megbecsülést. Vagy még mindig bennem van a hiba? Miért van a Bónusz program? Egyáltalán mennyit kéne telefonálni,hogy igénybe vehesse az ember? Sajnos mivel a gép sorsolja ki, ezért még saját bevallásuk szerint, ők sem tudják a választ.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greggrant 2007.08.06. 14:11:52

ezért nem kell pannonosnak lenni... de akkor milyennek?

Helló Leó! 2007.08.06. 14:14:35

Szegény Pannon ajtók.... Le lesznek tépve! :-(

hunluigi 2007.08.06. 14:15:47

Fel a fejjel a többinél sem jobb a helyzet... :(

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.06. 14:33:00

Hehe, egy újabb bujócska. Ezér hülyeség ez az egész hüségnyilatkozatosdi. Azé egy ingyentelefonnal megdobhatnák a t.juzert, ha már ennyit utánajárt. Látszik, hogy nem egy batcpapucs....

Ja, az volt már, hogy aki az akármilyen telekomnál hüségnyilatkozik, az sikeres ember nem lehet?

arkadok alant 2007.08.06. 14:40:32

Istvan- menj ki legyszives az utcara, milyen nyelvet beszelnek az emberek, hol vagy akkor? Hat persze ez itt lehuzos Magyarisztan....akkor meg minek csodalkozol???

boribonmackó 2007.08.06. 14:43:44

Volt már? Akinek a Pannonnál van előfizetése az sikeres nem lehet.....

grigorij (törölt) 2007.08.06. 14:45:30

Hát aki pannonos, az nem egy sikeres ember...

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.06. 14:48:13

A hüség amúgyis ösi román szokás....csinálj a hüségnyilatkozatból kis papirrepcsit, oszt küldd be az ablakon egy blokktéglával kibalanszirozva.

mbond 2007.08.06. 14:51:03

Ebben az esetben csak és kizárólag a következőt tehetjük:

Batz-papucsot felvenni,
Félmeztelenre vetkőzni,
Tavaly lejárt In-Kal passzt nyakba akasztva elfutni a "lafajett" áruházba, ott letépni az ajtót, majd festékét lepergető tubusos magyorókém tartalmát Koszó teknősétől vett teával összekeverni, azt pannonos telefonra spriccelni.
:)

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2007.08.06. 14:53:08

azt ne feledd, hogy nem ajándékba adtad a cégnek a havi 10.000 forintot, hanem szolgáltatást vettél igénybe, és ennek az ÁRÁT fizetted ki.
más: hol, melyik jogszabályban láttad, hogy kötelező adni a bónuszt? ez érdekelne engem is...

holysmoke the one 2007.08.06. 14:55:14

Az igazság az,hogy egy szemét társaság a pannon,de még mindig náluk van a leg-"barátibb" tarifa.
neked komám meg csak annyit tudok mondani,hogy fel a fejjel,lesz ez még igyse.
én már 3éve nem vagyok hűségelőfizető,emiatt mostanában egyre többször fordul elő,hogy "véletlenül" nem veszik észre az időben befizetett számláimat.

5éves előfizummal semmilyen konkrét kedvezményt nem kapok még mindig.

Ami a legviccesebb,ez nemrég történt,amikor féléves,havi100percet adtak ajándékba.
Központot felhivtam,hogy mivel ez uj hűségszerződésre vonatkozik,esetleg lehetne-e nekem olyanom?
mire azt válaszolta,hogy csak akkor,ha ujonnan,uj számmal meg ilyesmikkel vásárolom.
mondom,akkor számhordozás?ha már ugyis létezik?avval megoldható?
-nem,nem oldható meg.csak ugy,hogy előtte praktikumra váltok,aztán felbontom a szerződést,visszaadom a sim kártyát és utánna fél év mulva kiadhatják a számomat nekem ujra.
...itt szakadt az a bizonyos cérna és a kurvanyukat nekik

grigorij (törölt) 2007.08.06. 14:56:41

boribonmackó 2007.08.06. 14:43:44!!!! Az Istenfáját! Ugyanezt írtam, de ez a kva Indexes blog nem megy át...

holysmoke the one 2007.08.06. 14:58:42

még mindig a pannonnal van a legkevesebb probléma
valaki esetleg próbált már vodafosos előfizetést venni?
lehet hogy ad,de a 40ezres kaució az mi a fenéért van?
vagyishogy tudom hogy miért van,de miszerint döntik el,hogy én fizessek,a csóringer meg aki előttem vásárolt,az meg ne fizessen_?

