Tékozló Homár

A Genertel bünteti a kármentes ügyfeleket?

2007.11.09. 10:48 | jackyll | 117 komment
Gyapának hála, új szereplővel bővült az anyázható biztosítók piaca. A kérdés, mint mindig, hogy ez most akkor bug vagy fícsör?
Már már örültem, hogy végre egy biztosító, aki költséghatékonyan, telefonon és interneten tartja ügyfeleivel a kapcsolatot, s kommunikációja szerint olcsóbb lesz, mint társai, akik az ügynökeiket is a díjbevételből finanszírozzák. De megint tévedtem. A genertel bünteti a kármentes ügyfeleket. Bónusz kettes kategóriával magasabb éves díjat kaptam, mint az A00 alap ügyfél. S nem kicsit, nagyon. 100.000 helyett 170 ezret. (egy 1600cm3-es autóra) csatolom a képet és a kérögzítés linkjét és dátumát.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

al Dajjal 2007.11.09. 12:17:15

Na nemár!
Most komolyan azt hiszitek, hogy ez valódi, s nem az egyik olvasótársunk írta?
"Megnézzük, ha tényleg bug, javítjuk, ha nem, magyarázzuk, ha szükséges, bocsánatkérünk."
Ilyet felelős vezető nem ír. Pláne nem marketinges. Ha mégis... és én tévedtem volna, javaslom, sürgőssen váltson pályát...

Mokele-Mbembe 2007.11.09. 12:20:28

Főleg, hogy még tegeződik is... nem kicsit van kamuszaga...

BiG_ 2007.11.09. 12:20:40

Vagy váltson pályát, vagy tanuljon meg magyarul helyesen írni.
Az utóbbi máshol is fontos, nem csak a manegér-futtatóban... :-))

Üdv!

Tenoce · http://www.deezer.com 2007.11.09. 12:21:09

Mar miert ne lehetne valos.

Hasonlo stilusban valaszolt, ahogy a forumon irni szokas. Nem kell mindig a hivatalos, fellengzos szoveg. Megtudtuk, hogy megnezik mi a hiba, es hogy dolgoznak rajta.

Abszolu korrekt, helyenvalo reakcio.

Gratula!

Szakyster 2007.11.09. 12:23:43

Genertel Biztosító for president!
Mm ha betartják az igéretüket

MLX 2007.11.09. 12:25:36

A Genertel díjaival vigyázzatok, mert ha év közben balesetet okozol, akkor attól kezdve kétszeresére nő a fizetendő díj. A bónus - malus egy évre szól, de őket ez nem érdekli, év közben is emelik az összeget. Ugyanabban a bónuszban maradsz, de kétszerannyit fizetsz.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2007.11.09. 12:34:23

MLX - te is megszívtad ezzel? Kedves SimonPeti, mit tudsz felhozni mentségül?

Secnir 2007.11.09. 12:41:00

beszarás, mire hozzászóltam volna, már meg is válaszolták. mire ezt begépelem, már meg is oldódik.
hiába, a homár úgy néz ki hogy erősebb az érdekvédelmi szférában mint a GVH a PSZF és a fogyvédelem egybevéve :D

Gasztonyi_Ádám 2007.11.09. 12:41:27

Milyen biztosító ez?
Mi folyik itt a háttérben?

Vukki 2007.11.09. 12:50:48

En inkabb arra lennek kivancsi, hogy milyen adatbazisbol dolgozik a Genertel???

2 autom van. Probamtam a rendszamot es a forgalmi engedely szamat megcserelve beadni, vagy teljesen mas adatokat beadni, es kapasbol közölte, hogy a megadott rendszamhoz nem ez a forgalmi engedely tartozik. Honnan tudja????

Genertel Biztosító · http://www.genertel.hu 2007.11.09. 12:54:34

Kedves Mindenki,

igyekszem sorra minden kérdést megválaszolni:

1) mi az a Zrt.
Zártkörűen működő Részvénytársaság
Tavaly óta ugye nincs Rt., csak Zrt. vagy Nyrt.

2) milyen stílusban ír egy marketing vezető?
Ha van esze, sztem olyanban, amilyet az adott környezet megkíván. Feltételezem, hogy a Tékozló Homár olvasóinak nem jönnek be a sallangos válaszok.

3) visszavonható kármentességi kedvezmény: való igaz, a Genertel díjrendszerében szereplő, 5 év kármentes vezetés után járó, elég nagy mértékű (25-50%-os) kármentességi kedvezmény visszavonható.

Ez konkrétan ezt jelenti: Te bízol a vezetési tudásodban, azt mondod nekünk, jól vezetsz, nem okozol balesetet. Mi erre egy olyan díjat adunk neked, ami gyakran a legolcsóbb a piacon, azon az elven, hogy ok., miért fizessél sokat, ha nem kell miattad kártérítést fizetnünk. Te erre kárt okozol. Ez annyit tesz, hogy ezzel kiesel abból a kockázati körből, akikre az alacsony díjunk vonatkozhatott.

A kármentességi kedvezményt csak bónuszt érintő kifizetés esetén vonjuk vissza, ez esetben az első kárkifizetés napjától (természetesen nem visszamenőlegesen, hanem az év hátralévő részére) nő meg a díjad.

Ennek a kedvezménynek a visszavonhatóságát igyekszünk minden fórumon hangsúlyozni, ez nem egy eltitkolandó dolog, így működik a 2008-as tarifánk, ezt mi felvállaljuk.

Amennyiben vki már megkötötte a Genertelnél 2008-as kötelezőjét, ez után tudatosodik benne a kármentességi kedvezmény visszavonhatósága és mégsem bízik annyira saját vezetésében, a kötés napjától számított 14 napon belül még el tud állni a szerződéstől, ezt természetesen jeleznie kell a biztosítónak.

Üdv,

Simon Péter

Genertel Biztosító · http://www.genertel.hu 2007.11.09. 13:04:35

Kedves Vukki,

még egy gyors válasz neked: a Genertel honlapján és telefonon is egy olyan megoldást alkalmaz a gyorsabb szerződéskötés érdekében, amit másnál még nem láttunk.

Amennyiben a díjszámításnál engedélyezed (ez a honlapon egy csekkboksz, telefonon külön rákérdeznek az operátorok), hogy a Genertel bekérdezzen a központi kötvénnyilvántartásba (központi gépjármű nyilvántartás), akkor a program a rendszámoddal és a forgalmi engedélyeddel bekérdez ebbe a nyilvántartásba, bekérdezi onnan a díjszámításhoz szükséges adatokat és azonnal meg is kapod a díjadat.

Így nem kell pl. a kötésnél megadd az autód adatait, ha meg akarod kötni a szerződést, kilistázzuk neked, milyen adatokat kaptunk a nyilvántartásból (autó gyártmánya, színe stb., üzembentartó adatai). Ezeket az adatokat a biztosítónak amúgy is ellnőriznie kéne ebből az adatbázisból, csak ezt mi nem a kötés után, hanem már a biztosítás-kötési folyamat részeként tesszük meg.

Lehetőség van arra is, hogy ne történjen meg ez a bekérdezés, ehhez a díjszámítás első oldalán csak ki kell venni a bejelölést a megfelelő csekkbokszból.

Üdv,
Simon Péter

hz 2007.11.09. 13:04:52

...csírájában folytották el, gratula :-)
S még a bugról is beszámolnak majd fogadjunk, ha van, vagy volt.

bizonytalan  2007.11.09. 13:12:46

iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8373

akinek négyjegyű a júzer id-ja, az csakis létező, sikeres ember lehet.

Hopi Bond 2007.11.09. 13:29:01

csekkboksz -> jelölőnégyzet
Bocs. Vagy ha nagyon nem megy a dolog, mert nem elég marketingesen ütős a szó, akkor maradjon checkbox.

