Tékozló Homár

A világ első fűautomatája

2008.01.25. 19:35 | jackyll | 186 komment
Hova jut ez a világ, teljességgel érthetetlen. Az imént emlegetett Schwarzenegger tartományában, azon belül Los Angelesben ilyen automatákat állítanak fel az éjjelnappali marihuánaellátás biztosítására. Mivel azért Amerikában járunk, nem lesz teljes a káosz. Csak regisztrált, recepttel és feltöltőkártyával rendelkező, ujjlenyomattal igazolt vásárlók (pl. rákos betegek) használhatják az éjjel-nappal biztonságiakkal őrzött fűbüféket hétfőtől. Ahogy az ottani drogosokat saccoljuk, biztosan senki nem fogja ezt kijátszani.

Az elektromos drogdíler 3,5 illetve 7 grammos adagokban mér öt fajta füvet, köztük OG Kush

 és Grand Daddy Purple brendeket.

A város további tervei között szerepel egy Vicodin, Viagra és Propecia gyógyszerautomata felállítása is, hogy mindenkinek jó legyen.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fingucca 2008.01.25. 19:40:57

a második kép egy fonál gombolyag?

fingucca 2008.01.25. 19:44:20

ja, és a Vicodin és a Propecia az mire jó?

snowflake 2008.01.25. 19:44:39

ezt fájdalomcsillapításra használják (elméletileg). na de hogy viagraautomata? ha sürgős (lenne)az eset... :D

Kisangyal 2008.01.25. 19:45:34

Elvégre fogyasztoi társadalom vagymi :)
És ahogy most áll a gazdaságuk...
Csernust nekik!

snowflake 2008.01.25. 19:50:23

lehet, hogy ezt jobban megérné kiszaggatni a helyéről, s eltulajdonitani, mint a kp-s ATMet:D
mennyi cucc fér egy ilyenbe? és még választék is van...
vajon kivel áll kapcsolatban az üzemeltetés? :D

Kisangyal 2008.01.25. 19:53:25

snowflake 2008.01.25. 19:50:23
Ne aggodj, tuti hazaviszik kicsomagolni, csak idö kérdése

Jogging 2008.01.25. 19:57:36

Hagyma!?
Kezdek aggódni.

az ombi 2008.01.25. 20:03:12

ha ott vannak a biztonságiak, akkor miért kell az automata? Miért nem árulják ők maguk?

Kisangyal 2008.01.25. 20:07:21

Van olyan is, csak azt dealernek hijják :)

lókupec 2008.01.25. 20:13:20

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

Fender · http://firka.blog.hu/ 2008.01.25. 20:20:03

fűautómatát Budapestre! vagy legalább a szobámba... :)

Kisangyal 2008.01.25. 20:23:23

Lókupec! Ssszzeeevasszzz!

Briguszka 2008.01.25. 20:30:44

Jó, hogy már gépfegyverautomata nincsen, bejegyzett, igazolvánnyal rendelkező bérgyilkosokanak.

cirrmurr 2008.01.25. 20:32:44

lókupec

Nem románok voltak azok hanem indiai ősmagyarok akik svédül beszéltek.

Jogging 2008.01.25. 20:34:41

Lókupecnek ősi román szokásai vannak.

Inverz Dömdödöm.

adam434_ 2008.01.25. 20:47:14

Vicodin? House doki odaköltözik

Briguszka 2008.01.25. 20:53:50

Az éttermek mellett meg lehetne Bilagit automata.

Fucksee 2008.01.25. 20:58:49

MMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmm.......Gyönyörűek!

Jogging 2008.01.25. 21:00:00

Ha kakaóbiztos, először nyilván a közoktatásban vezetik be. Nem csak úgy az utcára teszik...

Utána jön a - briguszka által imént vízionált - fegyverautomata.

Sirsmokelot 2008.01.25. 21:03:30

Ide is,ide is!Mennyivel jobb lenne ilyenből vásárolni,mint dílertől.

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2008.01.25. 21:05:45

Vicodin és a Propecia világos, de mi az a Via gra???

Secnir 2008.01.25. 21:06:53

1.
én ide a kisfalumba szeretnék egy szőkesvédnő-automatát. Köszönöm előre is Horváth Ágnes kormányzónak
2.
los angelesbe készülődőknek üzenem:
a thepirate****org-ról letölthető ujjlenyomatszimulátor mindenki számára letölthető. (ha még nem, úgy mire megkapod a vízumot, addigra fent lesz)
3.
los angelesbe készülődőknek üzenem:
sajnos csak ott lehet felhasználni, haza nem hozhatod.
4.
én ide a kisfalumba szeretnék egy görögistennő-automatát. Köszönöm előre is Horváth Ágnes kormányzónak
5.
az ámerikaiak nem olvasnak magyar újságot, így nem tudják, hogy akár az egész ótomatát el lehet vinni, kibelezni később is ráér...
..köszönjétek A. S. osztrák kormányzónak
6.
én ide a kisfalumba szeretnék egy használtautólevámoló-automatát. Köszönöm előre is Gy.F. kormányzónak
7. én ide a kisfalumba szeretnék egy bkvbérlet-automatát. Köszönöm előre is Antal kormányzónak.

jóéjszakát secnir alkormányzónak

Briguszka 2008.01.25. 21:18:06

Én a magam részéről a kisfalumban egy pénzkiadó automatának is örülnék.

A punter 2008.01.25. 21:26:22

Housenak a lelkiismeretfurdalás miatt vannak fájdalmai.A második meg szerintem penészes pamutszál az első meg valami mutáns karfiol.Lehet,hogy nem raktak hozzá elég guargumit.

schokobanane (törölt) 2008.01.25. 21:34:08

Azt nem is tudtam, hogy a rákra (is) jó a marihuána. Aszt a tüdőrákra is?...

Amúgy előttem a kép, hány tagbaszakadt vagy csoportba verődött ifjonc áll majd lesben az ótómatánál, valahányszor odalép valaki. Kaliforniában tutira javulni fog a közbiztonság.

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.01.25. 21:34:12

Persze, ilyet magyarországra, aztán meg jön a backdoor fotó a masina oldaláról a Homárra, hogy "tisztelt betegeink, ez a berendezés NEM a vizitdíj befizetésére szolgál, kizárólag a gyógyszerellátás biztosítására alkalmas"

zebi 2008.01.25. 22:03:29

Egy ilyennek most örülnék itt a közelben is. Vagy kettőnek.

Kisangyal 2008.01.25. 22:07:45

Igazad van briguszka!Ezek után a fegyverautomata sincs kizárva, mi jöhet még...

ZeeP 2008.01.25. 22:14:03

"egy gondolat bánt engemet..." - sőőt, igazából több is
1.,
Az orvosok mindenféle extrákat kapnak a gyógyszercégektől (ilyen-olyan ajándékok, konferenciák, utazások).

Mostantól a dealereknek is kötelező lesz ajándékot vásárolni az orvosnak?
(hiszen ő piacot teremt)

2.,
Tényleg honnan a jóistenből szerzik a cuccot bele?

3.,
Az utántöltés perceit azért mindenki látja maga előtt nem?
5x X Kg fűvel, az út túloldaláról nyugodtan átsétáló szervizes-ember, akivel kb 30-40 viszonylag függő fiatal néz szigorúan farkasszemet és nem bántják a szevizest, merthát "ő csak a munkáját végzi"

Abszurd...

seherezade 2008.01.25. 22:15:10

schokobanane! a fuvet kemoterapias betegeknek szoktak ajanlani,akik az emelygestol keptelenek enni es nincs etvagyuk ezert hamar legyengulnek,allitolag a fu jo hatassal van az etvagyra, es megszunteti a kemo okozta emelygest,persze csak atmenetileg.

Briguszka 2008.01.25. 22:16:45

Már látom magam előtt milyen kártyát, receptet kellene hirtelen a hamisítóknak piacra dobni.

Briguszka 2008.01.25. 22:18:56

Schokobanane

Rákra csak úgy jó a marihunaalja, hogy elszívsz egy-két-három ilyen cigit és onnantól : rákos vagyok , de kit érdekel..

Kisangyal 2008.01.25. 22:24:00

No megaztán nem kevesen szeretnének majd ottan örködni se ugye :)

Briguszka 2008.01.25. 22:25:30

Kishazánkban úgy is ellopnák az egész cuccot, lehet, hogy maguk a biztonsági őrök vinnék el.

