Tékozló Homár

Luxusbogárkiállítás Orosházán

2007.08.07. 11:08 | jackyll | 43 komment
A tömegcsótányok-szúnyogok-hangyák kora lejárt! Aki megengedheti magának, hogy pökhendi sznoboktól vegyen tucatbútort, az bizonyára minden végtagját összeüti a hírre, hogy végre kasztjának megfelelő bogarakkal egészítheti ki loftját. Legalábbis Földiek képriportja szerint ezek a soklábúak kizárólag Hollóházi porcelánba járnak dögleni, így ha Ön követi a trendeket, 2-in-1 alapon egyszerre több halott tárgyat is hazavihet egy valag pénzért.
A bogárkiállítás ingyenesen a taxiállomásnál, a porcelánboltban tekinthető meg, azaz a Hotel Alföld felőli kirakatban cirka 1 hete.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

., (törölt) 2007.08.07. 11:21:45

A Való Világnak készült, nem?
Azé nehogymá akármiből egyek csótit!!))

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2007.08.07. 11:23:24

Nem tudtam hogy Hollóházán ilyet esznek ...

stichus 2007.08.07. 11:36:37

na végre valami értelmes poszt az orális mókust fújó réz elvtárs után

tundrazuzmo (törölt) 2007.08.07. 11:36:55

Na de... ennek aztán nincs hírértéke.

Ilyet én tudok csinálni otthon ha a Mortein rovarkövető technológiát kapcsolatba hozom a csillárban keringő hatlábúakkal. Az szebb is, mert bogár alakú árnyékot vet.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.08.07. 11:40:06

Nincs hírértéke, igaz.

Majd ha csótányos festéesű porcelánt kínálnak 230 ezer forintért, azt írja meg a Homár!

Kenton Delacruz 2007.08.07. 11:43:56

AZ ELSŐŐŐŐ TÍZBEN!!!!!!!!

boribonmackó 2007.08.07. 11:44:45

Ez nem mokkás készlet, inkább mókás készlet.

jesszumpepi (törölt) 2007.08.07. 11:48:22

Mindenkinek jó étvágyat az ebédhez!

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.07. 11:50:03

Ennyi pénzér má jár valami kaja is abba a nyüves étkészletbe. A kérdés, hogy mennyire friss? Mer lejárt szavatosságú csótányt árulni nem korrekt dolog...

getinaf 2007.08.07. 11:51:16

Kétségtelen, hogy szarul néz ki, de hát 600-as Mercire is szart már madár.

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.07. 11:51:42

...inkább ösi román szokás.

csattanómaszlag 2007.08.07. 11:56:06

tudtommal az étkező az maga a helység, ahol étkezünk!az általuk keresett megfelelő szó tán az étkészlet!

csattanómaszlag 2007.08.07. 11:59:10

a bogarak meg no comment!ha már a zuhanyzóba is bele bélsárolnak,akkor itt már nincs az az alja szinvonal amin érdemes meglepődni!

Rák Attantam 2007.08.07. 12:11:01

Bocs, de van mentség: ezek gabonafutrinkák!
Most nem viccelek. Vagy két hétig (lehet, hogy háromig) tele volt velük a város! Úgyhogy még csodálkozom is, hogy a csupor nem félig van tele ezekkel a kedves kis állat...tetemekkel.

Egyik este is néztem az amúgy világos sárga házfalunkat, hogy ki volt az a vandál garázda állat, aki leöntötte fekete festékkel!? Már épp a 112-ért nyúltam volna a telefonon, amikor megmoccant a folt! Basszus, ha nem volt 3000 bogi a falon, akkor egy sem! Ahhoz képest jól zárt a ház, mert "csak" 12-13-at kellett lepapucsozni odabent akkor éjjel. Reggelre meg, mintha csak álmodtam volna, eltűnt mind! Még tetemek sem voltak a földön!

Ezek szerint a csetresbolt Hollóháziaiban tartották a temetést... :P Fene a jó dolgukat!

ducas 2007.08.07. 12:14:53

Gabonafutrinkák...Naná...

Rák Attantam 2007.08.07. 12:23:17

Ducas, nézd, lehet, hogy a nevük dunántúli pattanó boglárka, de alakra pontosan ugyanígy néztek ki a várost elborító (El Burrito) fekete bogarak.
A "gabonafutrinkát" már itt olvastam valahol a Homáron. Úgy megtetszett a név, meg így már nem undorodom tőlük annyira. Viszont nagyobb erővel csapom őket lefelé!

