Tékozló Homár

Kis győzelem: nem szívatták meg a Naiv Ügyfelet az SMS-sel

2007.10.12. 12:57 | szily | 61 komment

Tamás története köznapibb nem is lehetne: egy félretérthetően megfogalmazott (='becsali') szöveg miatt feliratkozott egy ingyen-SMS szolgáltatásra, amiről hamar kiderült, hogy heti 960 HUF-ba kerül. Itt jön az, ami ma már különleges esetnek számít: Tamás tajtékzó emailt írt, erre nem szopatták tovább, hanem azonnal megszüntették a nem kívánt "előfizetést". Meglepő sztori alant.


Három napja esett meg velem a következõ bájos kis történet, ami szerencsére számomra kedvezõ végkifejlettel ért véget.

Történt, hogy telefonos egyenlegem 9 jó magyar forintra süllyedt, és, mint ahogy lenni szokott, meg Murphy meg minden, szóval iszonyatos szükségem volt egy sms elküldésére. Nosza, kérdezzük meg Google-t: "sms küldés". Természetesen adott egy rakás találatot, mostmár csak meg kellett találni azt, ami mûködik is. No, az elején rögtön volt egy fizetett találat, gondoltam, megnézem. Nem viseltetek túl nagy bizalommal az ilyen linkekkel szemben, de hátha, volt már ugyanis kellemes tapasztalatom is (bár egészen más jellegû).
Nagy kék csillagba burkolózva üti ki a szememet a szöveg: naponta 5 ingyen sms-t küldhetsz!!! Naccerû gondoltam, nekem egy is elég. Na, nézzük az apró betûs részt.

Hát, nem mondom, hogy részletesen elolvastam, de ennyit biztosan: "1.2 A Közösség különféle szolgáltatásaira való feliratkozás és azok igénybevétele lehet ingyenes vagy díjköteles, errõl a feliratkozás pillanatában tájékoztatunk. A szolgáltatásokat csak kifejezett kérésedre aktiváljuk."

Aláhúztam, még fontos lesz.

Hmm, rendben van, akkor én csak az ingyenest veszem igénybe (ami ugye, ki volt írva a lapon, bazi nagy betûkkel)... "Iratkozz fel most!". Mobilszámod: beírva. Sms jön, aktivációs kód. Site-on megad, klikk.

Na, ezután borult ki a bili: sms: "Elofizettel fogadott emeltdijas SMS szolgaltatasunkra, amely hetente megujul a szolgaltatas lemondasaig! Lemondas a STOP DADA normaldijas valaszuzenettel! ". és mégegy: "A szolgaltatas dija brutto 960 FT/het, amit a regisztracio utan kapott tartalom SMS fogadasakor fizetsz. ". Ismét idézném a felhasználási feltételek egy kulcsmondatát: " A szolgáltatásokat csak kifejezett kérésedre aktiváljuk.". KIFEJEZETT KÉRÉSRE A (ide képzelje mindenki a kedvenc cifra káromkodását, én is ezt tettem).

Hát még mit nem, méghogy fogadott SMS! Eleve miféle eljárás ez? Ha úgy gondolja, küld egy sms-t és akkor fizessek?

Na, nézzük, mit tehetünk. Support email cím, mail (megjegyzem, nagyon-nagyon ideges voltam, ezért nem tellett szofisztikáltabb megfogalmazásra):

"Haladéktalanul meg kívánom szüntetni az elõfizetésemet és kérem, hogy minden adatomat töröljék. Ha ezt nem teszik meg, a Fogyasztóvédelmi Fõfelügyelõséghez fordulok a tájékoztatás hiányosságáért (ugyanis én NEM kívántam feliratkozni az emelt díjas fogadott-sms szolgáltatásra). Ezzel szemben félrevezetõ volt az oldalukon nagy betûkkel hirdetett "ingyenes" sms küldési lehetõség. "

Még aznap megjött az válaszüzenet:
"Kedves Felhasználó!
Köszönjük e-mailedet. Tájékoztatunk, hogy a kérésedre az általad megadott felhasználói telefonszámhoz tartozó Dada.net szolgáltatásokat megszüntettük. További felvilágosításért szívesen állunk rendelkezésedre.

