Tékozló Homár

DVD-s csalás a Tescóban

2008.01.09. 00:20 | szily | 60 komment
Itt már nem babra és tízesekre megy a játék, hanem darabonként egy ezresre akarták legombolni az Aréna plázás Tescóban markn-t. Mondjuk megérdemelte, mert művészfilmet, ráadásul japánt akart olcsón venni. Bruhaha, örüljön, hogy nem verte meg két fehér köpenyes valamelyik sarokban egy iráni bakelitlemezzel. Az egyszerű trükk: 950-et ráírni, kasszánál 1990-et beütni. A sietségre nehéz hivatkozni, hiszen 2 héten át tartott a komiszkodás. Bűnös részletek alant.

dec 23-án Karácsonyi bevásárlás az arena plázás tescoban. sajtpult: valami francia sajt akciósan 2099 ft 7541 helyett. Hát ez kihagyhatatlan, gondoltam, ezért 20 dkg-ot vettem. A sajtra ragasztott címkén viszont 3587 Ft/kg szerepel. Közlik, hogy a vevőszolgálaton majd visszaadják a különbözetet. Ahol kb 50-en állnák sorba, a kasszáknál szintén. Nem volt kedvem 3-4 plussz órát eltölteni a sajtért. A DVD-k közt nagy fogás: kitano takeshitől a forráspont és az erőszakos zsaru 950/db, jó hogy figyeltem a kasszánál, a droid gond nélkűl beszámláz darabonként 1990-et. Szóvátettem, válasz ugyanaz mint sajt esetén. De nem szól ám, hogy eltér az ár, stb. Ha nem kosárral, hanem családi nagybevásárlásra megyek, valszeg ki sem szúrom. Válaszuk: sajna a sok meló miatt a kompjuterekbe nem minden akció ára van átvezetve. De a vevőszolgálatos gép akkor hogy tudhatja a jó árat?

Január 6. : Ismerősöket elkísértem ugyanebbe a tescoba és lőn: volt még a 2 takeshi film, 950-ért. Kosárba rak. Kasszánál nagy döbbenés, megint 1990-et ütne be most a droidnéni. Mivel vevőszolgálaton senki, ezért megvettem, pénzt visszakaptam hamar. 14 napjuk lett volna a hibás árat kijavítani és nem tették. Hány embert csaphatnak be az akciós dvd-kkel? És itt nem csak pár Ft, mint a rudinál, itt rögtön 100-asok, ezresek röpködnek darabonként. És egy barátom, kinek ezt elmondtam, mondta, hogy ő is járt ugyanígy dvd-kkel más tescoban. FIGYELJEN MINDENKI!!! Kasszánál figyelni , mi kerűl be a gépbe!!!

markn
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Abál 2008.01.09. 00:37:34

Átalusszátok a jó kis elsőzési lehetőségeket.

kalinka 2008.01.09. 00:41:04

Nem aluszunk, csak tegnap már megvolt... :-) Többre nem vágyom.
Egyébként meg mindig megnézem a számlát és figyelem az árakat. De persze így is átejthetnek, mert a memóriám nekem se tökéletes...

morbiczer 2008.01.09. 01:08:29

Nekem pár éve ugyanez volt a Pesti úti Tescoban, csak kiflivel. :)

12 Ft-tal volt kiírva, 15-t ütött be a kasszánál. Ott azt mondta, hogy ő csak a 15 Ft-ról tud, érdeklődjek az ügyfélszolgálatnál. Ott szóltam, hogy hozzák már szinkronba az árakat, aztán leléptem.

Másnap ugyanott jártam, még mindig 12 Ft volt kiírva. Tesztvásárlás, kasszánál 15 Ft. Ügyfélszolgálatnál kérdem, hogy emlékszenek-e még rám tegnapról? Igen? Akkor kérem a panaszkönyvet. Beírtam, másnap már 15 Ft volt a táblán.

