2008. január 6-án a Dunaújvárosból Budapestre közlekedő Volán buszra szállt fel a fiam és a lányom 16.17-kor Százhalombatta Vasútállomás megállónál! A fiam egy 20 kg-os Samsonite bőröndöt helyezett el a jármű csomagterébe, majd szólt a sofőrnek, hogy nem jól van becsukva a csomagtér ajtaja! A sofőr megnyugtatta, hogy minden rendben van, majd elindultak. Budapest Népliget állomáson kiderült, hogy a bőrönd kiesett az út során. A sofőr nem érezte magát hibásnak és nem adta meg a fiamnak a nevét, melyet kötelessége lett volna, mint szolgáltatónak! A fiam feljegyezte a rendszámot, a járatszámot, majd jelezte a forgalmi irodában a történteket, ahol szintén nem nyújtottak segítséget, hanem egy telefonszámmal elküldték. Aznap nem vették fel a megadott számot. Másnap (ma), felvették, de az illetékes XY épp nem volt benn.
A százhalombattai rendőrőrsön bejelentést tettem az esetről 17.15 perckor! Az eset további folyamata a Volánon múlik! A fiam holnap 16.15-kor indul vissza Angliába, ahol egyetemi tanulmányait folytatja. A kár kizárólag a Volánt terheli, amelyet minden eszközzel be fogunk hajtani! Úgy gondolom, hogy komoly mulasztást követett el a járművezető és a forgalmi szolgálattevő is.
Tudta-e Ön, hogy a buszokban elhelyezett poggyászokról a sofőrnek "poggyászszelvényt" kell kiállítani? Tudta-e Ön, hogy a poggyászbiztosítás limitált összegű, max 50.000.- Ft értékű. (Mennyibe is kerül egy Samsonite bőrönd?) Tudta-e Ön, hogy a sofőr nem köteles jól bezárni a poggyászteret, nem köteles magát igazolni, nem köteles jegyzőkönyvet felvenni, nem köteles elismerni, ha tévedett, nem köteles tájékoztatást nyújtani? Tudta-e Ön, hogy a forgalmi iroda csak a forgalmat irányítja? Tudta-e Ön, hogy milyen kellemes dolog zuhogó ónos esőben csomag és információ nélkül igazán tehetetlennek érezni magunkat?
Csak mellékesen jegyzem meg, hogy a csomag megfelelt a Volán honlapján oly részletesen ecsetelt követelményeknek. Nem volt sérült, nem tartalmazta a családi ékszereket, és még részvénycsomagot sem. Egy szimpla bőrönd volt a Volán által is elfogadott tartalommal. De hát ez a szabályzatból jól kitűnik, a sofőr külsőleg megvizsgálta, és ő maga helyezte el a raktérben. Ugyanez a szabályzat nem tér ki viszont arra, hogy elveszett poggyászról kinek kell jegyzőkönyvet felvennie. Ha már ennyire egyértelmű az eset, hogy induláskor megvolt, érkezéskor meg nem, és a raktér ajtaja nagy bizonyosan nyitva, de ez úgysem tartozik a kedves utasra.
Mivel megérkezéskor nem volt sehol a csomag, nem tudni átugorhatjuk-e azt a részt, hogy: "Az áru (útipoggyász) elveszettnek tekinthető, ha a fuvarozó (VOLÁN) azt a fuvarozási (útipoggyász szállítási) határidő lejártától számított 8 napon belül nem szolgáltatja ki.".
De ha 1 éven belül megkerül, akkor majd értesítenek, amire 30 napon belül kötelesek leszünk reagálni.
"Kártérítésként a VOLÁN a - a 2. pontban meghatározott értékhatáron belül - számlával igazolt összeget, ennek hiányában a feladás helyén és idejében érvényes forgalmi értéket téríti meg. Kártérítésre az az utas jogosult, aki a feladott útipoggyász szállítására vonatkozó poggyászszelvényt bemutatja."