Szívélyes üdvözlettel
Mobi.hu Ügyfélszolgálat, mobi-hu@crm.dada.net"

Hát, mit mondjak? Mondjam, hogy a (...)? Legalább nem parasztkodtak, persze ez nem érdemük, még szép, hogy nem, de manapság bizony már ezt is meg kell jegyeznem. De GYÕZTEM.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amc 2007.10.12. 12:59:46

Tudja-e valaki mit jelent az, hogy zrt?

plazacica · http://lazacic.freeblog.hu 2007.10.12. 13:01:23

létezik még ingyensms szolgáltatás egyáltalán?

harmatvíz 2007.10.12. 13:01:46

Zártkörűen működő Részvénytársaság, azaz a részvények nem képezhetik adás-vétel tárgyát a tőzsdén.
Ha jól tudom...

punpa 2007.10.12. 13:03:51

Hányszor mondjam, hogy semmi sincs ingyen!

Még van olyan, aki bedől ezeknek az alantas és ostoba trükköknek?

gelsystem 2007.10.12. 13:03:57

és legalább az első hetet ki kellett fizetned?????
.
.
elsőzni paraszt szokás: bocsika!!!
.
elsőlettem-elsőlettem:):):):):

amc 2007.10.12. 13:04:46

Nem hiszem el harmatvíz. Te új vagy itt? De azért köszi.

harmatvíz 2007.10.12. 13:06:10

Az ingyen SMS-hez csak annyit fűznék hozzá, hogy mintha a baratikor.hu oldalon lehetne küldeni ingyen SMS-eket.
Még nem próbáltam, de másoknak sikerült.

one nation under-dog 2007.10.12. 13:10:36

Bocs, de ez magas labda...

Gondolom nem pannonos vagy.
Tudod, náluk lehet mínuszba menni SMS-el. :D

fostalicska · http://fostalicska.blog.hu 2007.10.12. 13:11:59

A "9 jó magyar forintra süllyedt" egyenlegedet szépen feltöltöd, és akkor tudsz küldeni SMS-t a mobilodról. Az olcsójános szarrágásnak meg ez a vége: jól megszopod a végén. Főleg, ha még eszed sincs hozzá.

harmatvíz 2007.10.12. 13:12:26

Még a kommentszünet előtt volt a "Zrt"-zés mindennapos, nem?
Azt hittem, komolyan kérdezed (-:
Bocs!

punpa 2007.10.12. 13:17:32

Ha a mobiltazasztalonfelejtős gonoszkolléga kimegy sz@rni (pl. az Árkádba), gyorsan regisztrálsz a nevében és már meg is van a karácsonyi ajándék, hehe.

alicecsodaorszagban 2007.10.12. 13:20:51

én nem szeretnék ingyen smst,
én egy görkorcsolyára vágyom,
olyanra, ami kiskoromban volt, hogy egy tornacipő, rajta négy kerék...
hol kell regisztrálnom, hogy kapjak ilyent ingyé?

Cili 2007.10.12. 13:21:21

Kollegák ottfelejtett mobiljáról lehet jó kis ingyenSMS-t üldeni...

Skyline/nana szusz 2007.10.12. 13:25:08

baráticor.com én is onnan szoktam ingyen sms-t küldeni
az valóban müködik bár regisztráltnak kell lennie annak is akinek küldöd, de érdemes
10 sms naponta

IMO 2007.10.12. 13:27:22

Ebben mi a győzelem? Feliratkozott, leiratkozott. A szopás az, h a legtöbb ilyennél az első összeget szinte azonnal vonják, utána már lemondhatod...

A győzelem az lenne, ha az összes ilyen köcsög, hatalmasbetükkel-ingyenes-aztánmégse céget bezáratnák. (mondjunk én a tulajt is pépesre verném, h ilyen még1x előne forduljion)

Céadaoin (user ID 44540) 2007.10.12. 13:31:43

Alice, harapj abból a gombából, amin a tajtékpipás hernyó ül... Egyszer már bevált, hm? :-D

punpa 2007.10.12. 13:32:51

A homárSMS-re azért befizetnétek, nem? Heti 960+áfáért napi 5 poszt sms-ben, plusz Szily exkluzív mms fotói.

A feliratkozók között nyereménysorsolás, heti nyeremények:
5 pár Bacc,
2 db ajtó,
1 db laptop (nyereményadó fizetendő)
10 db ősi román szokás

cworm (törölt) 2007.10.12. 13:40:20

Elég volna visszküldeni, hogy STOP DADA, persze miután elküldted azt a nagyon fontos sms-t, és kész. Minek kell e-mailekkel ajtókat tépkedni?