Kisangyal 2008.01.25. 22:26:32

Akiknek meg nincs a géphez receptjük, azok mehetnek Marihónajját szinni :DDD

Briguszka 2008.01.25. 22:27:45

De előbb lenne a ne fürggyé le Mari!

Kisangyal 2008.01.25. 22:28:44

Mariskám, elfogyott a receptem. Emeld fel a karodat, hagyslukkoljam meg... :DDDDDDDDDDDD

trabant 601 · http://youtube.com/watch?v=Z3prOObnrmk 2008.01.25. 22:29:58

Hé!
a diszáwerin láttam egy műsort amiben kijátszották az újlenyomat szkennert.(vagy hogy a f****ba hívják) Dár a diszkáverin láttam úgyhogy nem tudom mennyire igaz.

trabant 601 · http://youtube.com/watch?v=Z3prOObnrmk 2008.01.25. 22:37:12

Ez a szervizes engem is megfogott. Gondolj bele nyitvahagyja a transzporter hátulját mert kétkézzel viszi a dobozt amiben vagy 3.000 adag van. Mivel egy nap több automatát is feltölt, ezért a kocsiban még legalább 8 ilyen doboz van. Kinyitja az automata ajtaját és szép lassan elkezdi telepakolni. A sok kuncsaft pedig türelmetlenül vár.

Briguszka 2008.01.25. 22:41:27

Előttem meg a következő kép sejlik fel: Elindul a kábszeres: zsebében egy rákos beteg igazolványa, egy rákos beteg receptje, meg egy rákos beteg levágott UJJA!!!

Majdmegmondomatutit · http://tombola.blog.hu 2008.01.25. 22:45:57

azé azt sejtitek, megszűnnek a pénzszállító rablások automata töltés idején...

Kisangyal 2008.01.25. 22:57:30

Az biztos :)
Kiváncsi lennék, hányan szeretnének hivatásos drogszállitok lenni, asszem tuljelentkezés lesz...

Briguszka 2008.01.25. 22:57:40

"A város további tervei között szerepel egy Vicodin, Viagra és Propecia gyógyszerautomata felállítása is, hogy mindenkinek jó legyen."


Egymás mellett állnak majd szép sorban az automaták: előttük a kopaszodó, potenciaproblemás könnyűdrog fogyasztók hada.
Na akkor most melyik sorból válasszak??

cirrmurr 2008.01.25. 23:02:18

Kisangyal

Ez az ! Csernus automatát nekik! meglátják az arcát aztán világgá futnak.

Kisangyal 2008.01.25. 23:04:04

Igen, ha egymás mellett áll egy fü, egy viagra és egy pénzautomata, valoszinüleg az utolso sor lesz a nyerö :)
Csak aztán nehogy átsoroljon...

Briguszka 2008.01.25. 23:06:10

esetleg még aztán beáll mindhárom sorba, azután indulhat a buli.

Kisangyal 2008.01.25. 23:06:22

És a Csernus automata milyen lesz? Bedobod a pénzt és elkezdi mondani a magáét...

Briguszka 2008.01.25. 23:07:35

Nem mondani fogja, hanem ORDÍTANI!

Kisangyal 2008.01.25. 23:09:06

Asszem megszületett a világmegválto ötlet a Csernus automatával!
Azt pedig nálunk kellene bevezetni :)

Kisangyal 2008.01.25. 23:10:07

Elöször nem ordit, csak elküld a halál fszára :)

Briguszka 2008.01.25. 23:10:48

És ezért még fizetek is?

Kisangyal 2008.01.25. 23:12:40

Viszont hozzá lehetne kötni a füautomatához, miközben veszik ki a cuccot, Csernus doki teszi a dolgát...

Kisangyal 2008.01.25. 23:13:49

Persze, hogy fizetsz, a saját érdekedben :)

Briguszka 2008.01.25. 23:17:22

A következő sarkon dupla pénzért Én meg majd üzemeltetek egy méregtelenítő automatát.
Majd jól meggazdagszom mint az ápdétnorbi.

Kisangyal 2008.01.25. 23:24:10

Nemsokára megjelennek a heroin és társai automaták is. Most elképzeltem milyen lehet amikor elromlik és fujja a port magábol :DDD

Briguszka 2008.01.25. 23:25:21

Hát olyan , hogy ott nyalják az aszfaltot előtte a függőbb forma népek

GatyaPityu 2008.01.25. 23:33:13

briguszka 2008.01.25. 20:30:44
"Jó, hogy már gépfegyverautomata nincsen, bejegyzett, igazolvánnyal rendelkező bérgyilkosokanak."

RE
A kátrányos helyzetűeknek pedig legyen egy bicska automata... A Blahán ne is egy, inkább kettő.

IIsten 2008.01.25. 23:37:45

nálunk nem lesz autómata, viszont a dílernek fizetni kell majd a 300 ft-os vizitdíjat...

snowflake 2008.01.25. 23:49:58

ja, de ha vidéki vagy, egy ezres a dílernél is a vizitdíj. de ha összegyűjtesz 20at, utána nem lesz...

Briguszka 2008.01.26. 00:01:05

És ha igazolom a dílernek a sürgősség esetét, akkor nem kell fizetni ?

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.26. 00:41:26

ez még hiányzik itthonra, tényleg, valaki kezdje már el importálni

utána már csak ingyenessé, majd kötelezővé kéne tenni a kábszerezést

úgyis olyan jól megy itt minden, kéne még pár millió kábszeres

Kisangyal 2008.01.26. 01:01:12

briguszka!
"És ha igazolom a dílernek a sürgősség esetét, akkor nem kell fizetni ?" Ezesetben nem, viszont feláron kapod. (nem féláron)

Kisangyal 2008.01.26. 01:04:07

GYUSZI BACSI!
Természetes kiválasztodás...

malkavita 2008.01.26. 01:37:40

briguszka, Kisangyal: Szerintem a következő lépés az atomautomata lesz, ha vérmintával (beépített DNS elemző labor) igazolod, hogy elég buta vagy, vagy elég az is, ha az átlagos szintet megütöd, kinyithatod, és benne különböző trackereket találsz és néhány piros gombot. Ha sikerül a célpontot fél óránál tovább keresni és beállítani (Magyarországon kívülre nem lehet lőni), megnyomhatod a ballisztikus, interkontinentális atom illetve hidrogénbombák indítóját.

SHAMAN.SMN (törölt) 2008.01.26. 01:49:22

KÖLTÖZÜNK !!! (UGYANITT VESE ELADÓ RÁKÉRT)

...A MAGYAR FÜNYIRÓ SZÖVETKEZET PERUI KIRENDELTSÉGÉNEK FEHÉR ÖZVEGY ALAKULATA !!!

...ÉS A MAGYAROK A ROMÁKÉRT MULTKONTINENTÁLIS EGYESÜLET KUBAI KIRENDELTSÉGÉNEK VEZÉRIGAZGATÓJA !!!

Kisangyal 2008.01.26. 01:49:41

malkavita!
Ne fesd az ördögöt az üzenöfalra!
Még a végén erre is azt hiszik, hogy jo ötlet.

Bel Riose 2008.01.26. 03:48:41

Ez nem világelső, Amsterdamban már évek óta van fűautomata, ami ráadásult megtekert jointokat dob ki, nem nyers füvet :D

Egyébként én ezt kb annyira tartom károsnak, mint egy sörautomatát...

Kisangyal 2008.01.26. 04:31:37

Véletlenül második lettem, de kitörölték...
Akkor most 70.

Kisangyal 2008.01.26. 04:34:42

KereK !
Lehet... de akkor pontositsunk sok sörre!
Szerintem nagyon sok sörre!

aranyhaj.blogspot.com 2008.01.26. 09:04:35

Idehaza egy ilyen automatát rövid úton feltörnének :-)

aranyhaj.blogspot.com

Kisangyal 2008.01.26. 09:12:14

A pocsolyán tul egy játékautomatát rosszul töltöttek fel, emiatt öt dollárosok helyett huszasokat osztogatott :)

Paó 2008.01.26. 09:15:27

szeretném a keblemre ölelni ezt az amerikai ötletgyárost.

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2008.01.26. 09:19:31

Ilyen nincs, napfény, pénz, jó cuccok, tengerpart fűautómata és még akarnak mást is???