De persze a DVD-s dolog durvább, mert ott érdemi összegről volt szó. Különben amióta egyszer a 10 dkg körözöttemre a Tescoban rossz vonalkódot raktak, és százvalahány forint helyett valami 7000-t akartak beszedni tőlem a kasszánál, azóta igyekszem fizetéskor külön nézni minden tételt.

Kisisa 2008.01.09. 01:17:24

Igen, így én is jártam. Az a vicces, hogy a dvd-re rá van írva, hogy 950HUF, a kasszánál meg csak észreveszed, hogy 1990HUF-ot akarnak legombolni rólad. Esetleg, ha ott nem figyelsz, akkor a blokkon észreveszed. Ha nem nézed meg a blokkot sem vásárlás után, akkor meg is érdemled, hogy átvernek. :-)

nikii 2008.01.09. 01:45:22

Ti is csak droidok vagytok, ha ezen még csodálkoztok. Olvassátok el a könyvet!

Dr.Abál 2008.01.09. 02:01:04

Ne nézzétek az árakat,így nem érhet meglepetés.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.01.09. 05:54:33

az a jó, h a kedvesen a "kasszás droid nőnek" titulált illetőnek semmi köze hozzá mit olvas le a vonalkódróla kassza. nem ő "üti be".
az is teljesen reálisan hangzik, h szerinted be kéne zárni akasszáját és veled a vevőszolgálatra menni, h szóljon, rossz az ár. :)
meg pont az ilyen "15ft a kifli 12 helyett, és ezt a kasszásnak kell elintéznie" emberektől lesznek szerencsétlenek érzelemmentes droidok.

természetesen ilyenkor úgy megy, hogy a pénztáros, akinek sikerül így drágábban eladnia vmit, részesedést kap. vagy jobb, egyből zsebreteszi. vagy vihogva harmadol az ügyfélszolgálatossal és a boltfőnökkel.

Split 2008.01.09. 08:01:40

Én a Különlege recepte c. szakácskönyvvel jártam így. Polcon, és a könyvben található árcédula szerint is 499 forint, a kasszánál meg 2990 forint volt. Vettem még 6 zsemlét.Kártyával fizettem, és amikor lehúzta a pénztáros akkor vettem észre, hogy a hatszáz valamennyi forint előtt ott egy hármas. Visszadták a különbözetet természetesen, csak már enyhén szólva is ciki, hogy mindig a vevőszolgálaton kötök ki. Legutóbbi 4 tescos vásárlásom alkalmával ez így történt.

Host 2008.01.09. 08:32:08

Split:
Ha mindig a vevőszolgálaton kötsz ki, akkor miért ott vásárolsz? Komolyan nem értem. Vmilyen szociológiai v pszichológiai disszertációhoz kell anyagot gyűjteni? :)

Split 2008.01.09. 08:58:17

Egy másik fórumon írtam már.:) Azért voltam most ott(annak ellenére, hogy megfogadtam, hogy nem megyek oda) mert a munkáltatómtól kari ajándékként kaptam tesco utalványt. Azt meg vétek lett volna veszni hagyni.Igaz?
Másik ok lehet még, hogy ott lakom gyakorlatilag a szomszédba. De ennek ellenére már nem megyek oda többet. Mindig visszadták a különbözetet, de ennek ellenére nem éri meg az idegeskedést.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.01.09. 09:09:48

én hasonlót a polip sorozattal játszottam el. az egyik dobozon 490-es matrica volt a másik uyanolyanon 990-es, táblán kiírva 990.

990-et ütött be. de a 490-es ragacs rajta volt így vissza is kaptam a pénzkülönbözetet. mondom hurrá, visszamentem, és vettem még 4 másik polip dvd-t amin a 490-es ár volt rajta. pénz visszakap :) nagy sajnálatomra még két dvd hiányzik a sorozatból, azt sajnos akkor ott nem lehetett kapni.