BiG_ 2007.10.12. 13:44:08

Én a céges mailcímemről annyi ingyen SMS-t küldök, amennyit akarok (és nem vagyok egyik szóógátatóná' se).

Sikeres-e vagyok?

Üdv!

Gumidomino 2007.10.12. 14:04:20

Lehet, hogy azért mert itt már nagyon péntek van, de én nem értem.
960 ft-ot miből fizet be?
miből vonják le? a nem létező feltöltéséből? vagy megadta a nevét is egy ingyenes sms-hez?
hogy működnek ezek? nem értem.
hülye vagyok e.

moli 2007.10.12. 14:09:24

kifejezett keres az az az sms volt, amit elkuldtel.

teljesen sikertelen ember vagy, mivel 960ft-ot fizettel 5 smsert, vagyis 192ft/sms. gratulalok.

hunluigi 2007.10.12. 14:27:53

Miért gondolja azt valaki is hogy a szórólapokon kívül az életben bármit is adnak ingyen? Vagyígy-vagyúgy valaki úgy is fizet...

sergei 2007.10.12. 14:34:11

Sziasztok!

Sorban reagálnék a kommentekre:

1. "Még van olyan, aki bedől ezeknek az alantas és ostoba trükköknek?"

_Annyira_ naiv nem voltam. Tényleg átolvasgattam a szerződést. Feltételeztem, hogy amit a nagyon-komoly-hivatalos-apróbetűs-részben írnak, azt komolyan gondolják (nevezetesen: "A szolgáltatásokat csak kifejezett kérésedre aktiváljuk."). Tévedtem.

2. "és legalább az első hetet ki kellett fizetned?????"
Nem, de egyet elküldtem :P (fájdalomdíj...)

3. "Az olcsójános szarrágásnak meg ez a vége: jól megszopod a végén. Főleg, ha még eszed sincs hozzá."
Nem vagyok olcsójános szarrágó, de akkor életbevágóan fontos volt smst küldenem. Hogy eszem volt -e, arról lásd az első pontot.

4. "Elég volna visszküldeni, hogy STOP DADA, persze miután elküldted azt a nagyon fontos sms-t, és kész. Minek kell e-mailekkel ajtókat tépkedni?"
9 forintból?

5. "kifejezett keres az az az sms volt, amit elkuldtel."
Nyilván az volt, csak ezt nekem nem kötötték az orromra. Annyira nem voltam hülye. Lásd első pont.

6. "teljesen sikertelen ember vagy, mivel 960ft-ot fizettel 5 smsert, vagyis 192ft/sms. gratulalok."
Nem fizettem érte, és egyet el küldtem így is. Sikeres vagyok :D.

sergei 2007.10.12. 14:35:19

7. "Miért gondolja azt valaki is hogy a szórólapokon kívül az életben bármit is adnak ingyen? Vagyígy-vagyúgy valaki úgy is fizet..."
Igen, valaki. Én is tisztában vagyok vele. De sokszor van úgy, hogy az a valaki nem a fogyasztó (én) hanem pl. egy hirdető.

DaveSlim 2007.10.12. 15:06:55

De van ingyen sms. Méghozzá a baraticor.com oldalon. Olyasmi, mint az iwiw, de én csak sms küldésre használom. :) Persze itt is vannak korlátok. Pl. csak ismerőseidnek küldhetsz sms-t és kb 100 karaktert. De bőven elég és tényleg ingyen van. De persze minél nagyobb lesz az érdeklődés... annál nagyobb az esélye, hogy megszűntetik ezt, mint ahogy régen több oldalnál is ezt tették. Úgyhogy nem mondtam semmit :)

DaveSlim 2007.10.12. 15:09:17

nah... elcsesztem. Baratikor.com és nem baraticor.com :) Be is van regisztrálva egy ilyen oldal, ha valaki elgépeli, ahogy most én is :)

Káposztakukac 2007.10.12. 15:19:00

szerintem 1 hetet leszámláznak

sergei 2007.10.12. 15:29:57

Vagy talán késleltetve jönne? Szept. 30-a körül történt...