Ha belegondolok, hogy az elsőt, amit megláttam, még papírlapra terelgettem és szépen kitettem a természet lágy ölére (az én lágy ölemből), egyből könny szökik a szemembe!
Hiába no, a légynek nem tudnék ártani!

Viszont a gabonafutrinkának....!

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2007.08.07. 12:49:54

Örülnél, hogy a hasznos kis gabonafutrinkák kiirtották a szunyogokat. Azért nincsenek az idén szunyogok.

nyekk 2007.08.07. 12:51:29

Rák Attantam! Én esetleg az üzlet trehány személyzetére, vagy az időnkénti takarítás elmaradására gondoltam, de amit írsz az alapján kiderül, hogy ez a helytörténeti kiállítás része. Ez egy gabonafutrinka emlékkiállítás. (Én egyébként vállalok gabonafutrinka írtást: mikor rászáll a hollóházi készletre, akkor a fémből készült megerősített nehézlégycsapómmal hatalmas ütést mérek rá. Aztán megnézheti magát.)

videkipesti 2007.08.07. 13:16:47

Valójában ez az 'Egy bogár élete'című animációs mese újonnan megjelent dévédé változatához próbál reklámot csinálni, amit csak a Hollóházi Filmgyár forgalmazásában lehet kapni, több, de inkább kevesebb sikerrel..

Rák Attantam 2007.08.07. 13:22:04

Nem a gabonafutrinkák írtották ki a szúnyogokat, hanem a pocsolyák hiánya meg egyéb, létükhöz felettéb elengedhetetlen feltétel meg nem valósulása csökkentette a számukat jelentősen. (Hogy én milyen tájékozott vagyok! :)

nyekk, ja! Nálunk má' csak Hollóházira futtyaja múzejomnak! Csórók vagyunk, má' az ezüstöt sincs, aki takaríccsa! A cselédházat is garázzsá alakítottuk, abba áll a nagymerci. :D

Egyébként meg gondolj bele a dilemmába:
Egy egész délelőttbe, fejenként 8 liternyi verejték által távozott vízmennyiségbe és 97 darab ősz hajszálba került, mire azokat a filléres csetreseket behányták oda a kirakatba, egymás hegyére meg hátára.
Viszont most néhány szaros bogár miatt most újra kéne rakni az egészet.
A kirakatrendező, mint szakma, már rég kimúlt. Most a minimálbéren dolgoztatott eladóasszony pakolja a kirakatot és persze, hogy retteg a kártól, amit egy "holtából" felugró gabonafutrinka miatti hirtelen mozdulat okozhat.

De ettől még igaz: a kirakatot takarítani kéne néha. Pláne a dögtől.
A futrinkákok rajzása is végetért már, szóval magasnyomású mosót neki! :P

báró Csekonics 2007.08.07. 13:25:53

ööö - azokban a csótányokban van E412 ?

Rák Attantam 2007.08.07. 13:26:05

(...hogy én mennyi hülyeséget írtam össze helyesírásilag az előbb! Jajj! De az vesse rám az első követ, akinek most az van a kezében billentyűzet meg egér helyett :P )

CrimsonGirl · http://crimsongirl.blog.hu/ 2007.08.07. 13:31:02

jesszus!benéztem a konyhaszekrénybe és a mélytányérban ilyen volt:(ez csótány?:)

Taktikai Reset 2007.08.07. 14:28:33

kedves Sekonish báhó,

máh engedd mek kéhlek, a 'ollóhászi pohczelánba azelőtte hostosh üditőitahlt töhtöttek, amibe tsak úgy hemshegg a diokszhin, attól döhlöttek mek a bogahak.

alásszohgája

báhó Hesett

Rák Attantam 2007.08.07. 15:05:03

Hesett, kedves bahátom!

Köszönve sohaid, megjegyzem kellő tisztehettel, hoty eme bogahak szehfelett ostobáh! Itten höpködnek, kéhlek, s miután hájönnek, hoty nem is tudnak höpülni, elfáhadnak és lepottyannak. Namáhmost, ha a sohs különös ketyelensége folyományaként a hátukha esnek, akkoh számukha a világ dolgai befejezettnek tekintetnek. Utyanis nem tudnak többé talphaállani! Ity meg hamahosan megdöhlenek, amint azt a mellékelt fotogháfián is láthatod, kéhlek.
Szóval a hostos üdítőitalt manapság, mi urinépek, etyenest a papíhdobozból szopogattyuk ki.
A 'ollóházit meg néha elmossuk ety kis Cilli Bang-gel, de a pihoskupakossal, meht az az ehős!