Gonosztörpe 2008.01.09. 09:11:45

Kedves markn, nem tudom neked mennyire tetszene, ha téged a munkáddal kapcsolatban szintén droidnak, vagy egyszerűen csak köcsögnek titulálnának.
Kicsit több tiszteletettel kéne beszélni embertársainkról, lehet, hogy a "kasszás droid nő" többgyermekes édesanya, aki a családját tarja el a munkájából.
Amúgy ilyen eset a világon mindenhol előfordul: Spanyolországban a 80 centes akciós sajtért fizettem 2.5 eurot egy bevásárlóközpontban.

xombat.com 2008.01.09. 09:13:57

mondom en: cimket letepni, szivjanak ok!

dehiszezénvagyok 2008.01.09. 09:44:39

Ez a "ledroidozás" nekem is szúrja a szemem, eléggé érdekes stílusod van, markn.

pizsama 2008.01.09. 09:54:02

Ezért szoktam én minden gyanús dolgot leellenőrizni az árleolvasónál, hogy ne a kasszánál legyen ledöbbenés. Sokszor még az osztályon dolgozókkal is tisztázni lehet a dolgot, persze a különbözetért így is a vevőszolgálatra kell menni.

Szil-Ka 2008.01.09. 10:08:30

Már bocs, de a ledroidozott néni honnan a büdös búbánatból kéne tudja, hogy a polcokra milyen ár van kiírva? Ha nem tünt volna fel, nem a néni üt be egy árat hasraütve, hanem a vonalkód-leolvasóval egybekötött számítógép adja ki hogy milyen ár van hozzárendelve az adott vonalkódhoz. Szóval pont a pénztárosnéni nem tehet baromira az egészről, viszont a polcszervízesek és az árazók igen, szóval ők a hunyók...

Tetsu 2008.01.09. 10:08:48

Dvd volt a tokban?? Néhány ismerősöm vett már üres tokot. Igaz leárazva, de így is drágán. Originál csomagolás, de üres. Ezért én a kasszánál mindjárt kibontom és megnézem, hiába néz a pénztáros meg a moögöttem álló sor.

Vonaljegy 2008.01.09. 10:22:11

A probléma felvetése jogos, a droid kifejezés nekem sem tetszik. Én elég gyakran próbálok pár kedves szót szólni a pénztárosokhoz, és a tapasztalatom az, hogy 90-95%-ban ennek örülnek, beszélgetnek velem, miközben huzogatják át az árukat a leolvasó előtt. Ezután nekem is jobb kedvem lesz, meg nekik is, kicsit kibeszélték a hosszú műszak problémáit.

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.01.09. 10:28:15

Ez az akció dolog... ...mindenki beszopja.

Először is végy egy táblácskát és írd rá az eredeti árat bazinagy számokkal. Ezután írd rá a másfélszeresét kis piros számokkal és húzd át.

Mellesleg egy gyári DVD-ért nem sok a 2K sem. Amennyiben nem a Tesco gyártja.

Layosh 2008.01.09. 10:45:37

Egyik kutya, másik eb. A múltkor az interspar-ban vettem egy üveg Tokaji Aszút (5P). Nagy akciós táblára kiírva 2290-Ft, kasszánál fizetve 2790-Ft. Mentem reklamálni, vissza kellet mennem az osztályos kollégával, hogy megmutassam, nem kamuzok. Ezután kaptam csak vissza a pénzt.

Gerolsteiner 2008.01.09. 10:59:20

Nomármost a droid azért droid, mert droidüzemmódban működik: vonalkódot lehúz, pént elvesz, visszaad, reklamációra (ha a vevő turpisságot észrevesz) vevőszolgálathoz küld.