Gasztonyi_Ádám 2007.11.09. 13:31:00

jáj, asszem ebből afgánozás lesz

mjordan 2007.11.09. 13:34:58

Ez az interaktivitás nekem nagyon tetszik!Gratula Péter,bár minden cég ilyen lenne...A multiknál kellene egy külön Homár-részleg.

Céadaoin (user ID 44540) 2007.11.09. 13:35:44


Simon --> Péter...?

S amit te megkötsz, az kötve is marad?

BOCS... igen, nevekkel idétlenkedni ősi rossz szokás, de túl magas labda volt :-) )

Pepin bácsi 2007.11.09. 13:50:22

és megmagyarázza !
a sok nem sikeres ember meg elhiszi
egy Zrt-nek !

ezeknek se adna a császár trafikot :)))

punpa 2007.11.09. 13:58:23

Kedves Péter!


Köszönöm Zrt-t illető magyarázatot.

A kommentekből ítélve - és magam is így gondolom - sokkal többet ér egy pár perces korrekt és segítőkész hozzáállás (jelen esetben fórumozás), mint egy soktízmilliós TV-s reklámkampány. Csak így tovább - add át a kollégáidnak is.

Váltanék is hozzátok, de sajnos még mindig a kalauzok a legolcsóbbak (nekem) ;)

Secnir 2007.11.09. 14:06:07

na azt azért megnézném, amikor kalauzok reagálnák le a postjukat vagy a postások bűnbánó pofával elküldik a lopott cucc képét megmutató linket, meg hogy hol lehet átvanni...

djimi 2007.11.09. 14:11:55

ÖÖ, igaz, meg minden, de ha már kötelezően kell fizetni, akkor az legyen a legolcsóbb. Persze, ha gazdag vagy, és a 'szolgáltatások' is számítanak, akkor nemszámítanak, mert gazdag vagy.Vagy nem?

al Dajjal 2007.11.09. 14:21:41

Ez esetben részemről egy elnézéskérés megállná a helyét.

Íme:

Elnézést kérek a feltételezésért.
Megszoktam hivatalos válasznál a hivatalos hangvételt. Nem hittem, hogy bárki keveri.

Hopi Bond 2007.11.09. 14:25:30

al Dajjal:

Nekem bőven elég lenne, hogy ha hivatalos válaszok helyett barátságos megoldást kapnék a gondjaimra...

És különben is Szájmon mondja. :D

Pepin bácsi 2007.11.09. 14:39:36

hopika:

nem fogod megkapni
nem kedvesnővérek, hanem bixtosító

birdito 2007.11.09. 14:55:13

T. Homár! (vagy Tisztelt Cím?)

Azon javaslattal állnék elő, hogy meg kellene keresni az összes biztosítót, internet szolgáltatót, palkovicsnét, tisztelt cím lefikázót, meg baccpapucskereskedőt, hogy kötelező jelleggel regisztráljon a Homárra, mer ez neki is érdeke, mielőtt le nem tépjük az ajtajukat. Persze ez csak egy Zártkörűen Reménykedő Téveszme a részemről, mert úgysem fog megtörténni, me Magyrba vagyunk vagy mi. Na a lényeg, hogy fejlődik a Homár, és dejóvóna, ha minden szolgáltató venné a fáradságot és hasonló módon használva a XXI. század vívmányait rövidre zárná a történeteket.

Mer a hivatalos szervek (Fogyvéd, NHH, PSZÁF, bíróságok stb) csak az időt (meg az idegeket) húzzák, meg papírokat gyártanak azt jóccakát.

SZVSZ

Hopi Bond 2007.11.09. 14:56:49

Pepin bácsi:

Ezért mondom, hogy tojom én le a hivatalos válaszokat, meg bocsánatkéréseket. Megoldásokat szeretnék a problémáimra, bármilyen formában.

tuskohopkins (törölt) 2007.11.09. 15:08:50

Hát...nem tudom.? 2000 óta kármentes vagyok, tetejében preferált korosztály. Az autóm 1/2 éves sincs. És mégsem a Genertel adta a legkedvezőbb díjat. Ki érti ezt?

Girhes macska 2007.11.09. 15:14:41

Kedves Simon Péter!
Már elhiszem, hogy igazi vagy, így kérdezek: a 2003-ban bekövetkezett biztosítási esemény miért befolyásolja a bizt. díjamat? Majd hanyatt estem, amikor megláttam a díjatokat! Meddig akartok még büntetni emiatt a kis affér miatt? Az még hozzátartozik, hogy nem jártam a honlapotokon (netrisk.hu ügyfél vagyok), a díjszámítási eredményeket láttam és abból az jött le, hogy +100%-os büntetőtarifát alkalmaznátok esetemben. Így - talán érthető módon - nem lettem ügyfeletek. Az viszont még érdekelne, hogy ha hajlandó lennék ilyen tarifa mellett is hozzátok menni, a következő évben felére csökkentenétek a díjamat?Üdv!

Pepin bácsi 2007.11.09. 15:19:34

nem szabad ezen túl sokat agyalni
a bixtosító a legnagyobb rablóbanda, szakszerviz, baccpapucskereskedő, BKV etc. a lábuk nyomába nem léphet. fizecc mint állat évekig, de ha szolgáltatásra vársz.....b@szhatod

hát inkább a Nyrt: Nyalható ribancok társasága ;)
azok legalább szolgáltatnak

surinyaz 2007.11.09. 15:42:45

Nyrt: nyilt részvénytársaság.
A különbség csak annyi, hogy a nyilt rt részvényei tőzsdei kereskedésben részt vesznek, a zrt-é meg nem. A szolgáltatáshoz semmi köze.
Apropó tudja valaki Bill Gates miből gazdagodott meg?

Primavera 2007.11.09. 15:43:43

Kedves Simon Péter!
Az Nyrt mit jelent?
Tényleg azt amit Pepin bácsi írt?

surinyaz 2007.11.09. 15:43:46

rossz válasz: szoftverkészítésből.

surinyaz 2007.11.09. 15:44:48

jó válasz: részvényeladásból.

Genertel Biztosító · http://www.genertel.hu 2007.11.09. 15:54:33

Kedves Girhes macska!

Ha magánemberként kérdeznél, azt mondanám, hogy teljesen igazad van, nem korrekt egy apró károkozás miatt ugyanúgy felpótdíjazni egy díjat, mint egy komolyabb baleset okozásánál.

A biztosításmatematikusunk viszont osztott-szorzott, elemzett és ezt az 5 év kármentességi időszakot hozta ki eredményül: ha vki ennyi ideig kármentes, akkor valószínűsíthető, hogy továbbra is az lesz...

Javaslat: ha a Genertel díja neked az egyik legmagasabb, ne kösd a Genertelhez a köteleződet. Ha esetleg vmilyen oknál fogva szimpatikusak lennénk neked, lesznek jövőre egyéb biztosításaink, hátha egy casco, lakás vagy utasbiztosításnál nem csak a stílusunkkal, hanem az árainkkal is elégedett leszel. Remélem.

üdv,
Simon Péter

Tinyó 2007.11.09. 16:03:18

... Péntek délután négy után felébredtem munkahelyemen a monitoromnál. Vagy időutazáson voltam, de lehet, hogy telepotáltak. Emberek ez itten tényleg Magyarisztán? Valóban 2007 november 9. van?