Nincs poggyászszelvény? Ajajj, nehogy az legyen, hogy a kedves utas találta ki, hogy volt poggyásza… Még jó, hogy vannak tanuk, hogy a poggyász tényleg létezett. Olyannyira, hogy az egyetlen poggyász volt az úton, úgyhogy nem lehet nem emlékezni rá.
Ebben az esetben a tájékoztatás és az érdektelenség totális hiányáról beszélhetünk. A fejemben egymillió megválaszolatlan kérdés… Egy szolgáltatást nyújtó cég, amely elfelejtette megfelelő gondossággal kezelni az utas értékeit, majd ezután közönyös arccal képes széttárni a karját….
Az esetet e-mailen jeleztem a Volánnak (ha már a telefont mindezidáig kilőttük a kommunikációs csatornák közül), amire még nem reagáltak. Lesz még további levélváltás, lesz még folytatása, lesz még telefon is. Nem, valóban nem vártam, hogy 1 nap alatt bármi megoldódjon, de a közönyösség az, ami igazán felbosszantott.
Prológus egy elveszett bőrönd emlékére:
Kérek minden olvasót, aki a fent említett útvonalon halad, és a jegesedés elmúlta után, a rügyező fák alatt meglát egy, a fentebb említett bőröndnek látszó dolgot, szedje ki a hóvirágok közül és írjon az e-mailemre, mely a szerkesztőségben meglelhető.
A Volán és az elhagyott bőrönd
Attila a napokban szembesült a helyzettel, milyen, amikor a Volán elhagyja naiv utasa bőröndjét, aztán verheti a seggét a betonhoz, hiszen poggyászszelvényt nyilván nem kapott, amivel reklamálhatna:
Pepin bácsi 2008.01.08. 12:31:44
Palkovicsné bejglije · www.panaszfal.hu 2008.01.08. 12:35:01
isti77 2008.01.08. 12:37:09
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.01.08. 12:37:10
Pepin bácsi 2008.01.08. 12:37:31
HZCs 2008.01.08. 12:37:54
Palkovicsné bejglije · www.panaszfal.hu 2008.01.08. 12:43:03
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.01.08. 12:45:29
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.08. 12:46:17
2008.01.08. 12:48:48
Te mindenkivel így kiabálsz? Szinte több a felkiáltójel, mint a pont.
Te nem kiabalnal hasonlo esetben?
Palkovicsné bejglije · www.panaszfal.hu 2008.01.08. 12:50:06
Pepin bácsi 2008.01.08. 12:53:18
Precíz vagy Bejgli ! :)
Palkovicsné bejglije · www.panaszfal.hu 2008.01.08. 12:55:16
Bolee 2008.01.08. 12:56:55
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.01.08. 13:00:42
ha nem záródik rendesen nem kell betenni. ha sofőr rinyál fejbe kell verni a 20 kilós samsonite bőrönddel (miért is kellett kiemelni hogy samsonite egyébként? ha csiancsüng koffer lett volna akkor mi van?). ha mocskos a poggyásztartó én akkor se teszem be oda a csomagom.
de tudta e ön ha beteszi a csomagját, és kap is poggyászjegyet, és be van csukva az ajtó, és féluton gipsz jakab leszálláskor kiveszi a sajátja mellett az ön csomagját is az sem a volán hibája?
Pepin bácsi 2008.01.08. 13:05:53
Szegény gyerek most vajon miben viszi a cuccait abba az Angolországba ?
Mrs.Incredible 2008.01.08. 13:12:42
Pepin bácsi 2008.01.08. 13:14:20
Palkovicsné bejglije · www.panaszfal.hu 2008.01.08. 13:15:37
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.01.08. 13:16:11
Mrs.Incredible 2008.01.08. 13:18:22
hát kicsit le lett támadva a "beíró"...én ha így járnék ettől cifrább levelet kanyarítanék...
vagy csak nekem jött le hogy agresszívok vagytok?akkor mea culpa maxima
Fapuma (törölt) 2008.01.08. 13:19:01
Post Script: ez se különb mint a MÁV, BKV...
rég privatizálni kellett volna őket, még az 1990-es években, talán azóta már lenne eredménye...
