Ha még nem lenne tele a T. Olvasóknak a puttonya a számítástechnikai boltokkal, akiknél minden van, csak ki kell várni, amíg eljutnak a nagykerig (ezért kár boltot fenntartani, vazze), akkor olvassák szeretettel Roland levelezését az Ostrom Kft-vel, akik közölték, hogy természetesen van a rendelt termékből, aztán amikor naiv ügyfél sérelmezte, hogy akkor miért a jövő héten szállítják, törölték a rendelését a hangnem miatt, illetve megfenyegették a korábbi garanciája elvesztésével (he?):
Mellékelten megküldöm egy Bp-i számtechnikai üzlettel való rendelés és azzal kapcsolatos levélváltásaimat. Ezen cégtől rendeltem terméket, visszaigazoltak hogy van, és tudják küldeni, majd másnap jelezték hogy az előző szállításkor a futárdíj lemaradt. Jeleztem most egyben kifizetem, és küdjék a rendelt árut. Most meg az igérik hogy 4 munkanap múlva tudják csak küldeni. Felháborodásomban egy erősebb hangvételű válaszlevelet küldtem, mire a rendelésemet törlik ezért, és meg is fenyegetnek hogyha nem fizetem ki az előző szállítási díjat akkor garanciát megvonják. Ilyent én nem is írtam nekik, illetve nem fenyegetőztem.
Sent: Monday, August 13, 2007 8:46 PM
Szeretnék rendelni Önöktől kiszállítással az alábbi termékeket
- 1db Samsung 500GB / 16MB / SATA hdd-t 23040.- Ft
- 1db külső ház 3,5” SATA hdd-nek USB csatlakozású (kb 1 hónapja rendeltem ilyent, a számlán a neve: Classic 3500) 7200.- Ft
Összesen : 30240.- Ft
Kérem amennyiben változott a megrendelt áruk eladási ára (drágulás esetén) vagy valamelyik nincs, az alábbi telefonszámon értesítsenek, mivel nem biztos hogy külön is megrendelem valamelyik terméket.
* * *
Sent: Tuesday, August 14, 2007 1:07 PM
Köszönjük rendelését, a kért termékeket tudjuk küldeni. A HDD ára maradt, az USB-s ház olcsóbb lett. Tehát az áru értéke bruttó: 30.030Ft.
Sajnos a múlt alkalommal lemaradt a számláról a szállítás ktg-e. Aug. 10-én küldtünk utólag egy számlát erről, de --------- Szilvesztenek adtuk postára. Kérdésem, ezt megkapták-e, utalják-e a kért díjat,vagy most írjuk az új számlára rá azt is?
Száll. ktg : 980+áfa.
Pénzkezelési díj: 410+áfa.
* * *
Sent: Tuesday, August 14, 2007 6:10 PM
Megkaptuk de nem fizettük be, ezért a mostani rendelésre írják rá azt is. Ha még van kérdésük telefonon egyeztessenek mivel csak este 6 után érek haza és így elég lassú az e-mail-os üzengetések, és az árút szeretném ezen a héten megkapni.
* * *
Sent: Wednesday, August 15, 2007 3:00 PM
Tekinttel a kicsi árrésünkre, mi nem tudunk telefonálni az ügyfeleknek. Sajnos a HDD-t csak kb. keddre tudjuk küldeni.
Üdvözlettel: Keresztes Mariann/ Ostrom Kft.
* * *
Sent: Wednesday, August 15, 2007 6:28 PM
Most szórakoznak velem? Megrendelem az árút, visszaigazolnak hogy VAN (lejjebb az előző levélben kiemeltem hogy megtalálják) és tudják küldeni, most meg azzal jönnek hogy csak egy hét múlva tudják küldeni.
Aztán zaklatnak hogy lemaradt az előző szállítás költsége (ez miért az én gondom egyébként 1 hónappal később?) Nem értem önöket, hogy akarnak így vevőt megtartani?
Amennyiben a megrendelt 2 terméket nem tudják leszállítatni most PÉNTEKRE (2007.08.17-re) a megadott címre, úgy a megrendelésem TÁRGYTALAN. Az árrésüket és egyéb kifogásaikat nem tudom figyelembe venni, mivel ez nem tartozik rám, engem csak a megrendelés teljesítése érint.
* * *
Sent: Wednesday, August 15, 2007 9:10 PM
A hangnem miatt töröltük a rendelését.
Az előző szállítást pedig ha nem fizeti ki, a garanciát megvonjuk.
Üdvözlettel: Tóth József / Ostrom Kft.
* * *
Sent: Thursday, August 16, 2007 3:49 AM
Semmi gond, van elég cég még aki tud teljesíteni határidőre.
A garanciát nincs joguk ilyen alapon megvonni, gondolom ezt önök is tudják.
Ezek után pedig a levelet közzé fogom tenni néhány internetes portálon, hogy mások is tanuljanak belőle.
dr. _mmm_ 2007.08.16. 13:16:20
Mária 2007.08.16. 13:17:16
8-as 2007.08.16. 13:19:22
dr. _mmm_ 2007.08.16. 13:19:52
Mária 2007.08.16. 13:21:02
www.ready.hu/
Már bocsánat, de aki egy ilyen honlappal rendelkező cégbe beleveti a bizalmát plusz még rendel is tőlük, az sikeres ember nem lehet!
:-/
greggrant 2007.08.16. 13:21:25
most akkor ki ostromol kit?
hehe...
dr. _mmm_ 2007.08.16. 13:22:26
Számtech bolt rulez!
Rosszindulatú Vászka 2007.08.16. 13:23:41
Elsô?
dr. _mmm_ 2007.08.16. 13:23:59
Idézem a weboldalról:
Frissítve:
107. március 22.csütörtök, 22.27.21
Wááááhááááháááááá
Mária 2007.08.16. 13:24:03
LOL
Sőt, nyehehe...
moTmeN 2007.08.16. 13:24:13
Rosszindulatú Vászka 2007.08.16. 13:25:48
A redi pedig nem a legjobb hírû boltok egyike, már régóta.
báró Csekonics 2007.08.16. 13:28:03
Garit tényleg nem vonhatják meg - bár szerintem egy Samsung vinyóval kapcsolatban amúgy sincs sok közük hozzá. Nemdebár valami más cég a garancialevélen a márkaszervíz? MErt akkor annyi a dolgod, ha rossz a vinyó, hogy oda viszed vissza és kész.
Amúgy meg mit vártál ilyen felütésre, hogy: 'Most szórakoznak velem?'
Sok cég szemét, ez tény - de azért nekünk, ügyfeleknek is meg kellene tanulni, hogy _első körben_ nem kell (nem szabad) rögtön asztalra csapással indítani, mert az ritkán von mosolyt maga után a túloldalról. (Már a Lajtán innen persze.)
De ha esetleg normálisan próbálod ugyanezt, akkor talán belefutsz egy normális eladóba és mivel nincs oka kib@szni veled, nem is teszi...
Secnir 2007.08.16. 13:29:07
meg a ready is
sőt még 15 éve is az volt.
de ahogy látom nem változott sokat. igénytelen kissebbségi komplexussal küzdő főnök, alulfizetett alkalmazottakkal, selejt termékekkel, amiért az eladónak kell elmagyaráznia, hogy miért nincs garancia.
hulladék egy cég, na.