Tinyó 2007.11.09. 16:04:21

A nyelvhelyességi és gépelési hibák az UFO-ban eltöltött időnek tudhatók be. Deazér' boccs.

gendermember 2007.11.09. 16:07:25

Hát ez eszméletlen :)
Végre egy normális (hangú) cég. Még nem is nagyon szolgáltatott semmit, máris el vagyunk ájulva a hozzáállástól - és reméljük így marad.
Ez is mutatja mennyire ki vagyunk éhezve a jó szóra meg a normális ügyintézésre a sok beszólogatós/lealázós baromság helyett.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.09. 16:10:58

Vician se karambolozott sose
igaz, nem nagyon mozdult ki vacrol

Kifordított kacagány 2007.11.09. 16:26:12

most már csak egy apró észrevétel. tudom, hogy alapvetően bizalmatlan emberként nem lehetek sikeres, meg minden, de-e nem-e lehet-e, hogy Gyapa=Simon Péter és ez csak egy jó kis ingyenreklám? csak úgy felvetődött.

djimi: nem kell kötelezően fizetni. még akkor sem, ha benne van a nevében(kötelező felelősség biztosítás). a lényeg a felelősségen van. ha te felelősséged tudatában beülsz a volán mögé, akkor vállald a felelősséget a vezetés közben elkövetett tetteidért.
ha ezt nem akarod vállalni, akkor nem kötelező, járj busszal, vagy taxival.
namost ebből következik, hogy ha olyan ember vagy aki felelőssen gondolkodik és vállalja ezt a felelősséget, ugyanakkor olyan olcsójános sem vagy, aki még a virsliből is a tesco gazdaságost falja, akkor ebből jogosan következne, hogy biztosításból sem a legolcsóbb szart kötöd, hanem azt amelyikről úgy gondolod, hogy korrekt és a elfogadható úgy a te részedről, mint annak a részéről, aki a kárt a tevékenységed során esetlegesen elszenvedi.

Kifordított kacagány 2007.11.09. 16:29:40

egyébként mi az, hogy direktbiztosító?

veveve 2007.11.09. 16:51:49

Direktbiztosító -> nem üzletkötővel, vagy brókerrel kötsz, azért nincs jutalék-, rezsi-, miegyéb-költség, tehát olcsóbban oda tudják adni neked a biztosítást. Nyilván nem ingyen és nyilván a megfelelő kockázatok felmérése után számolt díjakkal (ezért találták ki, hogy a kármenteseket jutalmazzák, eddig mindenki globál volt büntetve).
Gyapa pedig nem Simon Péter.Ismerem Pétert és higgyétek el, nem lenne ideje ilyen "ingyenreklámok" kreálására, de mivel jófej, vette a fáradtságot, hogy eloszlassa a kételyeket. Sztem simán kérdezzetek tőle, ha ideje engedi, tuti válaszolni fog.

A&B 2007.11.09. 17:05:01

Ja meg "véletlenül" nem vonják majd a számládról a pénzt, vagy nem kapsz csekket ezért jól megszüntetik a biztosításod a bonus fokozatoddal együtt. Aztán meg könyöröghetsz az internetnek, vagy a telefonba a géphangnak, hogy állítsák vissza a biztosításod... Nem fogják. És fizethetsz dupla díjat 10 évig... Ezért "jó" a direkt biztosító...
Ha meg van normális üzletkötőd (nem bróker!) az úgy sem hagyja hogy ne fizess... Lehet, hogy kicsit drágább, de kinyalja a seggedet...

Kifordított kacagány 2007.11.09. 17:06:37

veveve: az oldalukon nem egészen így definiálják a direktbiztosítót, de üsse kavics. az oldalukon így szól a definíció:
"Magyarország első direktbiztosítójaként értékesítési modellünk lényege, hogy az értékesítés és ügyfélszolgálat direkt csatornákon (web, telefon, sms) keresztül történik. A direktbiztosító nem tart fenn tanácsadói hálózatot, illetve személyes ügyfélszolgálatot, így alacsonyabb költségekkel tud dolgozni. Az így adódó megtakarítás jelentős részét a biztosító olcsóbb, versenyképes díjak formájában átengedi ügyfeleinek.
A Genertel Biztosító Zrt. a Generali Csoport tagja, 100%-os tulajdonosa a Generali-Providencia Biztosító Zrt. – garantálva stabil hátterünket."

így azért nem egészen az első szerintem.

persze csak kötözködöm, mert ilyen vagyok. közben meg nekem is van generalis biztosításom

veveve 2007.11.09. 17:38:43

A&B - Sztem a Generali neve pont elég ahhoz, hogy tudd, a Genertel is ki fogja nyalni a segged, nem mehet tönkre (ez presztízskérdés is!) és ez leginkább azon múlik, hogy az ügyfelei elégedettek-e. Ez van. Nem fizet azért, amit egy üzletkötő vagy egy bróker, külön fenntartási jutalékért (amit a te biztosításod díja tartalmaz) vagy elitéz - vagy nem. Itt egyből minden oda kerül, ahol a helye, emberi hibatényezőket kikerülve. Van, aki szereti, ha annak a szemébe nézhet, akivel intézi az ügyeit. Megértem az ilyet is. De egyre több az olyan, aki viszont nem szívesen rohangál a dolgok után és mindent a saját asztala mellől szeret intézni.
Kifordított kacagány - nos én valóban meglehetősen leegyszerűsítettem a dolgot, de amúgy hiába az egy tulajdonosi kör, a két biztosító egymásnak konkurrense.
A Generali viszont egy biztosítéknak tűnik arra, hogy a Genertel is megbízható lesz, de ezt már írtam.

Girhes macska 2007.11.09. 17:49:45

Kedves Simon Péter!
Eddig marketingből és kommunikációból jeles :) Ha bónuszban még az is kiderül rólatok, hogy korrektek vagytok, az isten sem ment meg benneteket attól, hogy sikeresek legyetek :))
A javaslatot kösz, és sem vagyok a bukszám ellensége :)
Üdv!
Macs

Pepin bácsi 2007.11.09. 18:04:56

surinyaz:

a "nyö" nem azt jelenti, hogy nyílt, hanem nyilvánosan működő. a tőzsdéhez köze nincs.
a direktbixtosító meg azt, direkt b@sznak át, nem burkoltan, mint a többi.:-)

veveve:
1. egy bixtosító sem nyalja ki a segged, ellenben lehúz rendesen. azt hiszem ezt már egyszer megírtam.
szerintem nem vagy sikeres ember, ha hiszel nekik.

2. a sikeres emberek kedvelik az eksztrém sportokat, ezért MO-n élnek és nem rendelkeznek bixtosítással.
kalandvágy, étted, ugye ?!

Kifordított kacagány 2007.11.09. 18:08:28

veveve: szerény véleményem szerint ha a generali áll a genertel mögött, az a konkurencia fogalmát kizárja. ez inkább olyan, mint mikor egy cég létrehoz egy külön szekciót, márkanevet, stb. hogy egy bizonyos termékcsoportját az alatt futtassa és ne a sajátja alatt. ez persze nem jelent rosszat(főleg, ha a nevét is adja hozzá), csak azt, hogy ezek más termékek. itt legfeljebb a generali több osztálya versenyzik egymással a cégen belül.

Jólfelhúztammagam 2007.11.09. 18:12:50

Hát én a legkevésbé sem tartom korrektenek a genertelt. Azt írja Simon Péter a károkozás esetén jelentősen megemelkedő díjról, hogy:

"Ennek a kedvezménynek a visszavonhatóságát igyekszünk minden fórumon hangsúlyozni, ez nem egy eltitkolandó dolog, így működik a 2008-as tarifánk, ezt mi felvállaljuk."

Hol van ez pl. a genertel honlapján hangsúlyozva, merthogy sehol nem találom!? Direkt végigcsináltam a szerződéskötés procedúrát és sehol nem hívták fel a figyelmet arra, hogy a megadott díj károkozás esetén változik.
Persze volt egy 100 oldalas, olvashatatlanná tördelt szöveg, biztos abban el van rejtve.
Tipikus apróbetűs átverős biztosító ez is, ősi román szokás szerint. Lesz még generteles Homár cikk.

