Tékozló Homár

Legyen áldiplomás álértelmiségi egymillióért!

2008.01.22. 10:52 | szily | 197 komment
Ha Ön:

- szorong egy értelmiségi társaságban,

- nem találja a helyét egy színházi előadáson,

- nem volt ideje elolvasni sok tíz-százezer oldalt,

- nem tudja ki az a Moliere, nem ismeri Newtont, akkor

vegyen részt a programban és két nap alatt diplomásként távozhat.

Ugyanis: A tudás megvehető

Nevetéstől remegő kurzorral küldte Ákos a nemesfémből vert ugrópontot, úgyis mint Aranylinket arról, hogy egy Amerikába szakadt magyar a csodamódszerével egy hétvége alatt diplomás embert farag bárkiből. 990 ezer forintért. Különös, hogy aki ilyen értékes tudásbázist birtokol, azt miért egy ilyen külsejű weboldalon hirdet. Dehát ez persze a legkisebb gyanús elem ebben a sztoriban, ahol a Tudás átadása hipnózissal és "koan jellegű megvilágosodásokkal" történik. Még gyanúsabb dolgok hajtás után.


A láthatólag maga Millényi által írt Wikipedia-szócikk végére került egy kritikus passzus:

A Millényi-módszert több amerikai oktatási intézmény is élesen bírálta az elmúlt években. 2002-ben egy kaliforniai tanár, a Millényi-iskolát is elvégző Charles Hudson, a Los Angeles Education Review hasábjain súlyos vádakat fogalmazott meg Millényi Sándorral szemben, „pocséknak” nevezve a magyar származású tőzsdés módszerét. Mint írta, Millényi „oktatásügyi sarlatán”, aki kommunikációs technikával próbálja elfedni hiányosságait. Hudson írásában emlékeztet arra, hogy – önéletrajzi adataival ellentétben - Millényi sosem végzett egyetemet, módszere pedig az ebből fakadó kisebbségi komplexusból táplálkozik. Hudson egyenesen arra utal, hogy Millényi gyűlöli az értelmiséget, tréningjén, oktatási anyagaiban pedig ennek hangot is ad. Az újság lehetőséget adott Millényinek, hogy reagáljon a kaliforniai tanár állítására, ám Millényi ezzel nem élt.

Hancu adekvát kommentje: "Egymillióért diploma két nap alatt? Én nyolcszázezerért odaadom az enyémet még ma."
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hanzs 2008.01.22. 10:57:45

Én agysebészes diplomát szeretnék..

2008.01.22. 11:02:43

Nekem meg 10 év rámegy az életemből az első és a második diplomámra... Hol éltem én eddig??
Én doktorit szeretnék, olyat nem tud összetanfolyamozni nekem a bácsi?

Fapuma (törölt) 2008.01.22. 11:06:53

"3 db másolásvédelemmel ellátott, kizárólag a tanfolyamot elvégzettek számára hozzáférhető Millényi-DVD-t (Millényi: A Nagy Tudás-titok 1-2 (dupla DVD), Millényi: A megvett tudás, Millényi: A Mester Titka)"

akarom ezt a másolásvédett DVD-t, csak úgy megnézni, hogy "és ezt így hogy?" kopirájt by T.A.

R3 2008.01.22. 11:08:24

Látjátok, a pocsolyán túl ilyen emberek is megélnek...

lókupec 2008.01.22. 11:15:42

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

R3 2008.01.22. 11:15:54

Igen, ilyen másolásvédelemmel ellátott, kizárólag a tanfolyamot elvégzettek számára hozzáférhető Millényi-DVD-t kéne szerezni.

Yoda mester 2008.01.22. 11:18:05

A koan-jellegű megvilágosodás fázisai:

1. Emberünk elhiszi, hogy a tudás megvehető, sőt reméli, hogy tényleg tanulás nélkül lehet tudni dolgokat, csupán annyit kell tenni ezért, hogy elhalasztja a plazmatévé vásárlását. Ez az első, elhagyhatatlan szakasz, a Hit Szakasza.
2. Emberünknek be kell fizetnie a megvilágosodásért. Ez is nélkülözhetetlen, áldozatok nélkül nincs eredmény, ezt hívjuk az Áldozat Szakaszának. Millényi úr annyit talált ki, hogy hogyan lehet az időt pénzzé konvertálni, nem nagy cucc, sokan csinálják. Pl. dolgoznak valami tisztességes (=lúzer) munkahelyen.
3. Emberünk az első értelmiségi csoportba csöppenése után azon gondolkozik el (már ha): "Ej, de átbasztak a palánkon." Ez a végső szakasz, a Megvilágosodás Szakasza.

Sok sikert kívánok Milliónyi úrnak, bár úgy gondolom, hogy enélkül is sikeres lesz a vállalkozása, talál majd elég többre vágyó, ám lusta embert. Majd a Juszt csinál róla műsort, meg a Zugügyvéd, azt' csókolom. Reagálni nem kötelező.

Nyilván részletfizetés nem lesz :D

Asszem, ha valaki baromságot mond a cégnél (furcsa, de előfordul), mától azt kérdem majd tőle:
"Millényis vagy-e?"

Pepin bácsi 2008.01.22. 11:19:41

Ezt a f@szságot !
És lesz olyan barom, aki megveszi. Ilyen kurva drágán :)

Dolce Vita 2008.01.22. 11:20:06

Ilyen aldiplomas kepzes nalunk is van: GDF. Csak sajnos nem ilyen gyors, de legalabb ennyire hatekony. :)

eppur si muove 2008.01.22. 11:20:10

e-mail: informacio@millenyi.com

Jelentkezés kizárólag a fenti e-mail címen

Számlát meg majd az ingatlandepo küldi, de ezt most előre....

Layosh 2008.01.22. 11:20:43

Mikor megnézi holnap az oldala látogatási statisztikáját a Millényi, fog egy hátast dobni az tuti és már megy is kinézni az új autóját.

schokobanane (törölt) 2008.01.22. 11:22:10

"Ön lazít, mi kitanítjuk."

:DDDD

Én tinédzserkoromban komolyan hittem abban, hogy ha a párnám alá rakom a fizikakönyvet, másnap ötös dogát írok, mert a tudás mind a fejembe hussan alvás közben. Azóta felnőttem.
M. úr meg, úgyláccik, nem.

(Mondjuk az is igazolandó tény, hogy tőzsdemágnások valóban az átlagnál kevesebbet fordítanak alapműveltség megszerzésére, mer hát minden idejük elmegy a manicsinálásra. Vagy mani, vagy műveltség, a kettő együtt elég ritka. Legutóbb talán Széchenyiben párolult a kettő, asszem.
Namost irigy-e vagyok-e?)

madartej 2008.01.22. 11:26:49

Jól ki van találva. Kellő mennyiségű, idegen hangzású pedagógiai és pszichológiai szakszavakkal és fogalmakkal tűzdelt leírás, hogy szegény "nem diplomás" még jobban érezze, milyen elmaradott, alsóbb rendű. :) Közben meg azt nem értem, mi az hogy "diplomás ismeretek, képességek, jártasságok". Én azt hittem, hogy minden diploma egy speciális szakterületen szerzett képesítést jelent (és valaki pl. egy alkalmazott matematikus diplomával nem feltétlenül fogja megtudni, ki az a Molier - ha az érettségivel nem jutott el idáig). Vagy valahol lehet diplomát szerezni általános műveltségből is?

betépett felhasználó 2008.01.22. 11:31:31

a legjobb, hogy a gugli osszesen 20 millenyit talalt amibol tobb mint fele masmilyenkicsodaize.
ez is bizonyitja, hogy qrvara masolasvedett az urge egesz biznisze.
en biznek benne.