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2007.08.16. 13:30:39
bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.08.16. 13:31:00
báró Csekonics 2007.08.16. 13:31:33
Biztos a kicsike árrés miatt...
Mindjárt ki is ülök az aluljáróba kalapozni nekik.
Már telefonra sem futja nekik, mint írják... Kikapcsolták netán?
Rosszindulatú Vászka 2007.08.16. 13:33:31
Mária 2007.08.16. 13:33:40
mzs 2007.08.16. 13:37:34
Frissítve:
2007. augusztus 14.kedd, 18.51.31
Most javították ki, vagy elnéztél valamit?
Secnir 2007.08.16. 13:37:43
:DDDDDDDD
Idézem a weboldalról:
Frissítve:
107. március 22.csütörtök, 22.27.21
Wááááhááááháááááá
"
Ne csodálkozz, régi cég :D
2007.08.16. 13:45:16
tényleg nem lehet sikeres ember aki itt vásárol. ócsóság mindenekfelett.
barceo 2007.08.16. 13:48:16
"azonnal elvihető akciós termékek:
Samsung (...)HDD (...) 1-2 nap múlva"
ez milyen?! ha rosszul lesznek azonnal külgyünk nekik orvost! 1-2 nap múlva... Ha-ha!
Mária 2007.08.16. 13:49:22
IE-ben 2007 a dátum, FF-ban meg 107. Egyéb alternatívákat nem teszteltem :)
uns97 2007.08.16. 13:51:00
jesszumpepi (törölt) 2007.08.16. 13:52:50
Hangneme lehet egy írott,vagy elmondott szövegnek is:ironikus,szatirikus,tragikus,durva,udvarias stb.A nyelvtan ezt a stilisztikához sorolja,ami a stílust vizsgálja.
Armador 2007.08.16. 13:53:01
Ja és ha olyan sürgősen kell a vinyó, akkor miért nem veszed meg egy boltban, ahol a kezedbenyomják? Ha ilyen cégtől rendelsz, tisztában lehetnél vele, hogy a kiszállítás X nap.
Ebből is látszik, h nem mindig a bolt/cég/vállalat a hülye.
UI: mielőtt kidobod az előző vinyót, tépd le az ajtaját
Layosh 2007.08.16. 13:55:47
Na meg fizessen elő voip-ra azán tud olcsón telefonálni. Nehogymár az ügyfél tegyen nekik szívességet, hogy ott vásárol.
Meg amúgy is a ready egy ősi ....
mmp2 2007.08.16. 13:56:02
Tibee 2007.08.16. 13:57:58
Na ez mekkora szöveg:)
Parasite 2007.08.16. 14:01:20
Rejtélyes 2007.08.16. 14:01:40
Dr Net Elek (törölt) 2007.08.16. 14:02:14
barceo 2007.08.16. 14:04:23
tök mindegy, hogy bunkó volt-e, egy szolgáltató nem válogathatja meg, hogy kinek szolgáltat.
sztem is erős volt elsőre a "most szórakoznak velem?" kitétel, de ezért nem törölhetik a rendelést. (a nem létező garanciát meg pláne nem vonhatják meg)
Ha valaki nem bírja a gyűrődést, az menjen éjjeliőrnek a halottasházba, ott garantáltan kussolnak az ügyfelek. A szolgáltató meg szolgáltasson, vagy húzza le a redőnyt.
szepjuhaszne 2007.08.16. 14:05:50
itmedia.sk
barceo 2007.08.16. 14:06:49
Uff
Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2007.08.16. 14:09:58
z 2007.08.16. 14:14:39
én is dolgoztam már úgy, hogy kiszolgáltam embereket, próbáltam volna egy idegeskedőnek vagy akadékoskodónak azt mondani hogy ezzel a hangnemmel menjen a picsába, asszem repültem volna még aznap
nekem azzal van ki a fasz, hogy a küszöb alatt kell bemenni minden boltba és nem szabad ám akármit kérdezni (mondjuk ami bele van írva valami katalógusba amit sose láttam), mert akkor a t. eladó esetleg megsértődik és elküld a picsába
öcsém 19 éves, tavaly készpénzért akart laptopot venni ajándékba, de az eladók egyszerűen nem hitték el, hogy ki tudja fizetni, és készpénzben, mer ilyet csak "komoly emberek" csinálhatnak, egy taknyos kölyök nem, úgyhogy inkább kiröhögték
átment máshova, vett, az előző helyen meg elestek x ft haszontól
de mit számít, az eladói öntudat mindenek előtt
meg a bkv-pénztáros is múltkor, hogy kérek egy 30 napos bérletet, aszondja mikortól, mondom mától, erre ilyet kérdez: "és az hanyadika? hm?", mondom ne szórakozzon már, erre elfordul
menjen a picsába az összes öntudatos eladó
Palkovicsné 2007.08.16. 14:18:00
Armador 2007.08.16. 14:19:00
Persze, egy jobb helyen egy ilyenért repülne a csaj, ha saját elhatározásából hoz ilyen döntést..
Sajnos tisztában vagyok ezzel a kiszolgáltatottsággal, meg h el kell viselni - a haszon érdekében - a vevőt minden fasságával együtt.
Pont mostanában téma ez a "javítsunk a mikrokörnyezetünkön" dolog, talán erre a szitura is értelmezhető.. számoljunk el 10ig, mielőtt átmegyünk vidékimenbe.
Artie 2007.08.16. 14:19:12
keddves 2007.08.16. 14:20:14
Van még elég cég, akiknek az az érdekük, hogy tőlük vásároljanak.
Rosszindulatú Vászka 2007.08.16. 14:23:02
Rosszindulatú Vászka 2007.08.16. 14:24:25
picsábamá!
Armador 2007.08.16. 14:24:49
Komolyra fordítva: Magyarisztánban az ÉN dívik, úgylátszik néhol még a haszon elé is helyezik. Így pénz-pénz-pénz helyett lesz én-én-én. És csodálkozunk, hogy itt tartunk? :)
Armador 2007.08.16. 14:26:50
hottentotta 2007.08.16. 14:27:38
ha ilyen sürgős a dolog, akkor menj be a legközelebbi boltba, és vedd meg ott, ha meg nem, és kell az olcsó áru ( és nem árú ), akkor várjál 3 napot. szerintem kíbírnád.
Rosszindulatú Vászka 2007.08.16. 14:33:26
www.milkandcookies.com/link/41084/detail/
Cardamon 2007.08.16. 14:33:27
Nem gondolod, hogy szívességet tesz, hogy küld neked valami szuper cuccot amit csak ő ad el!
Legyél hálás és alázatos , megértő.
Hiszen olyan kis árréssel dolgozik, hogy már ő fizet mert a 10.000 Hufért adott cuccott 11.000,- hufért vette.
Mert Ö egy ilyen jó ember. Neked meg nem tetszik! És még Batz papucs is van a lábán és palkovicsné az asztal szomszédja!
keddves 2007.08.16. 14:37:22
Armador 2007.08.16. 14:42:27
Neménvótam 2007.08.16. 14:42:58
SkyWalker a texas-i lotyó 2007.08.16. 14:49:37
- "Megkaptuk de nem fizettük be" - miért is?
- "e-mail-os" - ezt hogy ejted?