Tessék megnézni a netrisk.hu díjkalkulációját! Na ott, korrektül felhívják a genertelre kattintó lúzerek figyelmét, hogy mennyi is az annyi.


Egyébként nagyon kilóg a lóláb. Csak a kárt nem okozók pénzét akarják lenyúlni a többi biztosító elől, de fizetni, azt már nem.

Pepin bácsi 2007.11.09. 18:19:30

Batista úr könyve szerint a zsenertelnek meg a zsönerálinak meg a zösszes bixtosítónak langyos vízben kellene áztatnia a nemi szervét.

Jólfel..:egyik bixtosító sem akar fizetni, csak lehúzni. Vö: miért jobb a Nyrt. lásd fenn

The Good Boy 2007.11.09. 18:25:04

Nekem, ebből a direkt géppel beszélő biztositósdiból az jön le, hogy ha netalán valaki belém jön (remélem ezután sem fog, de aki közlekedik, annál benne van), akkor már nem csak azért idegeskedhetek, hogy nehogy mávos tir-es, vagy köbe-s legyen a diszkont árú soförjével,hanem genertel-es is vagy mi. És akkor az ember futhat fűhöz-fához, hogy rendezve legyen a dolog, és még pénzéhez is jusson, helyette tárgyalhatsz a géppel, vagy emailezhetsz vele, de nincs még egy ajtó sem amit letéphetsz, max. a saját autódét.
Ne legyen igazam, de én tartok ettől a variációtól. Én inkább fizetek kicsit többet a saját biztositási ügyintézömnek (kb. 8-10 éve minden biztositásom nála van), akiről tudom, hogy ha gond van mindent elintéz helyettem (kivétel a kötelező, mert ott sokkal többet Ő sem tud tenni ezeknél a cégeknél).
Pl. lakásbiztositásnál, üvegkár során, telefonáltam, hogy káreset történt, válasz: csináltassam meg, a számlát pedig postán,vagy személyesen juttassam el neki. 1 héten belül a kezemben volt a pénz. De Cascos üvegkárnál sem kellett a biztositóba futkosnom, mindent elintézett az üvegező cég és a biztositóm a hátam mögött, ráadásul a 10 % önrészt sem kellett leperkálnom...
Ja utánanéztem: B10 éves kfb Genertel: ~16 000.- Ft, jelenlegi bizt: ~20 000.-Ft. viszont a Casconál havi szintem már bármelyik biztositónál kb. 500-1 000.- Ft.-al olcsóbb az enyém!!! (kompakt 1 400. cm3-es japán autónál)
Na ezért kevesebb a több számomra!
Simon Péter úr elött le a kalappal és ettől függetlenül sok sikert, ritka kivétel Magyarisztánban az Ő hozzáállása.

veveve 2007.11.09. 18:28:04

Csak így egyben: ha egy Generalis üzletkötőt megkérdeztek-e, hogy konkurencia-e számára a Genertel, nagy sírás-rívásra számíthattok.
A biztosító általi átbaszásról meg annyit, hogy ha egy napot eltöltenétek bármelyik kárrendezésen/fiókban stb., ahamr rájönnétek, hogy mennyi a biztosítási csaló, nos több, mint ahány ügyféllel a biztosító kibaszik, sőt, ott a pszáf, ami eléggé felügyeli, hogy ez ne fordulhasson elő.
A kedvezményről annyit, hogy megnéztem, már a második oldalon ott figyel, hogy ilyenolyan kedvezmény, - részletek. Ha erre rányomok, vastaggal figyel az arcomba, hogy vigyázz, mert visszavonnak, ha kárt okozol.

Pepin bácsi 2007.11.09. 18:52:06

veveve:
a csalók jegyben járnak az ügynökökkel.
régi tapasztalat - remélem, már nem így van.

anno:ha nincs bixtosítós spanod b...tod az egészet.
a PSZÁF ebben az esetben pápa pöcse: van, de minek ?

surinyaz 2007.11.09. 19:10:20

Pepin bácsi:

Igazad van - tény: Az nyrt neve valóban Nyilvánosan Működő Részvénytársaság

Nincs igazad - tény: a tőzsdei szereplési jog a különbség összesen a 2 forma között. Pontosabban a zrt részvényei nem szerepelhetnek tőzsdén, az nyrt-é meg igen. De jellemzően ezért vállják az ilyen formát, mert az nyrt-nek több info-t kell nyílvánosságra hoznia a működéséről.

Mo-n egyébként kereken 50 db nyrt volt 2007.11.02-án, önmagamnak ellentmondva pl. a Budapesti Elektromos Művek is.

Jogszabályi link: www.hidasi.hu/menu_20.htm
A második bekezdés fontos itt.

Nincs igazad szerintem: a szolgáltatáshoz semmi köze a formának. Szerintem. Vagy ha van, akkor számomra elemezhetetlen. Mert az 50 nyrt-re Mo-n több mint 3000 zrt jut, így valószínűleg ua. működési terepen találunk jobb és rosszab zrt-t is.

veveve 2007.11.09. 19:12:46

Mindenhol emberek vannak, így mindenhol van ilyen is - olyan is. Az is az emberi természetből fakad, hogy ha valahol 100-szor is királyként bántak az emberrel, azt nem nyomja úton-útfélen mindenki arcába, de ha csak egyszer is kibaszás történik, akkor azzal aztán milliószor körbeszaladja a világot.
És hidd el, a pszáf többre képes, mint gondolnád. Ha panaszod van egyszer, próbáld ki. A legkisebb fittyfasz dolognak is utánamegy és behajtja, ha jogos.

[Sven] 2007.11.09. 20:36:19

A Generali - Genertel kapcsolat olyan mint pl. a Pannon - Djuice nemde?

Kifordított kacagány 2007.11.09. 21:36:53

[Sven]: dede

veveve: az üzletkötők mindig sírnak-rínak, ez nem ujdonság. máskor sem hiszem el nekik.
megbocsáss, de a szerződés az ügyfél és a biztosító között jön létre, nem pedig az ügyfél a biztosító és a másik ügyfél közt. ha az egyik ügyfél át akarja baszni a biztosítót mint szart a palánkon, akkor ahhoz a másik ügyfélnek semmi köze, tehát nem rajta kellene elverni a port.
egyébként ez a sok csalóról szóló duma is csak sírás, tehát hiteltelen.

Jólfelhúztammagam: azt írta fórumokon, nem azt, hogy az oldalukon

azért azon elgondolkodtam, hogy ha "..értékesítési modellünk lényege, hogy az értékesítés és ügyfélszolgálat direkt csatornákon (web, telefon, sms) keresztül történik. A direktbiztosító nem tart fenn tanácsadói hálózatot, illetve személyes ügyfélszolgálatot, így alacsonyabb költségekkel tud dolgozni. Az így adódó megtakarítás jelentős részét a biztosító olcsóbb, versenyképes díjak formájában átengedi ügyfeleinek.", akkor hogy lehet, hogy közvetítőkön keresztül is értékesíti a termékeit? olyankor hova kerül az a megtakarítás? vagy ez is csak olyan rossz duma mint az MLM rendszerben?

avatartalan 2007.11.09. 22:05:48

akkoris mávos maradok,b9 5000/negyedév

kismandala 2007.11.09. 23:11:47

utazz BKV-val.. ott is a Generali biztosít és nem te fizeted a díjat (persze ha van jegyed vagy bérleted)

Sir Zet 2007.11.09. 23:39:01

Árulja már el valaki, miért vicces, hogy vki mindig direkt megkérdezi, hogy "de mi az a ZRt?"

uns97 2007.11.09. 23:39:31

Csak >barminemu< MAGYAR biztositoval valo kapcsolattol mentsen meg minket az isten... :D A szekhazaik, a profitjuk mutatja mily "sokat" fizetnek a karokert. Bar a manager ur hozzaallasa egy kis bizalomra ad okot, azert maradjunk annyiban nem szeretnem ha Kobe, Mav, Posta, K&H (ex Argosz) ugyfellel hozna ossze a sors valaha. Nem is kene ide 1000 biztosito, lenne 5 aki DRAGAN adna a biztositast (legalabb egy rakas ember akit auto kozelebe sem szabadna engedni nem birna fizetni es nem bohockodna az utakon) DE fizetne is mint a katonatiszt baj eseten. Ezzel szembe a sok olcsojanos kot funel fanal, aztan ha kart okoz a masik meg szopja rendesen...

kojak74 2007.11.09. 23:47:22

A Generali - Genertel kapcsolat olyan mint pl. a Pannon - Djuice nemde?

