Tékozló Homár

A Malév és az otthagyott utas

2007.12.19. 13:17 | jackyll | 69 komment
Pandacsöki Boborjánnak apróbb nehézségei támadtak a Malévvel, amikor "rendszerhiba miatt" csak a gépe indulása után érkezett meg a módosított foglalása Milánóba, ami miatt csak fél nappal később, saját költségen hagyhatta ott az országot:
Vásároltam egy Malév repülőjegyet Milánó-Budapest-Milánó irányba. Néhány nappal az indulás előtt módosítottam a foglalást telefonon. Ezt csak a milánói call-centeren keresztül lehet megtenni, a milánói indulás miatt. Azt mondták, hogy minden rendben van, levonják a módosítási díjat a megadott hitelkártyaszámról. Pár nappal később telefonáltak, hogy ez mégsem megy így, hanem az indulás napján a milánói repülőtéren a Malév irodában vegyem fel a jegyet, a módosítási díjat pedig készpénzben fizessem ki a jegyirodában. Az indulás napján másfél órával az indulás előtt a reptéren voltam, a Malév irodában nem volt senki. A jegyirodában nem lett leadva a jegyem, azt javasolták, hogy várjak a a Malév iroda előtt, hátha csak késik az ott dolgozó. Ott vártam egy darabig, azután lementem egy hasonló cipőben levő olasz társaságában a "check-in"-hez, ahol az Alitalia képviselője (a járat közös Malév/Alitalia járat) végül elérte az időközben megérkezett Maléves ügyintézőt, személyesen elment az olasz koma jegyéért, engem pedig felküldött a Malév irodába, hogy intézzem el a módosítást.

A Maléves ügyintéző kezembe adta a jegyet (amin a változtatás előtti járatok szerepeltek és leküldött a jegyirodába, hogy ott fizessem ki a módosítási díjat és akkor megkapom az érvényes jegyemet, amivel mehetek a "check-in"-hez. Odamentem, de nem kaptam jegyet, mert a foglalás nem lett elküldve hozzájuk. Az ügyintéző telefonált a Malév irodába, de az egyetlen ott dolgozó Malév képviselő nem volt már ott. Igy nem tudtam elrepülni, a Malév képviselője azt mondta, hogy vagy a Call center hibája vagy az enyém, ő nem tud segíteni. Ezek után lementem a jegyirodába, ahol kiderült, hogy az érvényes foglalásom a gép indulása után 3/4 órával lett elküldve hozzájuk, ami annyit jelent, hogy én nem jelentem meg időben, elúszott az oda-vissza jegy.

Vettem sok pénzért az esti (12 órával később induló) Alitalia gépre jegyet és hazamentem. Minderről pontos riport készült, a jegyirodában dolgozó hölgy és a főnöke segítőkészek voltak. Irtam részletes panaszlevelet a Malévnak, amelyben az új jegy, a reptéri költségeim (ebéd, stb.) megtérítését és a szokásos 261/2004/EK rendelet alapján járó 250 eurós kártérítést kértem. A Malév panasziroda nem tájékoztatott semmiről egy hónapig, a hetenkénti telefonokra azt válaszolták, hogy folyik a vizsgálat (vagy néha azt, hogy "Csak azért vettem fel a telefont, mert idegesített, hogy állandóan csörög, én nem itt vagyok, a kolléga szabadságon van"). Egy hónap után jött egy email, hogy oké, a költségeimet megtérítik, de a 250 eurót "a legnagyobb sajnálatukra nem áll módukban kifizetni", mert az a járatok késésére, túlkönyvelésére és törlésére vonatkozik, és ez az eset egyik kategóriába sem sorolható be". Ez az eset a következő: "egy sajnálatos rendszerhiba miatt a foglalása nem érkezett meg a Milánói kollégához".

Eddig úgy gondoltam, hogy a Malév jól jár, ha csak a költségeimet és a 250 eurót fizeti ki nekem, de mostmár nem hagynám ennyiben. A légitársaság nem tájékoztatott semmiről, a helyszíni képvidelő gyakorlatilag leszarta, hogy lecsúsztam a gépről, nem gondoskodott új jegyről, utána pedig egy hónapig nem tájékoztattak semmiről, pedig kötelességük lett volna. Mennyi kártérítést kéne kérnem? Az első panaszlevelemmel ellentétben a következőt mindenképpen cc.-zni fogom a Fogyasztóvédelmi Hatóságnak, meg a Malév felügyeleti szervének, meg egy Ügyvédi Irodának, de ez vajon elég lesz? (Ja és tudja valaki, hogy melyik intézmény a Malév felügyeleti szerve?) Vagy pereskedni fog kelleni sokáig? Elvállal egy ilyen ügyet egy ügyvéd úgy, hogy az ügyfélnek nem kell lépten nyomon a helyszínen lenni? Köszi minden segítséget.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ekkerjoz 2007.12.19. 13:23:55

A Ma lév ősi szocialista vállalat, hiába számolnak euróban, ha a forintot meg a rubelt szokták meg.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.12.19. 13:27:42

Hányadik?