- és a (sajnos nem eléggé) elcsépelt "árút"
Azt hiszem, ilyesfajta kommunikációval nálam is hamar kihúznád a gyufát.
rendszerhiba 2007.08.16. 14:54:16
Primavera 2007.08.16. 14:59:59
A háromnapos cseregarancia nem megszűnt, hanem más formában van jelen. A fogyasztó a szavatossági jogainak érvényesítésekor első lépcsőben a kijavítást vagy kicserélést kérhet. A vásárlást követő első három napon belül bejelentett fogyasztó kifogások esetében a forgalmazó nem választhatja a akijavítást arra hivatkozással hogy a csere neki aránytalana többletterhet jelentene, tehát kvázi nem tagadhatja meg a termék cseréjét.
nudlee 2007.08.16. 15:00:31
Besétálunk, papír, fizetés, ez-az, indulunk haza.
Mondom, hol a notebook, amit vettél?
Azt mondja, 3 nap múlva jövünk érte.
Hát ilyen nincsen. De komolyan, akkor dolgozzon olyan árréssel, hogy ne kelljen piszmogni. Ráadásul, állítólag előre le volt egyeztetve interneten, hogy jövünk gépet venni.
Ilyet még nem láttam, nincs is szerintem.
nem ördögtől való 2007.08.16. 15:01:08
maszogep 2007.08.16. 15:03:22
A számtech más egy kicsit, mint a pékbolt. Sokkal gyorsabban változnak az árak.
bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2007.08.16. 15:05:41
opeth 2007.08.16. 15:06:36
daru, saru, kapu... :)
Lxxxx 2007.08.16. 15:09:39
Dr. Panasz Muki 2007.08.16. 15:09:57
Szerintem is banto volt a hangnem, teljesen folosleges igy lealazni egy ugyintezot.
Ok igy inteztek el, orulj neki, hogy nem talaltak ki valami mokasabbat.
Miert nem hivtad fel oket TE? Olyan borzaszto nehez konstruktivnak lenni? De azert elvarod a szallitotol?
Dr Net Elek (törölt) 2007.08.16. 15:12:29
Netuddki. 2007.08.16. 15:19:22
SkyWalker: Nem tudom a dátumokat nézted-e?
13.-án kért az illető árajánlatot, erre 14.-én írják, hogy 10-én adták fel az egy hónappal előbbi szállításról a számlát.
Hacsak nem mellékelnek mellé sárga csekket ez elég nagy csuporság a kereskedő részéről.
Egy utalás/rózsaszínű csekk manapság több száz Ft, amit ugye a vevő fizet. Duplán, mert ugye a kereskedő cseszett jól megcsinálni a számlát amikor kellett volna. De a vevő nem mondta, hogy nem akarja megfizetni.
Amúgy a tahó vevő is vevő. Aki meg nem alkalmas kereskedőnek az válasszon más pályát. Szakmunkásokból úgyis munkaerőhiány van.
Azt nem írom, hogy végezzen el egy kereskedelmi iskolát, mert ezek szerint ezeket a dolgokat nálunk nem oktatják.
Sajnos felénk is ez a helyzet. Ha hét elején bemegyek egy számtek boltba a válasz 90%-ban az, hogy majd csütörtökre/péntekre/jövő hétre meg tudjuk hozatni.
Ekkor szépen megköszönöm, magamban meg: csesszétek meg holnapra, de legkésőbb holnaputánra én is meg tudom rendelni és lehet olcsóbban.
Úgyhogy mostanában nem is járok feléjük, kivéve ha valami apróság kell.
báró Csekonics 2007.08.16. 15:22:40
whito 2007.08.16. 15:23:28
Emberek vagyunk, nem állatok, tanuljunk már megy együtt élni!
Ez olyan, mintha az utcán leköpnél egy rendőrt aki válaszul jól szájon vágna a gumibottal és másnap mennél a médiába, hogy mekkora a rendőri brutalitás, mert neki tűrnie kellene a kritikát. És sajnos a többség melléd is állna.
Majmász Gedeon 2007.08.16. 15:26:25
Hölgyválasz! 2007.08.16. 15:26:28
Sajnos kis hazánkban még honfoglaláskori állapotok dúlnak. A tisztelt fogyasztó azt hiszi, hogy azért mert 10 cég ugyanazt a terméket adja el és ebből a legolcsóbb és a legdrágább között akár 80% árkülönbség is van, a hozzátartozó szolgáltatás nem, vagy alig különbözik (szebb és jobb helyen van a bolt, flancosabb a honlap).
Én szolgáltatásban utazom, és tudom, hogy a vevőnek 3 lehetősége van: megveszi, nem nálam veszi meg, egyáltalán nem veszi meg. Nekem ebből csak egy jó. Ha pedig az eladó nem tesz meg minden tőle telhetőt, hogy megvetesse, akkor levágom a lábát. Az más kérdés, hogy ha vevő/érdeklődő csak balhézni akar. Ha nyilvánvaló, hogy nem fog vásárolni, mert éppen azért csinálja a balhét, hogy hátha ingyen vagy a feléért is odaadjuk (van ilyen), akkor mosolyogva mondjuk el, hogy sajnos ez nem lehetséges. Ha az ügyfél aggresszív és kezelhetetlen, akkor megkérjük, hogy a dühét inkább máshol vezesse le. Ha mi hibáztunk, akkor elismerjük, elnézést kérünk és megpróbáljuk rendbehozni a dolgot. Természetesen nagyon megértőek vagyunk, ha az ügyfélnek ez nem elfogadható, de varázsolni mi sem tudunk.
A fenti példában csak annyi volt a hiba, hogy az eladó egyrészt nem kért elnézést a késés miatt (némi magyarázattal: pl. a raktárfoglalási rendszer jellege miatt előbb elvitték az árut és után kellett rendelni) és, hogy a vevő jogos felháborodását magára vette és bunkón válaszolt. Egy alkalmazottnak (pláne LEVÉLBEN) semmi joga nincs érzelmi komponenseket belevinni a kommunikációba. Ha ezt a kérdéses személy nem tudja megválaszolni, mert ő is dühös lett, akkor adja át a dolgot egy kollégának. Szemtől szembe egy kirohanást még megértek, de tuttira bajban lenne az alkalmazott.
Fozó 2007.08.16. 15:28:57
"Nyitvatartás változás:
Szombatonként, nyáron zárva !!!"
Az is lehet, hogy csak arra jöttek rá, hogy nyár van, ergo zárva vannak. Csak ez így ciki, ezért ráfogták a hangnemre:)
dXtr 2007.08.16. 15:30:31
áh uygse ertitek :D
attol meg uyg hangzik na!
haopepe 2007.08.16. 15:31:02
hangnemtan
Netuddki. 2007.08.16. 15:34:08
Ezek szerint Ti ki vagytok szolgáltatva a nagykernek ?
A "normális" kereskedelemben pont fordítva van. Olyan szerződést kell kötni a nagykerrel, hogy még a lejárt szavatosságú árut is visszavegye.
Vagy csak azután kell fizetni az aktuális áron, amikor ténylegesen is el van adva a cucc. Ezt hívják kitárolásnak.
A nagyker így is, úgy is veszít, de legalább a vevő nem várakozik.
