Tékozló Homár

Duplán számláz a Medialog a semmiért

2007.08.16. 11:22 | jackyll | 31 komment
Miklós kitartóan ragaszkodik papíralapú tévéújságjához, pedig a Medialog hetek óta nem szállítja az előfizetett újságot, viszont bármikor kiszámlázza duplán-triplán-akárhányszor:
Na nem minthogyha bármi változott volna a Medialog Fiege Zártkörű Részvénytársaság háza táján, merthogy újság, mint olyan hetek óta nem érkezik tőlük, de hogy két számlán kétféleképpen próbáljanak átverni, az azért kemény. A tárgyhóra kétszer kiszámlázott Színes RTV gyerekes megoldás, de az egymást átfedő hónapok azért rafkósak. Ezt, mint látszik, már csak utólag sikerült észrevenni...
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.08.16. 11:33:05

be kell menni hozzájuk, és a falra kenni a szart, mondván nem jött meg az újság, hogy kitöröljed!

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.16. 11:38:47

Itt már csak egy jól kitalált ajtóletépés segithet. Vagy palkovicsné.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2007.08.16. 11:44:21

Igazi szolgáltató: "Lókukit kapsz a popsidba, de azt vastagon kiszámlázzuk Neked."

És ha reklamálsz? (Erre kíváncsi lennék, hogy mi lesz a folytatás) De gyanítom, hogy még késedelmi kamatot is kiszámláznak majd az ügyfélnek. És az semelképzelhetetlen, ha makacsul ragaskodsz az igazadhoz, akkor még a bíróság elé is el akarnak majd citálni.

Hurrá. Nem is sikeres ember, aki nem szolgáltató. :)

báró Csekonics 2007.08.16. 11:45:15

remélem nem fizetted be...

dr. _mmm_ 2007.08.16. 11:45:26

És hány példányt rakott el a közösképviselő? Lehet azzal rontotta el a liftet. Mert nem kapott Batz papucsot ajándékba.
Ajtóm leszakad.

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.16. 11:48:08

Aki ujságot vesz az nem sikeres ember. Az igazán sikeres emberek internetröl tájékozódnak.

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.16. 11:51:46

Azt nem számlázták ki-e, hogy a számlát kiküldték-e? Mer akkor ez még csak a kezdet.

lvnte (törölt) · http://lvnte.blogspot.com 2007.08.16. 12:04:18

Azthiszem a fenti ügyfél nincs egyedül.

Éppen tegnap jött ki hozzánk egy MediaLOG munkatárs ( olyan időpontban amikor csak gyerekek voltak otthon)
Egy TV újság havi számlával, holott már !fél éve! visszamondtuk az előfizetést.

A gyerekek kifizették a számlát, és mint utólag kiderült ez nem is az első eset volt, hanem az ezt megelőző hónapokban is hasonlóan számlázták a nemlétező előfizetést.

blind · http://blog.coramonde.hu 2007.08.16. 12:09:18

A naív ügyfél nem lehet sikeres ember, ha nem batz papuccsal tépik le az ajtaját. :)

báró Csekonics 2007.08.16. 12:14:38

gr7 2007.08.16. 12:04:18

Huh. Sokat beszélgethettek otthon a gyerekekkel, ha azt sem tudták, hogy fél éve nincs meg az az előfizetés...
Anno én is volt hogy fizettem valamilyen számlát, de akkor engem előre kiokosított muter, hogy pl. gázos fog jönni, kb. ennyi szokott lenni a számla, hol van zsé, stb.

Rák Attantam 2007.08.16. 12:26:10

Ez kábé ilyen:
"Múlt héten is csengetett egy ember és a gyerekek beengedték, mert azt mondta nekik, hogy "apu vagyok". Az ember lefürdött, megvacsorázott, megverte a kisebbik kölköt, nézte kicsit a tévét aztán elaludt. Másnap reggel elment munkába, gyerekeim azóta nem látták." :)

Mária 2007.08.16. 12:36:02

Aha... ennek a kettőpontegyes változata, amikor Kalifornia kormányzója hazamegy, benéz az ablakon és látja, hogy már otthon van.