Boo 2008.01.22. 11:31:58

Szerintem a józsefvárosi piacon százezerből is kijön a diploma. Még tán meghívót is kapsz az osztálytalálkozóra majd. XD

plazacica · http://lazacic.freeblog.hu 2008.01.22. 11:36:06

most akkor lehet mérni majd stopperrel, milyen gyorsan változtat telefonszámot, meg email címet :)))

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.01.22. 11:36:28

Én szoktam szorongani értelmiségi társaságban. Pedig nemsoká lesz diplomám. És azt is tudom, hogy kicsoda Moliere, és Newton, sőt még Shakespeare-t is ismerem.
De az ún. értelmiségiek hajlamosak arra, hogy kis társaságban lelkesen szopják egymás f@rkát, és azt hiszik, hogy ők sz@rták a spanyolviaszt. (Főleg a művészektől tudok kikészülni...)
És ettől bizony hajlamos vagyok szorongani. (Mondjuk általában inkább hihetetlen módon felidegesítem magam)
No, most akkor mit csináljak? Jelentkezzek-e?

rockstopper 2008.01.22. 11:36:59

Én abbahagyom a fősulit. Megyek Millényihez.

s_marky 2008.01.22. 11:37:35

Kár hogy nincs kép róla,biztosan sokan kíváncsiak lennének Isten arcára

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.01.22. 11:37:39

csak nem kis magyar sci? xenu van benne? ha nincs már nem is érdekel

brutuska 2008.01.22. 11:40:23

Moszkvában jártamban-keltemben még ma is látom, hogy a metró aluljáróban kis táblácskákkal hirdetik, hogy lehet diplomát venni... És azért a lomonoszov egyetemé jobb. Meg olcsóbb is:)

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2008.01.22. 11:41:11

fogyasszherdáljszenvedj!
igazi köcsög, 990 ezerért, tipikus kereskedelmi ár.

rockstopper 2008.01.22. 11:42:00

Ti is fekete-fehér csíkokat láttok az oldal elolvasása után?

Tipikusan az a bunkó szöveg, amikor próbálja indegen szavak használatával a tudását fitogtatni.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.01.22. 11:42:16

nem azért, de most hívtam greenspant és azt mondja, hogy a wikipedián írtakkal ellentétben nem is ismeri a fickót.

most akkor mi van?

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2008.01.22. 11:42:20

áhá, árukapcsolás! ehhez ki kell menni ámérikába!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.01.22. 11:42:52

lehet, hogy igazából agymosást végez a jelentkezőkön, aztán tömeges öngyilkosságra veszi rá őket, de csak azután, hogy jó kis szaftos életbiztosításokat köttet velük, amikben ő a kedvezményezett. hihi :)

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2008.01.22. 11:44:05

remélem a magyar egészségügy vele azért nem kooperál.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.01.22. 11:44:12

és kikérte magának, hogy az Alant két l-el írta a nevében!!!

anarch 2008.01.22. 11:45:38

Yoda mester, sajnos ez nem így van, az ilyenekből lesznek a főnökök (a bullshittelés is "tudomány"). Az szokott feljebb kerülni aki jobban teniszezik/szkvassol meg ebédel, ez magyar tapasztalat.

grafitmacska 2008.01.22. 11:45:46

Komolyan mondom, az emberi hiszékenység határtalan. Ki az, aki ennek az idiótaságnak bedől? De kell, hogy legyen erre is vevő, mert akkor nem hirdetné magát, nem volna miből. Vagy tudtok más magyarázatot?

Terveüdekszi 2008.01.22. 11:48:49

Másolásvédett dvd? Muhaha... Az meg mi a picsa? Szerintem elég kevés másolásvédelmi eljárás van manapság forgalomban, ami ne lenne feltörhető egy óra alatt.

grafitmacska 2008.01.22. 11:49:46

mijaz, hogy bullshittelés? Azé nem vok sikeres, me esse tudom?

Pepin bácsi 2008.01.22. 11:49:52

grafitmacs: biztos lehetsz benne, hogy lesz egy két pöcs! Mert ugye, amíg lószar van veréb is van!

Boo-nak van igaza, a josefmesse-n 100 egységért kapsz diplomát, és nem kell rá ilyen kurva sokat várni :)

tollas 2008.01.22. 11:50:19

Azért fejlődik is a tudomány, meg nem is.
Régen néhány szem almamag megevésével világosodott meg az ember agya, most már DVD kell hozzá.

grafitmacska 2008.01.22. 11:52:39

Akkor ez is igaz: egyél tehénszart, tízmillió légy nem tévedhet?

tollas 2008.01.22. 11:52:45


Egyébként adjon már valaki 1 milliót (tízezret még vissza is adok), kipróbálom a módszert és ingyen beszámolok róla.
Valami bulvárlap vagy a RTLKlub megdobhatna vele.

xombat.com 2008.01.22. 11:54:10

hianypotlo

orok elet forrasa, "fogyjon ugy hogy zabalhat a karosszekben" stb.
csak gyorsitja a selejt kivalasztodasat (akinek nincs penze az nem tud utodot nevelni)

Pepin bácsi 2008.01.22. 11:54:53

Ha 2 nap alatt kitanítanak f@szán, akkó utána minek a dvd akkó ?

Ja, a dupla dvd + kettő szimpla, az nem négy ? Számolni sem tud-e a millényitőzsdeguru-e ?

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.01.22. 11:54:54

Szerintem meg senki se aggódjon. Ne utazzon senki sehova. Hamarosan a Millényi házhoz jön. Tiszta szientológia fíling :D

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2008.01.22. 11:55:49

fapuma 2008.01.22. 11:06:53
"3 db másolásvédelemmel ellátott, kizárólag a tanfolyamot elvégzettek számára hozzáférhető Millényi-DVD-t (Millényi: A Nagy Tudás-titok 1-2 (dupla DVD), Millényi: A megvett tudás, Millényi: A Mester Titka)"
én azt nem értem, hogy ha kapsz a tanfolyam VÉGE után 3 dvd-t, akkor mit tanulsz és hogyan a tanfolyamon?
*
tudni kicsi bölcsmagyar, járni tanfojás

schokobanane (törölt) 2008.01.22. 11:56:46

Boo, Pepin bácsi:
Igen ám, csakhogy itt a hangsúly nem a diploma megszerzésén van, hanem azon, hogy egyben a tudást is magadba szívod (koan jellegű megvilágosodással, ja). Hiszen ha csak megvennéd a diplomát, attól még ugyanúgy oktondi maradsz, és továbbra is szorongsz értelmiségiek társaságában.

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2008.01.22. 11:57:03

ja, tudom, ismétlés a tudás atyja, jelen esetben. talán ez a dvd "funkciója".

ddd.dino 2008.01.22. 11:57:05

Nem az gáz, hogy valaki ilyet hirdet, hanem ha valaki tényleg fizet érte. Persze ez egy szabad világ, mindenki ott b@ssza el a pénzét, ahol nem szégyelli! Javaslom küldjünk Győzikének egy linket, hátha ő meg Beja asszony befizetnek, így legalább egy hétvégéig nélkülözhetjük társaságukat Magyarországon(remélem a a tanfolyam tengerentúlon van, vagy legalábbis van feláras VIP tanfolyam valahol jó messze!).

. . (tör 2008.01.22. 11:57:36

"Metodológiájában egyesíti a kognitív és a humanisztikus pedagógiai és pszichológiai szemléletet. Pszichológiai értelemben a megismerő rendben szándékosan generált deficitmintázatokat rendszerezi újra, pedagógiája ún. didaktikus normatív-preskriptív alapokon áll."

izé, ezdeszép! :)

Mária 2008.01.22. 11:57:41

Moliere és Newton nem általános iskolai tananyag?

Egy hétvége: péntek délutántól vasárnap estig.

Az első napon általános iskolai ismereteket tanítanak, a második nap után a delikvens akár le is tehetne egy emelt szintű érettségit, a harmadik napon pedig diplomásként távozik az "intézményből"...

Aki egy héten belül átutalja a részvételi díjat, bónuszként kap egy ingyen előkészítő napot óvodai ismeretekből.

KöveZoli · http://www.kovesi.hu 2008.01.22. 11:57:42

Ma reggel erről (is) volt szó a Danubius Csiliben.
Fel akarták hívni ezt a Millényit, de természetesen nem ő vette fel a telefont, hanem valami Péter András...de lehet, hogy máshogy hívták, de lényeg az, hogy felejthető.
Össze-vissza hablatyolt. Igazából levágott egy szektás dumát, aminek se füle se farka.
Ez a faszi persze a Millényi "jóbarátja".
Ja és neki nincs meg ez a "tanfolyama", mert nem lenne etikus. Banyek.
És persze senki nem látott még olyan embert, aki ezt elvégezte volna...Jaj, de! Van egy amerikai John Doe, aki majd jön Magyarosrszágra is, és akkor majd mindenki megláthatja....