Baz, egy hétvégére ugorjanak már le hozzánk!

jesszumpepi (törölt) 2008.01.26. 11:02:42

Én elégedett lennék egy olyan automatával,ami FINOM kávét ad.

rexter 2008.01.26. 11:38:27

megvan h mit kérek anyutol idén karácsonyra. de inkább húsvétra.

rexter 2008.01.26. 11:41:20

egyebkent ebbol is latszik, hogy a fű annyira káros, hogy csak gyogyitasi celbol lehet venni. ha nem vagy beteg akkor börtön. szanlmas.

rexter 2008.01.26. 11:48:16

gyuszi bácsi kellene még pár ilyen lelkes ember mint te és akkor aztan megjobb lenne!

schokobanane (törölt) 2008.01.26. 12:09:17

rexter,
a világon kismillió dolog van, amely bizonyos embereknek bizonyos mennyiségben hasznos, míg más bizonyos embereknek bizonyos mennyiségben káros. A kábszer például, és ide tartozik a könnyűdrog is, tipikusan olyan cucc, amelynél nem a hatóanyag káros, hanem a mennyiség. Egyesek ugyanis, főként az éretlentinédzser-típus, nem tudják, hol a határ, és mértéktelenül szétszívják az agyukat, néhány év után pedig az eredeti állapottal összehasonlítva az alkoholizmushoz hasonló, nehezen visszafordítható testi és szellemi leépülést lehet diagnosztizálni. Az illetékes szervek nem véletlenül nem vállalják a felelősséget.
Én mondjuk nem bánnám, ha legalizálás után _megszabott mértékben_ a jónép rendelkezésére állna idehaza is ilyesmi (néhanapján úgy seggbe tudnék rúgni embereket, hogy annál már jobb, ha néhány slukkal eresztem ki a gőz izé füstöt; a tányérvagdosás kicsit drága dolog), de ezen a kijelentésemen szigorúan a megszabott mértéken van a hangsúly.
Illetve még azt akartam mondani, hogy szóba jöhetne ugyanez a kifejezés az alkohol árusításával kapcsolatban is, aminek eredményeképp egy csomó elvonót fel lehetne számolni, aminek több előnye volna (az ápolónők például átmennének más kórházakba, ahol kevés van belőlük), nem beszélve arról a kellemetességről, hogy egy rakás dolgozó embernek nem kéne az utcán/járműveken stb. közvetlen közelbe kerülnie magukat összehugyozott részegekkel. (Hja, ilyesmi mondjuk sose lesz, mer a piából óriási bevétele van állambácsinak, az elvonóban is vizitdíjat fizet az ember, nehogy már az állam helyett az állampolgárnak érje meg.)
Jaj, és még hogy sorolhatnám, de minek?
--

Schokobananét kormányzónak!

Kisangyal 2008.01.26. 12:20:07

schokobanane!
Ott a pont!

str 2008.01.26. 12:20:22

malkavita: jó gondolat. én briguszkának egy ilyen 'pofáncsaplak hogy észheztérjé bázé' típusú, tradicionális, de hatásosan simogató automatát propagálnék.

tRebroN 2008.01.26. 12:21:28

Szerintem ez is csak a kontrollt szolgálja, szvsz amint 1x használsz egy ilyet máris bekerülsz egy vmilyen nyilvántartási adatbázisba...különben mi a viharnak kéne ennyi ID. Hülye amcsiknak mindent el lehet adni nagy a kereslet a hülye meg sok...

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.01.26. 12:47:37

Ez még hiányzott abból az amúgy is retardált országból. Amerika, nesze neked bazdmeg :D

celfy 2008.01.26. 12:55:14

Nekem annyi lenne erről a véleménye,hogy az igen valóban az alkoholból sok pénz van,de a fűből még több lehetne és nem okoz fizikai függőséget...valóban tudni kell,hogy hol a határ.és sztem a magyarok erre még nem igazán vanna felkészülve,mert mint ahogy az alkohol is mutatja nagyon sokan nem tudják,hogy miéért is jó...nem az a lényeg,hogy berúgj mint egy állat csak érezd jól magad!a fű pont ilyen...

hash · http://hash.freeblog.hu 2008.01.26. 14:09:53

briguszka:

ezekkel a hozzászólásokkal csak azt tetted nyilvánvalóvá, hogy a leghalványabb fingod sincs erről az egész témáról. levágott ujj meg fegyverautomata...eszem faszom megáll!

civistroll 2008.01.26. 14:18:03

Ide elég volna 2 is.
Egyiket a parlamentbe helyezni/hogy überelnék egymást?:)/
Másikat az ablakunk alá, na nem ellopás miatt...
Felgyújtanánk, ablak kinyit, party...

EasyFriend 2008.01.26. 14:24:18

Szóval ezzel az ürüggyel akarják majd levenni az összes fogyasztó ujjlenyomatát.

Bicskas 2008.01.26. 14:33:03

atro 2008.01.25. 23:33:13
RE
A kátrányos helyzetűeknek pedig legyen egy bicska automata... A Blahán ne is egy, inkább kettő.
xD

A magyar fű automata olyan lenne mint az a sakkozógép amit Kempelen Farkas épített. Ül egy fószer a szekrényben és adagolja a cuccot.

Én föllövök egy-egy rakétát nagy ritkán de a legalizációt nem támogatnám, túl sok 17-18 évesen már cél nélkül ténfergő embert ismerek. Valahol azt olvastam, hogy a fogyasztást át akarják minősíteni szabálysértéssé. Ez viszont jó megoldás lenne szerintem.

BushDoctor 2008.01.26. 14:50:55

Páran (?) jobban is tájékozódhatnának mielőtt amerikát, meg a fűautomatát savaznák.

Nem utána, hanem ELŐTTE regisztrálják a betegeket. Ezért van benne ujjlenyomat azonosító..hogy aki regisztráltan rászorul az hozzájuthasson.

Lehet tök jól poénkodni rajta de amikor a kemoterápiától épp szénné okádtad magad és csak ez az egy módszer van hogy megkönnyebülést lelj arra a pár hónapra ami még hátravan...a gyógyszertár zárva...nos nekik találták ezt ki. Mert odakint foglalkoznak vele hogy töltöd az utolsó napjaidat ezen a nyomorult sárgolyón. Nektek csak ennyi jön le : "drogosok, füvesek, amerika" közben olyan sötétek és tájékozatlanok vagytok hogy világít a szátokban a negro.

Igyatok egy pár deci pálinkát, az való nektek zsírosbajszú fajmagyarok. Aztán tántorogjatok haza, okádjátok le az asszonyt, verjétek meg a gyereket (vagy forditva)és ordítsátok hogy "rohadt drogosok, rohadt amerika".

civistroll 2008.01.26. 14:59:13

Bush! Azé' még Te töröd egy kicsit a magyart!
Meglepődnél mennyien szívják kishazánkban ezt...

baggins21 2008.01.26. 15:17:17

Én is akarok ilyeeet! Nagyon beteg vagyok! Köhh köhhh légysziííí :D:D

jesszumpepi (törölt) 2008.01.26. 15:34:41

Szívesen megnézném ezt a szerkentyűt.Foglalok is repjegyet jövő év február 29-ére,zanzibári átszállással.

bobek3000 2008.01.26. 16:09:25

Pesten biztonsagi orostul, automatastul szethordanak az aktiv altalanos iskolas hasznalok...automata jo lesz vasnak a tobbi meg billi bong fly!

Szingularitás 2008.01.26. 16:52:07

Kínában megoldották a drogosok által a társadalom normális hányadára gyakorolt problémát: kivégeztek minden fogyasztót, termelőt, kereskedőt. (Nem kár egyik szemét tetűért sem - legfőképp a fogyasztókat kellene likvidálni: ha nincs valamire igény, megszűnik a termelése és a kereskedelme is!)
Miért nem lehet ezt nálunk is bevezetni? Az ebből hasznot húzók netán túl befolyásosak?

Kow 2008.01.26. 16:58:04

Szingularitás: ha már ilyen kifejezést választasz névnek, akkor tudhatnád, hogy mi az EU politika a halálbüntetéssel :)

Definiálnád amúgy a drogosok halmazát?

Szingularitás 2008.01.26. 17:18:34

Az eu politika (nemcsak a halálbüntetéssel kapcsolatban) tudjuk, mivel jár(t)... Pl, az óvodákban ledózeroltak minden mászókát, medencét, hintát, stb... Mivel pedig pénz nincsen új, "eu szabvány szerinti" játékok építésére, így a gyerekek játszhatnak az üres udvaron... Ennyit az euról - valakinek nagy pénzt hozott!
Drogosok halmaza:
Mindenki, aki drogot fogyaszt, árul, előállít. Azt hiszem, ez eléggé érthető.