Később kiderül, hogy titokban klónozták őt

:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.08.16. 12:50:36

báró Csekonics!
... és a tökéletes család...
" Csengetnek Csekonicséknál. Az anya főz, a kis Mór megy kilesni a kukucskálón.
- Ki az, ki csengetett Móricka?
- A gázszámlás. Anya! Most hozzam a pénztárcát, vagy menjek le a térre játszani?"

bobolysza 2007.08.16. 12:51:14

Eme újsághoz én is ragaszkodom évek óta. Többször is volta előfizetője előszőr a Cs.K.Postán, majd a Sanoma Budapest Zrt.-n keresztűl, de többször hiányzott a postaládámból, mint benne volt. Érdeklődtem telefonon n+x-szer, hogy miért nem kapom meg, holott sosem késtem a befizetéssel. Ők mindig kipostázták, nem tehetnek róla, hogy a kézbesítő nem rakta be, a szél kifújta, az ufok ellopták, eddig még nem érkezett tőlem panasz stb... volt a válasz. Lemondtam, levélben ajánlva, tértivevényesen. Azóta munkából hazafelé jövet hetente benézek a kedvenc újságos pavilonomba, és megveszem. Kb. havonta jönnek az újabb előfizetési ajánlataikkal, melyet nagy szeretettel továbbítok a kukába.

báró Csekonics 2007.08.16. 13:03:46

Kitalátor feljegyzet · kitalator.blog.hu 2007.08.16. 12:50:36

Jaja - az öreg báró meg közben a gázszámlás feleségét reszeli.
Utána mindketten hazamennek.

Ezt hívja a köznyelv úgy hogy vetésforgó.

2007.08.16. 13:10:20

Érdekes, hogy megjelent valahol egy Medialog post, mert egyszerűen agyon van hallgatva mindenütt, hogy őnagyságáék b...nak szolgáltatni.
Én márciusban mondtam le az előfizetésem, mert havonta egy hetet nem jött az újságom, és a júniusig előre befizetett pénzt a mai napig nem kaptam vissza.
Az ügyfélszolgálatuk egy kalap szar, volt egy két hét, amikor naponta hívtam őket, több órát lógva a telefonon, de a maximum az volt, hogy elismerték, visszajár a pénz.
Mert, hogy a telefonos kislányok nem látnak semmit, intézni nem tudnak semmit, a pénzügy az illetékes, akiket nem lehet elérni, visszahívást ígérnek, de nem hív vissza se vezető, se a pénzügyes, nevet nem adhatnak ki, és személyesen nem engednek be a telepükre.
Ezalatt a két hét alatt naponta nyomták fel a vérnyomásom, így saját egészségem védelmében feladtam, hogy naponta kétszer végigmeséljem a történetet, mindig az elejéről kezdve, és ott végezve, hogy sajnos az ügyfélszogálat nem lát rá ezekre a dolgokra, de hívjam ezt vagy azt a melléket, netán íratkozzak fel a visszahívandó listára (úgy látszik, nem csak engem nem tudtak megoldani, ha van ilyen listájuk!).
Persze, körbenéztem az egyéb lehetőségeket illetően, pl. a fogyasztóvédőknél, akik annyit válaszoltak, hogy "hát, igen, sajnos sok panasz érekezik rájuk, de ez van(!!!!!!)
Aztán kiderítettem, hogy indíthattam volna felszámolást ellenük, de ezért meg szabit kellett volna kivennem és elzarándokolnom az illetékes bíróságra, ami tőlem elég messze van.
Végül nem tettem meg, bár kedvem lett volna hozzá.
Költsék azt az ötezret, amivel azóta is adósaim gyógyszerekre, akik ilyen céget működtetnek. (szerencsétlen boxzsák ügyfélszolisokkal semmi bajom, ők csak robotok, akik a pofozózsák szerepébe kerültek a kis pénzükért, ami rajtuk áll, megtezsik, pl. elég hamar felveszik a telefont, sajnálkoznaka történteken, állják az ideges kirohanásokat, de, rohadjon meg az, aki így képzel el egy ügyfélszolgálatot!)
Ja, az újságot magát is rendszeresen hívtam, hogy esetleg nem tudnak-e ők hatni rájuk (mégiscsak egy előfizető lennék, és mostanában elég sokat olvasni, hogy ez a lap is mennyi előfizetőt veszít), de, "természetesen" nem tudnak. (illetve, azt a mobilt, amit tutiként megadtak sem vette fel az illető)
Hát, akkor így jártunk: ők elvesztették egy sok-sok éve előfizető olvasójukat, én meg majd megkapom a napi adagomat a netről, ingyér`.