De így csak azt érik el a tisztelt kereskedők, hogy a vevő az online vásárlást választja. Sokan már most nem számolnak fel postaköltséget, pedig másnap már a vevőnél van az áru.
De van az online vásárlásnak egy másik hátránya is, és ez egyaránt érinti a nagykert és a kiskert is.
Mégpedig az, hogy a vevő rájön, hogy online nemcsak Mo.-ról lehet vásárolni. És bizony sokszor még a szállítási költséggel és a hosszabb szállítási idővel együtt is megéri inkább onnan rendelni.
vernarancs 2007.08.16. 15:34:18
dr. _mmm_ 2007.08.16. 15:46:28
Én tuti elhajtottam volna.
Kb mintha egy étteremben ahol törzsvendég vagy azt mondja a pincér, hogy "1 hónappal ezelött nem atál jattot, ma bepótolod?"
Ha akkor lúzerek h nem számlázták ki, akkor az Ő saruk!
DaveSlim 2007.08.16. 15:54:30
Csak gondoljátok magatokat a vásárló helyébe. Rossz napotok van, írtok egy reklamációt a cégnek és egy ilyen választ kaptok, nem pedig azt, hogy sajnáljuk, mivel késünk, ezért adunk 5% kedvezményt. Vagy valami ilyesmi. Legközelebb is ott vásárolnátok, az biztos... de egy ilyen után soha többet.
naivka 2007.08.16. 16:01:04
naivka 2007.08.16. 16:02:23
"Nebassz, ez ugyanaz a Ready..."
Csak aztán a hangnem miatt töröltem...
dXtr 2007.08.16. 16:04:53
maximum toroltetem a rendelest.
szemtol szemben ez persze nem ervenyes!ott megfejelnem az elso embert a kozelemben!
Baloo 2007.08.16. 16:08:58
stichus 2007.08.16. 16:09:01
stichus 2007.08.16. 16:10:05
Baloo 2007.08.16. 16:13:17
szvsz 2007.08.16. 16:14:55
Amugy a bolthuk ugy néz ki mint a honlapjuk. Kb. olyan érzés, hogy rakás szemét egy sufniban.
., (törölt) 2007.08.16. 16:15:48
vernarancsnal a pont. A gari meg nem a stílus miatt veszik, hanem azért, mert nem a tiéd: ha nem fizetted ki az áru teljes árát (szállítással együtt), akkor - ha ez fel van tüntetve a számlán, márpedig fel szokott - az áru egyszerűen nem kerül át a te tulajdonodba. Ha jól tévedek...
----------------------------------------
Szerintem is. A hangnemed után pedig én töröltelek volna.
+ eleve nem ilyen cégtől rendelek. Minden utcasarkon van már számtech bolt
szvsz 2007.08.16. 16:16:56
Na!
The Great Destroyer 2007.08.16. 16:21:03
Dike 2007.08.16. 16:27:35
Egyébként valaki árulja már el mi a frász az a pénzkezelési költség????
varvizib 2007.08.16. 16:45:03
Lehet például hogy csak keddenként van náluk kiszállítás, mert épp úgy vannak megállapodva a helyi futárcéggel, ekkorra gyűlnek össze olyan mennyiségek amiket már megéri kiszállítaniuk...
A leendő vevő sokkal normálisabban is kezelhette volna a helyzetet, a "most szórakoznak velem?" épp elég ahhoz, hogy ne lehessen ezentúl komolyan venni a rendelését.
Szerintem a cég korrekt módon járt el, hisz minderre felhívták a kedves vevő figyelmét. És biztos vagyok benne, hogy nem szándékosan "szórakoznak" a vevővel, hanem egyszerűen ezek a lehetőségek, amelyekhez alkalmazkodnia kell. Vagy pedig keres egy másik boltot, ahol lehet hogy ennél kedvezőbb kiszállítási feltételeket biztosítanak a számára (esetleg ott pedig az ár lesz magasabb...)
varvizib 2007.08.16. 16:49:26
Baloo 2007.08.16. 16:53:04
Netuddki. 2007.08.16. 16:54:05
Ha valaki küld neked egy számlát, és az azon szereplő összeget kifizeted, ráadásul az áru neve szerepel a számlán, aztán az áru is nálad van, akkor mi van ?
Ja a kereskedő elfelejtette a szállítási költséget kiszámlázni, csak egy hónap múlva jutott eszébe ?
Na akkor most mi van? Van garancia vagy nem-e van ?
Történt előzetes megállapodás, hogy a szállítási költséget csak 1 hónap múlva kell fizetni, vagy nem ? Ha nem miért nem számlázta ki ? Az adót befizette-e utána ?
Professor of Blood 2007.08.16. 16:58:16
Köszönöm és is a levélírónak, hogy megosztotta tapasztalatát. (Ezt a Kft-t megjegyzem, és nagy ívben elkerülöm)
ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.08.16. 16:59:02
nincs fent az ostrom de ha valaki ertekelni akarja felrakhatja.. :)
Baloo 2007.08.16. 17:04:34
ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.08.16. 17:04:53
www.ertekelem.hu/view.php?id=14699&page=0&cat=44
nem várt fordulat 2007.08.16. 17:18:38
Szerintem az... Valahol az Arany János utcától nem messze is volt egy boltjuk, tényleg ilyen sufni szerű szar.
Egyszer 93 tájékán (akkor kb. 14-15 éves lehettem) elvittem hozzájuk, hogy tegyenek bele valami kütyüt, vagy tudomis én már, és metróval odacipeltem a gépem. (gondolhatjátok, MFM vinyó, a ház is fém, nem volt könnyű!)
Elég az hozzá, hogy otthon miután bekapcsoltam, meg se szólalt a gépem. Azaz megszólalt sípolt mint az ördög. Nézegettem, gondolkodtam, szaki haverom átjött, a lényeg, hogy rájöttünk, a videókártyámból kiszedte a memóriák felét. Visszavittem az egészet, majd szóltam, hogy bizony innen mintha hiányozna valami, szerintem a videókártya körül keresse a hibát. Elvitte 2 percre, hát nem visszakerültek azok a kis csintalan eltűnős chipek ?
Aztán otthon már zúzott a cucc, csak bepróbálkoztak.
KenGuruL 2007.08.16. 17:31:16
Tudod, mikor behozza az 1240 forintos headsetet, fél évesen, fűlzsírosan, széttörve: "Reccseg a mikrofonja bmeg, cseréld ki. Jaaaaa, hogy ráültem, nembaj, majd megceluxozod, ügyes gyerek vagy te, azt eladod valakinek." Na az ilyentől van lábrázása minden eladónak.
Miket tudnék mesélni még, az ilyenekről, mint garanciális ügyintéző.
bldo 2007.08.16. 17:38:14
vasszűz 2007.08.16. 17:50:01
Ezt most akkor nem értem.
kyanzes (törölt) 2007.08.16. 17:52:49
pygmalion 2007.08.16. 18:10:26
izlésrendőrség 2007.08.16. 18:21:31
Oregon (TM) 2007.08.16. 18:42:23
Rák Attantam 2007.08.16. 19:20:23
Egyébként egyetértek, a vevő a király.
Viszont egy király tud viselkedni. Ha meg nem tud, akkor nem király, csak egy tapló paraszt puccos ruhában.