Bogyoo 2007.10.12. 16:21:04

Történt egyszer hogy egyik németül gyengén beszélő barátomnál is fenyegetőzött behajtással meg bírósággal, egy svájci illetőségű ingyen-sms küldő oldal... Mint később kiderült, hogy regisztrációval havidíjas előfizetést "kötöttek vele". El is feledkezett erről az oldalról, pár hónap mulva jöttek neki a levelek hogy fizessen 30e forintnyi eurót, annyi a hátraléka. Hozzátartozik hogy hiányosan adta meg az adatait, de kis utánajárással eljutottak volna hozzá + kiemeleten odaírták a reg.nál használt IP címet, ami szintén bukó... Szegény be volt parázva, de tanácsomra csak nem fizette be :) és jött a többi levél hogy kamatostul stbstb százezres tételek stb, akkor durrant el az agyam és írtam nekik egy durvább hangvételű levelet, hogy nem ő volt aki regisztrált, valaki megtréfálta stb stb. Pár napra rá, jött a bocsánatkérő levél, és ízt is írták hogy fáradjunk be a rendőrségre és tegyünk feljelentést az ügyben! Hát nem tettünk, adósság elfelejtve :)

moli 2007.10.12. 16:23:07

sergei: """Nem fizettem érte, és egyet el küldtem így is. Sikeres vagyok :D"""

ugye meg nem kaptad meg a telefonszamlad?

utolsóelőttisenki 2007.10.12. 16:24:19

az ilyenek megszüntetésére egyetlen megoldás, ha teljesen megszüntetjük a működésük alapját.
a pénzt.

csalással és mások kihasználásával, munka nélkül, de törvényesen így lehet pénzhez jutni.

viszont ez senkinek sincs hasznára a boldog vevők közül.

egy olyan világban, ahol az ember a munkájáért (tudásáért, alkotásáért) nem pénzt kapna (velük csak korlátokat a megélhetéshez),
hanem korlátlan szabadságot,
akkor vajon lennének ilyen semmirekellő lehúzó szolgáltatások..

én például nem ismerném el a művüket munkaként,
biztos hogy ők is tudnának értelmesebb dolgokkal is kéretlenül is akár megkeresni,
pl hogy érdekel e valamelyik másik földrész története, emberei...
válasz igen,
ön sikeres feliratkozott a szolgáltatásunkra, ahol bármit megtudhat a világról.

a tudás bárkinek joga,

moli 2007.10.12. 16:30:58

""kapott tartalom SMS fogadasakor fizetsz""

MT sms, Mobile Terminated. a szamlan a terheles akkor tortenik, mikor az ugyfel telefonjara megerkezik az sms, nem pedig a regen altalanos modon, mikor elkuldeskor mar levontak az osszeget (MO, Mobile Originated). a vodafone smsrendszere pszeudo-MT, az emelt dijas rendszere teljesen MT (beleertve a szamlainformacios rendszert is). MT elonye az, hogy csak a valoban celbaert sms-ekert fizetsz. MT-nel meg kell adni a tarifat minden sms-re, es konnyen lehet ingyenes sms-t is kuldeni. egyebirant emelt dijas MT-t konnyen lehet kuldeni barkinek, ez ellen csak egy etikai kodex ved.

azt a 960ft-ot bizony mar reg levontak az egyenlegedbol.

theutat villám 2007.10.12. 17:17:16

Hát, aki nem tud elküldeni egy sms-t, mert nincs annyi pénz a telefonján, az sikeres ember nem lehet, bizisten.

szkaccsotjeggel 2007.10.12. 18:21:00

DaveSlim: te a Triplexes Dave vagy-e? :]

nikii 2007.10.12. 21:56:32

Van ingyen SMS, csak a magyar szolgáltatók mindig letiltják a népszerű átjárókat. Amíg megengedjük nekik, tovább fogják csinálni.

alicecsodaorszagban 2007.10.12. 22:01:27

Céadaoin,
ja, van ilyen a kertünkben, néha kölcsönkérem a pipáját :)

cworm (törölt) 2007.10.13. 00:16:49

"4. "Elég volna visszküldeni, hogy STOP DADA, persze miután elküldted azt a nagyon fontos sms-t, és kész. Minek kell e-mailekkel ajtókat tépkedni?"
9 forintból?"

Nem, hanem az "ingyen" kapott oldalról, gondolom úgy csinálja, hogy a saját számod látszik az sms küldőjénél, ahogy az mindenhol lenni szokott, szóval azzal simán le is tudtál volna iratkozni. De itt inkább csak az ajtóletépés ment. Az bezzeg megy.