A végén Rákóczi Feri megköszönte az évszázad legnagyobb átbaszását, és várják a fejleményeket...

Pepin bácsi 2008.01.22. 11:58:09

P.H.M. erről beszélek.

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.01.22. 11:59:25

Én is szoktam szorongani sznobok között, úgyhogy inkább kerülöm őket. Olcsóbb :)

(faszba, ezt az ötletet fel kellett volna venni egy másolásvédett DVD-re, most hogy kikotyogtam a nayg titkot már nem fogok milliós bizniszt csinálni belőle)

Ringlósztár 2008.01.22. 12:00:13

Nem dicskedni akarok, de nálunk már dolgozik olyan, aki Millényinél szerezte a diplomáját!
Múlt héten a csúcsvezetésnek bemutatott egy olyan szlájdsót, amiről azt sem tudta, az egyes oldalakon mi a számok mértékegysége! DDD
Azok meg - eléggé el nem ítélhető módon - megkérdezték.
Biztos ők nem Millényinél végeztek.
A kollegina versenyelőnye a nyelvtudás, ami nagyon fontos, de divatba jött Magyarisztánban, hogy szakmailag NULLA emberek (is) lehetnek csúcsvezetők, ha tudnak a multitól szalajtott górék anyanyelvén.
A rendszer azért működik, mert vannak, akik nem tudnak multiul, viszont dolgoznak.
Én sem tudok multiul, mint a posztból kiderült :((

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.01.22. 12:01:47

Azt hiszem a dolog valóban működik !

Legalábbis már találkoztam olyan ombrével aki biztos vagyok benne, hogy ott tanult!

Szerintem az ugrintamás is ott tanult.

Isten óvjon bennünket az ott végzett doktoroktól!

anarch 2008.01.22. 12:02:02

Vagy a gugli nagyon gyenge, vagy ezek az infok mind abszolut ismeretlenek. De még Charles Hudsonra se ad értelmezhetőt a review-jával.

Egyébként nagyon valószínű, hogy az önmagukat értelmiséginek defináló erősen sznob-jellegű csoportba ad bebocsátást a megfelelő kulcsszavak és szófordulatok elsajátításával... Ha valakinek erre van igénye és pénze.

xombat.com 2008.01.22. 12:02:24

a millaba benne van a kaja es a kave, vagy szendvicset es termoszt az vinni kell?
errol nem lehet olvasni a honlapon

Fapuma (törölt) 2008.01.22. 12:04:00

én azt gondolom ez a Millényi az Illényi Katica féltestvére lehet...
hm... gyanús...

Pepin bácsi 2008.01.22. 12:04:40

schoko: akkó azért vagyok ilyen oktondi akkó ? Tudsz segíteni, hogy koan kell megvilágosult megokosodottságot szerezni ? Vagy híjjam a Millényit ?

KöveZoli · http://www.kovesi.hu 2008.01.22. 12:05:38

Pepin bácsi hiába hívod, a seggnyalója veszi fel a telefont.

szbszig 2008.01.22. 12:07:33

Nocsak, hát ez mi?
De most komolyan...

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2008.01.22. 12:07:47

Pepin bácsi 2008.01.22. 11:58:09
csak a komment élesítése után olvastam, mit írtál

Dr Kangörény 2008.01.22. 12:08:37

Most miért vagytok ilyenek? És ha tényleg működik? :-)

Pepin bácsi 2008.01.22. 12:11:33

KöveZoli: akkor inkább hagyjuk a f@szba az egészet. A "nagy" Millényi nem ereszkedik le a nép közé ?

PHM: No problemo

A laccpacc is millényis vót-e ? A stílusából ítélve sanszos a dolog

. . (tör 2008.01.22. 12:11:40

Kangörény_ 2008.01.22. 12:08:37
majd számolj be az eredményről :)

grafitmacska 2008.01.22. 12:12:23

Hijába, no! Tanult embernek nincs párja!:)))))))))))))

KöveZoli · http://www.kovesi.hu 2008.01.22. 12:13:54

Pepin bácsi: állítólag kint van amerikában...vagy nem is létezik. :)

Joaquin 2008.01.22. 12:19:16

Ez az oldal igazi gyöngyszem, köszi homár ! :D

Ha még 2 napot bent töltök doktorit is kapok? :)

Remélem fent van interneten valahol az anyaga, röhögni akarok! :) Megyek is utánanézni...

Miss Marple 2008.01.22. 12:20:31

A legjobban a kommenteket élveztem.

Viszont mindig elfog a tehetetlen düh, hogy ilyen arcátlan pimaszságra hogyan képesek emberek! Gondoljátok meg, ha csak tíz tapló nejlonzoknicsempész vállalkozó bedől neki, az már tízmillió forint a gazember zsebében! Pont annyi, amennyivel én most marhára tudnék lakást cserélni, ha az enyém volna. És feltételezem, van egy ügyes ügyvéd a háttérben, aki megfogalmazott egy olyan szerződést, ami után visszaperelni se lehet.

VÁÁÁÁÁ, de mérges vagyok.

Mit szoktatok mondani ilyenkor? Ajtóletépés, batzpapucs, etc? (Az etc. értelmiségi nyelven azt jelenti, hogy et cetera, vagyis stb.=s a többi)

oktatas 2008.01.22. 12:21:51

Itt valaki is komolyan veszi, hogy Magyarországon komoly oktatás van.Szöveg értésben a világ ranglistán is a sor végén kullogunk.És ezért minden iskolában durva lóvékat kell fizetni még ha azt nem is fizetősnek nevezik.Szóval lehet fikázni bizonyos iskolákat, de itt mindegyik elég kaki világy viszonylatban.

Pepin bácsi 2008.01.22. 12:23:46

Biztos létezik. Ha nem létezik, akkor hol okosodnak a cientológusok ?
Kérdezzem meg a Tomkrurizont ?

oktatas 2008.01.22. 12:24:09

Ezzel nem a Millényi módszert védem, mert nem is ismerem.Csak azonknak szól akik más iskolákat fikáznak és ezzel akarják a saját végzettségüket jobbnak beállítani a többivel szemben.

collector 2008.01.22. 12:24:22

Tiszta jó biznisz, teljes ellátás, luxus körülmények:) Gondolom az ebéd Tata kolbász a vacsi meg Győzike puffancs. Ennyiért a hülyének is megéri, illetve csak a hülyéknek éri meg

. . (tör 2008.01.22. 12:24:41

Miss Marple 2008.01.22. 12:20:31
-tehát az ostoba gazdag pénzeli a ravaszt ->picit szegényebb de sokkal okosabb lesz!

nem értem a mi a problémád..

wtchp 2008.01.22. 12:26:32

Szerintem egyszerre két helyen is tud lenni! Vagy vannak "képzett" oktatói?

A legközelebbi amcsi tanfolyam:
29/02/08 - 02/03/08 Phoenix, AZ
És most magyarországon is:
2008. február 29.-tól

collector 2008.01.22. 12:27:38

Pepin bá!

Én most hívtam az ügyben tomkrujizot, de nem szólt semmit, mert fentragadt a szemöldöke:)

Harpagon 2008.01.22. 12:29:11

Egy gurigáért 2 nap alatt a Gellért királyi lakosztályában laksz,homárt zabálsz kaviárral,szarásig sqassolsz,és részt veszel néhány ejtőernyős ugráson.Esti programként elfogyasztasz egy-két luxus leányt,vagy fiút,miután szétkokszoltad magad.Ezek után már tudsz miről beszélni egy rakás sznobbal...Jó tanulást!

Orcsány_Virenc 2008.01.22. 12:31:01

És ezt a Millényi-diplomát elfogadják valahol? Mert ha igen, akkor megyek!

schokobanane (törölt) 2008.01.22. 12:31:49

faktor 2008.01.22. 12:24:41

Igen. Végül is a világ manapság csupa átcseszésből áll; ha az ember ezt kapja a tanfolyamon is, hát szinte mindent tud..