Lehet, hogy elég a perrel való fenyegetőzés. Ha mégsem, akkor per. A rendszerhiba nem vis maior.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2007.12.19. 13:38:27

A MAlév felügyelet iszerve ha minden igaz a Közlekedési, Hírközlési és Vízügyi Minisztérium. Szerintem megér egy próbát.. Ja és én nem a 250euróra hajtanék hanem megfizettetném velük az utánjárás minden költéségét órabérem alapján. Szóval hajrá

Dr Net Elek (törölt) 2007.12.19. 13:39:55

Má megin az a fránya rencer. Biztos nem jó irányba közlekedtek a bitek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.19. 13:53:12

vigyaz az oroszokkal
Ok a felugyeleti szerv

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.12.19. 13:58:47

naná, hogy zrt, de az vajon mi?

Primavera 2007.12.19. 13:59:39

Hát komám, szerintem "pereskedni fog kelleni", de jobb ha hagyod, hogy inkább az ügyvéd beszéljen, írjon leveleket.
A költségeidhez hozzáírhatnád, h nőre is költöttél, elvégre nem csak kajával él az ember. :)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.12.19. 14:05:01

"A MAlév felügyelet iszerve ha minden igaz a Közlekedési, Hírközlési és Vízügyi Minisztérium..."

na ha ennyi mindennel foglalkozik ez a minisztérium akkor biztos jól neki tudnak kezdeni a probléma megoldásának.

szerintem gyorsabb, és eredményesebb lesz, ha papuccsal támadsz

Pepin bácsi 2007.12.19. 14:05:46

ezzel a sok zrt-vel csak a baj van

pleasantry 2007.12.19. 14:07:28

nagyon szep tortenet. konnyekig meghatodtam. ilyenek kellenek ide.

boborjan, hajra, buntesd meg oket. anyjukat is elperelni.

vagy esetleg nyugodj meg, hatha valaszolnak 5-7 munkanapon belul vegul.

toi 2007.12.19. 14:20:33

gazdasági és közlekedési minisztérium, olyan van. de, hogy felügyeleti szerve -e a malévnak?
ha igen, buktad.

redraven 2007.12.19. 14:22:10

Milánói call center? Ha-ha, malév bácsi összes call centere(1db)Budapesten van. Asszony is ott dolgozott. A sok gyökér meg azt hiszi, hogy a helyi office-t hívja.

birdito 2007.12.19. 14:30:24

MALÉV Zrt=(csak a) Zártkörbe (tartozókat) reptető társaság

leaping cat 2007.12.19. 14:30:56

Best Reisennel kellett volna inkább utazni.

Dr Net Elek (törölt) 2007.12.19. 14:42:40

A call centerben ülnek a nagymellü, kedves hangú call girl-ök akik a call-okat fogadják. Nem keverendö össze a caller-rel.

ARK-9 (törölt) 2007.12.19. 14:43:03

Kerékpározz, burzsuj! Ügyvéd/politikus/nőgyógyász/szinesfémkereskedő lákátos vagy-e?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.19. 14:43:55

tudtam hogy a call center is Vacon van!

birdito 2007.12.19. 14:50:28

Ezt találtam a Nemzeti Közlekedési Hatóság weboldalán: www.nkh.hu/repules/content/blogcategory/17/48/lang,hu/


Légi utasok jogai
Hová fordulhat panaszával

Tájékoztatjuk a Tisztelt Légi Utasokat, hogy a késésekkel, járattörlésekkel és egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatos esetleges panaszaik ügyében az NFH Közép-magyarországi Regionális Felügyelősége illetékes eljárni.