EBL 2007.08.06. 14:59:50

Be kell menni az ügyfélszolgálatra, és le kell mondani az előfizetést. Ekkor (legalábbis a vodánál) felhiv téged egy illető, aki egyedi kedvezményt kinál. Elfogadod a kedvezményt és két év aláir. Vagy nem fogadod el és előfizetést megszünet. Ez utóbbi esetben még vagy háromszor zaklatnak, hogy gondold meg magad, és térj vissza.

Csabika36 · http:titzcsaba.googlepages.com 2007.08.06. 15:00:53

Én most szerződtem a piros szolgáltatónál újabb 2 évre. A teló amit kinéztem 6990.- lett volna, de odaadták 90.- magyar pénzért! :-) Azért az Ő ajtajukat is letéphetnénk egyszer! A Voda ugyanis ősi román cég!

stichus 2007.08.06. 15:05:57

empirikus tapasztalat: mindegyik mobilos cég lehúz. leginkább a vodafone. utána a pannon. a t-nél meg nem igazán hallottak az ügyfélbarát eljárásról

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2007.08.06. 15:37:16

6 éve vagyok pannonos, kaptam 5000 Ft kedvezményt egy készülékre a bónusz program keretében, igaz kártyás vagyok, de 6 éve havi 1-2X feltöltöm a kártyám. De félévente felhívnak, hogy most válthatok csomagot és a 900 Ft-ot elengedik. Juhééééé!

Majmász Gedeon 2007.08.06. 16:10:14

Nekem semmi bajom a Pannonnal. Kártyás vagyok. Tavaly májusban és idén márciusban is eljátszották, hogy felhívtak, megkérdezték, hogy hozzájárulok-e ahhoz, hogy 500 Ft-ot jóváírjanak a kártyámon, aminek a következtében 1 évvel meghosszabbodik a kártyám érvényessége is. Természetesen hozzájárultam. Aztán pár hónapja jött az sms, hogy a 20 éves szülinapjuk alkalmából a következő 20 napban 20 percet telefonálhatok ingyen hálózaton belül.
Amúgy nagyon ritkán használom, azt a kevés telefonomat is a cégtől intézem, ami van. Szóval egy 7200 Ft-os kártya kb. egy évig elég nekem. A telefonom pont 5 éves (6510), semmi baja, még akkut sem kellett cserélni benne, pedig egyszer már úszni is elvittem. :) Szerencsére ki tudták tisztítani.

gab2000 2007.08.06. 16:29:53

Ez még csak egy kis dolog, de van a pannonnak egy újabb húzása aniről még a saját emberit is meglepte az üzletükbe.
Ufye 08-29-től csökkenteni kellett a romind díjakat a Pannon ezt úgy oldotta meg, hogy az I. zónába tartozott országokat tette a kedvezményes díjhoz és ezt nyomja ezerrel a reklámba. De azt már úgy istenesen elfelejtették ugyanolyan elánnal közölni, hogy megváltoztatták a zónákat is. PL Horvátország az I. zónába van 28-án éjfélig és 29-én 0 órától áttték II. zónába 350Ft/percre. Gusztusos tőlük.
A Voda ezért várta meg, hogy mit lép a Pannon és a T-mobile és az ő bejelentésük után közölték, hogy náluk Horvátországra is a Eu-s tarafi lesz.
Na csak ennyit a pannonról

Gab2000

8-as 2007.08.06. 16:30:03

Abban a szerencses helyzetben vagyok hogy beszamolhatok, hogyan megy mashol. Le is irom, hatha felmegy nehanyatok vernyomasa:

Nagy-Britannia:

Bemesz az altalad kivalasztott szolgaltato boltjaba, kivalasztod a neked szimpatikus telot, alirsz 18 honapra (nem 2 meg 3 evre) majd a kasszahoz faradsz. Na nem azert hogy fizess, hanem hogy atvegyel a 60 fontot. Igen, ok fizetnek, es ez nem az hogy majd levonogatjak a havi szamladbol, meg majd lebeszelheted, hanem kape. Az elofizetesi dij mondjuk £25-35 korul van, de ebben a legtobbszor benne van 600 ingyen perc meg par szaz sms. Es igy mukodik barmelyik telefonnal, a legujabbakkal is (kiveve nehagy kivetelesen draga kutyut).