Big-B 2008.01.22. 12:34:08

Olyan, hogy "Los Angeles Education Review" nem létezik, így a kritika sem hiteles.

schokobanane (törölt) 2008.01.22. 12:34:32

wtchp 2008.01.22. 12:31:28

Nem azért, de tisztára Csernus-feje van.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.01.22. 12:35:25

A dvd érdekel engem...
Csak a tanfolyamot elvégzettek számára hozzáférhető...?
Pszichedelikus energiákkal, a harmadik szemből kibocsátott lézerrel olvasható a valódi tartalma? Hagyományos lejátszókban lánnyá válik, sírni kezd...?

KöveZoli · http://www.kovesi.hu 2008.01.22. 12:40:33

Vigyázz mit mondasz a szcientológusokról, mert xenu végtelen dühe lecsap rád, és Millényi-módszeren nevelődött zöld emberkék potyognak az égből!

schokobanane (törölt) 2008.01.22. 12:43:45

wtchp 2008.01.22. 12:26:32

Nyilvánvalóan metafizikai fantoplazmaként transzcendentálisan szublimál két helyszínen az úgynevezett lóvémanifesztáció érdekében; esetlegesen ideoplasztikus-energiaesszenciált, deatomizált mezőt építve ki maga körül. Mi ebben a nem érthető?

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.22. 12:44:47

ha 70.000-et kérne érte, mindenki aszondaná hogy kamu

990.000-ért sokan meg azt gondolják hogy csak jó lehet, mert különben nem lehetne eladni ennyiért

wtchp 2008.01.22. 12:48:41

schokobanane 2008.01.22. 12:43:45

lol :)

optipista 2008.01.22. 12:51:31

Hat aki olyan hulye, hogy erre befizet, az meg talan tanulni is fog valamit.

Ja egyebkent tudjatok mi a legjobb puskazasi modszer? Elolvasod az anyagot oszt megjegyzed. Tuti nem kapnak el!

plazacica · http://lazacic.freeblog.hu 2008.01.22. 12:51:42

a dvd-k azért másolásvédettek, mert ha már volt valaki olyan idióta, hogy 990k-t kiadott érte, oda nem adja senkinek lemásolni :))))

Miss Marple 2008.01.22. 12:51:54

Schoko: lóvémanifesztáció, igen ez lesz a kulcsszó.

schokobanane (törölt) 2008.01.22. 12:55:14

Szerintem össze kéne dobnunk a pénzt egy önkéntesnek, hogy találkozzon Istennel és beszámoljon itten az okosodási tapasztalatairól.
(Bár lehet, hogy utána már nem akarna leereszkedni közénk... Vagy úgy mondaná el, hogy úgyse értenénk semmit.)

Liberté_73 2008.01.22. 12:56:53

Ez a csóka Greenspant csak mint ződ spangli ismerheti.
Isteni egyébként.

optipista 2008.01.22. 12:56:53

Harpagon! Szavaid mely bolcsessegtol sugaroznak. En tudom, hogy te nem A Profeta vagy hanem maga A Mindenfeletti. Leborulok es imadlak.

schokobanane (törölt) 2008.01.22. 12:57:45

Miss Marple:

Leacocké az érdem, ő jobbakat is tudott.
Na de ehun van:
mek.niif.hu/00400/00427/00427.htm#3

Tanulságos és csaknem idevágó :)

DieHappy · http://local.blog.hu 2008.01.22. 12:59:30

Ez a millenyi.COM miert magyarul job be homar annyira nemzetkozi es meg az USAban is hodit?
Tovabba a negy indok, hogy miert is jo ez a tanfolyam (szorongas, szinhaz, olvasas, Moliere+Newton)... Valoszinuleg azokon tenyleg tud segiteni,es azutan?
Nyilvan tul nagy a diplomam, amiatt ketelkedem...

Lamia 2008.01.22. 13:00:41

"Ennél többet azonban csak a programban résztvevőknek árulhatunk el. " Szerintem ez a mondat a lényege az egésznek. A többi a wikipédián is le van írva, de hogy mit kapsz, az csak 1 milláért derül ki. Ez valójában egy luxus zsákbamacska, ínyenceknek. Amúgy a fenti mondat üzleti szempontból finoman szólva nem etikus. Mondjuk úgy kuruzslás. Ennél még a sarki jósnő is korrektebb, mert ha kérdezem, elmagyarázza a sorsot meg a szimbólumok mindenhatóságát meg mindezek összefüggését a tarottal, aztán eldönthetem hogy elhiszem-e. Eszméletlen, hogy valaki olyasvalamire akármenyni pénzt ad, amiről még csak nem is tudhatja, hogy körülbelül mi.

tundrazuzmo (törölt) 2008.01.22. 13:01:36

Engem nem érdekel az a Moliere, meg a Newton sem. A tőzsdeügynök haverjaim sem ismerik őket. Meg azt a Millényit sem. Azt akkó mi van?

Szétkeresem magamat az üzleteimmel, csak két gondom van:
1. Hova tegyem a sok lóvét
2. Mit csináljak azzal a sok hüjegyerekkel, aki nekem dolgozik, és több pénzt akar azért, mert diplomája van, vagy mert ismeri a Molieret, meg a Newtont, de egy Ft (Euro, Dollár) hasznot nem hajt nekem...

:)

valuka · http://www.borkem.hu 2008.01.22. 13:04:53

Lehet szakmunkás bizonyítványt is szerezni nála-e? És az 1 nap vagy csak egy fél?
fél vagy negyedmilláért? Én szeretnék nem feszengeni a munkások közt sem...

Miss Marple 2008.01.22. 13:06:31

Schoko: köszönöm, jót derültem. :)

Lord_Cica (törölt) 2008.01.22. 13:11:15

Hát nemtom, az általánosműveltségi dolgokat (mint Newton és Moliere) nem egyetemen, hanem a középsuliban/gimiben oktatják. Tehát azokhoz érettségi és nem diploma kell.
Az egyetemen csak specializált dolgokat tanulunk, olyanokat amiről általában nem lehet egy társaságban beszélgetni. (kivéve ha az illető bölcsész)

Sadist 2008.01.22. 13:13:21

"A módszer az evolúciós pszichológia legmodernebb eredményeire alapoz, az emberi elme szerkezetét adekvát módon szelektálódott információfeldolgozó mémeknek tekintve. Metodológiájában egyesíti a kognitív és a humanisztikus pedagógiai és pszichológiai szemléletet. Pszichológiai értelemben a megismerő rendben szándékosan generált deficitmintázatokat rendszerezi újra, pedagógiája ún. didaktikus normatív-preskriptív alapokon áll."

Az ilyennek egyszerűen csak baccpapucs!

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2008.01.22. 13:14:04

Céges tanfolyamokat még nem hirdetnek? :D
Teljesen igaza van, ha van olyan marha aki befizet erre, megérdemli.

Pippike 2008.01.22. 13:17:12

Még jó,hogy nincs korhoz kötve, sem előző képzettséghez, szólok is az unokaöcsémnek (aki 5 éves), hogy már nem kell bajlódnia, éveket pazarolnia az iskolákban.

arongeri 2008.01.22. 13:18:47

Azért az sem rossz:

"bármely érettségizett ember diplomás ismeretekkel fejezi be a kurzust."

vs.

"Ha Ön nem tudja ki az a Moliere, nem ismeri Newtont"

Ki az az érettségizett Millényin kívül, aki nem hallott Newtonról?

Lilienfeld 2008.01.22. 13:21:43

Idézet Millényi oldaláról:
"nincs szükség lexikonok oldaltízezreinek bemagolására"
Na ne má, télleg??? Nincs szükség???
... meg ahogy Prosztó Jack elképzeli a zértelmiséget. Aki ezt írta, az még csak tévébe' látott lexikont.

Különben tényleg olyan 'kis magyar Xenu' szaga van az egésznek. Aki hallott már mocsártekintetű szcientológust a TUUUDÁÁÁS mibenlétéről
vekengeni, az sejti, mire gondolok.

Kíváncsi vagyok, hogy ez a Millényi Sanyi nem ugyanaz-e, mint a pénzintelligenciás Sanyi???

Harpagon 2008.01.22. 13:22:26

Köszi,optipista!Jól esik a dícséret egy ilyen gáz napon...

BluE 2008.01.22. 13:26:48

Remélem egyszer egy olyan orvos kezei közé kerül, aki az ő módszerével tanult...