báró Csekonics 2007.08.16. 13:39:00

Papír alapú újságot amúgy csak egy dologra használok manapság: a kutya segge alá, mikor leguggol az utcán!
(Ingyenes reklám lapokat, azok pont oda valóak.)
infót meg a netről / TV-ből - frissebb (lágyabb, jobb) és ingyenes.

mzs 2007.08.16. 13:54:44

A melóhelyemen is folyton gáz volt velük. A kollégám (értsd: kedvenc főnököm) előfizetett két napilapra, cégnévre, de otthoni kézbesítésre. Hát, ebből aztán lett nagy kavarodás, mert ők ezt nem értették, hogy akkor most mi van? Hova megy a számla, hova az újság? Aztán volt, hogy az irodába rendeltük (merthogy hozzájuk nem mindig ért oda), akkor persze oda vitték.. Stb, stb, stb.. Telefonon kérték, hogy negyedévente utalással fizethessenek, erre fél évre jött csekk..

Jelenleg újság megy rendesen, kb. egy hónapja (kopp, kopp, kopp), viszont nem küldenek számlát.. No comment..

Telefonon tényleg szinte lehetetlen elérni őket, ide-oda kapcsolgatnak, ha egyáltalán felveszik.

Palkovicsné 2007.08.16. 14:27:10

Köszönjük, a számlának utánanézünk és küldeni fogjuk, kamattal együtt.... VAlamint NYERT egy laptop-ot, annak a 16,5%-át is hozzácsapjuk a számlához... Köszönjük, köszönjük, köszönjük!

2007.08.16. 15:08:50

Sajnos, nem papír alapú újságot nehéz olvasni a metrón, a budin, a vonaton, egyetemi előadóban, várakozás közben a dokinál, stb...
Valamint munkahelyen sem mindig ideális, ha a képernyődre a fél cégnek rálátása van. (este meg olvasson az napi híreket, akinek két anyja volt.
Ráadásul, ha az ember egész nap a képernyőt bámulja, nem biztos, hogy a teljes újságpalettát is úgy szeretné. Nekem ugyanis néha fáj a szemem már a monitortól, ha fáradt vagyok, könnyebben elcsúszik a szemem egy-egy sort.
Ezért, ha lehet, bármilyen hosszabb dolgot (legyen az újságcikk vagy jelentés, netán könyv) inkább nyomtatásban szeretek olvasni.
Ilyen maradi vagyok.
A rövidek persze jöhetnek, de a hagyományos újságolvasási szeánsz úgy viszonyul a neteshez, mint a gyorséttermi kaja egy rendes kis étteremhez...

SzigMa 2007.08.16. 16:33:24

A médialog minden nap bedob kettő darab népszabadságot a postaládámba, akkurátusan összehajtva. Nem is vagyok előfizetve, mert rég lejárt, de nem nagyon érdekli őket. Ha nem vagyok otthon három napig, ki sem bírom utána nyitni a ládát, úgy befeszül!!! Ez valami olvasottságnövelő dolog vagy mi?! Engem nagyon idegesít.

Céadaoin (user ID 44540) 2007.08.16. 16:47:30

letoltes13 2007.08.16. 11:45:26

kéretik pontosan idézni:

pofám... azazhogy ajtóm leszakad
:-D

ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2007.08.16. 17:37:23

De jo hogy van internet... ujsag helyet hasznalj WC papirt

RohanóPatak (törölt) · http://varhegyi.myminicity.com/ind 2007.08.16. 19:28:23

Sziasztok!