Ha nem droid lenne, a következő esetnél már ő szólna a kedves vevőnek, hogy az adott árucikk nincs jól beárazva. Meg szólna a főnökének, a polcszervizesnek, árazónak, hogy valami gond van...
Mivel nem teszi, ezért egybites droid. Függetlenül attól, hogy a magánéletben kedves családanya, jó feleség, akármi.

szellem 2008.01.09. 11:08:15

Most komolyan nem értem minek ilyen hosszú cikkeket irogatni. Tök felesleges bitpazarlás. Legalább érdekes lenne.
De ha a blog adatbázisának növelése a cél, akkor kell nyitni minden nap egy új témát "Ma is Teszkóba' voltam" címmel, "Átbäsztak/Megpróbáltak átbäszni!" szöveggel, aztán lehet kommentelni.

Szil-Ka 2008.01.09. 11:25:58

Gerolsteiner egy nagyáruházban honnan kellene tudnia a pénztárosnak, hogy minek mi a valós ára (ami hetente változik)? Gondolod, hogy műszak előtt be kéne mennie 2 órával előbb és szorgosan jegyzetelnie, hogy hova mi van kiírva???

szatyorka 2008.01.09. 11:43:44

A droid néne nem tudhatja! Akkor ezek szerint mindennek tudnia kéne az árat?

purga · http://horrormirror.blog.hu 2008.01.09. 12:52:15

Az arnea plázás tescoban minket is vertek már át, kétszer is. Egyszer egy 499 Ft-os DVD-nél írt ki 950-et. Másodszor pedig nagyobb bevásárlás alkalmával plusz termékeket is felszámolt: 1 db ráksaláta helyett 2-t, és 2 üveg bor helyett 3-at. A vicc pedig, hogy minden egyes terméket (azokból is, amikből többet vettünk) egyenként vitt be a gépbe.
Szóval tényleg résen kell lenni.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.01.09. 13:41:46

Gerolsteiner:

Na most, az a kérdés, hogy anyádat is droidnak hívnád-e, ha pénztáros lenne?
Nem rajtuk kell elverni a port.
Gondolod, hogy a pénztáros azt nézegeti, hogy a kétezer féle kapható dvd-ből éppen melyiket húzza le?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.01.09. 13:42:21

én minden teszkós várárlás után átlag 15-20%ot visszakapok...

dvd- eset...

én is vettem volna valamit 950ért (gyanusan jó ár volt egy premier filmre) kassza lehúz valami 6000ért... persze volt a cuccon még vagy másik 4 ára... vevőszolgálat még neki áll feljebb! jön a dumával, hogy a köcsög vásárló nézegette és tette a cuccot a 950es álványra... napersze... mondom a csajnak rendben, akkor menjünk oda az állványhoz és 1 azaz egy darab filmet mutasson a 950es álványon, ami 950re van árazvan... 4000 alatt egy film se volt az álványon! valszeg a kb 10db álványra, álványonként kb 100 DVDt mind a vásárlók horták oda...

köcsögbanda... biztos zrt :D

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2008.01.09. 14:14:19

Az év első elsője enyém lett, szóval innentől kezdve nyugodt vagyok újévig :)

mosolyszünet 2008.01.09. 14:31:10

"droidnéni"

Na te is egy jó nagy paraszt vagy.
Egy icikepicike tisztelet azért szorulhatna a kedves vásárlóba akkor is, ha a NAGY CÉG át akarja verni. (tipp: "úr"/"hölgy")

The Good Boy 2008.01.09. 14:32:19

Elöző teszkófikázó postból az utolsó kommentemet ide is bemásolom (mivel ott már a kutya sem olvasta utolsóként):