Briguszka 2008.01.26. 17:20:50

"hash · hash.freeblog.hu 2008.01.26. 14:09:53
briguszka:

ezekkel a hozzászólásokkal csak azt tetted nyilvánvalóvá, hogy a leghalványabb fingod sincs erről az egész témáról. levágott ujj meg fegyverautomata...eszem faszom megáll! "


Van róla fogalmam, csak nem biztos, hogy egyezik az ügyben a véleményünk.
Az Én véleményem , gondolom sokan nem értenek vele egyet, hogy a gyógyászati célra használt könnyü drogok beszérzési helye inkább legyen a GYÓGYSZERTÁR.
Nem olyan fajsúlyú dolog ez mint az üditő, meg a csokoládé, hogy automatából kelljen árulni.

Tudom, hogy sokan szeretnék legalizálni , mert hogy veszélytelen, meg nem lehet rászokni, de forr a vérem a gondolatra, hogy a 8 éves fiamat valami eszement tahó füves cigivel kínálgatja az iskolaudvaron ( és ez nem kitaláció)
Ha valaki nem rest utána nézni, egyre több a l4 év alatti kábítószerhasználó hazánkban is. Hát még l4 év felett.
Mindenki azt csinál az életével, amit csak gondol, amíg nem árt vele a környezetének.

Egyébként olyan helyen dolgozom, hogy szinte napi kapcsolatban vagyok olyan emberekkel, akik valamilyen típusú függőséggel küzdenek.


" str · napiadag.blog.hu 2008.01.26. 12:20:22
malkavita: jó gondolat. én briguszkának egy ilyen 'pofáncsaplak hogy észheztérjé bázé' típusú, tradicionális, de hatásosan simogató automatát propagálnék. "


Kedves str.!

Ezt a fajta hozzáállást meg különösen kedvelem, hogy ha esetleg egy dologról más nézeteket vallunk, akkor pofán kell csapni a másikat??

Szingularitás 2008.01.26. 17:26:07

briguszka 2008.01.26. 17:20:50

forr a vérem a gondolatra, hogy a 8 éves fiamat valami eszement tahó füves cigivel kínálgatja az iskolaudvaron ( és ez nem kitaláció)

Tökéletesen igazad van! Aki nem ellenzi a kábítószerek legális forgalmazását, az érdekelt a kábítószer kereskedelemben. Sajnos én is naponta szembesülök a kábszerfogyasztás, túladagolás folytán bekövetkezett halálesetekkel - szívem szerint óriásplakátokon tenném közre a boncasztalon készült fotókat - ha csak egy gyermeket is elriaszt, már megérte...

Matyko 2008.01.26. 17:51:20

MESESZEP!!! GYONYORU KEPEK! ALL A FAXOM ;D

jesszumpepi (törölt) 2008.01.26. 17:52:54

Szingularitás!

Kisfiam volt óvodája közelében lakunk.Látom,milyen sok új,modern udvari játékot helyeztek el az utóbbi években.Önkormányzati óvoda.
Ha egyebekben is ilyen tájékozott vagy...

Szingularitás 2008.01.26. 18:07:26

Jesszumpepi:

Örülök neki. Ha nem titok, kérlek írd meg az adott óvoda éves költségvetését is! :-) Gyanítom nem a XIII.kerületről van szó!:-))

átlátó 2008.01.26. 18:15:40

Te izé Szingularitás vagy mi a faszom!
Jó.Legyen halálbüntetés. A te félének meg tüzes vasat az ánuszába. Oszt had éljen.

hash · http://hash.freeblog.hu 2008.01.26. 18:23:12

briguszka:
a cikket végig olvastad vagy csak a címig jutottál? honnan veszed, hogy úgy működik a dolog mint a csokiautomata? az iskolaudvaron füves cigit osztogató dealer képe pedig egyszerűen nevetséges, nem hittem volna hogy van még valaki aki ezt az ezer éve lejárt propagandaszöveget elhiszi. a szabályozott árusítás egyébként pont azt akadályozhatná meg, hogy minden második gimnazista elmehessen a legközelebbi dealeréhez, és ott azt vegyen amit éppen gondol!

Szingularitás:
rendben, akkor első körben állítsuk falhoz a Magyarországon élő mintegy nyolcszázezer marihuánafogyasztót, akiknek a 90%-a probléma nélkül dolgozik vagy tanul és olyan rendezett életet él, amilyet bármelyik alkesz családja megirigyelne. csak arra vigyázz, nehogy valamelyik szeretted is áldozatul essen ennek a remek tervnek!

ti egyébként nem szcientológusok vagytok tökvéletlenül?

Szingularitás 2008.01.26. 18:26:48

átlátó:
"a stílus maga az ember"

hash:

Biztosíthatlak, hogy szeretteim körében NINCS kábítószeres állat. A falhozállítással egyetértek - nem kár a tetves állatokért (Bocsánat a valódi állatoktól -csótányok, tetvek, stb. - felette állnak a kábszeres mocsadékoknak)
Nem vagy te tökvéletlenül szadeszes buziköcsög? :-)))

schokobanane (törölt) 2008.01.26. 18:26:58

Közkeletű tévedés, hogy a könnyűdrogra nem lehet rászokni. A pszichikai hozzászokás is addikció (amely egyébként nagyon könnyen toleranciát válthat ki).

"Drogos"-ügyben ("mindenki, aki drogot fogyaszt": tiltsuk mán be a nyugtatókat és altatókat is, hiszen nem mások, mint legalizált drogok. Ne is törődjünk azzal, hogy - amennyiben sikerülne - léteznek olyanok, akik annyira rászorulnak, hogy nem tudnák elvégezni napi rutinfeladataikat sem. De ugyanez elmondható a fájdalomcsillapítókról is. Inkább ne is kapjon morfiumot az utolsó szakaszban szenvedő rákos beteg, hiszen a morfium is drog, bírja csak ki, mán nincs sok hátra...
Primitív eleink a természethez fordultak, amikor a betegségeket gyógyfüvekkel orvosolták. Azóta léptünk egy hatalmasat, a gyógyszereket szintetikus összetevőkből gyártják, a hatóanyag sem nevezhető ősinek, és bizonyos társadalmi normáknak megfelelően szükségessé vált a drog és a gyógyszer fogalmak elkülönítése. MI különítettük el.
Jé, és bár az első kokacserjék maguktól nőttek ki a földből, a whisky előállításakor szükségesek bizonyos emberi beavatkozások, hogy a gabonából végül whisky legyen. Ez volna a garancia arra, hogy ha naponta benyakalsz egy üveg whiskyt, biztosan nem válsz alkoholistává?
Definiáljuk előbb a drog fogalmát, mielőtt valamiről konkrétan azt állítjuk, hogy egy bizonyos kategóriába tartozik.
Szerintem a világon nincs konkrétan olyan, amelyet természetes vagy gyógyszertári előfordulásában "drog"-nak nevezhetnénk. A drog az a növény/szintetikus bizbasz, amit _nagyobb mennyiségben_ veszel magadhoz tudatmódosítás céljából, hogy megkezdd a "drogozást". Hogy ki mit ért nagyobb mennyiségen, azt természetesen fogyasztója váltogatja. Aki meg tart a "drogoktól", ne igyon meg egy korty sört sem, és ne koccintson semmilyen alkalomból sem, hiszen, mint tudjuk, az alkohol veszélyes hatással van az agysejtekre.

Na isten-isten!

Szingularitás 2008.01.26. 18:33:24

Tökéletesen igazad van: "az alkohol veszélyes hatással van az agysejtekre."

Ergo mindenki maga dönt: drogozik és ezzel drogfüggő TETŰVÉ válik, avagy józan EMBER marad. A döntés a sajátunk - az itt a drog mellett szólók már meghozták a saját döntésüket.
A rákos betegek morfiumkezelését talán nem kellene egy kalap alá venni - lévén náluk orvosi (fájdalomcsillapítási) okokból alkalmazzák a terápia ezen formáját.

Szingularitás 2008.01.26. 18:37:09

schokobanane 2008.01.26. 18:26:58

"tiltsuk mán be a nyugtatókat és altatókat is, hiszen nem mások, mint legalizált drogok."

Így igaz! Nem altatókat, nyugtatókat kellene marékszámra fogyasztani, henem megszüntetni azon okokat, amik miatt nem képes az ember nyugtató, altató nélkül élni!!

átlátó 2008.01.26. 18:37:33

Szingularitás! Ne picsogj,csak lementem a szintedre,ahol én is voltam,de én fejlődtem és most is fejlődök. Neked is van hová,próbálkozz hátha sikerülni fog. Én bízom benned is. Az idézet tényleg igaz,neked nem is kell magyarázkodnod.