Fapuma (törölt) 2008.01.08. 13:22:01
hejjesen: Mea Culpa, Mea Maxima Culpa...
(Én vétkem én igen nagy vétkem...)
class-cicusokat csak pontosan...
mondjuk én sem értem azon polgártársakat, akik még a "szenvedő" felet b@sztatja...
:(
Dr Net Elek (törölt) 2008.01.08. 13:22:13
Pepin bácsi 2008.01.08. 13:23:03
Mindegy, busszal sem járok.
Mrs.Incredible 2008.01.08. 13:25:50
köszönöm szépen:)
Fapuma (törölt) 2008.01.08. 13:28:46
boldogújjévet
gelsystem 2008.01.08. 13:34:05
ha, -mondom ha- , velem esett volna meg, hónom alá csapom a sofőrt, és a letépett forgalmi irodás ajtóval együtt vágtam volna be a volán központ ajtaján!!!!!!!!!4
eljáccadoztam a gondolattal, hogy egy kigyúrt 3ajtós szekrénnyel hogy történt volna az eset..........
dehát kigyúrt 3ajtós szekrények nem járnak volánnal, csak bmw-vel.........
Pepin bácsi 2008.01.08. 13:38:09
Malankey 2008.01.08. 13:41:06
Céadaoin (user ID 44540) 2008.01.08. 13:41:46
(Mellesleg: az a _p_r_o_l_ó_g_u_s_ a végén, az nagyot üt...)
(!!)
Recsenaa/TRoll 2008.01.08. 13:44:46
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.01.08. 13:45:04
Féltéglával.
Egyéként egy akármilyen gagyi akkumlátoros fúróra applikált fém szelepsapka alkalmas egy Volán vállalat összes buszának a megállóba rögzítésére, amíg ki nem fizetik a kártérítést.
Nyolc óra alatt lejárható az útvonal gyalog, és ha szerencsétek van, egy éles balkanyarban pont a sofőr rokona lakik....
birdito 2008.01.08. 13:45:07
Úgy tűnik nem. Hiszen egy zártkörűen működő társaság nem hagyja nyitva a poggyásztartót! Benne van a nevében.
Mrs.Incredible 2008.01.08. 13:52:46
báró Csekonics 2008.01.08. 13:53:02
Ezt öszintén remélem hogy csak viccnek szántad...
Bár nekem nem hagyták még el semmimet, régebben volt olyan, hogy Kiskunlacháza-Budapest távolságot állva tettem meg, jópár utastársammal együtt, mert annyira tele volt a busz.
Utána nem sokkal lett jogsim, azóta autóval megyek inkább busz meg vonat helyett.
ClearWater 2008.01.08. 13:56:34
Pepin bácsi 2008.01.08. 13:57:02
Mrs.Incredible 2008.01.08. 13:58:34
Dr Net Elek (törölt) 2008.01.08. 14:00:30
De mióta Augsburg Ausztria szerves része, minden megeshet.
Pepin bácsi 2008.01.08. 14:11:36
De lehet, hogy megint tévedek...
zseti 2008.01.08. 14:17:03
"Olyannyira, hogy az egyetlen poggyász volt az úton, úgyhogy nem lehet nem emlékezni rá."
hbe 2008.01.08. 14:18:19
Először is a hivatalos menetrendben meg kellene nézni, hogy az említett megállóhelyen vállal-e a Volán csomagkezelést. Bizonyos megállóhelyek (pl. Budapest Szerencs utca, Amerikai út, Goldmann Gy. tér) mellett van valami olyasmi, hogy "Csak csomagkezelést nem igénylő utasok részére". Ha netán ez a Százhalombatta vasútállomás olyan, akkor nem sok keresnivaló van, mert ott elvben be se tehette volna a csomagot a ládába az utas. Az, hogy ennek ellenére nyilvánvalóan tesznek be és vesznek ki csomagokat mondjuk az Amerikai útnál, az ennek a káosznak a része. Így bizonyos szempontból ellentmondásos helyzetben vannak a söfőrök is, mert három rossz közül választhatnak:
-Az vesz ki és az tesz be amit akar. Ez viszonylag gyors, a közbenső megállóhelyeken fel és leszállóknak kedvező, viszont nem biztonságos.
