Tékozló Homár

Kényszerborravaló a Darshanban

2007.12.04. 11:09 | jackyll | 76 komment
Nyilvánvaló, hogy naiv ügyfelünk, Viki nem olvasta a Darshan-udvar hitvallását, különben ez a jelenet nem jöhetett volna létre:
Gondoltam megosztom veletek vasárnapi ebédem történetét a Darshan udvarban. Talán nem csak én találom felháborítónak, hogy a pincérünk önhatalmúlag megajándékozta magát egy kis borravalóval... Budapesti lévén, hozzászoktam már fővárosunk magyaros "vendégszeretetéhez". Faragatlan pincérek, udvariatlan eladók, bunkó taxisofőrök - egyiken sem lepődöm meg túlságosan. A Darshan Udvarnak azonban még így is sikerült túlszárnyalnia a budapesti átlagot.

Litván barátaim meglátogattak a hétvégén, városnézés közben beültünk egy gyors ebédre a Darshanba. Mivel egy ideig a környéken dolgoztam, tudtam, hogy nem egy ötcsillagos hely, így azon már meg sem lepődtem, hogy kapásból letegeztek a pincérek, és egy órát kellett várnunk két előételre. Ami azonban a fizetésnél történt, már nálam is kivágta a biztosítékot.

Történt ugyanis, hogy pincérünk elfeledkezett az egyik előételről. Sebaj - gondoltam még akkor - amúgy is tele voltunk, nem is bírtuk volna megenni. A számláról persze már nem felejtették le az összeget. Mindegy, szóltam, elnézést kértek, levonták.

Már ekkor észrevettem, hogy a számlán tíz százalék szervízdíj is szerepelt - jó magyar szokáshoz hűen kézzel hozzábiggyesztve a végösszeghez. Ekkor már kicsit elegem volt, és úgy döntöttem, nem adok borravalót. A számla 7300 forintról szólt (szervízdíjjal együtt), kértem a visszajárót. A pincér morgott, hogy nincs nála apró. Nem baj, én csak azért is kértem a 2700 forintomat. Pincér elment, visszajött, letett az asztalra 2500-at, majd eltűnt.

Naivan vártunk, hogy majd biztos hozza a maradékot. Tíz perc után udvariasan utána mentem, és szóltam, hogy 200 forint még visszajár. Ekkor a következő párbeszéd játszódott le:

Pincér: Mondtam, hogy nincs nálam apró.

Én: Lehet, de 2700 forint volt a visszajáró.

Pincér (mérgesen): Ha neked ez ennyire fontos..

Majd a kezembe dobott húsz darab tízforintost, és elment. És még én szégyelltem magam a barátaim előtt.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2007.12.04. 11:12:15

A nincs nálam apró marha jó kifogás... Szemetek

Garp 2007.12.04. 11:13:10

Legközelebb kopasz ukrán barátokkal meglátogatni a helyet......

Gobbi Hinta 2007.12.04. 11:14:03

én vasárnap otthon szoktam ebédelni :) még nem vertek át

Pepin bácsi 2007.12.04. 11:17:59

ilyen esetek elkerülésére találták ki az ún. törzshelyeket. ott garantáltan nem b@sznak át

Tesco4you (törölt) 2007.12.04. 11:18:15

Na csak nyugi a mult heten az angolkak tescojaban keszpenzel fizettem bankkartya helyett, 10£-ert.

nem stimmelt a vegosszeg kesobb nezem a szamlat + 1 kola beutve.(1.37£) + 10 helyett 20£ keszpenz a szamlan.

Az agyam elszallt, visszamentem es szoltam a managernek a csaj nem csak engem vagott at hanem a tescot is.

+ 10£ tesco-tol, +1.37£ tolem.

Na ennyit a nagy "nyugat"-rol.

Vrungel kapitány 2007.12.04. 11:19:21

ja, fasz vagyok, neszójjatokbe :)

fejesjoco 2007.12.04. 11:19:49

hát ha neked ennyit megér 200 forint, hajrá :)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2007.12.04. 11:20:59

Ki a Darszarba megy enni...hááát, nem is tudom. Ufo-e vagy, ecsém?