Na de nem szabad ennyire elutasítónak lenni, inkább kezdjünk gyűjtést és fizessünk be valakit a módszerére. Ha a módszer pl. Győzikéből két nap alatt okos diplomást varázsol, hinni fogunk neki...

Harpagon 2008.01.22. 13:27:00

Egyszer én kiborítottam egy ilyen "mocsártekintetűt",aki meg akart győzni,hogy mai világunkban lehet stressz mentesen élni,csak vegyem meg a könyvét...Szegényt úgy felidegesítettem,hogy ha ráraktuk volna a stresszmérőjét,tuti kiakadt volna...

Gumidomino 2008.01.22. 13:27:25

Ez a Millényi tiszta hülye.

Miért nem a tudás átadásának módszerét adja el? Milliárdokat kereshetne.


"A tudás átadása ötvözi a legmodernebb pszichológiai megoldásokat, hipnotikus-regresszív tanulási folyamatokat, a koan jellegű megvilágosodásokat és az üzenetszerű rögzítéseket - és nem véletlen Millényi nanotechnológia iránti elkötelezett érdeklődése sem..."

noway 2008.01.22. 13:29:30

Millényi...ugyan már. Számomra inkább felháborító, hogy pl. a szociológiáért diplomát adnak. Legalább ennyire burzsuj áltudomány...

Lili Marleen 2008.01.22. 13:32:57

én 180 forintost tudást szívok magamba.
az van ráírva hogy "soproni ászok"
tőzsdeguru-e vagyok-e?

RnYk 2008.01.22. 13:33:49

Nem mennék én el e gyöngyszem mellett:

"és nem véletlen Millényi nanotechnológia iránti elkötelezett érdeklődése sem"

Naszóval akkor itten kéremszépen valamiféle fúzióshipnonano cuccal lesz dolgunk. Már csak ezért érdemes lecsengetni a millát (a 10e borravaló), hiszen belén teszik a nanocsecset amin keresztül a tudáseszencia (ne felejtsük el, hogy több millió dollárt és önmagában) az agyunkba töltődik.

Esetleg ha nem a csecs hanem a cumi vagy extrémebbeknél valamiféle hímtag jelenik meg, akkor se fogok hibáztatni senkit.

Lili Marleen 2008.01.22. 13:34:44

de mingyá előveszem a kerítésszaggató szilvát és agysebész rabbivá érlelem magam délután.

KöveZoli · http://www.kovesi.hu 2008.01.22. 13:38:29

Figyeljétek meg, ez is oylan, mint az a szakállas távgyógyító Gyurcsók. Ha nem működik a varázslat,akkor annak te vagy az oka, mert nem fogadod be az energiát, meg nemm hiszel benne, és ez gátolja az ultrakozmikus-megagalaktikus egység létrejöttét.
Csórikám befizeti a millát, aztán 2 nap múlva hülyébb mint valaha, de ő lesz a hiba forrása, mert nem hitt benne, bezárta az elméjét a tudás előtt.


De nekem kezd gyanús lenni. Jó nagy reklámot csinált magának. Mi meg beettük, és róla beszélünk.
Vagy 2 hét múlva kiderül, hogy egy psziho-szociológiai tanulmány részesei lettünk.

Gumidomino 2008.01.22. 13:40:29

Most röhögtök aztán lehet hogy tíz év múlva meg nem vesznek fel egy munkahelyre mert nincs Millényi-diplomám!

Pepin bácsi 2008.01.22. 13:41:15

bruno-goes-global: mi az hogy ! A legnyagyobb tőzsdeguru vagy, akit ismertem! Na jó, Dr.Abál kivétel.

Mária 2008.01.22. 13:49:06

Lilienfeld 2008.01.22. 13:21:43

Pénz intelligenciás Sanyi???

Akinek a honlapján az díszeleg, hogy "...Magyar Kommunikáció-Tudományi Center..."???

Meg ez:

"...Ha érdekel az életed egyik fontos cikkelye, vagy éppen nem, mindenképpen befolyásolja a még benned ragadt milliókat. ..."

"...Magyarországon először készpénzáramlással és vagyonépítéssel kapcsolatos
idegrendszeri programjainak felfedezését és változtatását tanulhatja meg.
XXI. századi kommunikációs modellekkel és Quantum-mechanikai technológiákkal módosíthatja
gondolkodási szokásait és érzelmi kötődéseit.
..."

A benned ragadt milliók...

Nyüszítve röhögök!

Harpagon 2008.01.22. 13:49:15

Egyébként minek a Millényi diploma,amikor a bársonyszékeket nem diplomásoknak osztják-javarészt.Ezt az országot is valami sportügyi miniszter vezeti ugyi.Diplomára pedig adnak 100.000 HUF-ot,ami ugyan leírva jól néz ki,de amúgy szart se ér!

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2008.01.22. 14:04:23

phd lehetséges? kéne. persze 1 nap alatt.

Lilienfeld 2008.01.22. 14:06:39

Mária,
igen, Ő az!

Ez a Sanyi-Alexander is egy médiahack-félének tűnhetne, de sajnos, nem az. Egyik rokonom kb. 1,5 éve jár ilyen-olyan előadásokra, tréningekre; mára eljutott odáig, h. a "pénz nem is olyan fontos"
Azt nem meri elárulni, mennyibe fájt ezen t-u-d-á-s megszerzése...
A Mancs már széjjel cinkelte:
www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=15284
"Ez a csend már a Sanyiból jön"-visítva fetrengtem. Aztán felvilágosítottak, hogy becses rokonom is olvasta a cikket, és NAGYON ÖRÜLT, mert ez milyen jó(!!!) reklám nekik.
Erre elmúlt a jókedvem. Eddig csak kicsit furcsának tartottam a fickót; ekkora setétséget még álmomban sem...

Sza'l, tudnak valamit nagyon ezek a Sanyik, Millényik, Hubbardok.

Taktikai Reset 2008.01.22. 14:07:46

Ezek a DVD-k biztos nanotechnológiával másolásvédettek.

A pici, intelligens nanorobotok érzékelik a másolási szándékot és megeszik a meghajtót.

Sima szélhámos és - ha nem is sokan - épp elegen be fognak dőlni neki ahhoz, hogy megkeresse a kockásingre valót.

DeadBodiesEverywhere 2008.01.22. 14:13:31

Azt is megnezheted azert hogy az ugymond diplomas kozul mennyi vegzett ugy h soha nem tanult, hanem vegig puskazta a 4 evet... Aztan ha elmegy dolgozni vhova akkor fingja nincs semmirol.

Segitek: nagyon sok!
Aki meg a diploma szerzes helyett inkabb dolgozott es ott tanult dolgokat az meg kesobb mindenhol le van szarva, mert csak a diploma meglete szamit nehol, az mar nem h az adott illeto utana milyen rendszereket tesz tonkre vagy milyen karokat csinal a cegnek.

Vagy hasonlok :D
Nagyon keves szazalek van aki a tanulmanyai mellett sajat maga talal ki dolgokat, fejleszt es tanul. A tobbseg csak bulizik, es mellette puskazva csinalja meg a targyakat. Es ok kapnak diplomat, mert volt penzuk ezt vegigcsinalni.

manes 2008.01.22. 14:18:55

"
- nem volt ideje elolvasni sok tíz-százezer oldalt,

- nem tudja ki az a Moliere, nem ismeri Newtont " Akkor ez a bódysylvikre,dundikákra stb,vonatkozik?

Joaquin 2008.01.22. 14:22:51

DeadBodiesEverywhere 2008.01.22. 14:13:31

Na itt az első önérzetes nem-diplomás :) Szak függő amúgy, van ahol át lehet puskázni magad, van ahol meg nem. Tapasztalatom szerint a diploma megléte sem mindig elég ill nélküle is el lehet megfelelő szaktudással helyezkedni, de gondolom ez is attól függ, hogy milyen szakterületen vagy.

maccar 2008.01.22. 14:23:59

Én meg azt hallottam, hogy aki rájött arra, hogy sz@rt sem ér az egyetem, az megérett a diplomára.

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.01.22. 14:25:58

Lassan inkább ellenhirdetés kéne:

Túlképzett, túl sok a diplomája, ezért nem tud elhelyezkeni? 2 perc alatt széttépem a papírjait és elmondom hogyan tettese magát átlagembernek. Mondjuk ötezerért.