A multkor hozza a postas a csomagot a lakotarsamnak, koszonjuk, hogy 10 honapja az elofizetonk, kerem fogadja el a mellekelt telefont. Oke, ez neha gaz, mert nem mindig olyat adnak, amilyet akarsz es nem akkor amikor epp uj telefonra van szukseged, ezert az Ebay pl tele van az ilyenekkel.

En mindig azt hittem, hogy majd a piaci verseny, meg a telitettseg szamit otthon valamit, de ez meg mindig nincs igy, pedig most hallottam, hogy mar majd' minden magyarra jut egy telefon. A percdijak szerintem egyebkent nem magasak, viszont a keszulekek nagyon is.

Zaklató_Panda 2007.08.06. 16:31:15

de asszem hogy a pannonnál (ami ősi román cég) lehet minuszba menni

mikike 2007.08.06. 16:33:06

1995. óta vagyok számlás pannonos, havi 8 és 12 ezer közötti számlaösszegekkel. Tavaly vehettem egy 42 ezres telcsit 35 ezerért plusz adtak mellé egy ajándék feltöltőkártyát. Juhééé!!!!

Velleda 2007.08.06. 16:33:09

Utálom, hogy jobban megbecsülik az új ügyfeleket mint az évek óta hűségeseket. De hogy még azok sem kapnak egyenlő elbírálást az már tényleg dühítő. Ismerős 7500-ért kapott előfizetéssel új telefont, nekem ugyanaz 16000-be került volna. Miért?

HandG 2007.08.06. 16:34:58

A pannon csúszott le a legjobban az ügyfélkezelés terén.
Minőségileg trágya lett. És nem csak az egykártyások között, hanem a VIP üzleti ügyfelek között!!!!
Most kékből egyből átmegyünk pirosba, bár a színsorrend szerint előbb lila kellene legyünk.:)))

Nem szabad hűségesnek lenni!!!!!!
Mert a legjobban és a legnagyobbat a hűségesek pofájába pukkantanak! Ha valakinek csúcsteló kell és nincs rá meg a pénze a szívja meg. Mondják ők, bár a telecom cégek tartják magasan a telefonok árát. Bizonyos befolyást gyakorolva a készülékgyártókra. Azok meg nem hülyék, ha ezek elintézik nekik, hogy drágábban tudja eladni a készülékeit a kártyafüggetleneknek, annak csak örül.
Ki kellene próbálni, hogy egyszer 1 hétig, csupán csak 1 hétig nem megy be senki se egyetlen telcóhoz sem! Nagytanulságosság derülhetne ki pillanatok alatt!:)

BiG_ 2007.08.06. 16:38:07

Permetet nekik! Ott van közelben a budaörsi reptér, nem kell menni mesze spriccolni.
Majd ha egyszer megint Budaörsre megyek ugrani, majd jól lehugyozom őket, jó lesz?...

Üdv!

gab2000 2007.08.06. 16:38:27

Én is azt mondtam a pannonos kölöknek hogy december 12 és megkérdezte miaz mondtam neki irány a vodafone és kezdhetnek gondolkodni, hogy mival tartsanak ott mint előfizető.

Soockit van Dalen 2007.08.06. 17:11:21

Felejtsük már ezt, hogy majd könyörög a mobilszolgáltató, és adja a nagy kedvezményeket.
A Homár is megválogathatná a postokat.
Nagyon gáz ez...

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.06. 17:19:36

Csak a piroshoz ne! Az húz le a legjobban. Akkor má inkább a rózsaszinü párduc.

