Tékozló Homár

Önsorsrontó Fiat-mikuláscsomag

2007.08.22. 14:49 | jackyll | 60 komment
Bár a történelem bizonyította, hogy az autósok szeme fényével nem érdemes szórakozni, csak voltak, akik kamu karcolással vagy kerékbilinccsel igyekeztek megnyerni a kurvaanyázó célcsoportot. Tubifexék szerint újabb versenyző szállt be az önsorsrontó versenybe. A Fiat Kelet-Pest kamu mikuláscsomaggal erősíti a szimpatikus, szellemes, megbízható kereskedő imidzsét:
Feleségem a belvárosban volt, autóval. Beszállás, indulás, menet közben észrevevés: mikuláscédula a szélvédőn. (nab*zmeg-gondolás.) Vércukorszint-emelkedés. Utánagondolás: a parkolás kezdete 18.00 után volt, szabályos helyen. További vércukorszint-emelkedés. Megállás-hely keresés valahol (mert az Üllői út közepén azért nem illik). Mikulás-zacskó kinyitás. Meglepetés: a FIAT KELET-PEST REKLÁMANYAGA VAN A ZACSKÓBAN. Agyeldurranás. Továbbvezetés. Innentől szerencsére kitalálás: Karambol, halottaskocsi, temetés. Ja, igen: a marketingigazgatót ma persze nem tudtam elérni telefonon. De furcsa... Hát kérdem én: MINDENT LEHET?!
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

232323 2007.08.22. 14:53:24

Ne küldj üres kommentet

kissbe1234 2007.08.22. 14:56:00

megjegyzem szerintem vicces. lehet dobálni...

LyukasBogrács 2007.08.22. 14:57:04

Ez azért durva. Hasonló ahhoz, amikor kerti partit tartottunk egyik este, és megjelent a kapuban egy egyenruhás:
-Jó estét! Bejelentés érkezett a kapitányságra, hogy túl nagy a zaj.
-?? - hebegtem, habogtam

Erre a előugrott a sötétből az ismerős, aki mellesleg rendőr feleség, és a rendőr férje.
Mondanom se kell, nem volt jó a buli ezek után. Ők viszont remekül szórakoztak.

tundrazuzmo (törölt) 2007.08.22. 14:57:50

Sikeres ember nem vesz Fiat gépjárművet. Mikulászacskóval hirdetni pedig ősi román szokás. (Szt. Niculausz)

getinaf 2007.08.22. 14:59:42

Gusztustalan bár, viszont aki mikuláscsomagon ígyennyire felidegesíti magát,az sikeres ember még akkor sem lehet,ha guargumitalpú baccpapucsban jár a gérobiba.

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.22. 15:01:16

Hogy mik vannak? Ember esze megáll.

Secnir 2007.08.22. 15:02:41

meg kell keresni a feladót (keletindiai fiattársaság), elmenni, zacsit előtte telekummantani jó híggal, majd az egyik ott parkoló céges autó szélvédőjére felhelyezni. reklámmal együtt.

Primavera 2007.08.22. 15:08:20

"aki mellesleg rendőr feleség, és a rendőr férje."
Érdekes család lehet. :))

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.22. 15:10:17

Én a t.tulaj nevében beszereznék egy kollégistát a fikakenegetösebb fajtából, oszt megetetném ricinusos virslivel, utánna meg kiraknám a cég elött....

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.22. 15:13:43

Primavera 2007.08.22. 15:08:20
Ja:)

Amúgy is érdekes lehet rendörruhában buliba menni. Olyan ösi romános szokás...

ddevil 2007.08.22. 15:21:39

Mi ez a hülye "észrevevés... Vércukorszint-emelkedés... Utánagondolás... kinyitás... Továbbvezetés..." stb. stílus?

LyukasBogrács 2007.08.22. 15:24:30

"Amúgy is érdekes lehet rendörruhában buliba menni"

Meg se voltak hivva...

Tibivagyokmeg 2007.08.22. 15:25:33

Tavaly a Mikulas jatszotta el ugyanezt a sztorit velem. MINDENT LEHET?

Tibivagyokmeg 2007.08.22. 15:27:42

"aki mellesleg rendőr feleség, és a rendőr férje."