Nem, mert a djuice nem külön cég, csak egy márka.

Azért gürizünk 4 hete éjjel-nappal, hogy ne kerüljünk fel ide. Erre itt vagyunk. Ráadásul nem is IT bug :)

Ez az élet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.10. 02:46:26

drummerman
ezt en sem tudom
Vician is most kerdezte tolem VAcrol, hogy mia z a ZRT
es semmi vicces nem volt benne

avatartalan 2007.11.10. 08:27:25

uns97 tök igazad van,de magyarisztánban az a fö szempont hogy OLCSO legyen és dögöljön meg akinek kárt okozok,oldja+ a kárrendezését ahogy tudja :-)

Kifordított kacagány 2007.11.10. 09:31:08

kismandala: aha, nem én. hanem ki? a szentlélek?

uns97: no igen, van azért abban valami amit mondasz. ettől függetlenül én nem vágyom arra, hogy sokszorosát fizessem a reális díjaknak(tényleg hagyma, te mennyit fizetsz?), csak hogy néhány olcsójános felelőtlen idióta eltűnjön az utakról. inkább az lenne a megoldás, hogy kicsit keményebben kellene fellépni a tróger szolgáltatást nyujtó társaságok ellen. pl ha nem megfelelő a szolgáltatása, céget megszüntetni, ügyvezetőket, tulajdonosokat stb. egy életre eltiltani az országban való tevékenykedéstől.

kojak74: csavargathatod ahogy akarod, ugyanaz mindaddig amíg a generali áll mögötte. az, hogy külön bejegyzett cégként fut nem jelent sokat. legfeljebb annyit, hogy a generali ha akarja megszopathatja az összes kárvallottat a nemfizetéssel kockázat nélkül.
nem állítom, hogy így lesz, de a lehetősége megvan rá.

Gondolkozz 2007.11.10. 10:13:08

Le a kalappal Simon úr előtt!
Szerintem is megfelelően szólt hozzá a témához.
Bár azt is be kell vallanom, hogy semmi pénzért sem mennék át, pedig éves szinten 12e Ft lenne a nyereségem. Sajnos a magyar emberek valóban csak az árakat nézik, és nincsenek tisztában, hogy miért, mit kapnak.

Én a piacvezetőnél kötöttem meg a biztosításomat 6 évvel ezelőtt és volt már tapasztalatom mint károsult...
A piacvezető már megoldotta ezeket a MÁVos, KÖBÉs, TIRes káreseményeket, amikor több napon keresztül nem tudsz mást tenni, mint hivogatod azt az 1-2 telefonszámot, amit megtalálsz, hogy kárt jelents, mert ugye neked is van kárbejelentési határidőd... lehetetlen.
Én a saját biztosítómtól kértem segítséget, és amikor megkérdezték, hogy van-e CASCO biztosításom, akkor azt mondták menjek be hozzájuk és majd ők minden elintéznek. Gondoltam Ők is biztos átvernek, hiszen ez a véleménye szinte minden magyar embernek a biztosítókról. (nekem is ez volt, de már NEM!) Bevittem a legközelebbi szervízbe az autómat megcsinálták és elhoztam úgy az autómat, hogy 1 Ft-ot sem kellett fizetnem... Olyan volt mint a mesében. Én akkor eldöntöttem, hogy kis összeg miatt nem váltok. Egyébként jövőre kevesebb lesz a díjam mint ami idén volt. Ilyet sem hallottam még. Azt is megtudtam, hogy ez az aktív kárrendezéses dolog (ez a szakkifejezés a fenti példára) nem csak akkor jár, ha Cascot is kötöttem, hanem megvásárolhatják az emberek ezt a biztonságot a kötelező mellé. Én a barátaimnak csak ezt tudom ajánlani, mert ha összetöri őket egy egyesületes autó, akkor a nyugtatókra fogják kifizetni a megspóról díjat... Ez a piacvezető is nyitott idén az online biztosításkötés felé, és meglepően jó árak vannak, mindezt ellentétben a Genertellel úgy, hogy nem emelik meg a biztosítást évközben azért mert kárt okoztál... Ezt nem tartom fernek, hiszen benne van a nevében BALESET. Ez mindenkivel előfordulhat, és ha már választottál társaságot, akkor azt bizony egy (1) évre választod, még akkor is, ha pl. januárban összetörsz egy autót és a Genertel felemeli a díjat 150 %ra évközben. Persze ez mindenkinek a magányügye. Mindenki odamegy ahova szeretne, ha jól gondolom a Genertel ügyfelei leginkább az abszolút magabiztos emberek lesznek, akik el sem tudják képzelni, hogy megcsúsznak az úton. Úgy legyen!

Egy fentebbi dologra reagálva, azért arra is gondoljon az autós, aki az árakról, és arról beszél, hogy miért emelik fel a biztosítási díjakat...

Egy károkozásnál a kár elérheti a több milliós összeget is. Gondolom ott nem fog panaszkodni ha a biztosító kifizeti helyettük, és az teljesen normális... hiszen fizettünk neki éves szinten 35-40 ezer forintot. Szerintem az is baj a magyar emberekkel, összehasonlítva a nyugateurópai emberekkel, hogy mi mindig csak a saját szemszögünkből vizsgálódunk. És soha sem értjük meg, hogy a mi álláspontunkat miért nem érti meg a másik. Milyen érdekes.

Mindenkinek szép napot!

The Good Boy 2007.11.10. 11:35:57

T. Genertel, illetve T. Simon Úr!

Gyengébbek kedvéért, meg a gitárkészitők lelkivilágáért T. Cím!

Látván, hogy Önök remek üzleti érzékkel rendelkeznek,ezért lenne önök felé egy remek üzleti ajánlatom!
17 éve van jogsim, és kb. azóta rendelkezem is autóval.
Éves szinten nagyon sokat vezetek, ettől függetlenül még soha nem volt balesetem, sem okozóként, sem részesként.
Tehát az ajánlatom:
Mivel balesetmentesen vezetek, és elég gyakran elözőm meg mások hibájából bekövetkezendő balesetet pusztán a rutinommal és a vezetési tudásommal, ezért javaslom Önöknek, hogy 2008.-ban fizessenek nekem egy bizonyos havi összeget, mivel én az aktiv (és ezek szerint sikeres) balesetmegelözésemmel tevékenyen hozzájárulok az Önök veszteségességének megelözésében.
Amennyiben 2008 év során akárcsak egy alkalommalis történik olyan eset, hogy nem tudom kivédeni egy országúti kamikáze alakitását, akkor hozzájárulok,hogy a részemre fizetett havi dijukat a felére csökkentsék.
Remélem ajánlatom elnyeri az Önök tetszését, és 2008-ban engem választanak (természetesen ebben az esetben biztositót váltok, így a jelenlegi biztositóm számára véget ért a kockázatmentesen évek óta szerzett nyereség lehetősége).

ddd.dino 2007.11.10. 12:45:19

Hogy a Genertel jó vagy rossz, azt majd megtudjuk egy év múlva, amikor már konkrét tapasztalatok vannak az ügyintézéssel kapcsolatban.
Simon Péter mindenesetre tökéletes marketing vezetőnek bizonyult, hiszen a posztokból is megállapítható, hogy nagyon jó munkát végzett. Hogy ez az egész egy megtervezett akció-e, nem tudom eldönteni. Szögezzük le, hogy ha tervezett lett volna, sem sülhetett volna el jobban a Genertel számára, mint így!
Ja és kedves Veveve! Örülök, hogy ismered (Simon) Pétert, és garantálod, hogy nem érne rá egy ilyen kampányra. 1. Téged nem ismerlek, ezért a Te ilyenirányú garanciád nem sokat jelent az én szememben. 2. A marketinges (vezető vagy beosztott) pont ilyesmiért kapja a pénzét, tehát munkaidőben igencsak érjen rá az ilyen kampányokra, hiszen ez a dolga. Az a marketinges, aki nem ér rá (munkaidőben) 5 perc levelezésre, melyből széleskörű, pozitív hangvételű INGYEN sajtónyilvánosságot kap, megérdemli, hogy batzpapuccsal fenekeljék el!