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2007.12.04. 11:21:18

Bunkó pincér mindenhol előfordulhat. A helyről ez akkor mondd el alamit, ha az illető - miután beírtál a vásárlók könyvébe - még jövő héten is alkalmazásban áll.

parasztjoepa 2007.12.04. 11:21:35

Csonkisz Karesz nem adja fel!

ekkerjoz 2007.12.04. 11:32:32

Miért nem kértél Áfás számlát?

Vrungel kapitány 2007.12.04. 11:38:26

bunkó tulaj csinált a bunkó haverokkal egy éttermet, mi itt a probléma?

Desert 2007.12.04. 11:40:35

"hát ha neked ennyit megér 200 forint, hajrá "

nem a 200 ft-on van itt a hangsúly. Ha mindenki lenyeli, hogy az ilyen férgek pofátlanul átverik, akkor csak még bátrabbak lesznek és legközelebb nem 200 pénzzel akarnak majd lehúzni...

Héttörpe (törölt) 2007.12.04. 11:42:43

Egyszer kértem egy helyen 3 db ugyanolyan italt.
-Mennyi lesz?
-1000

Ok, köszi, helószia

punpa 2007.12.04. 11:42:58

Csonkis Karesz is back!

monawyn 2007.12.04. 11:46:17

Desert, teljesen igazad van. Pontosan ezért kértem vissza a pénzt. Bár a többiek történeteit olvasva attól félek, hogy a Darshanon már semmi nem segít....

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2007.12.04. 11:49:35

A Darshan a város egyik legparasztabb helye. Nem is értem miből él. Legutóbb (jó pár éve) maga a teológusból lett vendéglátós tulaj ugatott le, amiért széket húztam át az asztalunkhoz érkező új vendégnek. Azóta bojkott.

Agent Petra 2007.12.04. 11:50:30

Ez az a hely, ahová SOHA nem szabad menni, egyszer kifelejtették a vodka-narancsomból a vodkát...:) Parasztok a pincérek, mindig megpróbálnak átverni!! Pffff!

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.12.04. 11:51:01

Ajtó letép, lonely planetnél bejelent és az összes turisztik gyűjteményből törlik a Darshant. Nem csak a lonely, hanem a 10 15 legnagyobb gyűjtemény és ajánló (+magyar partner) is kiszedi. A 2008-as kiadásokban meg már nem lesz benne. A tulaj meg a rolót-e, lehúzza?

Desert 2007.12.04. 11:56:38

ilyen paraszt-kareszt szintű vezetők mellett nem is lehet elvárni, hogy normális személyzet dolgozzon ott. Az ilyenek csak hasonlóan tahó pincérek között érzik jól magukat (ez valószinűleg felvételi követelmény náluk).
Messziről el kell kerülni a helyet és kész.

struc 2007.12.04. 11:58:11

fejesjoco · jocohp.hu/ 2007.12.04. 11:19:49
hát ha neked ennyit megér 200 forint, hajrá :)

az étteremben (és más egyéb helyeken is) akkor adunk borravalót, ha tetszett a kiszolgálás, elégedettek vagyunk a minőséggel. ha meg nem, akkor miért jutalmazzam meg a bunkó pincért? ennyi.

kanbatu 2007.12.04. 11:59:24

Végre úgy nyílt post arról a helyről, hogy lehet kommentelni. Jártam oda koncertekre, mert a "Karesz" zenei ízlése hasonlít az enyémhez, bár azt nem tudom, hogy hogyan lehet ilyen kis helyen veszteség nélkül megrendezni egy Manfred Mann vagy mondjuk Animals koncertet. Azt gondolom, hogy amilyen jó volt ez nekem, annyira szólt mindenfajta üzleti érzék hiányáról.

A "Karesz" válaszlevelét olvasva (amikor még nem lehetett kommentelni)azért is ment fel bennem a pumpa, mert olyan embereknek festette le a vendégeket, amilyeneknek a felszolgálókat tapasztaltam. Szolizott kigyúrt, kiöltözött, nem túl nagy szókinccsel rendelkező egyedeknek.

Mindig figyelnem kellett, hogy nem basszanak át, nagyon ritkán tapasztaltam azt, hogy megpróbálnak legalább nem bunkó módon viselkedni a vendéggel.