Nekem volt szerencsém dolgozni a Medialog callcenterébe egy pár hónapot.
a program szar amivel dolgoztunk.
s mivel ez alapján megy a számlázás is...
egy előfizető több ügyfélszámon is lehet...
néhány rendszerhiba(volt 1 pár)s leállitja a gép az előfizetést.
aztán ha jött a reklamáció vagy új inditás vagy a régi elinditása.
és máris van egy tört hónap amit végigviszünk.bocs csak igy tudja a program.
Most elvileg tényleg olyanok vannak a callcenterbe akik erre vannak kitanítva.próbáld meg.
de ne remélj...
hogy miért nem kézbesítünk?
postai terület(ahol a posta viszi az ujságot a mi megbizásunkból de a postának mi visszük el)...
évente 2x kapnak listát...ugye nem kell magyarázzak.
van olyan kézbesítő akinek listája sincs.
vagy van neki de változás listája nincs.
de nem kér...
meg ilyenek...
tudnék mesélni...

Megdobbent 2007.08.17. 06:53:43

Ne meselj inkabb, tudod, ha letakarod a nagy rakast, az attol meg az egre buzlik :P

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.08.17. 17:13:31

SzigMa !
Ragassz ki egy Demokrata, egy Magyar Nemzet, egy Heti Válasz és egy Magyar Fórum feliratot!
Meg egy Új Embert is.
Vagy jók lesznek rontás ellen, vagy megkapod azokat is.

Tibuci 2007.08.21. 10:08:28

Mindenkinek üzenem, hogy könyveléstechnikailag és adóügyileg is a SZÁMLA elnevezésű dolgokat kell kifizetni. Lehet még előlegbekérő ( és arról utólag előleg számlát kapunk ) vagy ún. Elszámolási bizonylat - ez a Biztosítók előjoga, gyakorlatilag számlának felel meg. A NYUGTA felirat azt jelenti, hogy ÁTVETTÉK tőlem a pénzt az abban feltüntetett dolgokra.

Gyakran próbálkoznak egyes DirektMarketing cégek azzal, hogy kiküldenek egy ajánlatot, azt bedobod a kukába, de nem olvastad el, hogy a lap alján az van, hogy ha NEM küldesz választ, akkor automatikusan megrendelted a szolgáltatást. Aztán kapsz valami lapot a ládádba, aztán meg jön egy felszólítás, hogy fizess ! Vagy egyből a Fizetési felszólítással indítanak, pedig SZÁMLA-t nem is láttál! Ilyenkor összepakolod a felszólítást és visszaküldöd, hogy sztornózzák, mert nincs számla és nem rendeltél semmit. Így elkerülheted a bajt, mert ha szolgáltatást nem fogadod el és az arról készült számlát sem, akkor sztornózható a számla !

Ne dőljetek be minden hülyeségnek !

Rejtvényfejtő 2007.08.21. 11:21:05

Na, ez nagyszeru... Olvasom a levelezest, es csodalkozom rajta hogy ki miket ir. Nekem nem jott a Fues, reklamaltam, kiderult hogy mi volt a problema oka. Ezutan ismet rekmamaltam (elso januar, masodik februar) de nekem visszamenolegesen megkuldtek a szamokat is. Nekem egyebkent a fent emlitett bizonylatok is megjottek. En kifitzettem a dijebekerot, es megerkezett ezutan ket hettel a szamla is. A ket bizonylattal kapcsolatban... En elolvastam - ennek megfeleloen osztonosen cselekedtem, es nem probaltam meg befizetni mindkettot, hiszen az nagy "boszmeseg" lett volna.
Tehat...

El kellene olvasni, hogy mi felirat... Ezt egyebkent nagyon ajanlom minden kedves forumozonak!

PS: Bocs hogy nincs ekezet, de public helyrol internetezek... Ahol azt gondoltak hogy ekezetek helyett jobbak az angol irasjelek! :-)

2007.08.22. 21:30:46

hát....vettem a lapot és elküldtem a cikket a T. ZrT. részére...eme válasz érkezett részükről:-)

Tisztelt Előfizető!

Kérem külde el részemre a számlán található ügyfélszámot, az alapján ki
tudom vizsgáltatni az esetet!

A mellékelt számla abban az esetben fordulhat elő, ha az előfizetőnek 2
példányra van megrendelése!


Üdvözlettel:

MediaLOG Fiege Zrt
süti beállítások módosítása