(A szerző szintén marketinges.)

Pepin bácsi 2007.11.10. 18:50:18

surinyaz:

kicsit megkésve bár, de megkövetlek.
a nyöerté bevzethető a tőzsdére, bár ez nem kötelező.
a működése, viszont minden társaságnak, a cégformától függetlenül, nyilvános. a cégbíróságon megnézhetsz minden adatot.
amiben eltér a kettő: Zrt-ben nem szerezhetsz tulajdonrészt, ezért "Zö"

Zsóti 2007.11.10. 22:37:03

Most ment a tv reklám, és nem lehetett nem észrevenni a hangsúlyos kitételt, miszerint a régebben balesetmentes kuncsaftok részére szóló előnyös ajánlatról van szó...
Minden esetre ennek a blognak köszönhetően most már én is észre vettem azt a kitételt, amit az igazat megvallva nem is figyeltem eddig, eszembe sem jutott, hogy ilyen számok is napvilágot láthatnak, ha valaki kárt okoz.
Bízni kell abban, hogy az ember nem tesz ilyet, és akkor szerintem egy korrekt háttérrel működő társasághoz kell fizetni a kötelezőt, a saját hibáig kedvező számokkal.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.11. 04:12:26

nem tudom otthon hogy van, de itt a'merikaban akkor is megemelik a biztositasod ha a balesetben/karambol/ nem te voltal a hunyo
ezt mondjuk nem ertem, de igy van

alice?

Jogging 2007.11.11. 08:32:35

.. ha egy biztosítási matematikus - aki köztudottan sikeres ember - karambolozik..

gendermember 2007.11.11. 10:27:44

vessünk rám követ, de én még most sem értem, miért gond, ha egy kötelező díjat (adó?) ott fizetek be, ahol kevesebbet kérnek.

pontosabban azt nem értem, hogy ha az én autómra (9 éves 1.2 opel, totál balesetmentes koppkopp) az allianz vagy melyik háromszoros árat mond, mint a Máv vagy a genertel, akkor nekem miért is kellene az allianzhoz vagy melyikhez mennem. nem az lenne a normális, ha megmutatná nekem okosan, hogy ő mitől jobb ennyivel több pénzért?

egyébként a vicc nem is ez, hanem: fent jelzett autómmal HETI 30-40 kilométert megyek (pestről emigrált szülőkhöz oda meg vissza, mert tömegközlekedés hétvégén tulképp nincs), biciklimmel pedig NAPONTA ennyit, de inkább többet. forgalomban, úton, a fővárosban. miért is nem tudok én teljeskörű biztosítást kötni sehol a kétkerekűmmel adódó balesetekre, lopásokra??

so, ez a szakma (biztosítási) még eléggé gyerekcipőben álldogál, nem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.11. 14:35:55

amit meg akartam mondani/bar lehet mar otthon is ugy van/
a biztositas szemlyre szol es a kocsi tipusatol es az eletekorodtol fug az osszeg, persze egy kocsira tob embert is leghet biztositani
pelda/ami persze nem tul eletszeru mert altalaban mindenkinek van kocsija egy csaladban de, ha megsem
hany eves? 40 OK 50 dollar
ki vezeti meg? feleseg is /40/ Ok akkor osszesen 70 dollar
ki meg?
gyerk /20/ akkor osszesen 170 dollar
17-23 kozott es 70 folott igen megkerik az arat
ha sajat hibas baleseted volt akkor is de akkor is megduplazzak ha elkapnak ittas vezetesen meg ha nem is tortent baleset

Nádpálcika 2007.11.11. 15:13:07

A www.genertel.hu oldalon több helyen is szerepel a "NetLock - Ellenőrizze" pecsét az alábbi szöveg kíséretében:
"A Netlock Kft. által kiállított szerver tanusítvány garantálja, hogy Ön adatai elküldése során a Genertel Biztosító Zrt. szerverével áll kapcsolatban. A szerver tanusítvány érvényességét a Netlock pecsétre kattintva ellenőrizheti."

A link amire az ellenőrzés visz (www.netlock.net/index.cgi?tem=ANONYMOUS/ssl_szerver.tem&tid=_8ga3/noO7Sr9XKDDo1FsCQWa) ellenben egyrészt nem a genertel.hu hanem a generali.hu oldal tanúsítványa, másrészt pedig már egy hónapja lejárt. Azt hiszem egy online/Direkt kapcsolatokra építő biztosítónál erre illene odafigyelni.

Klónozott egér 2007.11.11. 18:30:47

Emberek, mi a tetves lószar folyik itt! Jajdeariasimonbácsi, idejött nekünk osztani az észt! Mi a franc ez itt, valami biztosítási tanácsadói fórum?
Ne haragudjatok az "élces" hangnemért, de nekem ne mondja meg a frankót egy olyan "biztosító" manágere aki a Generalis üzletkötők hátán küzdötte fel magát!!!
Mire gondolok? Generali nem egyenlő Genertel ugyebár. Teljesen új biztosító. Áhá. De csak akkor, amikor a pénzt kell elosztani! Erről szól itt minden!"A Genertel Biztosító Zrt. a Generali Csoport tagja, 100%-os tulajdonosa a Generali-Providencia Biztosító Zrt. – garantálva stabil hátterünket."
Kérdem én, hogyan juthatott el a Genertel idáig? Ki teremtette meg azt a bizonyos stabil hátteret? Azok a biztosítási ügynökök, akiket ebben az országban mindenki a cipő sarkán kutyaszarnak néz, na azok termetették meg! Akiknek a munkája nélkül most nem lennének ott a Genertelék, ahol! Akiket most ezzel az űberfrankó direktbulival le lehet szépen húzni a wc-n!
Akkor ne kerüljük a szezont a fazonnal! Ne reklámozzuk magunkat a Generali részeként, ha más cég vagyunk! Legyen Kössnálam Biztosító vagy akármi! Persze remek az ötlet, a barmok megcsinálták a munka szemetjét, mostmár boldogulunk nélkülük, amúgyis mind pótolható! Na emiatt a hozzáállás miatt fordul ki a belem a magyar virtustól!
Ja ki ne felejtsem e lényeget: üssetek baccpapuccsal vagy ajtóval nem érdekel: ÉN BIZONY GENERALIS BIZTOSÍTÁSI ÜGYNÖK VAGYOK!!!!! És abból a fent említett navajgós fajátból!
Remélem lesz Allianz direktbiztosító is, meg K&H direktbiztosító is, meg mindenki csinál egyet magának ne csak ez a remek munkahely fojtsa meg a dolgozóit! Ámen.

brown · http://magyarbeteg.info 2007.11.11. 20:09:58

Én is rákattintottam a genertel reklámcsíkjára a sztakin, a Generali biztosító leánya, és semmi újdonságot nem láttam.