NFH Közép-magyarországi Regionális Felügyelőség

Dr. Bobál Pál igazgató

1052 Budapest, Városház u. 7.

Telefon: +36 1 318 2681; Fax: +36 1 318 1639

E-mail: fogyasztovedelem@pest.b_m.hu

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2007.12.19. 14:54:39

malév? az meg mi? jaa, az az arrogáns ruszki légitársaság. háát, édes fiam, ősi ruszki szokás malévvel repülni.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2007.12.19. 14:56:44

igen, és azon belül van a polgári légiközlekedési igazgatóság. (régebben hatóság volt... de.. ehh.. na az is egy szép történet..) természetesen vastagon le fognak szarni.

marczipán · www.marczipan.blog.hu 2007.12.19. 15:02:02

es ha lezuhant volna a gep, amin nem volt rajta akkor is perelne vajh?
ez olyan mint hogy 5-en utaznak a villamoson leszallnak 7-en, tehat meg kEt embernek vissza kell szalLni, hogy ureS legyen

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2007.12.19. 15:04:15

És akkor mi van?
Majd a per végéről számolj be inkább!

harcimaci 2007.12.19. 15:12:04

Sok sikert...mert a call center-uk egy rakas szar.Szep szoval semmit nem tudsz naluk elerni.Naluk a Te problemaid nem szamitanak csak fizess. Remelem talalsz egy ugyvedet aki mindent kiver beloluk:-).

Nooormális 2007.12.19. 15:12:47

Tudom, hogy a pórul járt naiv ügyfelet fikázni ősi román szokás, de csendben megjegyzem, hogy egy ilyen variálás után talán kicsit hamarabb is kimehettél volna a reptérre, mert ha valami gikszer van, a másfél órába tuti biztos nem férsz bele... Ettől függetlenül persze még a Malév a hunyó, úgyhogy az érdekeid érvényesítéséhez sok sikert kívánok.

Angelo_ 2007.12.19. 15:23:00

Nem értem miért mondja mindenki, hogy a MALÉV orosz, amikor az oroszok része csak 49%, a többi pedig régi elvtársakból lett magyar "üzletemberek" ( = "MSZP közeli vállalkozók" :-) tulajdonában van. Legalább a zindex utánajárhatna ennek, ha már a magyar médiában mindenhol az folyik, hogy a MALÉV az oroszoké...

Gobbi Hinta 2007.12.19. 15:26:13

a homárt kellett volna emlegetni :)

Artie 2007.12.19. 15:28:45

Ennyi idiótát! Hogy lenne már bárminek a felügyeleti szerve egy minisztérium?... FVF. Pontosabban a területileg illetékes Fogyasztóvédelmi Felügyelet.

Magyarok vagyunk, nyafogni tudunk, utána nézni valaminek nem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.19. 15:29:20

Angelo
az szdsz meg meg hany szazalekon van a kormanyban megis sikerult neik az oktatast meg az egezsegugyet...
naugyehogy
ma reggel meg egy akcentusos magyar-orosz volt a napkelteben Malev reszrol
akkor ez hogy?

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2007.12.19. 15:31:09

Na találtam egy gyönyörűt ami segíthet is akár a témában. Akár az erre való hivatkozás is megoldhatja az ügyet
www.nkh.hu/repules/images/stories/2005_01_19_apr_leaflet_hu.pdf

Pepin bácsi 2007.12.19. 15:33:14

mindenki utazgat ? miért nem készültök inkább a karácsonyra ?

B.B. / Bifidusz Effendi és Alelnök 2007.12.19. 15:39:44

A MALÉV felügyeleti szerve Abramovics úr. Írjál neki, ő egyből intézkedni fog.

Dr Net Elek (törölt) 2007.12.19. 15:45:54

Lehet, hogy az orosz rész csak 49%, de egy Borisz Abramovics vs Bólogató János meccs vége elég egyértelmü már sipszó elött.

Walmer 2007.12.19. 15:48:01

redraven:
Ezt beszoptad, de keményen. Budapesten több mint egy éve csak magyar cc van. A milánói cc, történetesen Forbachban leledzik és van még agy callcenter Liverpoolban is. bírom az olyanokat, akik félinformációk alapján osztják az észt...

-putyin- 2007.12.19. 15:55:45

Pepin bácsi, milyen kis okos hozzászólásod volt.


A MALÉV-nek vége, 1-2 év és annyi. Most fognak kirúgni egy csomó embert. Nem tudom mit háborogtok, reform, meg privatizálás, fellendülés, dübörgés. Ennyi.

BiG_ 2007.12.19. 16:10:24

Javaslom a DAS-t. Szerződj velük (ezt már nem vállalják, mert ez már megy), de ha legközelebb szívatnak, küldd őket rájuk. A szart is kiperelik a hunyóból és a költségeket egy szintig vállalják is.