Mindezek miatt az említett koncertek kivételével soha nem tettem be a lábam a Darshan Udvarba. (Érdekes módon a szemközti Darshan kocsmában ugyanezeket a jelenségeket nem tapasztaltam.)

Jack__Bauer 2007.12.04. 12:03:51

A link a Darshanos sztorikra mutat.

Csak azt nem értem, hogy ha valaki olvassa a Homárt, akkor mi a fasznak megy a Darshanba?
Mazochista vagy Viki?

Én egyszer voltam ott (még a Homáros sztorik előtt), nem tetszett (csigalassú kiszolgálás), aztán olvastam itt Karesz leveleit, s mindezek hatására úgy döntöttem, nem próbálkozok többet. Van étterem milliószámra Pesten. Ennyi.
Egyébként ajtaját letépni, az ősi román Kareszt meg Bacc papuccsal megruházni, majd Palkovicsné laptopját rásózni. Később úgyis falhoz állítja majd őket a forradalom...

xi00 2007.12.04. 12:03:52

az van, hogy gyakran sétálok el előtte, de alig egykétszer voltam, eddig ilyen atrocitás nem ért, csak tudom, hogy szar a kaja, meg általában
szar, ezért ha enni kell, nem ide megyek, ha inni kell, akkor sem :)
ősi piréz hely ez, nem kétséges

ethan blow 2007.12.04. 12:12:44

Aki a rengeteg herótozós komment meg szar sztori ellenére is van olyan hülye, hogy egy éttermektől hemzsegő városban besétál a legszarabb helyre, ahol ráadásul síkparaszt hülyegyerekek dolgoznak olyan arccal, mintha nem csálingerek lennének, hanem pénzbehajtók, akik idegesek, mert hülye az alany, na, az megérdemli, hogy átbasszák, megalázzák és leszarják. Én ugyanezt teszem a hellyel, a többieknek jó étvágyat, meg jó faszkodást. Van ezer hely, ami jobb és olcsóbb is, ráadásul jobban is néz ki. Ahol ilyen balfaszok dolgoznak, azt el kell kerülni nagy ívben, azt ennyi.

ethan blow 2007.12.04. 12:16:22

Képzeld el a ratyi szakácsot, ha a képedbe tolt pincér ennyire igénytelen. Képzeld el, hogyan dolgoznak az eldugott konyhában, ha a nyílt színen ekkora parasztok és átbaszós barmok. Ezt akarod megenni, és fizetni meg jattolni, meg 10% felszolgálás? A kurva anyjukat kérnek ezért pénzt? Számolják bele a kaja árába, aztán osszák el, fizesse őket a tulaj, akinek dolgoznak, nekem meg virítsa a rohadt kaját, és húzzon anyjába. Egyre jobban idegesít ez a jattrendszer, mi a fasz közöm van nekem ahhoz, mennyit keres egy pincér? Menjen rendőrnek, ott többet lehet lopni, és szálljon le rólam.

Pepin bácsi 2007.12.04. 12:22:05

véreim, mondom néktek: az embernek legyen 1-2 törzshelye, ahol ismernek és te is ismered a tulajt, ahol jó a konyha és mindig kellő hőmérsékletű az ital. tutira nem fognak lehúzni.

rutinos kocsmajáró élből kiszúrja az ilyen simlis puhapöcsöket, mint ez a kareszgyerek46. elég rájuk nézni és már fordulsz is vissza az ajtóból.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.12.04. 12:22:48

Nagyon jó pár évvel ezelőtt (még az előző évezred vége fele) többször is jártunk oda társasággal, de akkor még nem voltak ilyen problémák. Úgy látszik nem vesztettünk sokat azzal (sőt), hogy azóta más helyet választottunk...

Pat Bateman 2007.12.04. 12:32:43

A link elküldve a darsan hompédzsén található elérhetőségre. Remélhetőleg a pincéreket még nem érintette meg az információs forradalom és nem ők olvassák el a maileket.