ZeeP 2008.01.26. 18:39:11

Szingularitás:
Csendben megkérdezném, hogy Te mit nevezel drognak? Csak az illegális szereket sorolod ide? Mert ha csak a hatásait nézed, akár az alkohol és cigarettát is ebbe a kategóriába sorolhatnád. És akkor már magyarország elég jelentős százalékáról beszélsz.
Mondjuk ez is megoldás... Írtsuk ki az országot és biztos nem lesz magyarországon drog probléma.

Tudod! Nincs felvevő piac, nincs kínálat!

Agyrém!!!

schokobanane (törölt) 2008.01.26. 18:42:19

"A rákos betegek morfiumkezelését talán nem kellene egy kalap alá venni - lévén náluk orvosi (fájdalomcsillapítási) okokból alkalmazzák a terápia ezen formáját."

A rákos betegek marihuánakezelését talán át kéne tanulmányozni - lévén náluk orvosi (a kemoterápiás kezelések során fellépő táplálkozási nehézségek csökkentésére) okokból alkalmazzák a terápia ezen formáját.

Hahó!

Szingularitás 2008.01.26. 18:42:45

átlátó:
Azé' neked is van hová fejlődnöd, kis barnabőrű! A "próbálkozz hátha" közé a magyar helyesírás szabályai szerint kellene egy vessző - de gondolom az orsós/lákátos szabályzat ezt nem tartalmazza...:) A Devla legyen a bűrödben, testvír!

schokobanane (törölt) 2008.01.26. 18:45:44

"tiltsuk mán be a nyugtatókat és altatókat is, hiszen nem mások, mint legalizált drogok."

"Így igaz! Nem altatókat, nyugtatókat kellene marékszámra fogyasztani, henem megszüntetni azon okokat, amik miatt nem képes az ember nyugtató, altató nélkül élni!!"

Sok pszichológiai (pszichoanalitikus és kognitív) terápia ezzel foglalkozik, ám amíg nem ér el javulást a páciensnél, annak addig is kell valahogy élnie. Sőt, sokuknál reménytelen a gyógyulás, vagy visszaesés tapasztalható. Nem véletlenül találták ám ki a nyugtatókat.

Szingularitás 2008.01.26. 18:46:04

Az összes okostojásnak:
Gyermekeiteket erőszakolják meg a (nem létező) kábítószeresek, szüleiteket fosszák ki és öljék meg a (nem létező) alkoholisták, házastársatok pusztuljon meg rákban a (nem létező) nikotinfüggők rájuk fújt füstje miatt.

ENNYI

schokobanane (törölt) 2008.01.26. 18:53:36

Szingularitás, azt gyanítom, hogy te még sohasem voltál beteg; és őszintén kívánom, hogy ne is legyél, hogy ne kelljen átélned semmiféle disszonanciát a jelenlegi nézőpontod miatt.

Egyébként tiszta sor, hogy reménytelen kommunikáció ez (mint sok más, például a politikai csatározások). Két oldal áll egymással szemben, az egyik azt magyarázza, hogy a Föld levesestányér alakú, a másik meg azt, hogy gömbölyű, és mindkettő kiröhögi egymást. Kívánom mindazoknak, akik a levesetányér mellett teszik le a voksot, hogy egyszer - hitük szerint - véletlenül lépjenek le róla - még akkor is, ha ők meg azt kívánják, hogy csússzon ki alólam a "labda".

Isten-isten, most már télleg kinyitok egy sört. :)
Egészségetekre!

hash · http://hash.freeblog.hu 2008.01.26. 18:53:52

"Biztosíthatlak, hogy szeretteim körében NINCS kábítószeres állat"

tudtam hogy ezt fogod mondani. tipikus eset. amit nem látok az nincs. japánt még nem láttam. tehát japán nem létezik.

egyébként nem vagyok "szadeszes buziköcsög", csak egy drogfogyasztó, aki egyetemre jár és két munkahelyen dolgozik. elég elkeserítőnek tartom, hogy a hozzád hasonló zéró tapasztalattal rendelkező szemellenzősöknek fáj a létezésem.

jesszumpepi (törölt) 2008.01.26. 18:55:58

Szingularitás!

Az óvoda Újpesten van.A lakótelep közepén.

átlátó 2008.01.26. 18:58:50

SZINGULARITÁS! Jó. Most gondolatban lehajolok hozzád,megsímogatom a buksi fejed,sőt füled tövét is megvakarom. Ezenkívül őszintén kívánom,hogy sikerüljön két lábra állnod és boldog emberként éljél. Mert nagyon rád fér. Most magadra hagylak,mert fontosabb teendőim vannak,mint a nevelésed.

Szingularitás 2008.01.26. 19:00:27

schokobanane 2008.01.26. 18:53:36

Ne keverjük a szezont a fazonnal!
Ha valaki megbetegszik, arról nem tehet (kivéve természetesen pl. az alkoholisták májzsugorát, a buzik AIDS-ét, stb...)

A beteg embert segíteni kell - az önhibájából megbetegedettet hagyni kell megdögleni.

hash · http://hash.freeblog.hu 2008.01.26. 19:02:16

kéne tekerni szingularitásnak egy cigit, attól megnyugodna :D

Szingularitás 2008.01.26. 19:02:22

átlátó:
Köszönöm,óh Atyám! Menj és élvezd a kiskorú fiúk szeretetét, mint szo(p)ktad!
ÁMEN!

jesszumpepi (törölt) 2008.01.26. 19:03:10

A koffein is drog.
Ha gyógynövényboltban papírzacskóban gyógynövényt vásárolsz,akkor a mellékelt tájékoztatón a gyógynövényeket is drognak nevezik.

jesszumpepi (törölt) 2008.01.26. 19:04:52

Szingularitás!

A fehéren és a feketén kívül léteznek más színek is.

ZeeP 2008.01.26. 19:08:37

Szingularitás 2008.01.26. 19:03:33
"hash:
:-)"

Ez az a pont, amikor – a Te gondolatmenetedet követve – Téged látens drogosnak lehet nevezni és – szintén a Te gondolatmeneted mentén – azonnal ki kellene végezni.

Tudod, előzzük meg, hogy drogos legyél!

Szingularitás 2008.01.26. 19:08:42

Jesszumpepi:

Így igaz... De az emberre jellemző, hogy sarkít - és skatulyáz. Nem szeretem a szürkéket - és ha nem igazán szeretném, ha a gyermekem "szürke" buzi, "szürke" tolvaj, "szürke" kábszeres" lenne...
Tehát vagy "az" valaki, vagy nem - az én szegényes felfogásomban legalábbis...

Szingularitás 2008.01.26. 19:10:05

ZeeP:
A :-) -t pont azért írtam, mert maga a feltevés is nevetséges volt. Ez kb. olyan, mint látens buzinak nevezni azt, aki utálja a buzikat...

Briguszka 2008.01.26. 19:12:35

"az iskolaudvaron füves cigit osztogató dealer képe pedig egyszerűen nevetséges, nem hittem volna hogy van még valaki aki ezt az ezer éve lejárt propagandaszöveget elhiszi."

Kedves Hash!
Lehet, hogy ez neked nevetségesnek tűnik, de a drogos gyerekek szüleinek nem olyan mulatságos. Ha valaha jártál volna gyermekekkel foglalkozó pszihiátria közelében, máris nem propagandafogásnak titulálnád. Köszöntelek a való világban!!!

Amúgy végigolvastam a cikket. Tudom, hogy szigorú szabályok szerint kívánják üzemletetni az adott automatát, de azt is tudom, hogy kiskaput mindig talál az akit rávisz s szükség.

ZeeP 2008.01.26. 19:14:03

Szingularitás

Arra azért kiváncsi lennék, hogy vajon akokr is pont ugyan így vélekednél, ha a gyermeked pusztán heccből rágyújtana egy osztálykiránduláson?
Őt is gondolkodás nélkül "falhoz állítanád"?

Szingularitás 2008.01.26. 19:18:10

ZeeP:

Maga a kérdés feltevése rossz, kb. olyan, mint "Mit tennél, ha a kolibri a 15 cm-es agyaraival kiszívná kedvesed vérét?"

Gyermekeimnek eszébe nem jutna ilyen. Amúgy ilyen esetben a kirándulás szervezőjét terheli felelősség.

schokobanane (törölt) 2008.01.26. 19:18:25

"Ne keverjük a szezont a fazonnal!
Ha valaki megbetegszik, arról nem tehet (kivéve természetesen pl. az alkoholisták májzsugorát, a buzik AIDS-ét, stb...)
A beteg embert segíteni kell - az önhibájából megbetegedettet hagyni kell megdögleni."