Üdv!

fesztivalkatalogus · http://www.fesztivalkatalogus.hu/ 2007.12.19. 16:15:55

csak kemenyen, jar a 250 EUR, sot, pereld oket meg tobbre. tanuljanak.
DAS neha tenyleg jo tud lenni. mehetnenek par kort magyarban.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.12.19. 16:24:14

Mi az a das? Olyan mint a zrt?

Angelo_ 2007.12.19. 16:28:21

hagyma 2007.12.19. 15:29:20

Gondolom a privatizációs szerződés része volt, hogy a céget orosz management irányítja majd, különben nem szálltak volna be. Ennek nincs köze ahhoz a tényhez amit írtam. Az egészségügynek meg végkép nincs köze hozzá.

A

nefürgyjéle 2007.12.19. 16:29:05

Kb így zajlott:
utas: Gyuri vagyok és ablak mellett szeretnék ülni.
intéző: ÁÁ! plizz.Momento. Még is vonánk.

Minek kellet a jegyet modósítani? Sűrű lett a légkör és késöbb ér oda a gép?
Így jártál te majom! Igazi Pancser vagy!

zorglub 2007.12.19. 16:44:36

Fikázóbarmok eddig:
Bukowszky · bukowszky.spaces.live.com/ 2007.12.19. 14:54:39

Nooormális 2007.12.19. 15:12:47

-putyin- 2007.12.19. 15:55:45

nefürgyjéle 2007.12.19. 16:29:05

Kifordított kacagány 2007.12.19. 17:12:59

na ezért járok én autóval inkább. de ennél talán még a vonat is jobb. az ember azt gondolná, hogy itt is úgy működik minden, mint pl egy buszjegyvásárlásnál, de nem. lám, még az is természetes, hogy ha minden sikerült volna, akkor is fél órát rohangászhat a júzer ide-oda, egyik ablaktól a másikig.

cpandacsoki · http://isis.blog.hu 2007.12.19. 21:28:40

Köszönöm a leközlést meg a linkeket, megnézem és küldöm a Malévre a vállról indíthatókat... Kedves nooormális, az a helyzet, hogy a Maléves koma aszonta, hogy azt javasolják, hogy az indulás előtt 3 órával menjen ki az ember a reptérre (Milano Malpensa reptér igen bonyolult hely, ha nagyon unatkoznál, akkor az isis.blog.hu-n részletesen leírtam a fél napos kalandot) a jegyet átvenni, ez alapján úgy tünik, hogy igazad van. Viszont, azt is mondta, hogy a Malév iroda 8:00-kor nyit, (kb. 20 percet késett az ominózus napon) a kérdéses járat 9:25-kor indul, a jegyet pedig az indulás napján kell felvenni. Úgyhogy ezek alapján módosítandó az ontológiai következtetésed.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.19. 21:31:12

Angelo
hat hogyne lenne koze, idegbajt lehet ilyen ugyektol kapni es a lipotot is bezarjak

Law enforcer 2007.12.19. 22:32:11



Pandacsöki Boborján: ö...ö..ö...ökéörek jegyet.
Callgirl: Hová adhatom?
Pandacsöki Boborján: kezembe.
Callgirl: Na ne szórakozzon! Ilyen hülye névvel utazgat?
Pandacsöki Boborján: ö.ö..ö...anyád csipája!

krtek24 2007.12.19. 22:46:08

Egyszerű polgári pert kell indítani a cég ellen, és kész. A GKM természetesen nem felügyeleti szerve a Malévnak ilyen szempontból, és az NFH sem kompetens ebben az ügyben - legalábbis olyan jogosítványa nincs, ami a Te problémádat túlzottan orvosolhatná. A perben személyesen nem kell eljárni. Mivel állítólag van az esetről jegyzőkönyved, a bizonyítás ez alapján elég egyszerűen és számodra költségmentesen lefolytatható. A tanúbizonyítás ugyanis hatalmas költséggel járna, és nehézségekbe (nk. jogsegély) ütközne.

brunhold · http://www.hackedgame.try.hu 2007.12.19. 23:07:30

hat nehez hozza szolni, mert felig teljesitett a Malev es felig nem is.
Kihuztak az idopontot pontosan addig amig a torveny engedi, azaz 1 honap.