Mária 2008.01.22. 14:28:38

DeadBodies: a dolog nem arról szól, hogy ingyen vagy sok pénzért adnak-e használható tudást az egyetemeken.

A dolog arról szól, hogy qrva sok pénzért valószínűleg semmire sem használható tudást kínálnak ezek a kóklerek...

Pepin bácsi 2008.01.22. 14:33:29

kompi: ne legyél már olcsójános ! Rongyos 5 egységért hajlandó lennél diplomát tépkedni ?

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.01.22. 14:37:46

diplomatépés: 5000 Ft
kárörömérzés: megfizethetetlen:))

Harpagon 2008.01.22. 14:48:13

Egy kis matek:egy szemeszter:120-130 ezer HUF.Az egyetem 4-6 éves,tehát 8-10 szemeszter(már ha nem bukik meg),az annyi mint 960.000-1.300.000 plusz a kölyök eltartása,és az apró,amira havi 80-100.000 HUF-ot lehet számolni.Mire befelyezi a sulit az 4.800.000-8.500.000 lehet.Tehát ha 990.000 adnak diplomát az óccó.

Joaquin 2008.01.22. 14:51:41

Nem adnak diplomát, scak azt ígérik, hogy diplomásnak fogsz tűnni :)

Mária 2008.01.22. 15:03:02

Joaquin: Replica diplomások, replica órákkal, replica ékszerekkel replica autókban...

Szép kilátások...

korutazo 2008.01.22. 15:06:47

Valaki megnézte az angol verziót? ott is 2007-02-29 a tanfolyam kezdő időpontja, csak "Next course: 29/02/08 - 02/03/08 Phoenix, AZ" itt...
De az igaz, a magyar verzióban nincs odaírva hol lesz...

korutazo 2008.01.22. 15:08:53

mármint 2008-02-29 akartam írni, bocs

Vintersorg 2008.01.22. 15:10:25

Az angol nyelvű oldal csattanója(?):
"You relax, we give you and education."

Mike36 2008.01.22. 15:11:04

ilyet lehet venni afrikában is, sőt PhD-izni is lehet két hét alatt, hivatalosan, mintha ott töltöttél volna több évet
teljesen jó
minek annyit szarakodni, stresszelni évekig
a javát úgy sem fogod használni a melóhelyeden

Mike36 2008.01.22. 15:12:48

jó, mondjuk orvos ne legyél
de mondjuk rádióriporter, politikus, stb akiken nem múlik közvetlen emberélet, miért ne?

Vonatosi Márió · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.22. 15:37:25

na bazeg
megyek és hipnózissal magamba szívom a magyar jogtörténetet holnap délelőttig

Jogging 2008.01.22. 15:45:20

Millényi Furfangos Frigyes net-reinkarnációja. Csak az a kérdés, lesz-e Hakapeszi, aki megeszi...

DeadBodiesEverywhere 2008.01.22. 14:13:31

Hát igen: mezei melósként határozottan szarul éreztem magam ma az egyetemi SZÓBELI vizsgán a diplomás oktató társaságában, amikor nem Moliére felől érdeklődött:-))

"Teljes ellátás" = 2 napi robot a szója/fűszer-nemnano ültetvényen.

Lili Marleen 2008.01.22. 15:48:55

na egyvalamit tisztázzunk: a diplomához eszet nem adnak...(itt vok én az élő példa)
Vagy ahogy egyik egyetemi oktató megfogalmazta: "olvassunk, mert hiába lesz diplománk bunkók maradunk"
ennyit erről a kérdésről.

Épp ezért kíváncsi vagyok, hogy csak a wikipédia szócikkeit hipnotizálják-e a fejedbe vagy esetleg az infókat össze is huzalozzák, mert előbbi esetben alig várom mikor egy Millényikatica diplomás figura a Heideggeri filozófiát boncolgató kérdésre ledarálja Thálész tételét..

Na egészségetekre!:-)

Lili Marleen 2008.01.22. 15:50:15

(mentem a speizba a tanpalackért)

dpspeti 2008.01.22. 15:58:39

Bruno irta
"na egyvalamit tisztázzunk: a diplomához eszet nem adnak"

hát eszet tuti nem :D Észt már lehet, h igen :D

Lili Marleen 2008.01.22. 15:59:55

látod?!
azt is írtam, h magam vagyok az elrettentő példa! :DD

dpspeti 2008.01.22. 16:00:26

Es mindezt millenyinel tanultam ehhe :D

Lili Marleen 2008.01.22. 16:01:47

Na, akkor ha a millényinél megtanultad a nyelvtant akkor sikeres ember vagy!
Bocsánat: vagyol ..lol

soleona (törölt) 2008.01.22. 16:08:53

B@sszus és most szólnak? Mikor már elvégeztem a fősulit vérrel-verejtékkel? Gondoljatok bele, nem kellett volna szenvedni a felsőoktatásban; alszol délig, lötyögsz hétig erre-arra, kilenctől kocsma, hajnalban hazatántorgás és a négy év buli-pia-szex után elmész Millényihez és hurrá, diplomás vagy és full művelt...Mindig tudtam hogy élhetetlen vagyok...

yanchi 2008.01.22. 16:09:33

Ezt nem értem. Az Ecserin szerintem hamarabb megy, és olcsóbb is... ja, és tudást ott sem adnak, csak papírt.

kukacka 2008.01.22. 16:25:08

Aki elhiszi, hogy egy hétvégén pótolhatja 10-20 év tudását, az megérdemli, hogy megtanulja egy milkáért azt, hogy ez lehetetlen!
További milliókért megtanulhatja a többi trükköt, amivel nap, mint nap átverik, kicsalják a pénzét.

Csak tudnám honnan a picsából van ennyi pénze ilyen seggfejeknek?

oil.ali 2008.01.22. 16:46:26

Nekem van diplopám. Lehet itt basztam el, de ebből egy büdös szót sem értek...:
"
_...A módszer az evolúciós pszichológia legmodernebb eredményeire alapoz, az emberi elme szerkezetét adekvát módon szelektálódott információfeldolgozó mémeknek tekintve. Metodológiájában egyesíti a kognitív és a humanisztikus pedagógiai és pszichológiai szemléletet. Pszichológiai értelemben a megismerő rendben szándékosan generált deficitmintázatokat rendszerezi újra, pedagógiája ún. didaktikus normatív-preskriptív alapokon áll..._

"

avatartalan 2008.01.22. 16:57:51

ááá az ecserin sem olcsobb,pedig probáltam alkudni a rohadékoknál!
kénytelen voltam venni még 2 jogsit,sose lehet tudni....

schokobanane (törölt) 2008.01.22. 16:59:06

maccar 2008.01.22. 14:23:59

Jé, akkor nagyon érett lehettem már akkor is, amikor pont ezért hét éve othagytam.

jesszumpepi (törölt) 2008.01.22. 17:00:13

LaccPacc meg ingyen megosztotta velünk tudását és tapasztalatait.

schokobanane (törölt) 2008.01.22. 17:01:02

Én kétezeré' vállalok diplomatépést. Sokdiplomásoknak persze kedvezménnyel.

wtchp 2008.01.22. 17:01:43

Csak ne szóljatok be, mert Chuck Norris is itt végzett!

(A tudás arca:
millenyi.com/images/millennyi_s.bmp )

schokobanane (törölt) 2008.01.22. 17:05:08

Wtchp:
Nane. Körbepörgőrúgást hány nap (óra?) alatt tanítanak? Olyan nekem is kéne.

schokobanane (törölt) 2008.01.22. 17:09:10

jesszumpepi 2008.01.22. 17:00:13

...és még most is osztja, ha jó láttam. Biztos a szóbőség elsajátítása is a Millényi-kurzus része. Elvégre a szorongás leküzdhető, ha sokat beszél az ember.

tundrazuzmo (törölt) 2008.01.22. 17:09:27

wtchp 2008.01.22. 17:01:43

Figyeljé oda!!!!
Itten 18 év alattiak is lehetnek, csak úgy felelőtlenül belinkelsz ide egy ilyen képet????!!!!