Na még erre (de utálom, ha sörözés közben ilyenekkel zavarnak ;):

Szingularitás, én végig a "önhibájukon kívül" megbetegedettekről beszéltem. Azzal meg nem értek egyet, hogy hagyjuk megdögleni azt, aki "önhibájából" betegedett meg. Egyrészt mert létezik megbánás, és az, aki "önhibájából", brrr, saját hibájából lett beteg, nem biztos, hogy előre tudatában volt a következményekkel, vagy el tudta azokat képzelni (lásd éretlen kiskorúak), ugyanis ez a "haljanak meg a hülyék, legalább kevesebben lesznek"-féle nézet egyik sajátos verzióját a náci Németország is magáénak mondta egykor, aka pl. "...buzik" felkiáltással. A mai felfogás kicsit fejlődött, meg a tolerancia is, aszt vagy elviseljük, vagy kajabálunk ellene.
Mondjuk semmi bajom a melegekkel (amíg nem szorgalmazzák a gyereknevelést), de utóbbi esetben "a buzikat" a feketékre is felcserélheted, aszt máris kész a baj. Jöhet egy fekete, a kezében a függetlenségi nyilatkozattal, ENSZ-akármizével, bármivel, amelyen az áll, hogy minden ember egyenlő, aszt bepancsol a szemed alá, és hiába mész bárhová panaszra.

schokobanane (törölt) 2008.01.26. 19:22:14

Ja, és ott, ahol azt írom, hogy "aki saját hibájából lett beteg, nem biztos, hogy előre tudatában volt a következményekkel, vagy el tudta azokat képzelni (lásd éretlen kiskorúak)", ott odaértem bárkinek a gyereket. Bárki megfogja a saját gyereke kezét, nemcsak akkor, ha meg akar előzni valamit, hanem akkor is, amikor már baj van, és nem rúgja ki az utcára, mint valami haszontalan, életre méltatlan korcsot.

Szingularitás 2008.01.26. 19:22:17

"Jöhet egy fekete, a kezében a függetlenségi nyilatkozattal, ENSZ-akármizével, bármivel, amelyen az áll, hogy minden ember egyenlő, aszt bepancsol a szemed alá, és hiába mész bárhová panaszra."

Látod, épp' ez a jövőkép riaszt - sajnos a társadalom erre halad.

Jó éjt mindenkinek, álmodjatok szépeket! :)

schokobanane (törölt) 2008.01.26. 19:23:43

Na de mondtam, gömbölyű; a söröm meg itt áll előttem, és melegszik. Jóccakát.

jesszumpepi (törölt) 2008.01.26. 19:28:17

Hé,Szingularitás!

Még ne menj el!Kihagytad a zsidókat,meg a cigányokat.Meg a fogyatékosokat.

átlátó 2008.01.26. 19:29:52

ZeeP,Jesszumpepi,Hash és a többiek. Hagyni kell,nem tehet róla. Telihold van,ilyenkor szereti hallatni és hallani a saját hangját. Látatlanban tud bőrszint,nemi identitást és még sok mindenben szélesen tájékozott,főleg a poszt témájában. És stílusa van. Érted?! STÍLUSA! Amolyan megmondó. Nem írom ide a "nikkét",felveszi ezt az inget magától. És fogadok,hogy ugatni fog. :):):)

hash · http://hash.freeblog.hu 2008.01.26. 19:36:03

briguszka:
én nem tudom te hol dolgozol, de az biztos hogy nincs a világon akkora idióta, aki

1) elmegy egy iskola közelébe árulni
2) ingyen osztogatni a cuccot
3) olyanoknak akiknek még pénzük sincs
4) reménykedve abban hogy egyik tájékozott lurkó sem fújja be az osztályfőnöknél
5) majd arra vár, hogy szépen a kissrácok megfejik a szülőket, akik persze mindezt kurvára nem veszik észre

másrészt meg milyen szert osztogatna egy ilyen barom:
- füvet? amit a gyerek letüdőzni sem tud ráadásul jó sokat kell szívni hogy az ember valamennyire rákattanjon
- lsd-t? (ugye ez a szer a kedvelt bélyegosztó bácsis történet főszereplője) amitől a gyerek valószínűleg másnapig azt sem tudja hogy hol van, ráadásul masszív rezisztencia alakul ki, függőség viszont nem?
- Amfetamint? Extasyt? A gyerekek alapjáraton gyorsak, minek nekik gyorsító? egyébként is, eben az esetben a kissrácok nem pszihiátriára kerülnének hanem inkább a hullaházba.
- Kokszot? Max ha a dealer vitte haza a lottó ötöst
- Heroint? Szintén kurva drága, könnyen lehet halálos, de jobb esetben is valószínű úgy kiüti szegény gyereket hogy mentőt hívnak hozzá.

Szóval én csak a logikát nem látom emögött a történet mögött.

Briguszka 2008.01.26. 19:49:33

Kedves hash!

Akkor maradjunk abban nincs ilyen és neked van igazad, Én meg csak fantáziáltam ezeket a dolgokat, mert ilyen butuska lány vagyok.
És nincsenek dohányzó gyermekek sem és nincs gyermekprostitúció sem, és kábítószerező gyerekek sincsenek szerencsére, mert ha Te nem láttad Őket, akkor nem is léteznek, ugye? Remélem ettől nyugodtabb a szíved.

hash · http://hash.freeblog.hu 2008.01.26. 20:03:24

engem komolyan érdekelne hogy mit adtak azoknak a szerencsétleneknek. egyáltalán hány éves gyerekekről beszélünk? az is sokat segítene ha elárulnád hol dolgozol (persze tiszteletben tartom ha meg szeretnéd őrizni az inkognitódat).
dohányzó gyereket persze láttam, de őket nem kellett beetetni, csak egy boltos kellett aki kiszolgálta őket. a gyermekprostitúcióval kapcsolatban el tudom képzelni, hogy drogot adnak szerencsétlen gyerekeknek, de ez ugye megint nem "beetetés".

ingyen szex videók ingyen pornó videók (törölt) · http://sexxx.blog.hu/ 2008.01.26. 20:31:06

Hát sajnos engem az iskola udvaron senki sem kinált meg marihuánás cigarettával, max engem lejmoltak mindig:( Söt a kislányok sem prostituálodtak nálunk:( Nagyon rossz helyen laktam ez a baj:(

idegenvezeto 2008.01.26. 20:43:04

Kedves Szingularitás!
Maradéktalanul egyetértek veled (mielőtt a józanabb gondolkozásúak felhördülnének) abban, hogy ha te kifogytál az észérvekből, de a vitapartnered még nem, akkor el kell kezdeni qrvaanyázni, cigányozni, zsidózni, buzizni... és persze "szadeszesz"ezni (aminek sértésként történő használata engem mindig meglep), mert akkor persze rögtön neked lesz igazad;).

Kisangyal 2008.01.26. 21:08:52

Némá, mire visszajövök szájkaratéznak a szakértök! De birom az ilyet!
Azon szerintem fölösleges vitázni, hogy mi a drog. Mert aki nem tudja, ne is vitázzon rola... Aki meg szivja, elfogult, lsd. objektiv és szubjektiv vélemények. Sokaknak igencsak elavultak az informácioik fogyaszto létükre, ez kinos: Az utobbi években elterjedt füvek THC tartalma lényegesen megnött, ezért a pszichikai függöségen tul IGENIS OKOZ FÜGGÖSÉGET! És aki annak örül, hogy sziv, de közben tanul, meg dolgozik, ámitsa magát nyugodtan: csak átmeneti állapot, nemsokára leépül ugyan ugy, mint bármelyik drogos. A gyerekekhez pedig sajos tényleg eljut a drog, sokszor Pl: az idösebb haverokon keresztül is. Természetesen a rákos betegeket nem kell egy kalap alá venni az önkéntes drogosokkal.
Mindenesetre aki szivja, ne probálja magyarázni a bizonyitványát, aki pedig nem elég tájékozott tanulmányozza bövebben a témát, ajánlom a Dr Csernus összes müvét...
Megjegyzem sajnos volt szerencsém mélyebben tanulmányozni a témát, ezért pontosan tudom mit beszélek.
briguszka, schokobanane RESPECT!

Kisangyal 2008.01.26. 21:17:54

hash ,
Te a holdon élsz?

Briguszka 2008.01.26. 21:23:14

Schokobanane!