Az ünnepek elött hirtelen szükségem lett egy akkus csavarozóra (mivel a réginek a töltője ismeretlen körülmények között, ismeretlen helyre költözött). Láttam is a teszkóban egy ideális ideiglenes darabot, amig a régi jó példány töltője életjelet ad magárol.
Nos, meg is találtam a polcon egyet, ami alá (nemcsak a bemutató darabnál, hanem a dobozoltaknál is) 2 990.- Ft volt kiírva, még egy nagy figyelemfelhivó papir nyilacska is volt ott ugyanezen árral. Mivel kinézete, teljesitménye nem igazán indokolta ezen árat (meg mivel ez magyarisztán teszkó nevű egységében volt), ezért jó szokás szerint lehúztam a vonalkódot. Persze 4 990.- Ft volt a hivatalos ára.
Feleségem fogta, benyúlt a polc élén lévő sárga cimkék egyikéért, és azt kivette (volt még alatta kb. 5 db. olcsó áras cimke, gondolva a többi vevőre is). Irány a kassza, fizetés 4 990.- Ft, majd az ügyfélszoli. Ott szó nélkül csengették vissza a különbözetet.
Másnap otthon gondolkodtam rajta, hogy kettőt kellett volna venni, összesen 9 980.-Ft-ért, a 4 000.- Ft különbözetet ügyfélszolin visszakérni, majd egy nappal később az egyiket visszavinni, hogy mégse kell (3 napon belül köteles visszavenni), és mivel a blokkon 4 990.-/db volt, igy 4 990.-Ft-ot ismét visszakapok, így az ideiglenes munkatársam csekély 990.- Ft.-ban fájt volna.
Skót-e vagyok, vagy csak zsidó??? Esetleg sikeres déli uniós szomszédunk polgára???? Egyik sem. (szerintem)

LightBringer 2008.01.09. 15:37:33

Mi a f@sznak jártok abba a kib@szott deszkóba, ha egyszer fos Mo-n? Menj ki Angliába menj be ott a Tesco-ba és meglátod, mi a különbség. Mo-n TILOS ilyen boltokba járni!

kacsa! 2008.01.09. 16:00:49

"Dr.Abál 2008.01.09. 02:01:04
Ne nézzétek az árakat,így nem érhet meglepetés. "
LOL
Kisboltokban átbasznak, nagyboltokban átbasznak, hova menjek vásárolni???

sike 2008.01.09. 17:04:19

dvd átvágás: 1000Ft... hány takeshi dvd-t adnak el egy nap? 2?
túró rudi átvágás? 20Ft? hányat adnak el? 200-at?
kifli? 3ft? 1000 db?
a kiflin jobban keresnek. a haszon mindenen ugyanúgy megvan, csak a kiflinél a vásárló nem érzi a rohadt nagy átvágást, és nem fog érte sorbanállni. de sok kis átvágás az egy nagy átvágás...

avatartalan 2008.01.09. 18:41:42

filmet(pláne japánt) nem veszünk pénzért,letöltjük netröl ingyé,hányszor mondjam??? :-)

gumby 2008.01.09. 19:09:58

inkább nem is írok semmit

Érdeklődő 2008.01.09. 23:08:28

Tescoban vásárlás-szerencse kérdése!
Mindenre figyelni, bizalomból már nem megy.
Vevő oldalról szerencse:
férfi sínadrág akciósan:
14.9000 Ft-áthúzva filctollal új ár 7.000 Ft. Próbaképpen árellenőrzés-döbbenet, vonalkód alapján 4.100 Ft.
Kosár-pénztár vigyor!
Ilyen is van!

schokobanane (törölt) 2008.01.09. 23:17:50

Sajnos ugyanígy jártam Poirot-DVD-kkel. Mint mondom, többel. A polcon 950 Ft, a kasszánál 1990. Minthogy aznap nagyobb bevásárlás volt, nem találtam gyanúsnak a végösszeget, csak itthon néztem meg a blokkot, és akkor anyáztam miatta. De többet nem fogok.

morbiczer 2008.01.09. 23:32:07

"az a jó, h a kedvesen a "kasszás droid nőnek" titulált illetőnek semmi köze hozzá mit olvas le a vonalkódróla kassza. nem ő "üti be".
az is teljesen reálisan hangzik, h szerinted be kéne zárni akasszáját és veled a vevőszolgálatra menni, h szóljon, rossz az ár. :)
meg pont az ilyen "15ft a kifli 12 helyett, és ezt a kasszásnak kell elintéznie" emberektől lesznek szerencsétlenek érzelemmentes droidok."