SevenDeadlySins (törölt) 2007.11.12. 01:17:58

Ludd tábornok katonája, halál az internetre!!!

Egér, tudom hogy átkozott meló a tied, hiszen rengeteg járkálással kényszerű mosolygással jár ráadásként az emberek is gűlölik az ügynököket, holott mire mennének nélkületek, akik elmagyarázzák, ha kell újr és újra a problémás réseket, otthon, a kanapén ülve.

Szóval megértelek, de ne fosd már agadból a szart kérlek, egy új technológia (a virtuálisszerződéskötés, nem az internet) miatt. szerinted más nem szembesül fejlődéssel? mást nem rúgnak ki mert nem ért az új gépekhez, nem tudja kezelni a zsámítgépet? Szóval vedd már kicsit vissza magad s ne kend össze ezt a netes főteret, csak mert jófej vagy, azért. Pls.


Ez a srác meg valszg nem tehet róla, hogy a z új rendszer mások munkahelyét veszélyezteti. Egyébként erre érdees odafielni, i lesz ha a robotizácó már a szoláltató szektort is felemészti.


Na, ennyi voltam, Peace

Kifordított kacagány 2007.11.12. 09:43:14

gendermember: ha nem érted a felelősség szó jelentését, akkor nincs miről tovább beszélni, elmaradott csökevény vagy. mellesleg a kerékpárosok a legundorítóbbak a közlekedésben(én is közlekedek bringával, csak tudom). a nagyrészük csak mesziről ugatja a kresz-t, életveszélyes amit csinálnak és ha valami baromkodásuk miatt eltapossák őket, akkor az autóst hurcolják meg miatta(más dolog, hogy az autósok nagy része sem tudja, hogy a bringásnak hogy kellene közlekednie, mire kellene odafigyelnie). a hab a tortán az, hogy ha elütsz egy idióta bringást és elmarad a meghurcolás, annyira egyértelmű a helyzet, akkor is buktad a károdat, mert neki nincs biztosítása.
és természetesen a bringások közlekedhetnek alkoholos állapotban, szabálytalanul, kivilágítatlanul, mert senki nem bünteti meg őket. nos megértem, hogy nem érted a felelősség szó lényegét.

hagyma: itt az autó van biztosítva a személyen keresztül. majdnem mint nálatok, csak itt az életkor, vagy az, hogy van-e gyereked, hányan vezetik az autót, nem számít túl sokat. helyette van ez a csodás bonus-malus (www.netrisk.hu/biztositasi_informaciok/biztositasi_termektajekoztatok/kotelezo_biztositas/kotelezo_biztositas.php#m11)
alapjában véve nem lenne rossz dolog, de azért van néhány érdekessége. pl mikor két autód van, akkor a másodikra nem kapod meg a bónusz besorolásodat, az elején kezded az egészet. vagy ha pár évig nincs a neveden autó(ugye ettől még vezethetsz), akkor szintén elveszted a bónuszaidat. én például már 10 éve vezetek balesetmentesen, de mivel nem volt eddig a nevemen autó, most bónusz nélkül tengetem napjaimat(most amiatt nem panaszkodok, hogy 1 év helyett másfél-két évet kell várnom az első bónuszomra). viszont van olyan aki még nem ment összesen 3km-t, de mivel van a nevén autó, már b10-ben van. vagy van olyan is aki a céges autójával évente egyszer összehoz egy balesetet, de a sajátjának szépen növekszik a bónusza.

Klónozott egér:
- a sírásból már az elején rájöttünk a foglalkozásodra. viszont egyet nem értek. sírás helyett miért nem árulod te is a neten a biztosítód termékeit? a lehetőséged megvan rá.
- van már az allianz direkt. mondjuk jó szar, mint az összes informatikájuk, de tény, hogy már létezik.
- valami oka csak van annak, hogy úgy tekintenek rátok, mint valami fertőző betegségre. ezért biztos tettetek is valamit.
- előfordult már mással is, hogy az aktuális szakmájában/munkahelyén már nem tudott megélni, így váltott. elhiszem, hogy óriási problémát okoz neked ez a fajta konkurencia, de ha már nem bírod, csinálhatsz mást is. Sziszifusznak kell csak örökké követ görgetnie, neked nem.

Klónozott egér 2007.11.12. 09:58:55

"valami oka csak van annak, hogy úgy tekintenek rátok, mint valami fertőző betegségre. ezért biztos tettetek is valamit."

Igen. A városi legenda szerint mi mindig átverjük az ügyfelet. Gondolom ezért.
Én is utálom az összes postást, mert egyszer egy nem hozott ki egy levelet. Meg a henteseket is, mert egyszer egy romlott húst adott. Sőt az orvosokat is mert egyszer egy nem gyógyított meg.

Árulom a neten, csak nem érek vele semmit, mivel nincs millióm a netes vásárlás lebonyolítására. (Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy jó annak aki manapság könnyen tud mhelyet váltani, főleg vidéken.)

Seven: szólásszabadság, de bocs ha megsértettelek, de ki kellett jönnie.
Ja, peace.

Kifordított kacagány 2007.11.12. 10:45:55

Klónozott egér:
én a postásokkal is bizalmatlan vagyok spec, de a biztosítási ügynökökkel főleg. sajnos nem egy sorstársad tett azért, hogy az ilyesmi kialakuljon. lehet, hogy ennek te is részese vagy. ki tudja? persze utálat azért nincs és nekem is vannak biztosításaim, amit ügynökkel kötöttem. van amelyiknél pozitív a tapasztalat, van amelyiknél nem(ahhoz többet nem megyek). mindenesetre állítom, hogy ti magatok tehettek a negatív megítélésetekről. sírás helyett lehet bizonyítani az ellenkezőjét. mindenesetre ha korábban nem játszottátok volna el az emberek bizalmát, most nem kellene sírnotok a direktbiztosítók miatt.

nem hiszem, hogy a netes vásárlás bonyolítására milliók kellenének. igazából tudom, hogy nem kellenek milliók. persze van költségvonzata, de befektetés nélkül nincsen haszon. persze nem kötelező, ki lehet szálni.

nem könnyű vidéken munkát találni. tapasztalat. de munkaerőt sem. ez is tapasztalat. mond azt, hogy a kényelmes ügynöki állásodnál nem akarsz rosszabbat, azt inkább elhiszem.

mellesleg nemrég diskuráltunk a biztosítási ügynökömmel a témával kapcsolatban és ő is egyetértett abban, hogy a legnagyobb értéke az ügyfélköre. keményen megdolgozott azért, hogy megtarthassa őket és ennek meg is lett az eredménye. ő nem sír. az ügyfelei ha új biztosítás kell felkeresik. én is őt hívom, ha új életbiztosítást akarok kötni és nem a neten keresgélek. ezt úgy csinálta hogy mindenkor korrekt volt és dolgozott érte, hogy az ügyfeleinek jó legyen.

Klónozott egér 2007.11.12. 10:51:08

Hatalmasat kacagtam a hsz-eden, de úgy látom nem tudnánk egy véleményen lenni, a meddő vitát meg kerülöm ha tehetem.
Sok sikert az ügynöködhöz!

Kifordított kacagány 2007.11.12. 12:24:55

Klónozott egér: látod, talán azért nem vagy sikeres a genertellel szemben, mert nem osztod a véleményem. nem mindig másban kell keresni a hibát.

a vita mint lehetőség nevetséges. mint ahogy azok is akik minden kommunikációt vitaként kezelnek.

gy... 2007.11.12. 14:15:21

Kedves Genertel, Kedves Simon Péter,

A kalkulációnál bepipáltam, hogy volt korábban balesetem, mégpedig 2003-ban, a korábbi autómmal történt koccanás.

