Tékozló Homár

Büdös neki a magyar hulla

2007.08.22. 00:02 | szily | 33 komment
A mai nap legjobb álláshirdetését köszönjük meg együtt mxx-nek, nem is lőnénk le jobban a poént, tessék kattintani. A szakembert egyeébként felajánlottuk új kedvenc együttesünknek, a fenomenális Yellow Spots-nak, hátha feldobná a színpadi showt. A cím Tóth-Szenesi kolléga munkája, respekt érte.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pleasantry 2007.08.22. 00:05:14

egyreszt elso, tehat rokkenroll.


masreszt engem jobban erdekelne, hogy hogy botlik bele egy ilyen hirdetesbe barki is.
rakeresett, hogy hullamosas kulfoldon?

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.08.22. 00:34:52

Pleasantry: Arra esetleg nem gondoltál, hogy egy hulla keresi a mosóját az apróhirdetőn? Egy hullának már nem is lehet semmi dolga, csak ott fekszik és eszika kukacok? Nem szép tőled ez a pökhendiség, hogyaszongya "hogy botlik bele". Úgy, hogy lapozgatja az oldalt véletlenszerű majomkattintgatásokkal, majd F alakban pásztáz és jé észrevesz és megrendel alkalmaz, elad vagy éppen megvesz.

[Sven] 2007.08.22. 00:41:39

Magyarul se tud amint látom, de azért pont külföldön...

pleasantry 2007.08.22. 01:08:13

andreiground, erre tenyleg nem gondoltam, ne haragudj. be kell ismernem, hogy en csak egy no vagyok, es meg kell kerjelek, hogy te se varj el tolem tul sokat gondolkodas tekinteteben.
itt jegyeznem meg tovabba, hogy hulla meg sosem voltam, az pedig, hogy valaki egyszeru elorelatasdibol keresi elore a jovendobeli hullamosojat, szinten morbid gondolat.
miert F alakban pasztaznak az emberek? vagy csak nem akartal dzset irni? :o

Buzigyuszi 2007.08.22. 01:29:02

Csak engem ne mosson!

Szumi 2007.08.22. 07:31:01

Ideje elterjeszteni külföldön is a hullamosás szép, ősi magyar hagyományát. Vagy román?

danixxl24 2007.08.22. 07:51:12

20 éves fickó, amúgy nem román.
Ja és kocsija is van, amit most árul (lásd. többi hirdetései), de érdekes mert azzal keres munkát...

jesszumpepi (törölt) 2007.08.22. 08:12:30

[Sven] 2007.08.22. 00:41:39

Éppen azért!

OftF 2007.08.22. 08:37:06

Nyilván előbb el kell adnia a kocsiját, hogy külföldre tudjon költözni.

skorzy 2007.08.22. 08:42:20

homárnak is ő küldte be a sajat hirdetését sztem

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.22. 08:45:40

Kétféle munka van ami nem igényel nyelvtudást. Az egyik a piros lámpás negyedben, de ott nagy a konkurencia. A másik a hirdetésben szereplö. Utóbbi elönye, hogy a kuncsaft nem baszogatja a munkavállalót.

SzigMa 2007.08.22. 08:54:49

Ha te külföldi hullamosást szeretnél vállalni, akkor elsősorban egy magyar oldalon adnál fel magyar nyelven hírdetést? Vagy én vagyok lemaradva, és Magyarország azóta hullamosó-fejvadász multicégek kedvenc agyelszívó terepe?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.08.22. 08:59:07

ez azért van mert külföldön kurvasokat lehet vele keresni. magyarországon is, mert ez egy szar meló, de külföldön mégtöbbet. attol függ melyik országban, de én hallottam 7 számjegyű forintra átszámított havi fizetésről is.

de persze akár ilyen hirdetést is adhatott volna fel a jó fizetésre vágyó ember: havi egymillió forintos fizetés mellett bármit bevállalok. lehet hogy erre előbb lett volna jelentkező

2007.08.22. 09:01:36

Gondolom a hírdető is hallotta azt a városi legendát, miszerint külföldön (mondjuk Ausztriában) igencsak magasan bérezik a hullamosást...

Tunguska 2007.08.22. 09:46:50

Hogy fizethetnek vajon? Darabra? Ha robbanásban hunyt el az illető, az nagy szívás.

moTmeN 2007.08.22. 10:44:30

7-8 evvel ezelott volt olyan urban legend, hogy a soproni egyemistak jartak at a labancokhoz, 7-800k korul jottek ki egy honapban, allitolag.

mxx 2007.08.22. 11:01:34

Én küldtem be a homárnak ezt a hirdetést. Meglepő módon nem kellett hullamosásra keresni, egyszerűen ha az expresszen rákattintasz a Külföldi munkára ez jön be a többi hirdetés között (nekem kb az első 3 között volt a prémiumhirdetéseket leszámítva, de akkor még bizonyára frissebb volt a hulla).
Különösen tetszik a hirdető gondolkodása: láthatóan úgy véli, hogy sok külföldi, hullamosót kereső munkaadó tallózza az expressz.hu külföldi meló rovatát, hátha épp talál vkit aki jelzi, hogy hullamosást vállal??

randomuser1 2007.08.22. 11:12:55

Valaki nem tudja, a hullamosashoz kell szaktudas, vagy eleg a gyorsettermi tapasztalat is?