Egy szóval se mondtam se a posztomban, se akkoriban a pénztárosnak, hogy intézze el. Nyilván neki tettem először szóvá, hiszen ott szembesültem a problémával. És nem is az idegesített, hogy el volt írva az ár (bár végső soron ez ugye csalás), hanem az, hogy miután jeleztem az ügyfélszolgálaton a problémát, 24 óra alatt nem voltak képesek megoldani a táblacserét.

tothmari 2008.01.09. 23:38:10

LightBringer:
Nem kell Londonig menni, én Prágában voltam Tescoban és nem akartam elhinni, hogy ez Tesco. Szerinted mitől másabb a magyar Tesco? A vezetés és a dolgozók? Hozzáállás? Nem kéne már elgondolkoznunk azon, hogy Magyarisztán azért ilyen, mert magyarisztánok vagyunk?

Waka · http://blogkocsma.blog.hu/ 2008.01.09. 23:50:27

A barátom Liverpoolban él, Ő mesélte a következőt:
Szerettek volna főzni egy igazi paprikás csirkét, elmentek hát bevásárolni az ottani Tesco-ba. Mivel a tejfölt arrafelé nem igazán ismerik, egy sour cream nevű termékkel próbálták helyettesíteni, gyorsan vettek is vagy öt dobozzal. Az étel sajnos nem igazán sikerült, hiába valódi magyar tejfölt nem lehet akármilyen szutyokkal helyettesíteni. Másnap visszavitték a maradék sour cream-et az üzletbe, mondván nem ízlett. És a Tesco-ban szó nélkül visszavették a cuccot, az árát pedig levásárolhatták. Csak egy picikét beszélnék jobban angolul...

hyp (törölt) 2008.01.10. 12:26:45

Lehet itt védeni a kasszásokat, de biza vannak jó nagy semmirekellők közöttük (is). Érdekes, itt úgy tűnik, hogy a tescoban mindenki kedves, szuperűl dolgozik, mindenki a legfaszább munkaerő, és hogy maga az áruház a szar. Csakhogy ha mindenki mindent faszán csinálna, akkor nem lennének ilyen topikok, mi meg elégedetten vásárolnánk, nem nézve tételesen, hogy megint hol basznak át.

flombi 2008.01.10. 12:39:52

Iráni bakelitlemez! Hihijj! Ez a szily nem csak újságírónak remek, de humora és letaglóz!

toMOne 2008.01.10. 13:31:19

El tudom kepzelni, hogy akar az alkalmazottak vannak benne, ugye mondani sem, kell, hogy benzinkuton figyelj oda, hogy mennyibol mennyit kapsz vissza !

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.01.10. 20:04:07

Azért én eljátszotam volna a vevőszolgálatos helyében: -Panaszkönyv?Olyan nincs :D
Vásárlók könyvének hívják :) AZ üzletvezető válaszol rá ugyanott irásban, ezért történhetett hogy másnapra ki volt cserélve az ár.Meglátta, szólt hogy cseréljék ki, akinek előzőleg ki kellet volna az baszott rá.Nincs itt semmiféle összeesküvés, egyszerüen csak egy szar cég tele éhbéres robotokkal :D

Rózsika 2008.01.10. 22:32:01

Karácsony előtt diákként dolgoztam egy tescoban.
Akkor most én is droid vagyok? Bogaram! Egy cseppet merengj el azon, hogy miért lesz gép egy pénztárosból; ismerek egy famíliát, botrányaik miatt már kitiltották őket egy Intersparból, és amikor láttam seregüket a Tescoban, akkor is rendőrt kellett hívni, mert hisztiztek egy kajautalványon... Ezek miatt válik géppé a legmézesebb alkalmazott is.