Toleranciahiányos Szalagkorlát 2007.08.06. 17:26:53

Nekünk üzleti előfizetés van, de felakarjuk bontatni mert szar, de akkor meg sokat kő fizetni, szal nemjó ez sehogyse. A pannon monnyon le!

Szumi 2007.08.06. 17:55:09

Nohát. 7 éven át voltam pannonos, uszkve havi 50-60.000.- Ft-os számlával. Az évek során az új belépők egyre nagyobb kedvezményeket kaptak, én csak a borsos számlákat. ( pl. nekem még 20.000.- Ft volt csak a SIM kártya )Soha nem késlekedtem a fizetéssel, soha nem reklamáltam. A hetedik év végén kaptam eg levelet, miszerint ha aláírok két év hűségretket náluk, akkor 10.000.- Ft-tal olcsóbban vehetek egy rütyvedt telefont tőlük. Na, azóta vodafonos vagyok, hűségnyilatkozatot sehol sem írok alá, továbbá nem használok csak független készülékeket.

elvi(s)kérdés 2007.08.06. 19:45:03

Feleslege hasonlítgatni. Hosszú távon mindhárom cég uganannyit keres. Te ugyanannyit bux. Levelezni kell. Az lassú ugyan, viszont bizonytalan.

papírrepülő 2007.08.06. 19:51:29

emberek, meg azok a bunkó parasztok aki viccesnek gondolják magukat ezzel: "Hát aki pannonos, az nem egy sikeres ember..." felfogtátok a levelet egyáltalán? aláírt egy szerződést, vállalta az abban leírtakat, gondolkozzatok már, azért várja el hogy kedvezményt kap, mert fizeti a szolgáltatást? azért álljon meg a menet, én se várom el a bkv-tól hogy külön széket foglaljon nekem, pedig veszem a bérletet.
ez az igazi magyar gondolkozás, ha fizetek, akkor biztos visszakapok valamennyit csak úgy.
GRATULÁLOK

Yoss 2007.08.06. 20:50:34

Papírrepülő! Te egy hülye vagy. Amit írtál akkora baromság, hogy még kommentálni sem kell. Olvasd csak el, amit Balak írt. Pedig ott régebben van 'piacgazdaság' Szerintem te pannonos dolgozó vagy és mint ilyen kizárható, hogy sikeres ember legyél..
Ja igen, én is gratulálok.

stichus 2007.08.06. 21:02:29

aki a humort nem érti, nem lehet sikeres ember

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.06. 21:18:54

a'merika hangja
ha mar volt brittani
2 evre alairok, kapok telot, vagy xart ingyen vagy $ 30 korul normalisat, extrat i-fone stb dragan, na en a kozepsoben vagyok, tehat 2 ev telefon ara/valamni LG/ 30 dolcsi, havi dij $50, 500 perc havonta, este 6-tol reggel 6-ig es szombat vasarnap nem peregnek a percek,tehat ingyen
es ez igy jo van, pedig nem is vagyok sikeres

Zalzan Kavol 2007.08.06. 21:58:25

A szolgáltató mindig letojja a hűséges ügyfelet:
- tv
- telefon
- internet

Jelentkezzen, aki már járt úgy, hogy több év előfizetés után nagyobb kedvezményt kapott, mintha új előfizető lenne.
A UPC a kedvencem, ahol az új előfizető szinte a feléért kapja meg ugyanazt a tv szolgáltatást, mint az új (jelenleg asszem 3 hónap UPC nélküli élet számít új előfizetésnek) előfizető.

Zalzan Kavol 2007.08.06. 22:16:20

Természetesen "mint a régi"-t akartam írni :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.06. 22:37:57

1ebS-nt ez telleg a legnagyobb ellentmondas
ujakat akarnak szerezni, ezert csinalnak akciokat, T meg mar ugyis ott vagy lofaszt neked
ez engem is mindig baxtatott
sot meg amerikaban is igy van, az internet-tv combot mar minden csaladtagunk nevere irattuk mint uj elofizeto
ez van

jat akarnak szerezni, a regi marf megvan, nem adunk kedvezmenyt, elegedett is
persze a regit baxtatja, hogy most, nade, mikor O uj volt akkor olcsobban kapta mint aki akkor volt regi
ebbe most belezavarodtam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.06. 22:41:02

szoval ujat akarnak
a regi mar OK, minek adjak neki barmit, utalja a zsetont havonta
es mikor barki elkezdte , akkor a regiekhez kepest kedvezmenyt kapott
/na ez remelem mar olvashato, batiz papucsban/

mizie 2007.08.06. 23:48:49

én mindig megkaptam az aktuális kedvezményem és az általában kb 50%-os volt.