Ezen viszont ahanyszor elolvasom, szetröhögöm magam:DDD A sztorit se tudtam töle felfogni meeg:D

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.22. 15:29:51

LyukasBogrács 2007.08.22. 15:24:30

Akkó még inkább:)))


ddevil 2007.08.22. 15:21:39

Nem ismered a "szarás fajtái a munkahelyen" cimü öskori költeményt? Onnan jöhet...

itt egy link: v.grocceni.com/aboutszaras.html

nem várt fordulat 2007.08.22. 15:39:18

A sztori arról szól, hogy egy cég úgy reklámozza magát, hogy a parkolótársaságok által használt piros zacskóban kihelyezett büntetésnek álcázta a reklámanyagát, amin a felesége felhúzta magát, mert azután helyezték el a megtévesztő csomagot a szélvédőn, miután a rendes fizetős parkolási időszak már letelt. ezt csak azután vette észre, miután már elindult, úgyhogy az üllői út környékén keresett egy parkolóhelyet, kiszállt az autoból, megnézte, és amikor szembesült vele, hogy ez egy átverés, még idegesebb lett.
mivel idegesen nem érdemes vezetni, lehetett volna a sztori vége az is, hogy karambolozik valakivel, emiatt meghal, és el kell temetni, de a marketingigazgatót nem lehetett elérni.
aztán még megkérdezi a posztoló: mindent lehet ?

spanyol inkvizíció 2007.08.22. 15:46:02

le kell tépni a fiat kelet-pest ajtaját, és addig ütni a marketinges fejét batz-papuccsal, amíg mozog

spanyol inkvizíció 2007.08.22. 15:48:40

be kell foldozni a bográcsot, és akkor nem lesz olyan hangos

vernarancs 2007.08.22. 15:57:43

LyukasBogrács 2007.08.22. 15:24:30
"Amúgy is érdekes lehet rendörruhában buliba menni"

"Meg se voltak hivva... "

Ki voltak vezenyelve.... Aki fiat-ot vesz az meg is erdemli. Kuldenek a marketing menedzsernek egy 45-os magnum toltenyt koszonom felirattal gravirozva.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.08.22. 16:01:31

Ajánlom, hogy írd fel egy papírra, hogy: "Ez igazán nem volt szép dolog", majd tedd bele egy mikulászacskóba, majd a mikulászacskót erősítsd egy féltéglához - hogy el ne fújja a szél - és hajintsad be a cég kirakatán.

2007.08.22. 16:03:46

Biztos Palkovicsne a marketinges, azert nem lehet elerni.

báró Csekonics 2007.08.22. 16:11:51

én is láttam tegnap ilyet a szomszéd utcában parkoló kocsikon - azért:
1. piros zacsit már kevesen használnak (kivéve Fiatot ezek szerint)
2. még a piros zacsin is átvirít hogy ez a Fiat blabla reklámanyaga, ahogy odanéztem csak úgy séta közben...
3. nem ez az első eset, kismillió cég próbált ilyen 'vicces' (gagyi) módon reklámozni magát (ami szerintem inkább ellenérzést kelt)
4. azért ugye emlékszel rá, hogy a KRESZ szerint a kocsiba nem csak úgy behuppanunk oszt gyí, hanem (elvileg) le kell ellenőrizni indulás előtt hogy minden működik-e. (Na jó, ezt senki nem csinálja végig, de azért mikor sétálsz a kocsihoz, egy gyors mustra nem árt: kerekek, kasztni, üvegek épek-e - ekkor kiderül, mi van a szélvédőhőz pakolva...
Asszony ezek szerint akár lelopott kerekekkel is elindult volna?!

2007.08.22. 16:13:37

Amellett, hogy egyetértek a postoló megdöbbenésével a reklám módja miatt,azért elgondolkodtatott, hogy valaki hogyan tud a Belvárosból úgy elautózni az Üllői útig, hogy csak ott vegye észre, hogy egy bazi nagy piros zacskó van az ablaktörlője alatt...

Ja, és az ötlet lopott, mert pár évemár volt ilyen: egy Napraforgó vagy hasonló cég csinált ilyet, még a Híradóban is benne volt. (akkoriban indult a fizetős parkolás, és ők rögtön rá is repültek) Úgy látszik, az akkori felháborodás sem tántorította el a Fiatot a koppintástól...

jesszumpepi (törölt) 2007.08.22. 16:13:37

A reklámbizniszben vannak még kihasználatlan lehetőségek:
-válóperes ügyvédek reklámjának elhelyezése esküvői kocsin,amíg az épületben zajlik az esküvő
-koporsóreklám postázása kisbaba születésekor,már most gondoskodjon gyermeke jövőjéről szöveggel
-művégtagot reklámozó szórólapok osztogatása sebészetek környékén
-hányózacskó osztogatása a Fiat cég háza táján

oooyee 2007.08.22. 16:14:39

must írgyilem igozán az diszlexiásoket

Dr Net Elek (törölt) 2007.08.22. 16:15:21

Fiat ajtót tépett már le valaki? Vagy az magától is leesik?

plazacica · http://lazacic.freeblog.hu 2007.08.22. 16:18:27

igenis jó marketing :) egy sima cetlit én is rögtön dobok le a szélvédőről... ezt meg tutti, hogy mindenki legalább kinyitja és az első sort elolvassa:)

Trompipi 2007.08.22. 16:35:51

egyébként tudtátok, hogy nem mindegyik guargumi veszélyes, csak az, amelyik dioxint tartalmaz?