Viszont a kereskedő nem szolga, bár kiszolgál téged, hiszen te honnan tudhatod, hogy neki milye van, mennyiért, mikorra stb.?
Szóval van még mit tanulni mindkét oldalon.
SkyWalker a texas-i lotyó 2007.08.16. 21:06:49
Sajnos a hatályos magyar jog szerint a tulajdonjog fenntartás a nem - vagy csak részben - történő pénzügyi kiegyenlítés miatt nem működik.
Ezzel együtt az én cégem is, sok más céggel egyetemben ezt a számláján feltünteti, azzal az optimista szándékkal, hogy
a.) a papír mindent elbír
b.) a vevő ezt látva tájékozatlanságából kifolyólag komolyan fogja venni.
Ha bíróság elé kerülne egy ilyen ügy b*szhatná a számlát kiállító cég, hogy "dehát ott volt, aláírta, átvette,..."
Egyébként fenntartom, hogy a T. Vevő egy akkora tufa, hogy párját ritkítja.
Először is meg kellene tanulnia normális hangnemben (elektronikus) levelet írni, aztán pedig némi toleranciát, tisztán látást segítségül hívni, és ennek birtokában billentyűzetet ragadni.
Ha T. Levélíró megírja lesz szíves, hogy milyen helyen dolgozik/milyen "komoly" cég (társ)tulajdonosa/kinek koldul, akkor szívesen szolgálok példával arra, hogy egy ügyfél/vevő/kuncsaft hogyan tudja a zsebében kinyitni a bicskát.
ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2007.08.16. 22:21:04
Fogoam a hasam! (:D) A Ready???
Akik kb 10-12 éve mindenkinek alányomták az árakat aztán borultak, mert a monitoros dobozban hozták be a RAM-ot külföldről és moncsit vámoltak...
(Számoljatok utánna, hogy egy 17" CRT monitor dobozában hány darab SIM ram fért el, és mennyi a kettő közti árkülönbség. Ha csak 20 monitordobozból csak egy volt tele rammal, akkor sem csoda, hogy miért tudták anno kinyírni a kicsiket.)
uns97 2007.08.16. 22:34:10
a gyori Ready annyi volt, hogy a neve ugyanaz volt es a pesti Ready-bol hordta a cuccot. Aztan szepen bef*szultak... majd ra par evre a pesti is. :D
Az teny, hogy a level khhm nem a legoptimalisabban szerkesztett (ertsd fogalmazas, "hangvetel") es az sem klappol hogy "a szamlat megkaptuk de nem fizettuk be" nem is maga az hogy toroltek a rendelest ami nekem kitunik, de azert en gart nem nagyon varnak ettol a cegtol... ismerve a regi Ready-t. O azok a szep idok, mikor a kover gyerek a total dog procira azt mondta majd a muhelybe rendbehozzak, meg a gar cserere erosen erett (mar 3 honapja naluk levo) 1.3-as HDD-re szo nelkul ravagta nincs raktaron, igaz 1 perce vett egy masik gyerek egyet, de hat van ilyen. Korrektsegnek nyoma sem volt, valoszinu ez aztoa is igy van... (azaz azota sincs) De hat mindenki ott vasarol ahol akar. En biz egy 3 ev garos cuccert inkabb adok +2000 Ft-ot ahol AZONNAL szo nelkul kicserelik, mint hogy nyerjek 2e-t majd szivjak a telefonalgatassal, lotifutival, stb. Ezek a Ready fele cegek csak az "olcsosagukkal" tudnak vevot szerezni, szolgaltatas es emberseg szintjen nagy zerusok.
herodes · http://www.gamblers.hu 2007.08.16. 22:43:07
Kéne csinálni nekik egy külön városnegyedet, ahol csak tahó boltosok lennének, és csak tahókat szolgálnak ki, mert akkor talán nem itt a normálisak között tartanák életben az ilyen nívótlan boltokat :)
ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2007.08.16. 22:43:18
Story (kicsit egyszerüsítve)
Vevő (V): - 'x21' ram van?
Eladó (E): - igen van! 19.000.-
V: - Meeeeeennnnnyyii?
E: - 19.000.-
V: - Hahaha! A ready-ben 15.000.- (megj.: ebben az időben én kb. 30.000-et kerestem/hó)
E: - :) (azaz kedves mosoly) akkor ott kell megvenni.
V: - Csak most nincs nekik.
E: - ja, hát amikor nincs, akkor nálunk is 15! :)
---
Hamár anekdotázok, bocs de még egy hasonló sztori:
V: - 'XY akármi' van?
E: - igen, 15.000.-
V: - micsoda? máshol 9.000.- (mi persze tudtuk, hogy nagykerben minimum 13.000.-)
E: - akkor hozzon nekünk is 10db-t és átvesszük számla nélkül 11-ért! Maga is jól jár!!
Na az ilyeneket se láttuk soha többé.
utolsóelőttisenki 2007.08.16. 22:43:38
érkezése pedig a következő hét derekán történik. Csak a már rendszeresen vásárló partnereinktől fogadunk el megrendelést 30% előlegfizetés nélkül. Ennek figyelembevételével tegye meg rendelését"
és ezt vajon direkt miatta találhatták ki ?
kétlem gátolom
utolsóelőttisenki 2007.08.16. 23:10:18
Bérgyilkos Bohóc 2007.08.16. 23:38:39
maccar 2007.08.17. 01:12:59
OZiron 2007.08.17. 06:07:01
Az elado hangneme valoban nem volt jo. De hat ez van... Ez mondjuk a poszt minosegere ad jelzest!
Viszont: mi ez, penzintezet??? Penzkezelesi dij?!?!?!?!
Harmadreszt, az eladonak nem kell am kinyalni a vevo segget, meg egyaltalan nem is muszaly senkinek sem ott annal a cegnel vasarolni. Na most kinek mi az erdeke?
A.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.08.17. 08:21:56
nem tudják neki péntekre a cuccot, csak keddre ezért törölték a rendelés. mivelhogy a bunkó levélben ezt kérte az ügyfél.
az más kérdés hogy a cég a válaszában hülyén fogalmazott. így kelett volna:
A bunkó hangnemű levelében leírtak szerint (mivel péntekre nem tudjuk teljesíteni rendelését) töröltük a rendelését.
Az előző szállítást pedig a múltkor utólag elküldött számla alapján kiegyenlíteni szíveskedjék.
így lett volna tök korrekt ;-)
vernarancs 2007.08.17. 09:01:44
KopaszMercis 2007.08.17. 09:27:51
kesz.
Armador 2007.08.17. 09:57:31
Tudom, h nem a legolcsóbb, de nekem megéri az a +párezer forint a megbízható és minőségi kiszolgálást.
Rák Attantam 2007.08.17. 10:36:33
A "most nincs, csak rendelésre"-témához:
Én 16 éve vagyok ebben a szakmában (számtech. bolt). Egy kisvárosban nyomom az ipart. Változékony árú (értsd: zuhanó árú) portékából kiskereskedőnek egyszerűen öngyilkosság készletet tartani egy ilyen helyen (városban). Ha betárolsz tonnányi procit, ramot, hdd-t, esetleg alaplapot, meg még párszáz kiló olyan cikket, ami ugyan tartja valameddig az árát, de nem állnak sorok érte, (pl. firewire-s hdd-ház) akkor bizony max. 2 hét múlva kezd fogyni rajta a profit. 1 hónap múlva a (jelentős) maradékot már csak veszteséggel adhatod el, hacsak nem bolondul meg a forint, mint most. De legtöbbször még forintgyengülés esetén is képes lejjebb menni sokmindennek az ára.