Szarazinda 2007.12.04. 12:43:32

Magyarország, amit a szívedbe rejtesz. Az öntudat persze, az még mindig megvan, a vendégszerető, szent magyar nép. Mikor tanulják már meg az emberek, hogy ez az ország Európa szégyene és a nagyságunkról szóló fantáziák csak mítoszok? Lassan, némi alázattal, neki kellene állni fejlődni.

Szumi 2007.12.04. 12:52:04

A Nagy Fal-nál esett meg: kértem egy kólát, mondták, hogy 10 RMB. Míg vártam mrá, jött egy benszülött, Ő is kért egy kólát: az 5 RMB! Kivertem a balhét , Overcharge és tsai - megkaptam 5-ért és még csak nem is utáltak.

efff_ · http://eff.hu 2007.12.04. 12:57:33

miért megy vki szar helyre? olvasson homárt, oszt tudja, h merre van az arra.

Pepin bácsi 2007.12.04. 13:05:00

aki szar helyre jár, sikeres ember nem lehet

Tengertánc (törölt) 2007.12.04. 13:09:29

Én egyszer egy szilveszteri bulin voltam a Darshanban. A "meghívón" az állt, hogy korlátozott létszámban engednek majd be vendégeket. Relatíve korán értünk oda, így még kevesen voltak. Ám kb. egy óra múlva a személyzet minden kontroll nélkül - belépőért cserébe - elkezdte betódítani a népet az utcáról ( meghívó nélkül ), s így éjfélre annyian lettek, hogy mozdulni nem lehetett. Szellőzésről nem gondoskodtak, ezért a teremben kb. 50 fok meleg volt, a falról csorgott a pára. Ja, és a visszajárót ez alkalommal is "elfelejtették" a kedves pultos lánykák...Utána a ruhatárnál gyakorlatilag teljes káoszba fulladt a kabátkiadás. Az vendégek, akik hozzánk hasonlóan menekülőre fogták a dolgot, gyakorlatilag egymást taposva próbáltak kabátjaikhoz hozzájutni. Nekem a ruhatáros csaj 2 alkalommal akarta más jakóját oda adni.:)) Szal' Csonkisz Karesz, ezen még csiszolni kell.

marsellus wallas (törölt) 2007.12.04. 13:09:55

már rég volt darshanos story...
pedig....

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2007.12.04. 13:10:33

aki nem olvas homárt, sikeres ember nem lehet :o)

gumby 2007.12.04. 13:26:55

asztalt kell foglalni és nem elmenni. persze tömegesen

birdito 2007.12.04. 13:29:59

(Kelet)Berlin. Hideg márciusi szél fújja a hajam. Kérek sört. Kb drága. Fizetek. 3,95EUR. Csóringer magyar módjára adok 4 EUR. Mire a pincér mutatja a blokkon, hogy a kb. kv. drága sör árában a borravaló nincs benne. Jelzem neki, hogy látom. Mire ismételten felhívja a figyelmemet, hogy a borravaló nincs benne a számlába. Mire mondom neki, hogy látom, és köszönöm. Gyilkos tekintetek, majd el. Ilyennel sem találkoztam még, pdig már volt szerencsém bejárni Európát...

ethan blow 2007.12.04. 13:54:19

Thaiföldön kibaszott olcsó kaját ettem, aztán adtam jattot a csóró csajnak, erre nézett rám, mint egy hülye, hogy miért akarok többet fizetni, mint amennyi az ára. visszaadta, és mosolygott. később dugtunk is, de az is ingyen volt. faszom menjen a darhsanba, azt se tudom, mit jelent

kanbatu 2007.12.04. 14:13:01

Csonkics díjat a Darshan udvarnak!

Axum 2007.12.04. 14:16:36

Mindig is utáltam a lehúzos, kabátlopós, sznob és gizdacsávós budapesti éjszakai életet, kerültem, ha lehetett. Nemrég ellenben részt vettem egy zártkörű (!) bulin a Ring Caféban (Andrássy út).

Még csak este tiz volt és szinjózan voltam, mikor a pultos luvnya eljátszotta velem a tizezresből csak ötezerig adok vissza játékot.

"Ja, bocsika, elnéztem."
"Ha hülye vagy menj vissza a kocsisorra" - gondoltam én.

Éccakai élet 2007.