Ha már itt vagyok, akkor elmondom a sztorimat: tehát munka.
Az még hagyján, hogy egy szál fehér pólóban elküldtek tejet pakolni a hűtők közé. Az sem igazán érdekelt, hogy az iskolaszövetkezetes kapcsolattartó néhány fejezetet kihagyott az oktatásból, ezért háromszor hülyéztek le fennhangon. De amikor a garathangú, selypítő, csíkospólós, nyelvpiercinges, kancsal éjszakás igazgató (FJCs) háromperces nagymonológban küldött el a halál nemesb testtájára, mert 30 centit toltam a megpakolt békán, akkor egy cseppet zabos lettem.
"... fellököd a kedves vásárlót, az meg beperel, és fizethetsz kétmilliót. Mivel nem úgy nézel ki, mint akinek lenne ennyi pénze, mert akkor nem a teszkóban dolgoznál, így húzd azt a kib...ott békát..."
Így elhúztam azt a vackot a dekoRpír fűrészek mellől... Hát nem aranyos? de buta!
No, azóta nem jártam ebben az üzletben.

Viszont voltam másikban, ahol az ákcijós Cheesland trappista sajtot 1270Ft/kg-ban és piros téglákban árulták. Leemelek egy 2,7 kg-os példányt: 55Ft. (A többi háromezres listaáras volt.) Pénztáros néni se figyelte, hisz tele volt a kocsim, nem tűnt fel. Pedig, ha ilyet észrevesz, bizony neki szólnia kéne! (nem úgy, mint a 990 helyett 1990 esetben)
Szóval lejtettem egy laza örömtáncot, és a kisember győztes mámorával távoztam...

Zenészke · http://www.hasznoshirek.hu 2008.01.10. 23:53:53

Ezt már nyilván senki nem fogja olvasni, de hátha mégis..
Ha tényleg tudatos a csalás (és gyanús hogy az) akkor miért nem lehet rájuk küldeni a fogyasztóvédelmet egy kemény akcióval? Ha az APEH bezárathat boltokat, itt miért nem működik? A büntetést lazán kifizetik, egyszer-kétszer el kellene velük játszani, hogy mittomén pl. 2 hétre bezáratni az összes hipermarketjüket, akkor komolyabban átgondolnák az ilyen árazgatós trükköket.

Bunkó Béla 2008.01.11. 15:59:59

Nincs most kedvem végigolvasni, de az volt már hogy miután beblokkolja és nem hajlandó sztornózni és átírni a rendes árat akkor megköszönöm és kosárral együtt otthagyok mindent a picsába?
Ja hogy akkor elbukunk 100 forintot?
Na akkor ezt ne, inkább bukjunk többet ha már bukunk, és azzal se mentsük a menthetőt hogy kiálljuk a sorunkat a vevőszolgálaton és telibasszuk a panaszkönyvet is!
Így csinálná egy igazán sikeres ember!
MI VAGYUKN A FOGYASZTÓVÉDELEM!!!

avatartalan 2008.01.12. 09:47:00

Homoki Rozsa Te tuti nem diák vagy wazzee,azok képtelenek ilyen értelmesen,összeszedetten,választékosan és HELYESEN írni...vagy Te vagy a kurvaritka kivétel.
Tetszett az írásod.

Dr. Stein (törölt) 2008.01.12. 10:25:05

Én a Hős című kínai filmmel jártam így. 990-es halomba rejtve 2000-ért. Azóta csak warezt nézek.
Megölték a bennem lakozó gyermeket.