Secnir 2007.08.22. 16:36:51

ja, még az nem derül ki, hogy milyen ótója van a delikvensek. fijat vagy merdzsó

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2007.08.22. 17:10:40

A benzinkutas Brigi egyből észrevette volna a zacskót?

Átlagarcú 2007.08.22. 17:44:56

A pontosság kedvéért: Volt még a csomagban egy csekk 100 000 Ft-ról
szóló. ...és ezt igenis félelemkeltő reklámnak nevezik.
Nekem is tettek a szélvédőmre ilyent, csak én véletlenül tudom, hogy a Mikulás kék. Ennélfogva a mikuláscsomag is kék:)
Csak a kokakóla csinált belőle pirosat és az első gondolatom az volt, hogy kólareklám:))))

Angéla 2007.08.22. 17:50:54

Aztán dijoxin vót-é a zacskóba?

renugard 2007.08.22. 18:18:24

Jesszumpepi és mit szólsz a kaparós sorsjegy-árusokról, a nőgyógyászaton?:)))

xombat.com 2007.08.22. 18:35:58

Ja, és az ötlet lopott, mert pár évemár volt ilyen: egy Napraforgó vagy hasonló cég csinált ilyet, még a Híradóban is benne volt. (akkoriban indult a fizetős parkolás, és ők rögtön rá is repültek) Úgy látszik, az akkori felháborodás sem tántorította el a Fiatot a koppintástól...

hajolemlexem buntettek is
a fijat is megerdemelne

jesszumpepi (törölt) 2007.08.22. 18:37:23

A hányózacskó még kihasználatlan terület.Nőgyógyászatok környékén lehetne reklámozni,gondolva a kismamákra.
Esetleg kocsmák környékén.

Bit Rot 2007.08.22. 20:34:32

En is kaptam, szinten eloszor a 'csekket' lattam, az osszeget vagy haromszor is elolvastam... 100 ezer Forint??? Mar hivtam volna a parkolasi tarsasagot, idegesen, amikor rajottem, hogy atveres az egesz.

Ezutan hivtam a Fiat uzletet (a telefonszamukat is rairtak), ez kozoltem veluk, hogy nem ertekelem a poent, de nem csak en nem, hanem az ismeroseim sem, akik ezt a csomagot kaptak.

Fiatot eddig se vettem volna, de most mar biztosan nem veszek, es probalom lebeszelni az ismeroseimet is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.08.22. 22:23:05

nekema z egeszbol az jon le, a hozzaszolasokbol is, hogy otthon vagy mindenki tilosban parkol, nem fizet stb. vagy a parkoloceg tenyleg egy hatosag
en oszt nem iyednek meg itt, ha tudnam hogy minden OK barmilyen csekktol, meg csomagtol
zutty a kukaba rogton
vagy ha erdekel elolvasom
thats all

jesszumpepi (törölt) 2007.08.22. 23:47:14

hagyma!

Haggy-ma békiben!
Abból nem lesz hír,hogy valaki szabályosan parkolt,majd gond nélkül távozott.Vagy büntetést kapott,befizette,és ennyi.Vagy nem is kocsival közlekedett.

dezsöatya 2007.08.23. 01:12:38

Az egy dolog, hogy senem fiatot, senem alfaromerót nem venni; én is kaptam ma ilyet a belvárosban: 1., Jogi útra terelem 2., Kifizettetem velük az azóta csikozó ablaktörlőmet 3., majd felírom egy papírra, hogy: "Ez igazán nem volt szép dolog", beleteszem a mikulászacskóba, majd a mikulászacskót egy féltéglához erősítve - hogy el ne fújja a szél - behajítom a cég kirakatán...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.08.23. 07:18:54

Én arra gondoltam, hogy EMO-hívők koncertje környékén zsiletpengét és kötelet fogok árulni...