"Bárki megfogja a saját gyereke kezét, nemcsak akkor, ha meg akar előzni valamit, hanem akkor is, amikor már baj van, és nem rúgja ki az utcára, mint valami haszontalan, életre méltatlan korcsot."

Ez egy nagyon tiszeletre méltó gondolat.
Remélem egyre többen leszünk, akik így gondolkodunk.
Valamint abban is bízom, hogy oda is eljutunk, hogy nem csak a saját gyerek kezét fogjuk meg, hanem esetleg megpróbálunk a másén is segiteni, ha baj van.

Kisangyal 2008.01.26. 21:24:02

Ja és ez kimaradt:
Az sem jo duma, hogy aki drogozik annak a magánügye! Mivel a környezetükre és a társadalomra is hatással van a "tevékenységük"...
Nem is kicsit!

Briguszka 2008.01.26. 21:37:52

Ezeket a szövegeket is bírom:
- le tudok állni, amikor csak akarok...
- nem vagyok függő, csak néha-néha szívok egy kicsit..
- Én se anyagozok többen mint mások...
- ez se árt többet, mint egy üveg sör..
Na ezek azok a mondatok, amikor már gáz van, szerintem...

hash · http://hash.freeblog.hu 2008.01.26. 21:39:38

Kisangyal:

megkönnyítenéd a helyzetem ha leírnád hogy mivel van problémád. brigusszal közben váltottunk egy levelet, és belátom, hogy lehet hogy kicsit túlreagáltam/félreértettem ezt a dealerek az iskolában dolgot. azt reálisnak látom, hogy a srácok egymás között terjesztenek - itt ugye megint eljutunk oda, hogy miért is lehetséges gyerekeknek drogot venni. ugyanakkor a "cukros bácsi az iskol körül ólálkodva szoktatja rá szegény ártatlan gyerekeket a borzalmas kábítószerekre" történetben továbbra sem hiszek. a dealerek nem hülyék, a gyerekek meg nem ártatlanok.

Az általad említett THC tartalom növekedés egyébként a mindenféle holland csodanövényekre vonatkozik, a hazai áru olyan mint volt :) Másrészt ha jobb minőségű árut kapsz, akkor örülsz, és kevesebbet teszel a cigibe, szóval ott vagy ahonnan elindultál, csak tovább elég cucc.

Ettől függetlenül persze rendesen rá lehet kattani a fűre ezt kár is vitatni.

Kisangyal 2008.01.26. 21:49:13

briguszka,
Maximálisan egyetértek!

hash,
Azt hiszem elég világosan leirtam, már csak el kell gondolkoznod egy kicsit...
Cukros bácsi: Megtörtént, hogy kislány létemre személyesen rugtam seggbe egy idiotát az iskola elött. És persze, a gyerekek sem ártatlanok, csak még nem tudnak éretten gondolkozni...
A THC tartalom pedig nyugodj meg, a hazaira is vonatkozik, tisztában vagyok a minöségbeli különbségekkel és annak használatával is-> ne ámitsd magad...

Kisangyal 2008.01.26. 22:04:34

Érdekességképpen,
Nem egy drogossal beszélgettem teljesen öszintén.
Mind ugyan azt modnta: Inkább idd le magad 100x, mint 1x drogozz. Ha az ö gyerekük drogozna elsö alkalommal: elköltöznének a világ másik végére, bezárnák öket, ugy összevernék, hogy fujná a vért, stb... Bármit megtennének, hogy soha többet ne nyuljon droghoz!
A gyerekeknél pedig nagyon fontos lenne a drogokkal kapcsolatos alapos és látványos felvilágositás! Létezik egy un. DADA program az általános iskolásoknak, ezt szerintem minden iskolában be kellene vezetni, természetesen emellett a szülök felelössége sem elvetendö. Minden szülönek kutya kötelessége tisztában lenni a gyermekét fenyegetö veszélyeknek és felkésziteni ezekre a csemetéiket. Igenis ismerjék a szlenget, vegyék észre a tüneteket, stb...
Szerintem.

hash · http://hash.freeblog.hu 2008.01.26. 22:18:01

én nem tételezem fel, hogy hazudsz, de mint már leírtam, nem értem a motivációt ...

az önámítással kapcsolatban: ha 10 év múlva esetleg nyáldzva ülök majd valami elvonón, az nem amiatt lesz, mert most szívok. a drogfüggőség véleményem szerint csak a tünete a problémáknak, inenntől kezdve pedig mindegy, hogy az ember alkohollal, marihuánával vagy higítóval teszi tönkre az életét.
addig viszont, amíg néhányszor elmegyek betépve bulizni, meg néha gyújtunk egy cigit miközben a haverokkal dumálunk nem érzem magam károsnak/bűnösnek semmilyen tekintetben (bár kétségtelenül jobb lenne, ha nem a maffiának kéne tejelnem). Merem remélni hogy ti sem tartotok annak!

búcsúzóul engedjétek meg hogy megosszak egy kis idézetet, amit az egyik számban hallottam, miközben ezt írtam:

"And If you don’t believe drugs have done good things for us, do me a favour. Go home tonight take all your albums, all your tapes and all your CDs and burn 'em"

Jó éjszakát!

Briguszka 2008.01.26. 22:23:07

Az a legnagyobb probléma, hogy mindenki azt hiszi, ez csak MÁSOKKAL fordulhat elő.
Pedig nem egy jól szituált, szerető családi körből került már ki valamilyen típusú függőséggel küszködő ember. És ha elindulsz a lejtőn lefelé, nem nagyon van megállás.
A legalizálást a magam részéről nem tartom jó megoldásnak.
Elviekben ugye egy l8 év alatti nem vehet sem alkoholt, sem cigarettát. Múlt nyáron egy nagyobbacska szórakozóhelyre betévedve( diszkó) döbbenten néztem l5-l6 éves fiúk-lányok!! tömegét, akiknek kezében cigaretta és tántorog a részegségtől?-vagy egyébtől? ( gondolom nem otthonról hozták hozzá az anyagot ) Akkor most Őket a törvény megvédte?
A szórakozóhely tulajdonosa röhögve kifizeti a bírságot, ha rajtakapják, hogy kiskorút vagy fiatalkorút szolgált ki (jóval többet hoznak a gyerekek a boltnak)
Na ennyit érne a drogok szabályozása is. Mindenki, akinek igénye van rá ott játszaná ki, ahol tudná.
Egy automata meg aztán végképp kijátszható. /l4-l5 éves srácok simán feltörnek programokat, kártyafüggetlenítenek telefonokat, stb../

A betegeknek, akik meg rászorulnak (sajnálatos módon nincs jobb megoldás)
maradna az éjjel-nappal működő GYÓGYSZERTÁRI ÜGYELET, szakképzett gyógyszerésszel!!

Szerintem!!

Briguszka 2008.01.26. 23:11:54

Egyébként úgy látom olyan sikere van a cuccnak, hogy a nagy homáros találkozón én fűautomatának fogok öltözni. ( persze rajtam lesz azért a baccpapucsom is ) , aki meg ujjlenyomat bemutatás nélkül bele akar nyúlni az automatámba, annak rávágok a kezére a baccpapuccsal és adok neki egy csomag ápdét egyes, pákócsokibevonatú, tatakolbászízű győzőpuffasztmányt büntetésül.
Ha meg ezen felháborodna , akkor elküldöm a Lókupeccel együtt megkeresni a lovakat amiket elloptak a románok.

Kisangyal 2008.01.26. 23:43:44

hash,
Motivácio.. kinek mi. Mint már emlitettem, a droghasználat hatással van a környezetre és a társadalomra egyaránt. Nekem is volt " szerencsém" a környezetemben ezt tapasztalni. Sajnos.
Önámitás: Remélem Te idöben észbekapsz és lesz elég eröd a normális életre. Azt pedig szomorunak találom, amikor valaki csak tudatmodosito szerek hatása alatt tud szorakozni. És igazad van, mindegy mivel butitja magát az ember, a lényeg a problémák tiszta fejjel valo leküzdése és nem a mámorba valo menekülés. Az alkalmi droghasználokbol lesznek a függök, a droghasználat mindenképp személyiségtorzulással jár...
De tudom, tehetek egy szivességet. Nem az én dolgom, hogy észheztéritselek, odáig neked kell eljutni magadtol, mert csak akkor fogsz megérteni és átlátni dolgokat. Remélem egyszer majd sikerül!