igaz céges számlám van, de én is kb 2 évente váltom a telefont és mindig van kedvezmény.

adnak ilyenkor egy A/4-est hogy ez a 30-40 készülék van most a kedvezményeseknek. és ott van minden a legprosztobbtól a luxusig.

maccar 2007.08.07. 00:21:50

Sajnas magyarisztánban kartel tevékenységet folytatnak a mobilcégek (is), ennek köszönhetően sosem volt(lesz) igazi versenyhelyzet. Súlyosbítják mindezt azzal a kellemetlenséggel, hogy csöppet sem becsülik meg az előfizetőiket, itthon még mindig fontosabbak a prepaid, azaz feltöltögetők, mintsem azok (postpaid), akik havonta garantáltan gyarapítják a cégek vagyonát.

Körömcsiga 2007.08.07. 00:51:25

Sajnos hiába példálóztok az angliai és az amerikai árakkal, ugyanis itthon nem 8-10e ft egy sima előfizetés... Ha annyi lenne, lehet hogy másképp lenne. Könnyen példálózunk a külfölddel, de talán a szolgáltatás alapárakat is össze kellene vetni.

Klaudius 2007.08.07. 00:59:42

szerintem egy téglát finoman be kell csomagolni a hűségnyilatkozatba,majd egy EZ NEM VOLT SZÉP feliratú cetlit rátapasztani..ezután pedig be lehet dobni a pannonos kirakatba(a telefonok közé )

[s] 2007.08.07. 08:16:03

Koromcsiga
de, annyi. es pont ugyanugy 500 a lebeszelheto perc. es egy kozepkat telo sem sokkal tobb itthon, mint amerikaban.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2007.08.07. 08:57:03

Majmász Gedeon 2007.08.06. 16:10:14

"Aztán pár hónapja jött az sms, hogy a 20 éves szülinapjuk alkalmából a következő 20 napban 20 percet telefonálhatok ingyen hálózaton belül."

azért erre tennék egy kis pénzt, mert kb 94ben indult az országban a GSM rendszer, tehát 20 éve tuti nem :o)

nefurgyele 2007.08.07. 09:11:49

4 multinál dolgoztam már komoly beosztásban . A tervezhető bevételhez a hűség kell ! Soha nem fog egy régi efi annyit érni mint egy új, pedig az új mindig többe kerül .Irj alá hűséget ( bárhol ),és ha lejárt egyből válts ! Flottakedvezményekben a piros a legadakozóbb, mert ott a nagy forgalom kis haszon történetet probálja követni . Van magenta flottas kártyám ( régi számommal ). de a pirosat használom, mert jövő májusig a magenta flottás kártya kötve van és nem tudom hordozni !

Majmász Gedeon 2007.08.07. 09:27:27

RosszQtya: Igazad van, sima szülinap volt, és a Bónusz Program ajándékaként jött a 20 ingyen perc.

eibmurb 2007.08.07. 09:37:40

Hűségkedvezmény ... bónusz ... kedvezményes készülék :-)) haha kacagtató ... ebből ki kell nőni ... nekem is 7-8 évbe telt.

Én az elmúlt 3-4 azt szoktam csinálni, hogy ha új telefon kell akkor veszek egyet ...

Miss Spongebob 2007.08.07. 09:40:23

A story szerintem kamu,én dolgoztam a "cégnél", nem a leírtak szerint működik a Bónusz program.Olyan ügyfelem még nem volt, aki havi 20000Ft-os számlára 1000Ft-os kedvezményt kapott volna!
(Nézki a befizetések pontosságát is !)

crashdummy 2007.08.07. 09:44:43

Gyerekek, gondolkodjatok már. A szolgáltató (mobil, telefon, internet kábel TV stb.) nem azért van, hogy neked, nekem jó legyen, hanem, hogy a tulajdonosoknak PROFITOT termeljen.