A szituáció megoldására két módszer van (illetve három):
1. Csak kellékanyagot, kiegészítőt tartasz, esetleg 1-2 változékony árú, de jobban pörgő dolgot (DVD-író, router, tápegység stb.). Ha valakinek kell valami, akkor a legfrissebb nagykeres árak alapján ajánlattétel és max. 2 napon belül viheti a portékát a vevő.
2. A szokásos 6-10% helyett 30-40%-os árrést alkalmazol, hogy legyen miből csippentgetni, ha megy le a cucc ára
3. Bizományba veszel át készletet és azt értékesíted minimális kockázattal.
Szerintetek melyik módszernek van reális esélye (ha nincs a cégedben százmilliónyi tőke)?
A 3-as módszer talán csak meseszinten létezik. Már a ceruzaelem-nagyker-házalók sem varrnak a nyakadba ingyen kínálófalat fullra feltöltve. Az alapkészletet meg kell venni. A számítástechnikában meg abszolúte nem divat a bizományos dolog. Vagy csak vidéken nem terjedt el?
A 2-es módszer egy vicc. Persze, majd megemelem az áraimat, csak azért, hogy elmondhassam, nálam mindig minden azonnal van. De hiába, ha az ára miatt senki sem veszi meg! Inkább megrendeli a konkurrenciától és két nap múlva megkapja olcsóbban. Röhej.
Nos, szomorú vagy sem, elérkeztünk az (eddig) egyetlen módszerhez, ami többé-kevésbé működik. A minimális készlettartós dologhoz. Ez van. A kisboltok, mint amilyen az enyém, szinte csak így tudnak fennmaradni.
Próbáltam én a 16 év alatt mindent, még készletet is tartani. Soxázezrem ment el erre, hogy aztán majdnem bukóban adogassam el a cuccokat. Viszont miután eladtam, majdhogynem sorok álltak érte. Mikor megint hoztam, már nem kellett senkinek, mert kijött az újabb, nagyobb, szebb modell, picivel olcsóbban.
Sajnos az az igazság, hogy egy kicsi, változékony igényű piacon változékony (zuhanó) árú cikkekből készletet tartani egyszerűen veszélyes. És szinte mindig bukó. Ezért van az, hogy soxor nem kapod meg azonnal a kívánt számtech. cuccot, csak "rendelésre".
Ezt vagy tolerálod és megrendeled az árut, vagy nem és máshol vásárolsz. Ezt meg ugye nekünk, kereskedőknek kell elfogadni, hiszen nem tudtunk azonnal kiszolgálni. Ez van, az élet megy tovább.
Ja, és akkor még a nagykeres vásárláskor induló garanciáról nem is beszéltem. Ugyebár ha áll nálam a cucc egy hetet, akkor már pl. az 1 év garanciából csak 51 hét van hátra. Hogy ne a vevő szívjon, nekem kell az alatt a hátralevő 1 hét alatt könyékig rágni a körmömet, hogy nehogy baja legyen a cuccnak, mert akkor saját zsebből vehetem neki az újat.
Szerencsére egy pár nagyértékű terméknél ez már néha-néha megoldott: a nagyker ideadja a garanciapapírt és én töltöm ki akkor, amikor ténylegesen eladtam a cuccot. Ez monitoroknál, talán egy-két nyomtatónál van így. Aztán vége. Cpu, ram, vincsi, alaplap stb. garanciája mindig a nagykerből való elhozáskor indul. Csak erről ti nem tudtok (normális esetben).
Na, ezt az Iliászt megszégyenítő hosszúságú eposzt csak azért vertem be ide nektek (vásárlóknak), hogy picit mögé láthassatok annak az esetnek, amikor a keresett cikket csak rendelésre tudják hozni nektek azok a piszok kereskedők. :) Az ilyen szitukat egyáltalán nem a kereskedő töketlensége, nem a lustaság és csak picit a pénzhiány okozza.
És a kereskedő igenis ne a vásárlókon vezesse le az idegbaját! Hanem vásárlóként egy másik kereskedőn, ha nem kapja meg azonnal, amit keres... :P :DDD
Mike36 2007.08.17. 11:18:56
ad 2. ezek szerint nem tudtak szállítani péntekre, kellett egy jó kifogás :)
uns97 2007.08.17. 11:22:11
senki nem mondta hogy raktaron kell tartani 1000 fele winchestert pld. DE ha egyszer lefoglalod es azt irjak VAN akkor MIERT nincs ? Masik,
ha mar boltrol beszelsz, ugy nem ugy arulsz, hogy kiteszed a nagyker arlistat amibol mazsolazhat a vevo, MAJD elkered a lovejat + a jutalekod es majd vmikor hozod neki a cuccot ??? Ez ugyanis egy szemfenyvesztes, mifele bolt ez ? A rizikofaktor mint olyan egy vallalkozas mukodesenek egyik eleme. Ebben a elorendelgetosben en sokat nem latok ebbol, leven ha beszarik a forint majd szepen 1, visszadja a penzt (levonva a kezelesi koltseget :D) 2, kiteszi hogy sajna, kisse dragabb lett adjal meg x Ft-ot. Akkor mi is ez ? Szintiszta atb@szas, ahol 1 valaki TUTIRA nyer: a bolt. Namarmost ez nekem es ugy nezem sokaknak nem nyero, ugyanis semmivel sem utal jobb szinvonalra mint az anno osready, ahol paran (ezren/tizeren) mar szivtak a fogukat UTOLAG mikor garos gond volt, vagy hasonlok. Engem is b@sztak at, hogy mig cipeltem ki a kocsihoz a rakas a cuccot addig a 10 floppy drive-om amit megvettem es a pulton hagytam (leven nincs 10 kezem cipekedni) eltettek a pultrol, majd mikor hazaerve nem talaltam a driveokat szepen felcsorgettem a boltot de termeszetesen NEM talaltak meg oket, a valasz: biztos en kevertem el az utcan... Mino erdekes ugyanazon drive-okat masnap haveromm megvette a hasznaltreszlegnel. (a gyari szamok mind stimmeltek...) Na ilyen miert nincs mas boltokban ? Erdekes modon 1994 ota nekem a Ready volt az a hely ahol a legtobb nyugos gondom volt (na jo ma a Mistral mar veri :D) es ahol a legtobb hulye szoveget hallottam ott dolgozo "szagertektol". Beszeltek zoldsegeket mashol is, de legalabb nem vertek at, vagy ha tenyleg gond volt akkor nem kibuvokat kerestek a garancia alol. Igaz, egy darab floppy drive-ert nem nagyon erte meg kifutni Zugloba anno, vagy elmenni a lagymanyosi hid kornyekere a belvarosbol. Sajna a Mistral es hasonlok azokkbol elnek, akiknek nem kell 100 alaplap es 100 monitor igy nem fog 500 Ft-ert autozni fel napot, megveszi a belvarosban. Aztan a vegen hogy hogyan jar azt mar tobbszor olvashattuk.