MXYZ 2007.10.13. 10:19:22

1, miért nem töltötted fel online a kártyádat?
2, miért kell különben is smsezni?? a mobilcégeknek az szinte ingyen van, te meg fizecc érte egy csomó pénzt..amíg bepötyögöd, fel is hívhatod az illetőt, élmondhatod neki mit akarsz...az egész sms dolog egy nagy átvágás..

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.10.13. 10:26:50

A 777sms ingyen volt... Miért ne gondolhatná azt valaki, hogy a reklámhulladék rámtolása miatt ingyen is lehet valamit a neten? (Mint pl. levelezni, vagy indexet olvasni :D)

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2007.10.13. 12:03:53

hazug szerint...: Én egyetértek veled, de cserébe meg te érts velem egyet, hogy a (működő) kommunizmus igencsak messze van még. (Ha egyáltalán eljő...)

olcsóJános 2007.10.13. 14:10:54

ne dobálozzunk csak úgy itt a nevekkel, hé!

uns97 2007.10.13. 18:21:52

@moli

feltolotos telefonkartya eseten ELEG RITKAN (ertsd soha) szokott jonni telefonszamla... Ugyanis ha jonne szamla, akkor sima postpaid-es kartya lenne, azon meg gondolom nem 9Ft-os limitje van. :D

Ettol fuggetlenul imadom az onelegult embereket (original postolo, "biztos nem buktam", blabla....na persze :D toltsd fel haver a kartyad (ha van 9 Ft-nal tobb eppen a kezed ugyeben persze csak AKKOR !), majd rajossz hogy ott figyel a MINUSZ lové a kartyan !!!) akik marhara ertik hogyan kell reklamalni, atnezni az aprobetut beturol-beture de emelett OLYANOK hogy szaros 9 Ft van a telefonkartyajukon... (es FONTOS SMS-t akart kuldeni.. marha fontos lehet akinek 9 Ft-ja van a kartyan...) Megjegyzem amig keresett egy "ingyenes" SMS kuldot azido alatt feltolthette volna az egyenleget... no comment, minden hulye nem halt meg meg, tehat van remeny. :)

sergei 2007.10.13. 20:18:24

"toltsd fel haver a kartyad (ha van 9 Ft-nal tobb eppen a kezed ugyeben persze csak AKKOR !)"

1. Nem értem, mivel váltottam ki ilyen indulatot belőled.

2. Feltöltöttem.

3. Nem vonták le.

4. Az, hogy egyszer 9 Ft van a kártyámon, nem azt jelenti, hogy "OLYAN" vagyok.

5. Nem látom, milyen logika alapján ítéled meg az én sms-em fontosságát, pláne úgy, hogy nem vagy tisztában a tartalmával.

---
"Nem, hanem az "ingyen" kapott oldalról, gondolom úgy csinálja, hogy a saját számod látszik az sms küldőjénél, ahogy az mindenhol lenni szokott, szóval azzal simán le is tudtál volna iratkozni."

Nem úgy csinálta. Valami külföldi szám volt (+74 vagy 79 nem tudom már.)

Terveüdekszi 2007.10.13. 20:40:12

De most komolyan... Mié' kell sms-t írni? Az áráért általában kb. egy percet lehet beszélni. Annyi idő alatt meg nem 160 karaktert lehet beszélni. Valamint az idióta pötyögést is meg lehet spórolni. Szóval ez szerintem nem a sikeres emberek szokása.

BTW, eszembe jutott a mobilos őskor egyik magyar találmánya. Emberek úgy beszélgettek ingyen, hogy felhívták a másikat, majd 2 mp múlva kinyomták. Aztán újra. A rendszer ugyanis csak a 2. mp után kezdett számolni. Lehet előitéletes vagyok, de szerintem ezt kizárólag nálunk művelték. :-D

sergei 2007.10.13. 23:10:32

Sikeres vagy nem sikeres, diák vagyok, szerintem nem gáz, hogy éppen nem tudom rögtön feltölteni a kártyámat, ha lemerült. Átvertek, naiv voltam, tanultam belőle.

zwilling 2007.10.14. 13:57:17

sergei, ne aggódj szerintem kurvára senkinek sincs köze ahhoz hogy neked éppen volt e pénzed a feltöltésre vagy sem.