MosoMasa 2007.08.23. 08:25:52

Lehet ott egy kis probléma a lelkiismerettel, ha ennyire bealáz egy mikicsomag! Amúgy ez a reklámfajta évek óta létezik....

Bit Rot 2007.08.23. 09:07:16

@hagyma:
Hallottunk már olyan történetet, hogy a zónahatárón (jogosan ingyen) parkoló autók kaptak mikulászacskót.

Nálam is ez volt a helyzet, ezért is lettem ideges a piros zacskó láttán, hiszen TUDTAM, hogy jogosan álltam ingyen, mégis ott volt a "büntetés".

johevi 2007.08.23. 09:41:14

Hogyhogy indulás UTÁN veszi észre a piros csomagot az ablakban??? Még szerencse hogy nem kerékbilincset kapott, mert azzal is ment volna párszáz métert...

Manyizga (törölt) 2007.08.23. 10:18:03

Eleve birtokháborítást követ el, aki az autóhoz nyúl és teszi rá a Mikulás-csomagot/szóróanyagot. Milyen jogon állítgatja az ablaktörlőmet??
Legközelebb meg a visszapillantó tükröket nyomkodja be/félre? Igenis büntessék az ilyet!
Annyira utálom, hogy indulás előtt le kell takarítanom a szemetet az autómról, és még nekem kell kukát keresnem... grrr...

báró Csekonics 2007.08.23. 11:02:41

johevi 2007.08.23. 09:41:14

Múltkorában állt a sarkon (szó szerint) egy szürke Suzuki kerékbilinccsel a bal elsőn, de a bilincs felfelé nézett és érdekes karcolások látszottak a kerékív körül... :-D Az többie ember meg nézett nagyokat, hogy egymagamban miért fulladozok a röhögéstől - na az se fog többet sarokra parkolni!

johevi 2007.08.23. 11:08:25

Csekonics kolléga ez lehetetlen, a reklám szerint Suzukira nem raknak kerékbilincset :-))))

Terveüdekszi 2007.08.23. 11:36:56

"LyukasBogrács 2007.08.22. 14:57:04
Ez azért durva. Hasonló ahhoz, amikor kerti partit tartottunk egyik este, és megjelent a kapuban egy egyenruhás:
-Jó estét! Bejelentés érkezett a kapitányságra, hogy túl nagy a zaj.
-?? - hebegtem, habogtam

Erre a előugrott a sötétből az ismerős, aki mellesleg rendőr feleség, és a rendőr férje.
Mondanom se kell, nem volt jó a buli ezek után. Ők viszont remekül szórakoztak. "

Mit érzékenykedsz? Amikor nálunk van buli, akkor az a furcsa ha nincs kint a közeg. Addig fajultak a dolgok, hogy hozzánk kihelyezett rendőrőrsöt szoktak felállítani. Azaz el se mennek, csak dekkolnak a ház előtt. :-D

báró Csekonics 2007.08.23. 11:42:38

Biztos új hús volt még az a parkolóőr és nem látta a reklámot sem...

Napoleon 2007.08.23. 12:13:53

Hasonló történt velem csak más témakörben. Ugye a postládából már mindenki automatikusan teszi a szemétbe a szórólapokat. (Én legalábbis igen). Erre valamelyik nap a lépcsőház összes lakása előtt a lábtörlőre volt téve a reklámújság. Ha már ott van ugyis felveszed, beviszed stb.

kombájn 2007.08.23. 12:34:22

nem azér' de jó lenne, ha az én cégemben is hasonló marketingesek dolgoznának! Lehet, h elsőre merésznek tűnik, na de azért inkább mókás az 5let, miután elolvasod mi is az. Haverom kapott, aztán jót röhögött meg én is. Talán sokan igen frusztráltak, nem?

Camicie 2007.08.23. 13:15:45

Sziasztok!

Bevallom le vagyok döbbenve rajtatok kedves fórumozók!!!

Tegnap én is kaptam egy ilyet az autómra, de én poénnak vettem és jót nevettem rajta. Kiváló marketing fogás szerintem.

Ki az a hülye aki egy mikuláscsomag látványától ennyire felidegesíti magát?

Azt kell, hogy mondjam NINCSEN SEMMI HUMORÉRZÉKETEK!!!

Azokat az embereket pedig kifejezetten idiótának tartom aki képes emiatt betelefonálni a céghez. Marhára ráérhet az illető, hogy van ideje erre.

Kedveseim, kicsit lazábban kellene hozzáállni az élethez!!!! Tudom, hogy most hazánkban olyan a politikai helyzet, hogy mindenkinek pattanásig vannak feszülve az idegei a megszorításoktól, de ennyire ne legyünk már "fapi_a" ország, hogy egy találékony marketingen is felhúzzuk magunkat.