A mobilos azért ad az új előfizetőknek nagyobb kedvezményeket, mert már a csecsszopó kisdedeknek is van telefonja, vagyis telített a piac. Ezért új ügyfeleket csak a másik szolgáltatótól tud átcsábítani. Az ingyen perceket meg azért kapod, hogy többet beszélj. Szépen megszokod, aztán folytatod akkor is, ha már véget ért az akció.

"...itthon még mindig fontosabbak a prepaid, azaz feltöltögetők, mintsem azok (postpaid), akik havonta garantáltan gyarapítják a cégek vagyonát" Ember a prepaid előfizető a legjobb előfizető. Olyan állatfajta, aki hajlandó előre fizetni egy még igénybe sem vett szolgáltatásért. Ráadásul számlát vagy esetleg fizetési felszólítást sem kell neki küldözgetni, ezért kevesebb költséget is jelent a cégnek. Mi lehet ennél jobb?

A kábel TV-s meg internetes szolgáltató meg azért ad nagyobb kedvezményt az új ügyfeleknek, mert többnyire monopol helyzetben van az adott területen. Tehát a régi előfizető, ha akar TV-t meg internetet, akkor úgysem tud máshová menni. Ezért az újakra koncentrál.

Majmász Gedeon 2007.08.07. 11:36:26

crashdummy:
"a csecsszopó kisdedeknek is van telefonja"
Helyesen: a csecsszopó kisdedeknek is van telefonjuk (mivel többen vannak, ugye...)

Répalaki Edömér 2007.08.07. 12:42:53

Egyéni előfizetőknél nem tudom, hogy milyen kedvezmények vannak (én 8 év után kaptam 500 forint jóváírást a kártyámra, de évente nem is költöttem többet, mint egy 3600-os feltöltő), viszont céges hálózat vásárlásakor (egymás között ingyenes hívás, extra kedvezményes hívás egy körzetszámra, stb.) nagyon nagyot tud "nyújtani/nyúlni" az üzletkötő. Egy kis családi vállalkozáshoz rendelt 6 számos szerződéskor a telefonokat kedvezményesen, kb. 25%-al a listaár alatt vettük (persze a PGSM listaára nem a legolcsóbb a piacon) plussz egy - akkor még 100K-t meghaladó értékű - 6680-ast is kaptunk mellé.

4 éve, a nagy céges vásárláskor (kb. 10 új szám, meg 3 másik 20-as és később a számhordozhatóság után egy 30-as is bevonva a céges hálózatba) kaptunk egy pár "ócska" telót aprópénzért, plussz az akkor 75K-s 6310i telókat 10 ezresért. Persze ehhez tudni kell, hogy mi jókora forgalmat generálunk és biztos vagyok benne, hogy így is az átlag céges telefonálók alatt vagyunk. Az én számláim ritkán mennek 3000 fölé, ennek ellenére a múlt havi céges számlán a 299'534.- HUF összeg szerepelt (12-14 telóé összesen).

Erre 5-10K kedvezményt kapunk évente, telefonszámonként. Sajnos a kedvezményeket nem lehet vásárláskor összevonni.

Kukacos 2007.08.07. 13:11:49

Ha vigasztal, a UPC-nél is új szerződést kellett kötni a nagyobb kedvezményért, a feleségem nevére.
Jut eszembe, érdemes az új roaming árakat is megnézni a Pannonnál. Csak 35 ft-tal let drágább a kettes zóna. IMÁDOM A MULTIKAT!!!

mics 2007.08.07. 13:16:41

soha a kurva eletben nem volt sajat elofizeteses kartyam otthon!
- a munkahelyement volt asztali telefonom, es volt ceges mobilom midenfele flottakedvezmennyel
- es volt egy piros feltoltos kartyam maganbeszelgetesekre. ugy valasztottam ki, hogy mire eljovok a melobol, mar a kedvezmenyes dijcsomaggal beszlejek.