Axum 2007.12.04. 14:19:34

>később dugtunk is, de az is ingyen volt

Ja, én meg voltam ingyen űrutazáson.

A thai csajok nem dugnak ingyen, mert
- gátlásosak,
- utálják az európai népeket.

pizsama 2007.12.04. 14:20:31

Szerintem az a korrekt, mikor az étlapon feltüntetik, hogy az árak a kiszolgálás díját is tartalmazzák. Vendégnek nem kell számolgatnia, a pincér meg egyenrangúan kezeli a vendégeket. Persze mindehhez kell egy normális tulaj is, aki nem akar kicseszni az alkalmazottaival. Az a baj, hogy az ilyen helyek a ritkák!

pleasantry 2007.12.04. 14:35:02

a thai csajok nem dugnak ingyen az olyan, mint a nemetek sosem kesnek, meg hogy az angoloknal mindig van esernyo?

Perillustris 2007.12.04. 14:37:31

Prágában játszotta el egy pincér, hogy a fizetésnél kiemelte, hogy a szervizdíjat nem tartalmazza a számla, ám a papíron szerepelt a főételenként 50 korona, ami egyébként az étlapon is szerepelt.

Természetesen pontosan kiszámoltuk neki a végösszeget.

kiskaz 2007.12.04. 15:15:39

Prágát imádom! peddig egyszer "koszos madzsar" voltam, mert 2006. októberében (-5 C) nem adtunk 4 tea mellé újabb 4 tea árát felszolgálási díjként!illetve egyszer egy kellemes f...-ot kaptunk a nyári 30 fokban két sörhöz, mert nem voltam hajlandó (20 CK) 200 koronát fizetni!

Teru 2007.12.04. 16:07:14

Prágában nekem is voltak kellemetlen élményeim. Rendelés után az itallal együtt hoztak ki kenyeret, mondtuk, hogy nem kérjük. Hát nem beszámlázzák azt is... A csúcs az volt, amikor számoltuk össze a pénzünket az asztalon, odajött a pincér (kopasz hústorony), és beletúrt a pénzbe, hogy ennél több kell ám!

Egy másik étteremben: rendeltem kaját, barátnőm nem volt éhes, csak sört kért. A pincércsaj úgy istenesen odavágta az asztalra a korsót, utána hátrament a kollégájához, és barátnőmre mutogatva "pffft"-fejeket vágtak.

Persze mindkét helyen külön számlázva volt a borravaló, hogy rohadnának meg. Kínaiba megyek legközelebb.

Dr. Panasz Muki 2007.12.04. 17:10:59

Közben meg Bp-en üresek a helyek, nincs vendég. 1-2 hely telik meg 1-2 este/hét.
Ha nekik ilyen jól megy....
Jó hogy küldted a sztorit, a Darshan-nak is biztos jól jön a publicitás! ;)

Szelíd hangorkán 2007.12.04. 17:43:43

Ősirománozni "nagyvárosiharmincasértelmiségi" szokás? :)

macilaci 2007.12.04. 18:04:46

Csonkics Karesznak üzenem, hogy a hátsó fékbetéteid még mindig itt várnak!
(Ugyanis megrendelted, de b@sztál visszajönni!)
Egyébként tényleg jobb lenne az életed a sok tahó vevőd nélkül! Zárj be végre!

civistroll 2007.12.04. 18:13:16

Héttörpe!

Akkor Te kérted azt a 3 korsó Hennesy-t?
F@szért nem olvastad 2-t fizet 3-t ihat akciónkat,Önthettem ki az egészet a mosógatóba!

BrunszvikTeréz 2007.12.04. 18:25:04

nekem egyszer volt szerencsém a Dársánhoz, barátokkal bementünk, vártun 3/4 órát mire odajöttek hozzánk, aztán egy másik 3/4-et mire kihozták, aztán mikor már majd egy órája vártunk, hogy hozzák a számlát amit a rendelés kihozásánál már kértünk is, eljöttünk. Lehet, hogy sok ilyen vendégük volt, azért "kényszerültek" erre??!!!

maccar 2007.12.04. 20:32:16

A Dársán étterem hálásan köszöni a homárnak a visszatérő ingyen reklámokat. Remélejük, hogy negyedévenként továbbra is számíthatnuk rátok. Ennek érdekében, felhasználva ezt a publicitást, szeretnénk meghírdetni egy pincér állást, az üresedés betöltésére.