Majdnem 8 százalékpontot esett az ikúm...
:)

tundrazuzmo (törölt) 2008.01.22. 17:21:01

Nekem van diplopám. Lehet itt basztam el, de ebből egy büdös szót sem értek...:

Na, megmagyarázom:

"_...A módszer az evolúciós pszichológia legmodernebb eredményeire alapoz,"
- MAJOM vagy ha beveszed

"az emberi elme szerkezetét adekvát módon szelektálódott információfeldolgozó mémeknek tekintve."
- és az agyad sok kis MAJOMagy darabból áll.

"Metodológiájában egyesíti a kognitív és a humanisztikus pedagógiai és pszichológiai szemléletet."
- Remélik, hogy elég kognitív vagy ahhoz, hogy felfogd nagyszerű ajánlatukat, elég humánus, hogy ne indíts ellenük vérbosszút, ha kifosztanak, és elég HÜJE, hogy ezt mind bevegyed...


"Pszichológiai értelemben a megismerő rendben szándékosan generált deficitmintázatokat rendszerezi újra, pedagógiája ún. didaktikus normatív-preskriptív alapokon áll..._"
- Nem fogod megérteni azt, amit eddig sem értettél, csak szépen betolod mindezt egy büdös nagy dobozba a fejedben, és nem veszel róla tudomást... úgy, hogy egy csávó ezt sulykolja orrba-szájba, hosszú órákon keresztül.

Mericles 2008.01.22. 17:36:41

Nekem nagyon tetszik :) Végre valaki nem csak nyavalyog a soha sem létezett/létező 10 milliója miatt, hanem tesz is valamit érte :) Mindezt úgy, hogy nem érdekli őt mások véleménye.

Ime, a vállalkozó elme diadala!

backflip 2008.01.22. 17:53:41

Írtam egyet a témában a lottóötöshöz
kapcsolva:

www.boon.hu/hirek/JEGYZET/cikk/nezopont-szerencse-jatek/cn/haon-news-FCUWeb-20080120-0559381046
,ha nem ütközik mod.elvbe :)

snowflake 2008.01.22. 18:07:24

na, ezek után minek is küzdök én a főiskolával?!

xombat.com 2008.01.22. 18:23:34

"Ha Ön:
...
- nem tudja ki az a Moliere, nem ismeri Newtont, akkor
..."
ezekkel a szavakkal sem fog tudni mit kezdeni:
Metodológiájában, kognitív, humanisztikus pedagógiai, generált deficitmintázatokat, didaktikus normatív-preskriptív

sárgaborsó 2008.01.22. 18:39:03

Ilyen mondatok hajdan az én irodalomelmélet könyvemben is voltak (hja, én is elkövettem ezt a hibát, diplomáztam...), és már akkor sem értettem őket (pedig Moliére-t is kellet olvasni, igaz, Newtont azon a szakon nem), de azt Bókay írta. Akkor lehet, hogy ez a Millényi álneve?

frukkk 2008.01.22. 18:59:31

Jogging 2008.01.22. 15:45:20

Lesz!Tudod:Hakapeszi ha kap, eszi!!!

bsr 2008.01.22. 18:59:46

Dehát ez az ember már 70 éves! Mér nem ül már a seggén aztán foglalkozik a kisonokákkal?

mattx 2008.01.22. 19:31:43

Szörnyű! Ha -- szerintük -- a tudás megvehető, akkor hogyan lehetséges az, hogy a "módszer letéteményesei" éppen a magyar nyelvtudást nem vették meg maguknak. Pedig "házon belül" biztos kaptak volna nem is csekély kedvezményt a "vételárból"!!!

Secnir 2008.01.22. 19:37:16

behugyozok
megalol

komolyan :D

jó kis élőlény 2008.01.22. 19:45:35

én a műegyetemen végeztem, kurvaokosnak képzeltem magam, most így 7-8 évvel utána úgy vagyok vele, hogy a diploma csak feljogosított arra, hogy megtanuljak valamit, az ott tanultak abszolút szakmai alapműveltségnek számítottak, és ráadásul a mai napig abból a matekból élek, amit gimiben megtanultam (analízis).

a zegyetem inkább adott egy olyan rutint, hogy holnap ötösre vizsgázzak valamiből, amiről ma halvány segédfingom nincs.

a diploma belépő volt.

ez az egyhétvégés, egymillás zegyetem kicsit meredek, kicsit türelmesebbnek kellett volna lennie, akkor biztos tolongnának befizetni a balfaszadót.
amúgy ügyes.

ha páran úgy jönnek ki, hogy elhiszik, hogy értenek valamihez, azok a szakmák felére alkalmasak is lesznek, a "művelt" magyer "értelmiség" felénél pedig bizonyosan pallérozottabbak.

nézzetek csak körül, hemzsegnek a hülyék mindenhol, csak páran maradtunk mi, piros mozdonyok.

Briguszka 2008.01.22. 19:48:59

Én egy csomó diplomás emberrel vagyok körülvéve, és néha eszembe is jut egyikéről-másikáról : vajon hol is vette Ő a diplomáját , hát most legalább már ezt is tudom .

Ha nyerek a lottón és elmegyek ámerikába, talán még Én is lehetek-e Dr. Szöszi-e?

Mindenképp az aerovivával gondoltam az utazást nyélbe ütni.

riel · http://amatorfutoleszek.blog.hu/ 2008.01.22. 19:54:58

Vettem egy pólót, az van ráírva nagy betűkkel, hogy B A L E K.
Csak tudnám, hogy mi került ezen 32000 Ft-ba?

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.01.22. 20:00:37

"A módszer az evolúciós pszichológia legmodernebb eredményeire alapoz, az emberi elme szerkezetét adekvát módon szelektálódott információfeldolgozó mémeknek tekintve. Metodológiájában egyesíti a kognitív és a humanisztikus pedagógiai és pszichológiai szemléletet. Pszichológiai értelemben a megismerő rendben szándékosan generált deficitmintázatokat rendszerezi újra, pedagógiája ún. didaktikus normatív-preskriptív alapokon áll."

Sztakurva. Ekkora egy áltudományos kamu dumát. Sznobállatoknak talán bejön.

jó kis élőlény 2008.01.22. 20:16:55

dark future:
ja, akkora kisebbségi komplexus, hogy lelóg a monitorról.

az arc nem egy szadizmus, de hogy az egyemisták ettől szopni fognak, az rizikó.
:D

2008.01.22. 20:32:20

Faszkorbács, belezőkarmoló, ajtóletépés és bacc nekijje!
Én azért is főiskolán fogok diplomát szerezni, bár nem hiszem, hogy ezen hozzáállásommal sikeres-e lehetek...
Egyébként van Buda Bélának valami kommunikációval foglalkozó könyve, annak is hasonlóan "eccerrű" szövegezése van (de jó, hogy pont ma vizsgáztam belőle), mint Mr. Millényi reklámszarjának. Überkula ez az egész!

px (törölt) 2008.01.22. 20:35:41

Én is alibi-diplomás vagyok (neeem, nem GDF), a 4 év alatt tökjól elvoltam, bulizgattunk, csajogzattunk, egy kicsit tanultam is (amit viszga után sürgősen elfelejtettem), osztán 4 év múlva ingyér megvolt egy diplomám. Szerintem ez a tuti módszer, csak időigényes.

Fizesen az, aki siet :D

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.01.22. 20:38:52

Az is érdekes kérdés, hogy egy, az USA-ban állítólag sikeres módszernek...

1./ a honlapja miért magyarul jön be,
2./ miért 2007. októberében jegyezték be a domainnevet,
3./ miért torontói szerveren helyezték el az oldalt?

:-)

whois.domaintools.com/millenyi.com

aranyhaj.blogspot.com 2008.01.22. 20:49:52

Ha áldiplomát ad, akkor megfelel neki, ha hamis pénzzel fizet a delikvens?

Secnir 2008.01.22. 20:52:27

Record expires on 08-Oct-2008.


nem számít arra, hogy sok tanfolyamot tartson :)
kb ennyi idő, mire az első csoport felébred, hogy átbaxták, és megteszi a renydőri feljelentést, és azok elkezdenek nyomozgatni Sandor Millenyi ismeretlen herndoni tettes ellen, akinek a zimélcime wx9pc8k stb...