megusztam havi 4-6000bol a feltoltoset!

nem pofaztam rajta orakat, mert hulye azert nem vagyok, penzert beszelni...

lehet, hogy rosszul gondolom, de nem azert kene husegnyilatkozatot alairni, mert majd kapok kedvezmenyt valamelyik teleganyolt szar keszulekukre.

ahol most elek nem is hallottak ilyen megoldasrol.
ha a parasznak kell a legujabb csillivilli nokia, almegy a botba, megveszi, kartyat betesz, telefonal, fizet.
husegnyilatkozat?
simlockos telefon?

velemenyem szerint ha jobban odafigyelsz mikor telefonalsz, es mennyit egy feltoltos sim-rol, egy ev alatt siman osszejon a penz egy fuggetlen telora, a szolgaltato meg bassza meg a kedvezmenyet, szerintem!!

mics 2007.08.07. 13:19:12

akarom mondani 2 ev alatt!

a roamingra meg itt van ez:
www.worldsim.com/Default.aspx

Sova doktor 2007.08.07. 14:09:31

Mióta mobilom van, pannonos vagyok, és szerintem jól jártam vele. Én kaptam normális kedvezményt, és nem 1000 forintot, hanem több mint a tízszeresét. Szerintem amúgy még olcsóbb is, mint vöröséknél meg rózsaszínéknél, legalábbis az én telefonálási szokásaimmal biztosan. Abban persze senki ne kételkedjen, hogy levesznek minket, ez erről szól. Lehet, hogy sikertelen vagyok, és egy ősi román céggel szerződtem? :)

kertigyom 2007.08.07. 15:08:10

Az összes mobilszolgáltató egy trágyahalmaz, nem kapsz előfizetést, ha nem úgy vagy felöltözve, a T-com egy nagy baloldali egyveleg. Akkor akadtam ki, amikor az 1ik újságukban a Népszabadság írónőjéről, Geszti Petyáról és Szili Katalinról írtak. Hát igen ilyet lehet.
Ha jön hozzánk egy külföldi cég, akkor az átlag magyar azt hiszi, hogy nyugatiasodunk, de nem, a cégek "keletiesednek". Például Subway= nuku üdítő újratöltés; Saturn Mammut= 10000 alatt 3nap csere, 0nap garancia és sorolhatnám az egyéb nagy cégek ügyfélkezelő magatartását, például a Plus áruházakban található vevőközpontúságot (lejárt élelmiszer stb).
Szóval IGEN el lehet menni másik országba és el is fogok, és ha majd milliárdos leszek, akkor jóképő, humoros, sokpénzemvanértekhozzáminiszterelnökleszek.

Karma · http://karma.blog.hu 2007.08.07. 20:13:15

A T-Mobilenál sosem volt ilyen gondom, ráadásul ha 2 évre aláírsz már 1,5 év után válthatsz kedvezményesen telefont.

Futómadár · http://madareteto.blog.hu 2007.08.08. 12:29:50

Mi a fenének 1.5 évente telefont cserélni?