LyukasBogrács 2007.12.04. 21:34:15

Hol van ez a kóceráj? Romániában? Prágában?


Az Arany János utcában van egy jó olasz étterem. Az mindig dugig van, pedig elég drága. Lehet, hogy valamit jól csinálnak?

dhole 2007.12.04. 21:44:41

A félreértések elkerülése végett..
8év vendéglátózás után elmond6om,nagyon sok buta,paraszt,ocsmány vendég van,DE!Akárhogy is kötekszik:igaza van!Mert belőle élünk.Esetenként jól.Kinyalni a kis popsiját aztán a pult mögött kollégával lehet röhögni,meg szidni.
A másik oldal:törzshelyre járok,udvarias vagyok,jattolok,éééééés:sose vallom be,h szakmabéli vagyok.Még ha jobban is tudok valamit.
Ennyi.
Nem is nagyon volt még konfliktusom.
Ja,és egy titok:ha reklamáció után még bármit rendelsz,na az tele lesz köpve.100%Mert nem csak Amerika van messze,hanem még Európa is.Tisztelet a kivételnek.Igyekszem nyarat csinálni(1fecske)
Jóétvágyat.

rexter 2007.12.04. 22:00:48

a szemkozti kis darshan kocsma regebben jo volt. meg fuveztunk is az emeleten. hopp, nem is igaz!

innye 2007.12.04. 23:47:43

topiktalálkozót a farsangba!!! izé, homártalálkozót.

rez 2007.12.05. 00:35:19

prága rulez: engem csak eccer próbáltak meg a várban átvágni, de nem sikerült... egyébként ott csak a külvárosi kocsmákat érdemes felkeresni: egy háztömb alatt van kb 10, no ott bagóért lehet kajálni, meg ittasodni
darshan? azmiaz? bár asszem egyszer voltam ott - nem emlékszem, általában mindenhol csak iszom...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.05. 06:20:04

hostinyec
ugy hijjak azt
es van az belvarosban is

Héttörpe (törölt) 2007.12.05. 08:49:03

civistroll! Megzúzlak! :) kiiszom a lefolyóból is inkább, mint hogy kiöntsd. Na a lényeg: 1000/3=333,3333333 Ennyibe került volna egy ital?

pinkfloyd 2007.12.05. 10:19:59

20 évig jártam Szlovákiába síelni. Egyik alkalommal a buszunkkal megálltunk egy söröző előtt. Az ajtóhoz értünk, mire a "nyitva" táblát megfordították.Délután 5 óra volt, bent ültek a szlovákok, minket meg nem engedtek be. 4 láda sör biztos elfogyott volna. A többi parasztságukról nem is beszélek. Azóta nem járok a tótokhoz.

bodrikutya 2007.12.05. 12:05:50

Van egy jó hírem. Karesz eladta az egész kócerájt, és kiment Spanyolországba kocsmát nyitni.

Darshan 2007.12.05. 13:16:13

Tisztelt Hölgyeim és Uraim!
Nagy György a nevem, a Darshan Udvart üzemeltető Társaság vezetője vagyok. 2007. júliusa óta Csonkics Károly nem felelős az éttermünkben történő esetleges hibákért.
Márpedig hibák előfordulhatnak, mint Viki esetéből is kitetszik. Levelében leírtakat kivizsgáltam, sajnos panasza teljesen jogos. A vétkes felszolgálótól megváltunk.
Vikitől természetesen elnézést kérek a kellemetlenség miatt, ha felkeres az étteremben ezt személyesen is megteszem és természetesen igyekszem kárpótlásban részesíteni.
Vendégeink figyelmét az ún. csárókban elhelyezett felirat hívja fel, hogy a túlszámlázást azonnal jelezzék az üzletvezetők felé. Ebben az esetben a Ház vendégei voltak és segítik a vezetőség munkáját.
Elolvasva a hozzászólásokat, azt vettem észre, hogy a múlt sérelmeit igen sokan hordozzák. Csonkics úr stílusáért felelősséget nem vállalhatok. Cégünk az elmúlt hónapokban azon dolgozik, hogy a Darshan dolgozói vendégcentrikus magatartással kellemes időtöltést biztosítsanak Vendégeinknek. Jelenleg nem vagyunk tökéletesek, de törekszünk rá.
Hozzászólásaik tanulságosak, igyekszünk levonni a megfelelő konzekvenciát. (Kivételt ez alól „bulgakov/bulgakov” kellemetlenül egyszerű stílusa jelent.)
Reményeim szerint nem szolgálunk több okot a Homárban történő szereplésre.
Tisztelettel:
Nagy György