En maskent kozelitenem meg a kerdest.
Mit nyersz azzal, hogy ha egy elnyulo pered lesz a Malevval ami nem 250 euroba fog kereulni neked (ha elveszted) es csak idegeskedhetsz vegig.

Illetve ha a Malev felajanlott vmit es te azt elfogadod, akkor mennyire terul meg a karod?

en szemelyesen belementem volna az alkuba, ismerve a vegkifejleteket.

Szumi 2007.12.20. 06:55:44

1. A MALÉV felettes szerve nem lehet piskóta, hisz a MALÉV is repül 10000 m felett....talán valami műhód...
2. Igenis pereskedni kell, vagyoni és nem vagyoni kártérítésért egyaránt.
Klasszikus eset: Ilyenkor kell dokumentálni egy eme eset miatt meg nem valósulhatott nehánymilliós üzletet, esetleg egy válásgyanús családi szitut szintén emiatt - egy jó ügyvéd feltekeri a MALÉV-ot ezért, ha zárt, ha nyílt Rt.

stekelvarken 2007.12.20. 07:23:03

Nekem is volt egyszer egy külföldről jegycserém "bluenose" gépre Dublinból. Több órás roaming telefonálás és kb. 25.000 Ft módosítási díj után visszaigazolák a cserét és közölték, hogy a gép indulása előtt 4 órával találkozom a check-in desknél a Malév irodistájával, aki odaadja a jegyet a helyszínen (mivel irodájuk a Dublini reptéren nincs). Egy korábbi, reggel 6-os indulású busszal kellett indulnom a 4 óra mínusz miatt, de sebaj, ennyit megér plusz egy hét a barátokkal :)
Hmmmm, eddig rendben is lett volna, gondoltam majd a vámmentes övezetben elleszek, amíg indul a gép. A megadott időpontban(sőt, pár órával előbb...) letáboroztam a tábla elé, de még ki sem volt írva, hogy hol lehet becsekkolni. Miután ezt megtudtam letáborozás 2. is megtörtént a check-in pultnál. Rövid idő múlva már csak én álltam ott, az ír ügyintéző telefonálgatott, hogy segítsen nekem, de nem tudott senkit elérni. Én pisilni is csak úgy mertem elmenni, hogy szóltam egy magyar srácnak, hogy figyelje a Malévost és a csomagjaimat. 20 perccel a gép indulása előtt besétált (szó szerint!!!) egy rágózó nő és a kezembe nyomta a jegyemet. Kérdeztem, hogy 4 óra helyett hogy sikerült 20 perccel a gép indulása előtt ideérni, mire ő közölte (szintén szó szerint), hogy eleget szívott már a késő utasokkal és inkább várjanak ők, mint, hogy a drága idejét itt vesztegesse. Tudom, hogy ez a megírt problémához képest töredék, de iszonyú idegesítő.... Mindegy, szép napot! :)

redraven 2007.12.20. 07:29:29

Malév CC= szondaphone
És nem osztok észt, csak megjegyeztem...

attila88787 2007.12.20. 08:18:21

Egyáltalán nem értek egyet clearwater-el. A világon bárhol ha valaki szolgáltatást vesz elvárja, hogy az pontosan olyan legyen és úgy müködjön ahogyan azt a vásárlás előtt tájékoztatták. (esetleg a szerződésben foglaltatik)

Ez egy primitiv gondolat volt tőled: "Valahogy bennünk Magyarokban kialakult valami olyasféle elvárás a nyaralásunkkal kapcsolatban, hogy fizetünk egy wartburgért de elvárjuk a BMW-t. És ha a wartburg helyett Opelt kapunk, már akkor végtelenül felháborodunk."
Ugyanis ez az elvárás nem csak "magyarokban" hanem a világ összes emberében megvan. A nyaralást mindenki a legtökéletesebbre tervezi. Egyáltalán nem a "magyarok" hibája mindez, sokkal inkább azon utazási irodák alkalmazottaié akik ezeket a rosszul szervezett, igénytelen utakat hirdetik meg.

Mellesleg totál félre vagy tájékoztattva, a reptéri illetékesek AF, Lufi vagy bármely "nagy" cég gépeit ugyanugy visszafordithatják mint az említett Koral Blue airlines gépét.
Szóval azért mert egy gépre olcsóbb a jegy, nem jelenti azt, hogy az a társaság gagyibb mint a "nagyok". (a "biztonságos utazásba" pedig pláne ne menjünk bele, mert KLM sokkal öregebb géppekkel repül mint a "fapados" légitársaságok)

Szerintem sokkal inkább jellemzi a "magyaros" gondololkodásmódot az a téves hit, hogy ha valami drágább akkor az feltétlenül jobb... szomoru.