-Nem vesz fel csomagot csak a végállomásokon és a főbb állomásokon, és csak poggyásszjeggyel. Ez nem rugalmas, és fizetni kell érte az utasoknak. (Igen, ezért elvben külön kell fizetni).
-Felvesz csomagot a közbenső állomásokon, viszont leszáll és ellenőrzi a kivételt és az elhelyezést. ez nyilván biztonságos, ugyanakkor szabálytalan, mert nem vehetne fel ott okkal csomagot, és lassítja a menetidőt, plusz mondjuk bizonyos helyeken a hosszú megállással a forgalmat is akadályozza.
Vagy ami a legjellemzőbb, ennek a háromnak valamilyen ad-hoc kombinációját alkalmazzák hangulattól és időjárástól függően.
Ami kialakult, legalábbis addig a jó 7 évig, amíg én távolságin utaztam, az az, hogy a ládába azt tesz be és vesz ki mindenki, amit akar, ha az nyitva van. Ha nincs nyitva, - az újabbakon bentről nyitható - akkor valami kooperáció a söfőrrel, és lásd előző pont. Ez a módszer lényegében a "csak saját felelősségre" elven alapul.
Ha ez nem tetszik, akkor vagy a buszra felszuszakol, és ülés alá, vagy ülések közé többi utastársunk örömére.
Másik fehér holló esetben ha nagyon pedáns a söfőr, csomagjeggyel, ellenőrzötten, fizetősen, vagy ha nagyon kukacos az utas, akkor kap egy jegyet vagy ingyen, vagy pénzért. Na most ha nincsen jegye, akkor nem fizetett a csomagszállításért, nem is kötött poggyászbiztosítást sem, mi alapján kapna pénzt? Az másik kérdés, hogy a söfőr szabályosan vagy nem szabályosan járt el, hogy felvette a csomagját, de a ládába berakott csomagokért ő ily módon valóban nem felel.
Szóval arra nagyon jó volt ez a post, hogy a helyzetre felhívja a figyelmet, de tekintettel arra, hogy az utas önszántából tette be a bőröndöt a ládába(bár ez kétféleképpen szerepel a post-ban), sok jót nem jósolok neki az ügyben.
Mrs.Incredible 2008.01.08. 14:18:46
Nincs poggyászszelvény? Ajajj, nehogy az legyen, hogy a kedves utas találta ki, hogy volt poggyásza… Még jó, hogy vannak tanuk, hogy a poggyász tényleg létezett. Olyannyira, hogy az egyetlen poggyász volt az úton, úgyhogy nem lehet nem emlékezni rá.
Tenoce · http://www.deezer.com 2008.01.08. 14:19:21
"Olyannyira, hogy az egyetlen poggyász volt az úton, úgyhogy nem lehet nem emlékezni rá."
zseti 2008.01.08. 14:30:26
Mellesleg én sem fizettem soha poggyászszállítást eddig, és poggyászszelvényt sem kaptam sosem.
Pedig, ahogy nézem, kellett volna..
Fapuma (törölt) 2008.01.08. 14:30:38
asszittem (szőkeNő)szarvas akkor látom egy SzemSzóNight hát nem elütöttem?
Láttam a szemében a szenvedést, ezért agyonlőttem...
gyilkos-e lettem?
dwdHU 2008.01.08. 14:31:03
Charlie Drop 2008.01.08. 14:32:42
ez faxa, életemben most hallok róla először, még jó hogy most ünnepekkor nem volt ilyenem, mert poggyászjegyet egyszer sem kaptam
Pepin bácsi 2008.01.08. 14:42:40
Gyere Natura a belezőkarmolóddal, szabadíts meg hitvány életemtől !!!