Szerintem az az ember aki ezen a marketing fogáson felhúzza magát annak:

1-kivannak az idegei teljesen
2-semmi humorérzéke nincsen
3-nagyon unalmas és boldogtalan lehet az élete és ezért ilyen keserű és ingerült.

Én is kaptam, jót nevettem rajta, és a munkahelyemen a cégnél még vagy 20 ember jót nevetett rajta.

Azt beszélgettük a munkahelyemen, hogy lehet, hogy az aki kapott az mérges lesz a cégre, de biztos, hogy elmeséli egy csomó embernek, hogy mi történt vele, azok pedig nevetni fognak rajta és megjegyzik a cég nevét és ha Fiatot vagy Alfa Romeot akarnak venni akkor ezoknak az embereknek be fog ugrani ez a szalon neve rögtön.

Azt mondom nagyon jól csinálták.

Ha ti is a mérgelődésen kicsit túljutnátok, ti is látnátok, hogy nagyon jó reklámot csináltak.

Üdv.

Hajni

barak 2007.08.23. 15:12:40

Figyelj értem én hogy védeni akarod azt a kreativ barmot, aki kitalálta, DE, mivel épp elég gondot okozott már mindenkinek (akinek autója van) a parkolási társaság, ez nem ennyire egyszerű. Odamész, észreveszed, és azonnal fent a pumpa. Mert sokszor, sokakat bírságoltak meg ok nélkül. Ezek után nem tudok rajta nevetni, csak a vérbe elküldeni a Fiatot. Arról nem is beszélve, hogy szar 100.000 ft ajánlanak, aminél bármelyik kereskedő többet kedvezményt ad. Ráadásul ennél környezetszenyezőbb nehezen lehetne, mivel a papír és a műanyagzacsi együtt nem használódik újra.
Szóval talán jó akciók kellenének elöször majd utána egy jó kampány...
G

kombájn 2007.08.23. 16:34:53

barak!
Megnéztem direkt és ez összevonható kedvezmény, tehát az akciókon felül érvényes 100 rongy!

Tom 1234 2007.08.24. 10:32:53

Én is kaptam az autómra "Mikulás csomagot" szerintem jó poén nagyot nevettem rajta. Először persze én is azt hittem, hogy büntetés, de amikor megnéztem rájöttem, hogy csak reklám. Aki ezen felháborodik, annak nincs semmi humorérzéke és idegbeteg. Az ilyen állapotban lévő embereknek pedig nem lenne szabad résztvenniük a közúti közlekedésben, mert veszélyt jelentenek a normálisan közlekedőkre nézve. Aki pedig ezért betelefonál az idiótaságokra pazarolja az idejét, akinek pedig ennyi ideje van az úgyis munkanélküli és azért telefonál, hogy eltöltse valamivel az idejét. Nekem erre nincs időm, mert jó állásom van felsővezető vagyok egy cégnél, de ha betelefonálnék nekik, csak azért tennném, hogy gratuláljak a marketingesnek. Amúgy az esemény derűssé tette a napomat. Ha hátralévő életem minden napján történne velem ilyesmi biztos lehetnék benne, hogy boldog emberként tölthetem el, ami még hátravan.

Tom 1234 2007.08.24. 12:14:04

Egy multinacionális cég humán-erőforrás menedzsere vagyok és ezúton megkérem a Fiat Kelet-Pest marketingesét, hogy jelentkezzen a cégemnél állás-ajánlat ügyében.

kocsis.peter@conex.com

váj mí 2007.08.24. 21:05:04

LOL, a t posztoló szerzett egy új állaslehetőséget a marketingesnek, biztosan nem ez volt a szándéka LOL

_netuddki 2007.08.25. 05:00:13

Aki ezt jó viccnek tartja, az előbb mérje fel, hogy az anyagi helyzete mennyivel jobb az átlagosnál, és csak aztán idegesítse a többieket. Ugyanis van, akinek egy 100000 Ft-os büntetés örökre C vágányra teheti az életét, és talán ezért bosszantja "kicsikét" jobban, mint azt aki ugyenemiatt legfeljebb ezen a héten otthon eszik.

Sir Zet 2007.08.25. 09:30:51

Ilyen szart én is kaptam, nem mondhatnám, hogy meghozta a kedvemet az ominózus céghez... Mondjuk meg se néztem, melyik ez a barom cég, anyázva az első szemetesbe kidobtam.
süti beállítások módosítása