Walmer 2007.12.20. 13:11:32

redraven: több, mint 2 évet lehúztam callcenteresként a szondánál, meg elődjénél is és meg kell állapítanom, hogy osztod az észt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.20. 13:31:13

en azt nem ertem minek jegy?
en itt megrendelem neten, oszt meg kinyomtatni se kell, de mivel magyar vagyok a szocrealbol, azert kinyomtatom:)
aztan megyek a repterre
de sose kerik csak a jogsimat
mondjuk lehet egszerubb lesz otthon is most hogy a shengeni balhe bejon

stopover 2007.12.20. 13:36:05

Azért jegy mert codeshare járat megy Milánóba az AZ-vel, tehát az Alitália üzemelteti a járatot és a Malév is bérel rajta helyeket, és oda még nem tudnak e-jegyet eladni csak papír alapú jegyet, hát ezért kell oda jegy:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.20. 13:40:46

megertem csak nem ertem,
hogy mi a kulonbseg, hogy egy papirt a kezembe nyom /ezrt ki kell mennem fel nappal korabban, neki szinten/
vagy bevisz a computerbe
merha kinyomtatta a jegyet akkor mar csak lefoglalta valahogy az Alitalianal
na mind1

Walmer 2007.12.20. 14:44:37

Ha lefoglalta, még nem biztos, hogy ki is fizette. meg egy jó pár helyen nincs a reptéren fogl.rendszer, amiben megnézzék, hogy ki lett-e állítva az e jegy. Meg hát mivel az Alitalia nem engedi meg, hogy e jegyet nyomjon a Malev a járatára. ha e jegy kell, mennyé velük. valszeg a Malev sem engedi az e jegyet Alitáliának a Rómán, ahol meg magyar üzemeltetésű a járat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.20. 15:30:38

hat en tt a nagy a'merikaban barmilyen legitarsasagra veszk jegyet inne most azonnal 2 perc alatt
aszittem EU van
sorry

Walmer 2007.12.20. 17:37:08

Amerika.... ne bohóckodj már. Hol van Európa Amerikától internetes infrastruktúrában? Szerinted Kisinyovba vehetsz e jegyet? És azt tudod, hogy pl. egy baszott nagy banknak Jerseyben olyan szánalmas az informatikai infrastruktúrája, hogy az e mail helyett még mindig a fax a divat?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.12.21. 00:28:17

en csak helyben repkedek
eszem agaban sincs kisinyovba menni
az meg gyorsan megy:)
beutom honnan hova meg kartyaszam
es a repteren minden OK

goendhie 2007.12.21. 10:36:32

szerintem egy szavad sem lehet, a költségeid megtérültek, ilyen rizikó meg benne van. én kicsi sárga emberek között jakartában játszottam meg ugyanezt. azóta nagyrabecsülöm az európai és/vagy magyar színvonalat.

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.12.21. 13:34:27

A másikba is belinkeltem, de ide is belinkelem. A malévnak is törvény a törvény...

Az Európai Parlament és a Tanács 261/2004/EK rendelete 2004. február 11.
www.andreiground.com/index.php?lang=HU&p=view.news&id=1196421537.3620

anarch 2007.12.25. 11:53:24

49%-os részesedés? Talán 99.95%-os...

www.malev.hu/BP/ENG/I_NEWS_ENG/2007-0425-1606-59UYUR.asp
www.xpatloop.com/news/apv_closes_malev_sale_to_airbridge

Már meg is rendelték az új Szuhojokból álló flottát.
Ja, az EU pedig már vizsgálódik, hogy így is ojrópai-e még ez a légitársaság.

paperboy 2007.12.26. 10:38:30

en nem ertem. pontosan le van irva a jsz-ban, hogy mit kell tennie a malevnak ebben az esetben, es o ugy is tett. neked ez nem tetszik. hat perelj. de mit is? hogy nem tetszik a jsz? sok sikert. ha 1 honapjuk van, akkor egy honapjuk van. ha nem kell fizetni, akkor nem nem kell fizetni. mi a bajod? legalabb ehettel-ihattal ingyen a repteren, s meg egy tollat kaptal.

paperboy 2007.12.26. 10:48:12

es kulonben is: verszemet kapni 250 euro miatt osi magyar szokas. Pereljunk, pereljunk mindenert.
süti beállítások módosítása