és amúgy is nagyon fel tud baszni amikor pár ilyen önelégült pöcs osztja az egy szerencsétlent a lejárt rossz szövegüket ismételgetve, na ti baszki aztán kurva kreatív eredeti és sikeres emberek lehettek bazdmeg...

Bunkó Béla 2007.10.14. 17:02:10

bazdmeg?
Érdekes szó. :)

sergei 2007.10.14. 18:05:32

Köszi! Látom nem mindenki utál, mert átvertek... ;)

candy · http://wunderbike.postr.hu 2007.10.14. 18:18:05

Tepd le az ajtajukat baccpapuccsal...amugy prepaideknel nem az van, hogy nem is lehet megrendelni azt a szolgaltatast, amihez penz kell, ha nincs eleg egyenlege az embernek?

alicecsodaorszagban 2007.10.14. 22:59:02

sergei, láttam a subában lef.káztad a Tankcsapdát! ha majd ilyen szívatós esetekből összegyűlik elég élettapasztalatod, megszereted.

moli 2007.10.15. 11:30:15

ja, es a lenyeg, amit nem irtam, hogy mt-t lehet kuldeni akarhanyat felhasznaloi beavatkozas nelkul, mig mo-t csak a felhasznalo kuldhet. ezert mukodhet a fenti hetente 960ft-os lehuzas amig le nem mondod. (irasba kell kerni a lemondas visszaigazolasat)

sergei 2007.10.15. 17:42:56

alice: Nincs bajom a TCS-vel, sőt, meg is hallgatom a stúdiós felvételeket, de ahányszor csak élőben láttam (akár felvételről, akár koncerten) mindig kiábrándítóan hamisan énekelt Lukács.

Kistitok 2007.10.15. 22:32:47

Én is ráfáztam, és nekem le is vonták, annak ellenére, hogy miután rájöttem, hogy hülyeséget csináltam, azonnal megpróbáltam lemondani:

1. STOP DADA visszaüzenettel - visszajött sms, hogy nem megfelelő kód, pedig világosan ez volt megadva.

2. Profil törlése - ilyen is van, csak a link nem működik.

3. Emailt írtam, ez bevált, mert ugyanazt az emailt kaptam vissza, mint sergei. Viszont nem fenyegetőztem, csak szépen megírtam, mi az ábra, és már válaszoltak is.

Attól még fel....ták az agyam.

Amúgy meg Vodafone-os vagyok, és nekem nem is lehetne, mégis levonták a 960 forintot...

sergei 2007.10.16. 11:47:11

Hát ez kemény. Én T-mobile-os vagyok és nekem nem vonták le, nem lett mínusz. Gondoltam, ez így van rendjén, hiszen nem kaptam "tartalom sms-t".

sergei 2007.10.16. 11:50:34

Ja, igen, és a Profil törlését én is próbáltam, természetesen sikertelenül.

Sofian 2007.10.19. 08:19:03

Erősen tudom ajánlani mindenkinek az Emeltdíjas SMS fogadásának tiltása nevű ingyen beállítható opciót. T-Mobile-nál biztos van...be is kapcsoltam azonnal...

Night_ 2007.11.11. 18:18:25

Persze, mindenki lúzer, aki beregel erre a baromságra, beleértve a kiskamasz lányomat, ugye, akinek ez volt élete első - és valószínűleg utolsó - olyan magánakciója a neten, amihez nem kérte a tanácsomat.
Mert csengőhangot szeretett volna, ingyen...

Aztán amikor leszívták a kártyáját, persze szólt rögtön, még aznap este.

Mostanra túlvagyok a pannonnál az emelt díjas sms-ek letiltásán, és egy nagyon-nagyon udvarias, ám végtelenül fenyegető levél elküldésén a mélyen tisztelt szolgáltatónak.


Csak megsaccoltam, mennyi jogtalan haszon ez nekik NAPONTA, amíg a bepalizottak felébrednek és cselekszenek, és mélységesen fel vagyok háborodva.

Nem, a gyerek arról se kapott sms-t, hogy ez mennyibe kerül, meg arról se, hogyan lehet lemondani.

És az utóbbi információk érdekes módon az oldalon sem találhatóak meg, maradt az e-mail.

Túl azon, hogy szerintem fel kéne gyújtani őket, tán megérne egy tömeges próbapert...
süti beállítások módosítása