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.01.08. 14:44:32
Idős korú szomszédunk (90% nyugdíjas jegyre jogosult kuponnal) szokott úgy utazni, hogy ad a vezetőnek 200 Ft-ot és kap egy csak poggyászjegyet (asszem 100 Ft értékben) viszont nem is bélyegzi le a kedvezményre jogosító kupont. Úgy van vele a "pilóta" hogy úgysem lát az öreg, meg ő adott valami papírt...
Az ellenőr meg talán nem piszkálkodik, hiszen nem akar tiszteletlen lenni..
SzőkeNő Szarvas 2008.01.08. 16:02:16
Mr.Brooks 2008.01.08. 16:06:04
sish 2008.01.08. 16:56:43
harapucca3 (törölt) 2008.01.08. 17:00:07
Mély részvényem a károsultaknak.
eami 2008.01.08. 18:08:22
Vladimir Harkonnen 2008.01.08. 20:31:35
Te mindenkivel így kiabálsz? Szinte több a felkiáltójel, mint a pont.
A magyar nyelvben öt fajta mondat létezik, végükön a következő jelölésekkel:
1.) Kijelentő: "."
2.) Kérdő: "?"
3.) Felszólító: "!"
4.) Felkiáltó: "!"
5.) Óhajtó: "!"
Akárhogy is nézem 60%-uk felkiáltó jellel végződik!
HA JÓL TUDOM CHAT-en, ÉS KOMMENTEKBEN ÍGY SZOKTAK KIABÁLNI!
H A M É G A F E J Ü K I S V Ö R Ö S A Z I D E G E S S É G T Ő L, A K K O R Í G Y !
Vladimir Harkonnen 2008.01.08. 20:34:03
Mert szmájli nélkül nem móka a móka!
Vladimir Harkonnen 2008.01.08. 20:36:49
Szegény öreg akkor nézett volna csak igazán, ha a söfőr begyűri a csomagtartóba, ha meglátja az ellenőrt!
Bicskas 2008.01.08. 21:47:37
nekem az erdekesebb pont a levelben inkabb az, hoyg hogy esik ki a csomag a csomagterbol, kinyilik az ajto, csomag ki ugye
nah de ez utan mi tortenik az ajtoval? en eddig 2 felet lattam, szarnyszeruen kinyilot es kicsit kiemelkedve felemelkedost
de mind a kettot hidraulika hengerek (is) mukodtetik amik ha egyszer kinyilnak csak nehezen csukhatok be ujra
szoval nem latta a sofor a visszapillanto tukorben hogy nyitva a csomagter? mert nincs az az isten hogy kinyilt csomag ki aztan visszacsukodott
nepligeten nagy kacagas lehetett amikor beallt nyitott csomagterrel
R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.01.08. 22:43:49
joa 2008.01.09. 00:10:01
ha meg nem olyan nagy megrázkódtatás, akkor jó, hogy beírta, de szerintem a magyar szolgáltatások 99,99999999999%-a nagy ívben tojik arra, hogy a szolgáltatást igénybe vevőnek milyen jogai vannak.
joa 2008.01.09. 00:15:59
de tényleg.
az erőszak nem megoldás, csak eszköz :)
maccar 2008.01.09. 01:35:55
., (törölt) 2008.01.09. 07:06:47
A fiam egy 20 kg-os Samsonite bőröndöt helyezett el a jármű csomagterébe, majd szólt a sofőrnek, hogy nem jól van becsukva a csomagtér ajtaja! A sofőr megnyugtatta, hogy minden rendben van,
Vagy
szimpla bőrönd volt a Volán által is elfogadott tartalommal. De hát ez a szabályzatból jól kitűnik, a sofőr külsőleg megvizsgálta, és ő maga helyezte el a raktérben.
Thomee 2008.01.09. 08:50:20
Nem tartunk mi sehová. Az "Új Magyarország" nem itt van.