Fucksee 2008.01.12. 22:01:06

régen amikor kicsi voltam, mindig vettem a macskámnak tápot, úgy csináltam, hogy kapartam valahonnét egy pl 100 forintos árcédulát, és kicseréltem azzal ami a konzerven volt (pl 160ft), mindig beszopták a pénztárosok

persze ezek még a vonalkód korszak előtt történtek

vadökör 2008.01.13. 18:16:12

Be tudom mutatni a számlát,tescoba tavaly összecsukható camping kerékpár volt a sárga-fekete körbeszalagos árcímkével a kormányán:1990Ft.Odatoltam a fix árleolvasóhoz,megkérdeztem egy regál-terminátort,igazolták,hogy ennyi az ára,de vadul telefonálni kezdtek. Basztam rájuk,120-as menetütemben galoppoztam a pénztárhoz, ott kiüt,kitol,kocsiba rak. Majd vissza a másikért,uis 2 db volt. Vasárnap este 3/4 10 kor szinte senki
sincs a boltba,másnak szemet nem szúrt,én azt is elvittem. 3 sebességes,lámpával,csomagtartóval felszerelt brinyó,kicsit kicsi,de újságért,meg ultizni,meg edzeni elszambázok vele.
magyar városba ,angol tecsóba, 2 kínai bringát venni 4 rugóért :ez mennyire sikeres?

doktor.dikhed 2008.01.14. 15:04:19

Ja, de az a baj, hogy én jobban szeretem a kasszás diáklányok melleit nézni, mint az árakat.

2008.01.17. 12:26:09

Karácsony előtt nagybevásárlás volt a köteli Tecsoban, öcsém bedobott a kosárba egy Ötödik elem filmet, ami 950 Ft volt (két helyen is ki volt téve, ugyanezen áron), otthon meg nézzük, hogy 750Ft-ba került a blokk szerint. Hehe. >:D

Rózsika 2008.01.22. 08:21:35

Korábban említettem a szerény 55 Ft-os sajtot, amely alacsony ára ellenére jól megtermett (rosszul mérlegelt), két kiló feletti példány volt. Én örültem neki.

Legutóbb ismét sajtért támadtam, tudatosan keresgélve a két számjegyű árakat a tömbökön. Legnagyobb meglepetésemre öt! számjeggyel írták ki, hogy 36*** Ft az a kisebb tégla-méretű sajt, és 26 kg-nak mérlegelték. Nem volt őszinte a mosolyom. Árcímkével kifelé, látványosan szemmagasságba tettem, remélvén, hogy nem gyorsasági-bevásárlóbajnok fogja kosarába emelni. 3000 helyett 55, vagy 36000, nem mindegy.

Mini 2008.02.29. 21:47:49

Elég nagy parasztnak kell (bár később magyarázhatjuk a bizonyítványunkat, hogy mi ezt nem így gondoltuk) lenni ahhoz, hogy valaki droidnak nevezzen valakit, csak azért, mert éppen a TESCO-ban dolgozik, vagy mert szegényt az ég megverte és pénztárosként dolgozik. Az, hogy azt a DVD-t, vagy a darab kiflit nem úgy árazta be a gép, ahogy az eredetileg ki volt írva nem a pénztáros hibája!!! Sajnos ők tehetnek erről a bakiról a legkevésbé és mégis őket cseszegetik a legtöbbet az ilyen okos és értelmes vásárlók... Ezt csak azért tudom ennyire pontosan, mert amikor még suliba jártam gondoltam egy kis diákmelóból összeszedem a bulikra való kis zsebpénzemet. Történetesen egy TESCO-ban dolgoztam. Mint pénztáros! Egyszer próbáld ki milyen az, ha olyan dologért kiabálnak veled, amihez semmi közöd!!!

mozarella 2010.01.02. 15:24:01

Én is egyszer rendesen pórul jártam a Tescoban. Megvettem a Boogeyman 3.-at 1990 forintért de mire a pénztárhoz értem már 3190 forint volt. Mellesleg a dvd hátulja tisztára karcos.

lesger (törölt) 2010.02.16. 23:24:50

lehet ha az én anyámat droidozná le,akkor nem jönne többet a tesco-ba
süti beállítások módosítása