Azt hiszem a vásárlókat sem mindig kell félteni, ha az érdek és akarat érvényesítés kevéssé intelligens módjainak gyakorlati megvalósításairól van szó. Minap voltam a budaörsi Praktikerben, ahol is keresgélve a szerszámok között gondoltam az egyik eladó segítségét fogom kérni. A bejáratnál gyülekeztek többen és valamennyien idegesen beszélgettek (az eladók), miközben várakoztam rájuk meg tudtam, hogy pár perce az egyik vevő odalépett a vevőszolgálati pulthoz és azzal fenyegette meg üvöltve az ott dolgozó hölgyet, hogy amennyiben nem cserélik ki a tegnap vásárolt árút ELVÁGJA A TORKÁT.
Amikor a vásárló üti a Praktikert
Lehet, hogy mégis távolkeleti harcművészeti képzésben kellene részesíteni a Praktiker dolgozóiit. Vannak ugyanis kevésbé naiv ügyfelek, akik még nem írástudóak:
Olvasson tovább!