Szevasztok!
harapucca3 (törölt) 2008.01.09. 09:03:37
Sajnos, hogy maradjak a jól ismert bicskanyitogató kormánypíár szlogeneknél, Magyarország bizony bennük van. Azokban, akik angliábantanulakismocsok, szemszonájttaljár kiindulási ponttal úgy ítélik meg, hogy megérdemelte a sorsát a pórul járt srác.
Ez kádári tempó ám, elftársak. Amikor a szomszédnak húsz centivel hosszabb kolbász lóg a kamrájában, és feketére föstik a háza elejét.
Nem kurva mindegy, miben volt a cucc?
Syca 2008.01.09. 09:17:20
Aztán amikor már feltörte a fenekem, vettem autót...
Thomee 2008.01.09. 09:43:33
Valami hasonlóra gondoltam én is.
Ja! Jut eszembe! Egy kis adalék: ma reggel jött velem szemben egy csuklós helyi járat. Sofőr egyik keze a kormányon könyököl, benne telefon...telefonál.
vargham 2008.01.09. 10:17:43
Láttam már ilyet. Néhány éve Fertőszentmiklóson a Kisalföld Volán viszonylag új, Credo gyártmányú autóbusza potyogtatta el sorban a csomagokat egy éles jobb kanyarban. Ha nem villogunk, meg dudálunk rá, akkor szerintem simán továbbment volna.
kudarc 2008.01.09. 10:38:07
goendhie 2008.01.09. 10:58:56
szóval örülök, hogy van még néhány ember, aki azzal foglalkozik, hogy mi történt és nem azzal hogy hol kössünk bele a polgártárs levelébe vagyis inkább a polgártársba.
a sztori szopó, mindenki láthatja, bárkivel megtörténhetett volna, azokkal is, akik most a szemszonájton csámcsognak. én senkitől nem sajnálom, ha jó bőröndje van, jó bőröndöt mindenkinek, drágát! azokat viszont sajnálom, akinek más elhagyja a bőröndjét, ami drága, meg bennevan a notesza, meg a halott nagymamájának a fényképe, meg ezermindenmás.
riszpekt és soxerencsét a bőri megtalálásához, illetve a következő nem elvesztéséhez a repcsin (de komolyan)!
Hereguru 2008.01.09. 12:29:45
laallee 2008.01.09. 18:57:35
zseti 2008.01.09. 19:08:02
Mellesleg aki csak egyszer repült az életében, az is tudja, hogy a kínai táskák hogyan mennek szét a futószalagon. Ehhez igenis normális bőrönd kell, vagy strapabíró, merev táska. Az meg sok pénzbe kerül.
kudarc 2008.01.09. 10:38:07
legközelebb lehet, hogy megteszi, és valószínű, hogy ezentúl még én sem hiszem el a "szakember" sofőröknek, hogy jól záródik, még ha azt mondják is.
kobor lovag 2008.01.09. 22:08:21
Itt a bőröndös pasi beszélek:)
Hála NEktek és Homár oldalának, egy érdi úriember megtalálta a bőröndöt és ma nem sokkal ezelőtt beszéltem vele! Hihetetlen érzés....nem is tudjátok mennyire...
KÖSZÖNÖM péntek13 segítségét, aki felhívta a figyelmemet Homár oldalára, és persze midnenkinek, aki segítő szándékkal állt az ügyhöz! Azt hiszem még vannak csodák!!
Üdv mindenkinek!
Attila
Ariadne12 2008.01.09. 22:12:28
A levélíró pedig nem mondta, hogy 50.000 volt a bőrönd (simán lehetett olcsóbb), csak annyit írt, hogy ennyi a biztosítási értékhatár, nem mindegy...
Remélem megtalálja majd valaki becsületes ember.