Tovabbra is allitom, ha a magyar mentalitas nem az lenne, hogy a "legolcsobb a legjobb", hanem egy KOZTES esszeru ar/ertek/szolgaltatast venne figyelembe ezek a cegek eltunnenek es a hozzaerto - igaz valamivel dragabb - boltokban nem igazan lennenek ilyen jellegu gondok. (most egy masik pelda, beszart a cucc 2 nappal a gar elott, 2 hetig nem mentem Pest fele, telefonaltam, semmi gond, hozzam amikor megyek arra... gondolod hogy ez az Ostromnal mukodne ??? Jot rohognenek a nyugomon... Vagy 1 honappal a garancia vege elott mar "gyanusan kozel a garancia vegehez a bedogles, biztos te tetted tonkre..." akkor definialja MEDDIG nem gyanus a besz@rt cucc...)
Mike36 2007.08.17. 11:23:51
Mike36 2007.08.17. 11:31:09
valszeg em fér be a kicsi árrésbe :)
A Rohadék 2007.08.17. 11:41:35
Anyukád nem tanított meg normálisan, kultúráltan kommunikálni?
Tudod én is elküldtelek volna a picsába ilyen szöveggel! Van elég bolt a városban, elköltheted máshol is a pénzed, nem a te 30E ft-os rendelésed elvesztése fogja csődbe vinni a céget!
De legalább megkímélték magukat egy ilyen kellemetlen amúgy is tartozással rendelkező antiszociális embertől mint te.
Basztál volna befizetni a szállítási díjat is, ha nem akartál volna mégegyszer annál a cégtől rendelni.
(megkaptad de nem fizetted be)
A bolt reakcióiban egyedül a telefonos indok volt az ami gáz, de amúgy én is elküldtem volna az ilyen taplót mint te, biztos nem kaptak szívfájdalmat, hogy nem ott költöd el a pénzedhanem máshol (ha egyáltalán kifizetted volna és nem sumákoltad volna el mint a szállítási díjat)
Szóval szálj le a magas lórol és tanulj meg emberi módon kommunikálni nem antiszociálisan!
Rák Attantam 2007.08.17. 11:42:40
Eleinte én is jártam Pestre, amíg csak szinte ott lehetett kapni cuccokat. Utána hamar leszoktam róla. Szerencsére nagyobb garis problémám nem volt. Ha volt is, nem kellett harcolni senkivel sem.
Egyébként nálam down under ez úgy megy, hogy a nagykerárak alapján van egy saját árlistám (me' mé', más hogy dolgozik?). Ezt én hetente igyexem frissíteni. A nagykernél viszont félóránként frissül, ha más nem is, de a készletszint biztosan. Amiből már csak 1-2 darab van, telefonon rákérdezek. Ha megvan, félretetetem, ha nincs, mást ajánlok a vevőnek. Semmilyen címen nem számítok fel "pótpénzeket", amiket említettél. Ez itt nem szokás. Ha megállapodtunk valamiben, az úgy lesz. Vagy max. pénz vissza, ha volt előleg.
Már az előleg (rendelés-biztosítás) is húzós, de muszáj volt meglépni, mert néhány kedves vevő eljátszotta, hogy "elfelejtett" jönni a cuccért. Nekem meg álljon a pénzem a különc cuccában, ami senki másnak nem fog kelleni. Sajna erre nincs pénzem.
Egyenlőre ez a módszer bevált.
Akinek meg sürgősen kell valami, annak ott a teszkó. ;)
Mégegyszer: én vidéki kisvárosról beszélek.
Rák Attantam 2007.08.17. 11:55:16
Mégegyszer elolvastam, mit írtál. Csak hogy tiszta legyen:
NEM, nálam nem úgy működik a dolog, hogy a vevővel finanszíroztatom a vásárlást. A vevőtől csak előleget kérek (nem mindig, 1-2-5%-ot, összegtől, terméktől függően), hogy ne legyen (általa) elfelejtve a rendelése.
Talán mostmár világosabb. :)
zöld teknős 2007.08.17. 12:09:28
ave 2007.08.17. 12:21:49
Egy bolt nem allami intezmeny, azt szolgal ki es ugy, ahogy neki tetszik, szerintem.
Aki kisboltoktol rendelget, az szerintem szamitson arra, hogy ha korabban volt valami keszleten, az 1 nap mulva mar nem feltetlenul van.
Ez a hangnem engem is kiakasztana. Szerintem nincsenek raszorulva, hogy bunkokkal 2 nap csuszas miatt. :)
Egyebkent igazan elvarhato szintu szamtech kisker nagyon keves van, foleg az a baj, hogy az eladok csak a szamitastechnikahoz ertenek (ki mennyire) a kiskereskedelemhez nem.
Ábelesz-kobelesz 2007.08.17. 12:40:22
uns97 2007.08.17. 12:48:50
NEM rad ertettem az ilyen "elore fizetteto" ceget, - lehet rosszul fogalmaztam -, hanem az ilyen Ostrom fele cegekre...
Egyertelmu mindenki valami nagyker arlista alapjan dolgozik, de azert azt a MINIMUM munkat beleteszi, hogy szerkeszt egy sajat arlistat es nem 1:1-ben loki oda a nagykeres arlistat a vevonek, letakarva a nevet/cimet es hozzateve hogy pajtas ehhez jon az en hasznom meg, hehe... ja es fizess elore mert ugy tuti a buli. :D
A minimalis eloleg kerese tenyleg egyre inkabb szukseges rossz, a "meggondoltam magam", "megsincs penzem", "megvettem mashol", stb tipus emberekbol egyre tobb van. (persze ehhez hozzajarul 2 dolog, 1, az atlagemberek ramaty gazdasagi helyzete 2, a konkurens teso, osen meg egyeb kivalo minosegu hipermarketek egyre nagyobb terhoditasa, s az a teny hogy az atlagember a dinnyearusnal akar hw-t venni mert ott 2 Ft-tal olcsobb (visszaugrunk itt az 1-es pontra, majd nem ott akarna HA normalisan tudna keresni...) Szar ugy ez, javulas majd akkor ha normalis fizetes lesz, amibol nem csak az ostrom/tusko feleknel lehet majd bevasarolni.
theneverlate_Wizard 2007.08.17. 15:47:53
theneverlate_Wizard 2007.08.17. 15:53:26
Alf (törölt) 2007.08.17. 17:39:43
A BOLT:
A bolt az az a hely ahol áruvételre van lehetőség. A vásárló pénz ellenében megkaphatja a keresett árut.
Az eladó így mintegy szívességet tesz a kliensnek.
Ugyanígy a rendőr, az orvos, meg mindenki más.
NEM.
A BOLT az az a hely, ahol emberek megpróbálják továbbadni a máshonnan megvásárolt árukat.
A rendőr az az, akit az emberek azért fizetnek, hogy betartassa a törvényt.
Az orvos az, akit az emberek azért fizetnek, hogy meggyógyítsa őket.
A politikus az az, akit az emberek azért fizetnek, hogy képviselje őket
LyukasBogrács 2007.08.17. 19:03:55
-B@sszátok meg!
-Tekinttel a kicsi árrésünkre, nem áll módunkban megb@szni.
LyukasBogrács 2007.08.17. 19:09:18
Kiváló logó lenne nekik egy kötött robot.