A hozzászólásokból letisztult számomra, hogy ez okozta a magasabb díjat, hiába a B2-es besorolás.

Üdvözlettel:
Gyapa

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.11.12. 15:57:46

Klónozott egér!

Szerintem Simon Péter nem az észt osztotta, hanem gyorsan, értelmesen és korrekten reagált az itteni felvetésekre mikor megpingették a cégét!

Sőt, őszintén, nem játék és akció, ismerem én is személyesen elég régóta, és ott van a srác abban amit csinál!

Itt a tag, aki nem hogy válaszol, de még valós időben is, és közvetlenül!

Na nehogy ez már ne legyen jó!

De szép kis világban élnénk, ha így repkednének minden cégnél az illetékesek (azt már hozzá sem teszem, hogy vezető!!!) a válaszaikkal mindenféle légterekben!

Mikor a Te melódat bekóstolták, Te is rögtön védelmére keltél annak, teljesen jogosan és minden alappal.

Ha Te lennél olyan pozícióban mint Simon Péter, akkor Te is ugyan azt tennéd mint Ő, vagy ha a Te cégedet találnák meg, akkor Te is ilyen válaszadóval lennél elégedett a részéről szerintem.

Amit Te fejtegettél nem kicsit indulatosan, az szerintem egy teljesen más téma, mint amiről ez a post szól, és rád bíznám annak mérlegelését, hogy így ebben a formában mennyit használ Neked és cégednek!

És ha valamennyire biztosítási tanácsadási fórummá alakul itt ez a cucc, az ugyan már miért gond?

Nem azért vannak ezek a játékok, a blogok a kommentjeikkel, hogy közvetlenül közeledjenek a vélemények, alakuljanak a megismerések?

Klónozott egér 2007.11.12. 17:30:01

Kacagány: ez aztán a húsbavágó riposzt!
Porig aláztál!
"azért nem vagy sikeres a genertellel szemben, mert nem osztod a véleményem"
de nagy és sikeres ember lehetsz te! :-)))

Nekem nem SimonP-rel van bajom hanem ezzel az egész Generali nem Generali témával.

"Amit Te fejtegettél nem kicsit indulatosan, az szerintem egy teljesen más téma, mint amiről ez a post szól, és rád bíznám annak mérlegelését, hogy így ebben a formában mennyit használ Neked és cégednek!"

Ellentmondasz magadnak a következő gondolatnál:

"Nem azért vannak ezek a játékok, a blogok a kommentjeikkel, hogy közvetlenül közeledjenek a vélemények, alakuljanak a megismerések?"

Ebben egyetértünk, a blogok és a kommentek a szabad véleménnyilvánítás érdekében léteznek. Valószínűleg eddig sem fordult elő a Homár történelmében, hogy valaki a posthoz nem szorosan kapcsolódó de a témakört érintő témáról kezdett beszélni egy kommentben...
eh...

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.11.12. 18:44:58

Nem aláztalak én Téged sehová, kommunikálni próbáltam veled.

Kifordított kacagány 2007.11.13. 08:33:38

Klónozott egér:
ó, én sikeres ember vagyok. még soha nem sírtam és panaszkodtam másra, ha valami nem ment. egyszerűen mentem máshova, vagy csináltam mást. mindkettőre volt már példa. és bár mindent elkövetnek nagyjaink annak érdekébe, hogy ne így legyen még a körülményeim is folyamatosan javulnak. ugyanis teszek érte.

ami pedig a riposzt témát illeti: te nem vagy tisztában az "erőviszonyokkal". ide úgy írtál mint egy biztosítási ügynök, egy szolgáltató, én pedig fogyasztói felsőbbrendűségem teljes tudatában egyszerűen leszóltam a szolgáltatásodat. én mit fogyasztó ezt megtehetem.
soha nem volt itt se vita, se riposzt se egyéb más hasonló.

Klónozott egér 2007.11.13. 11:09:24

Értelek. Ez már elfogadható indok. Akkor maradjunk is ennyiben.

plüss 2007.11.13. 14:55:46


Múlt hét péntek óta szeretnék szerződést kötni a Genertellel, de szerverhiba -vagy az arra való hivatkozás miatt?- nem tudtak belépni a rendszerbe.
Ígérték, hogy még aznap visszahívnak, de hiába vártam. Egy újabb hívás után, talán hétfőn este 10 körül az ügynök -nagyon kedves hangú fiatal hölgy- további kedves napot kívánva letette a telefont.
Ezek után kössek biztosítást a Genertellel? A konkurrencia 3ezerrel drágább, de 20 km-re van iroda, ahol embert látok, azzal beszélek meg egyáltalán.
Ötlet?

Genertel Biztosító · http://www.genertel.hu 2007.11.13. 17:06:13

Kedves plüss,

írd meg légyszíves a telefonszámodat a genertel@genertel.hu-ra, munkatársaink mindenképp visszahívnak!

A vonalaink sajnos valóban túlterheltek a nagy érdeklődés miatt, folyamatosan bővítjük telefonos kapacitásunkat, hogy csökkenjen a várakozási idő, illetve minden telefonáló viszonylag rövid idő alatt operátorhoz kerüljön.

Addig is hadd ajánljam figyelmedbe az internetes biztosítás-kötés lehetőségét honlapunkon (www.genertel.hu)

üdv,
Simon Péter

plüss 2007.11.13. 18:05:38


Kedves Simon Péter,

köszönöm!

Tömpelék 2007.11.18. 09:25:41

Pipin: aki egy biztosítós topikban az nyrt-zrt problémán rágódik, sikeres ember nem lehet :)

Ferry 2008.02.06. 19:47:35

A Genertel ügyfélszolgálatáról :

Tegnapelőtt írtam nekik egy emailt, három dolgot kértem/kérdeztem.

1. Nem küldték a 190/2004. sz. Korm.rendeletben leírt tartalmú igazolást a biztosításról.

2. Felhatalmazást adtam csoportos beszedésre, de a díjat nem szedték be a számlámról.

3. Szerettem volna regisztrálni a honlapra, de nem küldtek jelszót.

A fentiek közül az első pontban említettre próbáltak válaszolni, küldtek egy emailt amiben leírták, hogy mikor és mennyit fizettem be - de azt nem írták bele, hogy meddig van fedezve (+a nevemben volt _két_ gépelési hiba).

Na erre mit mond Simon Péter ? Vagy csak addig van marketing, amíg kell az ügyfél ?

Aranylábú Zseni (sajnálom Nathan) 2010.08.03. 10:26:39

Véleményem az ügyfélszolgálatról és az ügyintézésről siralmas.
Átküldtem az előző biztosítási számlát ahol világosan ott állat a bónusz-malusz szolgáltatás és az hogy az autóra már X éve fizetve van a kötelező. Erre ideküldenek nekem egy csekket, hogy nem lett a kötelező erre az autóra fizetve 2 éve. Nem hiszem el, hogy ezt nem lehetett volna vhol megnézni?
Illetve a kártörténeti igazolás bekérése az én dolgom arra összesen 10 db levelet pazaroltak rám, de 1X arra sem, hogy bekértem az előző biztosítótól az igazolást és persze ezt nekik is elküldtem mellékletben.
Ezt sem értem, hogy ezeket az adatokat miért nem tudják ők pontosan leellenőrizni. Milyen szervezet ez a biztosító. Arra hivatkoztak elírták a dátumokat. Ennyi erővel én pl. bármit állíthatnék az autóról.
Én csak annyit vettem észre, hogy maga az ügymenet egy csomó gonddal jár!
Tavaly bementünk egy brókercéghez 5 perc alatt minden megvolt és azóta sem kell állandó papírmunkával bajlódnunk. Ők miért tudnak mindent elintézni rendesen? Nekik van ehhez jogosultságuk?
Kedves Simon Péter világosítson fel ez ügyeben....
süti beállítások módosítása