Baháti vállvehegetéssel:

Baho Sekonissh

Rák Attantam 2007.08.07. 15:08:05

Utóihat: Jaj, bosáss mek, most vettem észhe, hoty a Siemens haccsolós billentyüzetem nem mindég funhcionál mehfelelően. Hemélem azéht tolmással eligazocz sohaimon!

nyekk 2007.08.07. 15:35:02

CrimsonGirl! Jó! Jó! De hollóházi volt?

nyekk 2007.08.07. 15:37:49

Egyébként ahogy nézem, a bogarak nincsennek beárazva. Nem lepődnék meg, ha ezek után még ÁFÁ-s számlát sem adnának utánuk.

nyekk 2007.08.07. 16:05:53

De az is lehet, hogy nem igazi bogarak, hanem hollóházi porcelánból vannak azok is. (Nem láttatok még műhányást?)

Rák Attantam 2007.08.07. 16:28:48

Én már láttam, de csak rövid ideig, mert utána azt is beborította az igazi...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.07. 17:43:53

amerikaban a gabonafutrinka is sokkal nagyobb
a csotanyrol nem is beszelek...

Rák Attantam 2007.08.07. 18:30:30

"amerikaban a gabonafutrinka is sokkal nagyobb"
Ja, ott össze is törte volna a Crowhouser-t, ha beleesik. És annak már a bükkfatalpú batz papucs is kevés. Némi közelharc után bicskával vágjátok el a torkukat, mi? :)

nyekk 2007.08.07. 19:40:07

És mi a helyzet Amerikában az afro amerikai gabonafutrinkákkal?

Der Zebulon aus Tirol 2007.08.07. 19:45:00

Kedves Rák Attantam !!!

Maximálisan igazad van ,ezek valóban gabona futrinkák, itt az alföldön is milliószám rajzottak mikor volt ez a batzpapucs rothasztó meleg. Mindenhová bejutottak a kis dögök ,nemgyőztem a letépett ajtókat a lakásban visszaszögelni ,hogy a kis aranyosak be ne jöjjenek....
Ősi román szokás szerint pedig ,amelyik bejutott gyufás skatujába raktam ,és másnap szabadon engedtem ,hogy inkább a napon süljenek meg ,mivel szétcsapva
eggyik-másik qva undorító bűzt árasztott magából...

Rák Attantam 2007.08.07. 20:03:05

Érdekes, az "enyémek" nem bűzlöttek. Nyilván a kultúráltabb, sokat mosdó alfaj tagjai lehettek. :)
Hiába no, fürdőváros vagyunk, vagy mi. :D Itt még a gabonafutrinkák is panyókára vett frottírtörölközővel röpködnek, hat darab mini baccpapucsban. ☺Ж

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.07. 22:08:28

az afroamerikai gabonafutrinka kifejezetten vedett, mondhatnam pozitivan diszkriminalt
ilyen edenyekbol esznek mint amik a foton vannnak
ezert nem is harcolunk veluk
viszont az amerikai csotany meretenel fogva valoban komoly ellenfel

báró Csekonics 2007.08.09. 09:29:09

hagyma 2007.08.07. 22:08:28

Na igen, de hát ott minden olyan 'super size' :-)

nyekk 2007.08.11. 21:36:53

Én voltam Orosházán. Bécsi szeletet ettünk rizzsel a szállodában. Utána gyümölcsrizst rendeltünk. A gyümölcsrizsben rántotthús panír darabokat találtunk. Meg gabonafutrinkához hasonló valami bogarakat. Még a kis bogárhatározóban meg kell keresni). Közben melletünk tolták ki talicskában a sittet, és a zsírfogóban összegyűlt szennyet. Kár, hogy a következő ezer évben nem fogunk erre járni. (Ha a fene fenét eszik akkor sem.)

nyekk 2007.08.11. 21:40:18

Ja nemírtam, de én 1972-ig ott éltem Orosházán, de ha ilyen lett volna a kiszolgálás akkor azakkori éttermek éhen haltakvolna, vagy elvitte volna őket az ÁVÓ. Ez utóbbi persze csak vicc, de megérdemelték volna.

Rák Attantam 2007.08.12. 16:08:36

nyekk, átkod hatott, szállodát hamarosan bontják.
Viszont (átkod hatott) valami plázaszerűség nől majd a helyén... Az itteni viszonyokat ismerve kábé 2020-ban kész is lesz.
süti beállítások módosítása