Na, mivel nem maradt pénzem Briginél tankolni, megyek a Hondámmal bezint tarhálni.
Csabikuci 2007.08.17. 20:24:33
Garanciajuk ugy ahogy van nem letezik, vittem be nekik rossz vga-t amirol mivel teljesen tele volt a kari feluletszerelt alkatreszekkel igy feligmeddig logott rajta a sorozatszam cimke. Az oreg azzal kezdte hogy ez igy nem garancialis. Hat lol. Aztan kb 1honapig vartam h tortenjen valami mire mondtak h faradjak be es levasarolhatom. Mondom ok. Bemegyek, mire kozli velem a ven majom hogy ennyit meg ennyit gondolt a kariert azt vasarolhatom le. Mondom ez mibol jott ki??? Hat abbol hogy szte ennyit er! (mar nem volt kaphato a kartya) Mert hogy o olvasta valami magazinban, hogy ez a kari kb olyan teljesitmmenyt nyujt mint egy masik kari, az meg annyiba kerul. Persze koze nem volt a valosaghoz. Hat ez egy vicc.
Nem is ertem hogy eletkepes egy ilyen mocsadek bolt, asszem megyek is letepni az ajtaját! :)
Szekus passzt a bolt nyakába aztan irány az inkál.
Amugy a level igazi dzsirobis feelingu, mert hat a vasarlo mindenek elott... looool
vila 2007.08.17. 20:38:01
A vásárlók nagyon sok esetben nem tudják, nem mernek, vagy egyszerűen lustaságból nem lépnek semmit a saját érdekükben. Talán fásultak is, mert nem sok dolog változik. Nagyon sok a multi, a "fogyasztóvédők" is emberek.Egy áram, viz stb szolgáltatót nem tudok választani. A vásárlásaimat még tudom irányítani, hogy hol történjen. Ha majd a vevök többsége eljut odáig, hogy azt az üzletet elkerülöm ahol becsapnak, udvariatlanok, söt azt is amiről ezt hallottam, megváltoznak az eladók. Higgyétek el akkor a vásárlók is valamennyivel kultúráltabbak lesznek.Ez nem idea. Talán mindenki érezte magán a feszültséget, majd az ingerültséget, amikor a harmadik cipő, vagy ruhaüzletben a belépés után megkérdezik, hogy mit segíthetnek.Mindenkit zavar, még szét se nézett, de nincs menekvés. Ha szügségem van egy eladóra, azt nem találok, esetleg pofákat vág, mert megzavartam, vagy kérdezek töle valamit és annyit tud az árukészletről, mint én. Nos milyen hangulatban tér be ezután az ember a következő üzletbe?
Sajnos van az átlagnál kötekedőbb vevő is. Ezt elismerem, de AZ ELADÓ VAN A VÁSÁRLÓKÉRT. Egyszer, ha mi vásárlók kiszelektáljuk a kereskedőket majd eljő a kánaán. Persze ez csak tréfa, de hosszú út vezet még odáig.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.08.17. 22:27:22
gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2007.08.18. 09:30:21
"Amennyiben a megrendelt 2 terméket nem tudják leszállítatni most PÉNTEKRE (2007.08.17-re) a megadott címre, úgy a megrendelésem TÁRGYTALAN."
tehát visszamondtad a megrendelést.
nagyokos.
kt 2007.08.18. 17:17:06
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.08.18. 21:27:19
Oldm4n 2007.08.18. 22:23:00
v1.0alpha
Vevő: Ájemdé alaplapot kérek.
Eladó: Minek az neked kisfiam? vegyé' intelet!
v2.0public_beta:
Vevő: Szeretnék egy NForce 570 chipsetes Socket AM2 alaplapot, 6000+ Dual Core X2 Athlon 64-hez. Asus, Abit, Gigabyte előnyben.
Eladó(paff): Izé, ez meg ez elfogyott, esetleg az igényeit kielégítené ez???
Lehet így is. (A párbeszéd a Misztikus Rál központban zajlott le közöttem, és az ÜZLETVEZETŐ között. Igen, ez volt ráírva sárgával a csávó hátára)
Tény, az anyázós vevőt sehol nem szeretik. DE. A kereskedő a te 15% hk-dból (haszonkulcs) él, LE KELL NYELNIE.
..gondolni szabad?
-Igen.
-Akkor gondolva van..
Szerintem.
Más: Van egy kicsi bolt nem messze, ahol néha kell nekem élet-halál ez-az. Például kellett aznapra! egy socket 604 alaplap. (Xeon Server) NORMÁLIS hangnemben, NORMÁLISAN kértem, hogy élet-halál, és láss csodát, négy óra múlva megvolt a cucc, még (ingyen!) házhoz is hozták. Bolt ez is... de nem a redi.
gebines 2007.08.20. 01:46:25
pappaG: 2007.08.20. 06:38:27
mr lebowski (törölt) · http://nearlydark.blog.hu/ 2007.08.20. 13:42:09
szerény véleményem szerint te egy bunkó vagy.
de ne vedd a lelkedre... errefelé ti vagytok többen, akolmeleg, ilyesmi.
itt amúgy épp a tefélédről beszélgetnek.
w.blog.hu/2007/08/14/re_hol_nemzet_sullyed_el
Law enforcer 2007.08.21. 10:08:59
Mint vásárló utálom az ilyen kereskedőt.
Roni anyuka 2007.08.23. 23:52:09
Galamb 2007.08.29. 14:27:13
budavaril 2008.05.26. 23:59:11
Történt akövetkező:
Nyomtatót próbáltam vásárolni, amely a depo.hu-n és az árgépen is úgy szerepelt, hogy készleten van. A biztonság kedvéért odatelefonáltam, és közölték, hogy este érkezik, úgyhogy csak holnap tudom átvenni.Másnap is holnapot ígértek, és ez így ment egy hétig. telefonszámla már közel 1000Ft,mire a 8.napon Hívásomra azt közölték, hogy van készleten. A délutáni csúcsforgalomban odaaraszoltam 1,5-2óra alatt, ám a boltban közölték, hogy ők nem állítottak olyat, hogy megjött. Határidőt továbbra sem tudnak mondani,várjak.Arra a kérdésre, hogy a fentebb említett oldalakon miért szerepel hibás infó a rendelkezésreállásról, kinevettek,és azt mondták,hogy raktáron van,de hogy melyiken,olyat ők nem állítottak, és ha itt sokáig akadékoskodok,akkor nem is fogok tőlük sohasem vásárolni, mert megtagadják a kiszolgálást. Erre kértem a vásárlók könyvét, amire az volt a válasz,hogy "kitesznek" a boltból.(kicsit trágárabbul) Mire azzal fenyegetőztem, hogy rendőrt hívok, ha azonnal nem adják oda, végülis megkaptam és beírtam. Amíg írtam a "költeményemet" 4-5 ember jött be, aki hdd-t, monitort rendelt,és hasonló cipőben jártak mint én. Egyiküknél oda mertem nézni, persze már nem közönyös arckifelyezéssel (nevetve), Újra megfenyegettek, hogy kidobnak, ami valószínű csak fizikai súlycsoportunk aránya miatt nem történt meg. Vevőket megtévesztő, hitegető, unkorrekt üzlet!