zsándárk 2007.12.05. 15:30:40

régen én is gykran jártam a Darshanban, ott volt a gimink mellette. sajnos bizony gyakran előfordult hasonló, nagyon önérzetes és iszonyat lassú, flegma pincérek voltak. DE az igazsághoz hozzátartozik, hogy szintén itt kaptam életem egyik legszebb bókját is az egyik pincértől.
igazság meg nincsen. :)

Neocon 2007.12.06. 01:55:56

No és mi volt az a bók?

urbanlegend 2007.12.06. 08:39:28

Darshan 2007.12.05. 13:16:13

Talán hivatalos formában kéne megírni ezt a levelet a homárnak, akkor nem lenne kamu-gyanús ez a levél.

euAgWzgmmtq7K 2007.12.07. 15:58:24

meg azé eltom képzelni, mik kerülnek a kajába, ha odamegyek, hogy én vagyok Viki és én írtam meg a homárra a sztorit :D ne legyenek illúzióink

renugard 2007.12.07. 21:44:05

Pinkfloyd én meg a tótoknál nyitás előtt megjelentem a kocsma előtt, mire az kinyitott:D
És még a láda sör is megvolt a haverokkal.
Meg a becherovka is és utána keziccsókolommal köszöntek mikor "távoztunk". Teccikérteni? A tótoknál

make the world 2007.12.08. 16:40:13

Nekem mér mióta Pesten élek és néha étteremben étkezem feltűnt a rendkivüli kedvessége a pincéreknek. Egyáltalán nem tűnik fel nekik, hogy a mosoly az arcukra azér kellene, hogy ne kényszeríteni kelljen a vendéget a borravalóra, hanem magától adja. Meg a külföldiekre, akik rengeteg pénzt elköltenek nálunk turistaként, nagyon negatívan hat az, ha a kiszolgálás rossz, esetleg csak a mosoly marad el. Aki dolgozott már a vendéglátásban külföldön (nyugat, mondjuk:)), az tudja, hogy odakünn mindeféle bunkoságot megengedhetetlen, mert a vendég az első. Akármennyit is keres a pincér, neki a munkájához hozzátartozik az, hogy kedves legyen a vendéggel.

zsándárk 2007.12.10. 08:44:24


Neocon 2007.12.06. 01:55:56

Azt mondta nekem a pincér, hogy iszonyatosan szexi a hangom. :) Ami egyébként azért különös, mert elég mély, kicsit rekedtes hangom van. Jól esett, na!

hot little bitch 2007.12.10. 16:32:37

faszdarshan
mondom nem kell abba a lebujba menni...
én 2x voltam mindig rendben volt a hely, de a potenciál megvolt a pincérekben egy kis faszfejségre...

Kristoff 2009.06.09. 15:45:21

néhány hete voltunmk darshanban barátokkal és az evés/ivás végén kissé meglepve éreztük magunkat: a pincér nem érezte elégnek az adott borravalót és utánunk szaladt és kis híján hozzánk vágta. ételre nem vártam még ennyit, mint akkor, ennek ellenére még ő érezte magát sértve. ráadásul a panyolai pálinkát nem tudom, hogy miben tárolják, de konkrétan műanyag íze volt. kár érte, nagyon kellemes hely lehetne, ha leváltanák a személyzetet. :/

Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.06.16. 01:49:33

Nem is beszélve arról, hogy ha benne van a szervízdíj, akkor csak nagyon extrém esetekben adsz jattot.
süti beállítások módosítása