Secnir 2008.01.22. 20:59:26

szóval ha jól értem, akkor diplomát ad arról, hogy téged diplomások nem fognak hülyének nézni a társaságukban.

hááát

láttam már olyat, hogy melósok diplomást minden további nélkül hülyének néztek (én is), olyat is, hogy melósok hülyének nézték a melóst, és diplomás is diplomást.
És ez így van jól, ha valaki hülye, haljon meg.


M. Sanyi esetében a diplomás nézi hülyének a melóst.
aki mellesleg kőgazdag kell hogy legyen.
konzekvencia:
az a 'bunkó' melós, aki saját erejéből kőgazdag lett, magasan leszarja, hogy hétköznapi diplomások -akiknek a havi fizuja kevesebb mint az ő órabére- mit gondolnak róla, ha nem ismeri Newtont (az ügetőn őt szokta tétre-befutóra megfogadni, még én is ismerem)

iskolapélda?
Kulcsár Attila?
Tasnádi Péter?

dr. suck-o-mat 2008.01.22. 21:01:31

szomorú, hogy valami csillogó szemű, de félrevezetett bölcsész/médiaművész/ gyerkőc egy EKKORA körítéssel adná el megint a jó öreg Orson Welles trükköt. jó, kapja meg já az ötöszt - és felejtsük már az ilyen tinglitanglit. igen, ELÉG ennyi - ész mindenki jeagál mint a gép ész szopik mint a kiszboci. be tetszett bizonyítani. hú. egyéb? exit stage right.

Secnir 2008.01.22. 21:14:55

azért még érdemes volna megkérdezni az Oktatásügyi Maxisztériumot, hogy a Millényi Sándor Szabdaegyetem be van-e jegyezve, mint felsőoktatási intézmény?

arayhaj:
ott a pont.
ha olyan papírt ad, ami olyan mintha diploma volna, akkor én is olyan papírt adok, ami távolról pénznek néz ki....

de most akkor számoljunk reálisan.
tételezzük fel, hogy TÉNYLEG kidolgozott egy módszert, amivel 2 nap alatt felhúz egy lakatost egy diplomás szintjére (bár egy diplomást egyszerűbb egy lakatos szintjére levinni, igyon meg 3 decit apósom főzetéből).
bontsuk elemeire a dolgot.
tételezzük fel, hogy a módszer képes 3 mp. alatt tudatunkba égetni mondjuk egy képletet, évszámot, karaterúgást, LaurenceOlivier filmjeinek zanzáit..
legyen, képzeljük el.
matek, fizika, történelem, nyelvtan, mozi, sport, informatika, biológia, űrkutatás, jog stb.
tételezzük fel, hogy mindegyik 'tárgyból' 5000 eseményt akar belénk nyomni, és van 10 tárgy.
az annyi mint 150.000 mp.
az 41 óra.
két napba belefér.
de ez csak lexikális tudás lesz, mintha valaki bemagolná a tankönyveket, de egy példát nem tudna megoldani, vagy nem tanulna meg helyesen írni, ergo xart sem ér.
ha a delikvensnek nincs készsége a logikára, amellyel összekapcsolja a dolgokat, akkor ez halott tudás. természetesen ha a delikvensnek van képessége a logikus gondolkodásmódra, úgy
1. eleve el sem megy, mert kiokoskodja, hogy ez mekkora faszság
2. már többet tud mint egy ötödikes vagy millényi-diplomás

Secnir 2008.01.22. 21:18:09

anno köteledző volt egy könyv, aszzonynak talán még megvan, a címe az volt:
"A tanulás tanítása" vagy valami ilyesmi. Lehet, hogy ezt adja le valami modern kamumaszlagban, kozmoszfrekvenciaerővel meg plazmamezőkisugárzással...

ROMANI ITE DOMUM! 2008.01.22. 22:05:20

millenyi.com domain elég friss... lehet, hogy valóban "media hack".

Kisangyal 2008.01.22. 22:31:25

csak irigyek vagytok, mert nem ti fogtok ezzel millákat kaszálni, minna gyözike...

:D

...de mossmá inkább sietek a 2napos oskolába én is, majd ott találkozunk...

Kisangyal 2008.01.22. 22:48:53

itt legalább tisztán látszik,h átbsznak, egy utazási irodában meg benyalod a dumát és kifizeted...

Vladimir Harkonnen 2008.01.22. 23:09:46

Emberünk leül az étteremben az asztalhoz, látja hogy az étlapon szerepel intelligencia koktél 15000-ért. Rendel egyet, pincér hozza, emberünk megkóstolja, és elkezd ordítani a pincérrel:
-Maguk átvertek, ez csak csapvíz, némi citromlével!
Mire a pincér:
-Látja uram! Máris hat!

Tudom régi, de ez jutott eszembe.

xenia 2008.01.22. 23:19:24

Egyébként nem is írja, hogy elvégezte volna az egyetemet. Ügyesen jelen időben fogalmaz: "Egyetemen tanul, de már iskolai évei alatt összespórolt pénzéből elkezd tőzsdézni..." Szóval, lehet, hogy elkezdte az egyetemet, de befejezni már nem sikerült :)

Kurvaisten · http://globalszar.blog.hu/ 2008.01.23. 02:23:44

A tudás megvehető = FER
A tudás megvehető, csak senkinek nem kell = Gábor Dénes Főiskola
A tudás megehető = égből hullott kapcsos könyv

Amúgy a vonaton büdös halfejeket evő ember is eszembe jut hirtelen...az is okosságot okoz, ha az ember megkóstolja

Guinevere · http://www.barcsay.com/blog 2008.01.23. 05:54:40

Én nagyon szeretnék egy mikrobiológiából és genetikából diplomát. Szerintetek megugorja az öreg? A hülyének is megérnek egy millát :)
Bár... lehet ha két diplomát akarok kétszer kell elmenni hozzá???
LOL

puncipöcögtető 2008.01.23. 06:38:04

ha megadjatok az amerikai cimet, kuldok ennek a fasznak egy baccpapucsot

Harpagon 2008.01.23. 10:18:04

Azért ennek a f@sznak is jutott 15 perc hírnév...

Mária 2008.01.23. 11:02:07

Secnir, erre gondoltál?

Walter F. Kugemann: Megtanulok tanulni. Gondolat Kiadó 1976.

Ha ezt elolvasod, nem leszel sikeres.

Sikeres akkor leszel, ha elolvasod a könyvet, kijegyzeteled a lényeget, átírod a saját szavaiddal, csinálsz belőle "infoterméket" háromszoros sorközzel, tizenhatos betűmérettel, eladod a füzetkét lúzereknek harmincezerért plusz ÁFA és szervezel rá qrvadrága fizetős konferenciákat.

Ebben van a pénz, nem abban, hogy könyveket olvasgass...

:D

Secnir 2008.01.23. 12:42:40

Mária:
nem, ez egy viszonylag frissebb kiadás, és az író sem ő...


...valami millényi :D

Woody 2008.01.23. 14:10:07

- szorong egy értelmiségi társaságban?
forduljon kezelőorvosához vagy pszichológusához.

- nem találja a helyét egy színházi előadáson?
Nézze meg hova szól a jegye. Segíteni fog.

- nem volt ideje elolvasni sok tíz-százezer oldalt.
Na és? Akkor nyilván mással töltötte el az idejét, ami lehet hogy hasznosabb volt.

- nem tudja ki az a Moliere, nem ismeri Newtont.
Ezért végképp ne bánkódjon. Ha ismerné őket már halott lenne.
Azt sem tudja kicsoda Bill Gatest, vagy Robbie Williamst? Nem számít, tegye fel máshogy a kérdést. Vajon Bill Gates és Robbie Williams ismeri-e Önt?

vegyen részt a programban és két nap alatt garantáltan egy millával könnyebben távozhat.

Harpagon 2008.01.23. 14:59:41

Csak tudnám miért gyűrtem a pénzügyi ismereteket hajnal 5-től reggel 9-ig?!

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.01.24. 16:49:08

Egésznapos Wowozáshoz nem is kell diploma, igaz Hancu?! :P

dkny · http://www.marketinglife.hu 2008.01.24. 18:01:11

Már csak ez kellett a www.internetmilliardos.hu után! Remélem nincs túljelentkezés.....
süti beállítások módosítása