Ariadne12 2008.01.09. 22:14:57
kobor lovag 2008.01.09. 22:33:40
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.01.10. 09:08:00
Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.01.10. 17:28:52
Mr. Roth
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.01.10. 17:29:12
Pongyijegyet nemis kell keresni mert rendszerint a soförnél sincs, nemhasználják, felesleges adminisztráció.Felesleges, mert ép eszü ember nem tesz be oda semmit, mert lopnak, lop egyik utas a másiktól.A volán nemtudja garantálni hogy a csomagot nem lopják el, nem esik ki, nem állithat őrt mellé.Nemvédem ezt a céget mert gusztustalan féreg, de nemszabad rájuk bizni értéket.Hibázott a vezető is ,meg az utas is.A börönd szinte biztos hogy nem lesz meg, és jó esetben is valami minimális kártéritést kap az illető.Mindent fel kell vinni az embernek magával ami fizikailag lehetséges,a soför mondhatja hogy ő nem visz el ha felviszed a csomagod, akkor szépen leszállsz és mész a következővel ha sikerül.Én csak akkor szoktam alulra berakni a csomagom ha nem lifeg az ajtó és olyan a járat hogy csak a végén áll meg.A forgalmi iroda valóban nem utasellátó képződmény,mindig van még éjjel is forgalmi főnők aki már haza sem megy mert jöhetne mindjá vissza na ő a helyi atyaúristen, őt kell keresni.
Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.01.10. 17:30:06
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.01.10. 17:30:25
kobor lovag 2008.01.10. 18:10:18
Ha nem bánod. A magyar nyelvtan megkülönbözteti a mondatokat. Amikor használtam a felkiáltó jelet, akko rmeglehetősen rezignált állapotban voltam, és remélem az öszes amatőr és profi "nyelvész" eltekint e csúf stílushibától. Egyébként köszönöm mindenkinek a bölcs és építő megjegyzéseket, ki tudja hol tartanék most, ha Ti nem lennétek. Még egyszer köszönöm annak az érdi párnak a segítságát, akikhez hamarosan indulunk az ominózus elveszett bőröndért. Mostantól rendszeres olvasója, de nem feltétlen írója leszek a blognak.
Tisztelettel: A
Tommi 2008.01.10. 21:52:36
Fucksee 2008.01.12. 22:05:07
a söfőrnek kötelessége lenne kiszállni, és kiadogatni a csomagokat, nem pedig hagyni, hogy akárki is benyúljon és kivegye amit akar
Zsóti 2008.01.13. 12:52:11
Az idegenvezető csak mosolygott, kedvesen, és azt mondta Neki, hogy ha ez így történt, szíveskedjen egy feljegyzést készíteni, és majd utána néznek, ha pedig nincs meg ténylegesen, akkor a biztosítóhoz fordulhat, remélhetően azok elfogadják a bejelentett kárigényt...
Kérdem én, normális az, aki nem bőröndbe teszi az értékeit, és ha tényleg voltak nála ilyen dolgok, egy kis méretű táskában, akkor miért nem kézben vitte fel a buszra, ahogy a repülőnél tehette ezt?
Nos, a volános történetnél nem nyilvánvaló csalási szándékkal szólalt fel Attila, így szerintem korrekt dolog lenne a Volán részéről, ha ezt méltányosan kezelné, és egyben tájékoztatná az utasokat, hogy a poggyászt csak egy szelvény ellenében hagyják a busz aljában, ami igazolja, hogy azt betették oda. Én sem hallottam még ilyen papírról, hogy valaki is kapott volna, pedig az megoldás lenne,hogy ez ellenében kapná meg a csomagját kiszálláskor. Viszont olyan sofőrről sem, aki, ha szólnak Neki, hogy valami nincs rendben, nem tesz semmit, hanem legyint...
És jó hír, hogy vannak még becsületes megtalálók, na meg szerencse, hogy éppen valaki olvasta a bejegyzést és jó helyen beszéltek róla!
drhb (törölt) 2008.01.13. 16:04:44
kobor lovag 2008.01.15. 14:20:25
Bocsánat, hogy újra előfordulok, de muszáj leírnom: a VOLÁNBUSZ területi vezetőjét január 8-án kedden hívtam fel telefonon, amikor ígéretet tett a kivizsgálásra. Azóta egy hét telt el, se talafon, se mail, se semmi.... lehet, hogy bár nem jeleztem feléjük a megtalálást - ők már le is zárták az ügyet? Most vajon mit lehet tenni?