Angéla 2007.08.22. 11:32:24

Hogy kell-e szakértelem?
Valamennyi biztos kell, vagy Te tudnád hogy hogyan fognál hozzá? :D
Egyáltalán: mivel mossák a hullákat? gondolom nem dzsonzonanddzsonzon...

staunch (törölt) 2007.08.22. 12:21:40

Szóval.
Amerikában külön iparág épül a hullák kozmetikázására. Műszempilla, rúzs stb.
A delikvens száját pl kitömik hogy ne legyen beesett az arca, ereibe speciális folyadékokat fecskendeznek stb. Szóval odaát nagyon megy ez a dolog. Személy szerint kicsit furi dehát ez van. Amúgy a hullákat ugyan minek mosni? Oké a balesett az más tészta. Amúgy is a boncmester aki szétkapja a hullát utána össze is rakja és kötelessége "rendbe tenni".

fafej 2007.08.22. 12:34:14

staunch,a halál pillanatában elernyednek a záróizmok,sejted,ez mivel jár?Amúgy meg nem mindenkit boncolnak.Pl:96 éves nagyanyámat sem boncolták,pedig otthon halt meg. Édesapám is otthon halt meg,mivel végstádiumot állapítottak meg nála 6 héttel korábban,nem kellett boncolni,a doki tudta a halál okát.Lemosdatni,felötöztetni nekünk kellett édesanyámmal.Úgyhogy gyakorlott hullamosúnak vallhatom magam...

jesszumpepi (törölt) 2007.08.22. 13:29:27

Én ápoltam haldokló édesanyámat,és nem ernyedtek el a záróizmok.De azért lemostam.
Boncolás rák végső stádiuma miatt nem volt.

nyekk 2007.08.22. 15:17:38

Gépi, vagy kézi mosó tud jobban elhelyezkedni? Másrészt persze nehéz munka. Van aki még élőben is ronda, mint a bűn, hát még, ha meghal. Abból aztán valamit kihozni!?....

Rák Attantam 2007.08.22. 15:29:55

Gondolom a kézi mosás itt is drágább.
A gépi mosáskor pedig elég felkötözni a munkadarabot az autó tetejére és irány a benzinkút. Persze ha alapos akarsz lenni, akkor a hátát is meg kell mosni, az pedig egy átfordítást/kötözést és mégegy menetet jelent a gép alatt.
Nemtom, melyik (kézi? gépi?) lenne a drágább?

Nem lenne egyszerűbb ráparancsolni a leendő objektumokra még életükben, hogy "Fürgyéle!" ?

jesszumpepi (törölt) 2007.08.22. 18:50:52

Én nagyon szerettem a Sírhant Műveket.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.22. 23:06:55

mennyetek a faxba most akartam vacsorazni, anyam csinalt magyar kajat, most hogy mondjam meg neki, hogy nem kell?

jesszumpepi (törölt) 2007.08.22. 23:29:17

hagyma!

Állandóan arról írsz,hogy Ámerikában minden jobb.De azért a kajájuk mégsem.

Rák Attantam 2007.08.23. 13:12:24

Mé'? Van olyan, hogy "amerikai konyha"? A nemzetek nagy olvasztótégelyében? Miket nem tud meg a zember!... :P

patikus 2007.08.23. 20:46:00

De most őszintén: a hullamosók sikeres emberek?

mikimaus (törölt) 2007.08.26. 22:14:20

ŐSZINTÉN GRATULÁLOK!

Itt a híres magyar kultúra: az amúgy is eleve szar hivatást leszarozni.

A "sikeres ember nem lehet" (jajj, de utálom ezt sznob, nagyképű, sunyi megközelítést, még ha viccesnek szánjátok is!) rögvest előkerült, naná!

És nem olvastam végig a hsz-okat - mert hányok Tőletek, már bocsánat, de ez van [és nem a hirdetéstől!] - de biztos van benne "ősi román hivatás"-os szép, okos, MAGYAR (!) megjegyzés szokás szerint.

Persze abban a világban, ahol a SAJTKÉSZÍTŐ-t (!) a Discovery Channel-en képesek a legmocskosabb munkások közés sorolni, nem is kéne meglepődnöm, de én mégis meglepődöm!

Nem gondoltam volna, hogy ennyi - sok esetben a hullagyalázás szintjére süllyedő - megjegyzés jön ki sok, magát jótékony homályban tartó MAGYAR emberből! Gratulálok!


Persze arra senki nem gondolt, hogy van ilyen szakma is - vagy valaki ezt csinálja, csinálta akár 20 éve, úgy érzi ehhez ért, viszont a magyar temetkezési "vállalkozók" (sőt, nevesítem: a BTI) mocsokságait nem akarja többet elviselni, és talán egy européer országban tisztességesebben élhet, ha már csak ehhez ért, és megpróbálja?


Csodákozik a jól táplált (120kg-os vagyok!) magyar INTERNETES ELIT, hogy:

Jé, van olyan, hogy hullamosó!

Persze, majd a hullák maguktól mennek mosakodni, és még a vizitdíjat is befizetik!

Én kérek elnézést miattatok a halottaktól, a hozzátartozóktól és a - kevés! - tisztességes temetkezési szakembertől.


Budapest. 2007. augusztus 26.

Maus Róbert
hírközlési szakértő,
ágazatjogi referens
(és ha ezen múlik, tessék: hullamosó)


PS: Tóth-Szenes pedig...

gazsi 2007.08.27. 23:31:40

Bécsben élek,kamu,a soproni egyetemista meg egyéb duma a jól fizető fusiról.Ehez a munkához született jogon szerzett állampolgárság kell,csomó suli, erkölcsi,stb.Onnan tudom, hogy én is próbáltam,de nem jött össze.(szerzett állampolgárságom miatt).A pénz tényleg nem rossz,1600-2000€ meg egy csomó egyéb juttatás.
süti beállítások módosítása