Skog 2007.08.08. 13:37:59

Azt hiszem rímel ezen történet is:
postasok.uw.hu/mybloggie/index.php
A hülye átlag bölcsész vagy seggarcú közalkalmazott, esetleg fogyasztó, de nam barát az tuti, be megy a Pannonhoz.
Mert lejárt neki, a hűsége, meg beszopott egy-két reklámot meg a kapitalista valóságot.
Szóval becsattogtam az Astoriánál lévő böhöm nagy Pannon filiáléba és előadtam nekik telefont vennék. Egy dekoratív néni nyomta meg a gombot helyettem is, hogy vásárlás. 503, ez az én számom, ötös pult kevésbé dekoratív szőke néni, kedvesen, nos akkor.
Én meg mondom, két évem volt elszelelt, gondoltam lecserélném a régebbit újra.
Néni nézi a lapmonitort, hát jó, de nekem tartozásom van.
Én diadalmas arcal, készültem csókolom, azaz csekket lobogtatok. Múlt hét csütörtökén szabadultam meg fizetésemtől kollektíve, esemény hétfőn volt. Néni nézi, jó majd lefénymásolja és gépet püföl. Fölnéz, sajnos nem jó mert addig nem indíthatunk új üzletmenetet amíg a gép nem jelzi, hogy a lóvé benn a cégnél.
Anyád(magamban).
O.K. mosolyogva. Akkor arra kérném az adott készüléknél számoljuk már ki kerül-e nekem valamennyibe és ha igen minden játszós kedvezményt számoljunk be, JÓ?
Sajnos azt sem lehet mert amíg a gép nem engedi, hogy új üzletmenetet indítsunk és ugye nem engedi, addig nem tudom az ön kedvezményeit kiszámolni.
Hmmm.
Kérdezném, nincs önöknek egy olyan kedvezmény kiszámoló listájuk,szoftwerük amivel kb. ki lehetne hozni hogy mégis mennyibe fájna nekem ez vagy az a készülék?
Nem, nem lehet mert ha elindítjük a folyamatot, akkor tekintve hogy ez újra hűség nyilatkozattal jár( Én itt egy csöppet elbambultam ), ez hivatalos tehát amíg a gép nem engedi....
HMMMM.
Miért kell nekem újra hűséget esküdnöm?
Mert új készüléket vesz.
De az előfizetésem megmaradt.
Igen, de.
Jó akkor csak annyit kérdeznék, tegyük föl a cash befut, ön elindítja az üzletmenetet én meg a végén nem írom alá, akkor mi van?!
Az nekem nem jó, mondta a hölgy savanyú arccal.
A viszontlátásra.


folytatás:
Ma újráztam.
Nem leszek hűséges.
Azt mondták, ők sem értik de a GÉP csak 500, azaz ötszáz HUF kedvezményt adna.
Hehe.
Ha újra szerződöm eme nemes lelkekkel, akkor többért(Havi fix) drágábban(percdíj) telefonálhatok és így csak öt rongyba lenne az új készülék.
Hehe.

ui:Gyújtsuk fel, gyújtsuk fel!

Buzigyuszi 2007.08.08. 14:22:50

Aki tud, csatlakozzon valamelyik flottához. Ma már minden cégnek, szakszervezetnek, gittegyletnek stb. van saját csoportja. Belső hívás 0 Ft, havidíj lebeszélhető és a telefon sem drága. Én 30 embert szedtem össze, megfuttattam a szolgáltatókat, és elég komoly kedvezményeket kaptam. Nálunk a piros nyert, a lilát akkor se választottam volna, ha tökingyen van. A kék hamar kiszállt, neki nem voltunk elég nagyok.
Előtte 4 telefonszámra fizettem havi 50ezer körül, aztán 26 számra 140e volt a számla. A sajátom 30e helyett 12e lett. Ráadásul a piros kifizette helyettem azt a pénzt, amit a lila kért, hogy fél évvel előbb otthagyhassuk őket. Ja, és kaptam egy 50e Ft-os telefont ajándékba.

Alig várom, hogy leteljen a két év, és újra tendert írjak ki a szolgáltatásra.

Mellesleg a szolgáltató se járt rosszul, mert már több mint nyolcvanan vagyunk a csapatban, havi 500.000 felett fizetünk.

J.Hard 2007.08.09. 01:40:51

mennyivel massab a "szaros" nyugaton.Ausztriaban van Tmobile elöfizetesem masfel evet kellett alairnom es a masfel ev leteltevel 8€ rafizetessel es ismetelt 1,5 ev szerzödes meghosszabitasal elhoztam egy nokia N73 de elhozhattam volna barmilyen felsökategorias telot:) ez van

Redax 2007.08.14. 13:00:17

UPC-nél úgykell hogy 1év után felmondani a pics*ba és feleség, tesó apuka anyuka nevére újat kötni. majd 1év után vissza.
4800Ft az alapcsomag ktv a réginek 3500 az újnak. ennyit róluk

pgsmDEALER 2007.10.06. 21:21:11

Hát,akár hiszed akár nem tényleg a rendszer kalkulál kedvezményt, és tényleg változhat, akár egyik napról a másikra is...
De egy biztos, a bónusz rendszer tényleg nem működik jól.
süti beállítások módosítása