Kisangyal 2008.01.27. 00:03:45

briguszka!
Igazad van!
Vigyázz, mert a nagy homáros találkozon sokan rád fognak cuppanni :) A lókupec lovait meg nem is biztos, hogy ellopták lehet, hogy csak 2napos oskolába mentek a románokkal együtt, hogy kuttúráloggyanak egy kicsit. Azért vannak ilyen sokáig, mert csak a pocsolyán tul tartanak elöadást és utközben beázott a gumicsizmájuk. De majd a nagy homáros találkozon mán ott lesznek ök is, csak sokkal okosabb buksival! :DDD

Briguszka 2008.01.27. 00:21:26

Csak be ne tépjenek a lovak. Mert hát ugye, azok olyan fűfogyasztó félék.Aztán meg vehetünk azoknak is automatát.

Briguszka 2008.01.27. 00:27:40

Természetesen , csak megfelelő kártyával és recepttel rendelkező lovak vehetik majd igénybe, csakis gyógyászati célzattal, patalenyomat ellenőrzés után.

halipapi 2008.01.27. 01:09:09

nekem csak annyi a véleményem hogy éld az életed használj bármit de ésszel és mértékkel ne uralkodjon el rajtad azzal te nem vagy nagyobb hogy nem csinálod egyiket se, se a piát se a füvet se semmit mert egészséges semmiféleképpen nem leszel a sok károsanyagtól ami naponta a szervezetedbe jut ugy hogy észre se veszed. az meg hogy ki hogy bulizik mivel és mivel nem az is csak az "élvezd az életet ésszel"be tartozik ha te ezzel vagy azzal vagy semmivel de jól érzed magad csak az számit attól hogy nem drogozol nem piázol szintén nem vagy több azoknál akik mindent mérsékelten de csinálják ugyanis lehet jobban érzik magukat te de te meg elmondhatod magadról hogy egészségesebb vagy csak ha elcsap az autó és meghalsz nem értél el semmit azzal hogy ezt se probáltad ki azt se mert kurva egészséges akartál lenni csak az a fránya autó v bármi ami a halálod okozza;))))

Bicskas 2008.01.27. 01:13:15

index.hu/politika/belfold/tasz0117/

ez az iras mostanaban kerult fol indexre, van benne egy resz
"...az Alkotmánybíróság 2004-es drogdöntésével, amely szerint a droghasználat önmagában veszélyes a társadalomra."
ezt magyarazza mar el nekem valaki, miert is kerultok en tolvajokkal es gyilkosokkal egylapra ha neha elpofekelek egy szalat?
a drogosok olyanok mint a buzik, senkinek semmi koze hozza mit muvelnek amig senkit sem kenyszeritenek allasfoglalasra az ugyukben. Viszont ha mar barkinek velemenyt kell mondania ezekben a temakban borul a nyugis egymasmellett eles.
Raszokni pedig barmire ra lehet, cigi, pia, (illegalis)drogok, kave, szamitogepes jatekok, energiaital, barmire.
Az hogy ezek kozul mi illegalis azt mindig az adott tarsadalom hatarozza meg. Az araboknal illegalis az alkohol. Jogos lenne naluk falhozallitani valakit mert legurit estenkent egy sort?
Kb ugyanennyi jogalapja lenne nalunk a fuveseket halomraloni.
DE. A fu illegalis, karos es fuggoseget okoz. Aki mast mond az hazudik.

Kisangyal 2008.01.27. 02:55:08

De ha véletlenül egy szegény rákbeteg lovacskátol elveszik a füvét és betépnek a többiek is, akkor sincs nagy gond, mer legalább lesz müsor, lehet akár rodeozni is :)

Kisangyal 2008.01.27. 03:44:38

Nem arrol volt szo, hogy soha senki ne igyon meg egy pohár sört és attol hajde egészségesek leszünk és soha senki ne probáljon ki semmit, nem kell végletekbe esni. De a droggal kapcsolatban ugyanezt a szöveget hiába mondod el Pl: egy gyereknek, ehhez érett, erös személyiségre van szükség, ami sajnos sok felnöttnek sincs meg.
Különben nem lenne ennyi függö. Nagyon nehéz meghuzni azt a bizonyos határvonalat...
És azért veszik sokan egy kalap alá a drogosokat a bünözökkel, mert általában nem a nehéz munkával megkeresett minimálbérböl szokták finanszirozni az anyagot, akinek nem tellik rá, általában bünözés utján szerzi meg a "betevöre" valot. Ez pusztán általánositás.
És igen, a muzulmán vallás tiltja az alkohol fogyasztását, sok ázsiai országban halálbüntetés jár a droghasználatért, volt is erre már több példa. A napokban is kivégeztek pár drogcsempészt ha jol emlékszem szaudiban.
Egyszer el kellene beszélgetni mindenkinek egy emberi ronccsá vált drogossal és kikérni a véleményét...

malkavita 2008.01.27. 06:05:00

szingularitás: Ne haragudj, de édesanyád hogy van? Régen találkoztam vele. Kábaítószeres állat, tetű? Van egy rossz hírem, szinguláris barátom, minden ember állat. Aki az összes (könnyű) kábítószerest állatnak nevezi, akkor még az állatokon belül sem foglal el előkelő helyet (adjuk meg nekik mondjuk a patkány vagy csótány címet (ne háborodj fel, nem olyan buták ők, nagyon is ravasz, ügyes, szívós fajta)), de ne szívd mellre. Na hogy vigyek egy kis értelmet is hozzászólásomba, szóval szüntessük be az okokat, hogy az (egyes) emberek ne szedjenek legális drogokat. Oké, hajrá, én is ennek a híve vagyok (híve, és nem racionálisan benne gondolkodó). Hogyan kezedenéd? Hogyan folytatnád állami szinten? De most ne vmi fasiszta Eu ellenes baromságot hozzál elő, hanem vmi használhatót! Vmi világban elfogadott, nem náci módszerre vagyok kiváncsi. Szóval a buzi téma is előkerült. Nyilván nem használnak gumit és szándékosan fertőzik meg egymást a HIV-vírussal (persze heterók esetében elő sem fordulhat), és persze ők direkt buzik, nem úgy születtek, hanem láttak egy mónikashowt és úgy döntötték kipróbálják, igaz? Igaz-e, szingularitás barátom? Mindenről ők tehetnek, az ő felelősségük, ők döntöttek úgy hogy p*na helyett f*szt szívnak, mert a média azt mondta, hogy az buli, igaz? Igaz? Dehogynem, igazad van. Az önhibájukon kívül megbetegedettek egy szép napon úgy döntöttek, hogy velük pedig jól bánik az élet vagy ha nem is, de ők nagyon finnyások ugye, ezért önmaguk hibájából betegek lesznek. Mint a kávé, cigi, alkohol, altató függők, igaz-e? Hagyjuk őket megdögleni, igaz? Egyszerű a világ, igaz-e szingularitás barátom. Rémegyszerű. Annak kell lennie, ha te is megérted. Maradnak majd a nácik, és ők majd rendet tesznek, de már nem is kell rendet tenniük, a rosszakarókat már táborokba is zárták, nem? Pont a te fajtád beszél a papok szexuális abberációiról? Ki a konzervatív, ha nem te, szingularitás barátom. Védd a fajtádat! Szóval a kábszeresek erőszakolják a nőket, mit nőket, az ma már nem szitok, kisfiúkat, nem igaz, szingularitás barátom? Valaki vagy jó vagy rossz, igaz? Fekete vagy fehér? Te láttál már más színt az utcán? Biztos? Nézd meg jobban. Még mindig nem? Na még közelebbről nézd! Gondolkodj el nyugodtan, van időd. Igaz-e ugye? Csak a Szith-lovagok beszélnek szélsőségekben, ismerős egy filmből? Nem hinném, az bonyolult film volt. Szadeszes buziköcsög? Nem mondom, az SZDSZ nem képviseli hitelesen hazánkban a liberalizmust, főként a megbízható pértot nem, de azé szadeszes buziköcsög? Nem vagy te véletlenül Viktoriánus konzervált lószardarab? Szóval ha a gyereked rágyújt egy füves cigire, biztos hogy nem ő a felelős? Biztos hogy a tábor szervezője, de legutoljára te, igaz-e? A te gyerekeid sose csinálnak ilyet, ugye? Na most ez akár igaz is lehet és még gond sincs Vele, de mi van, ha megiszik egy sört, aztán megkínálják vele? Besorolod a csótányok alá? Lágerbe vele?
Briguszka: Vannak dohányzó, kábszerező gyerekek, gyeremkprostitúció? Mi a megoldás? Sortűz a gyerekekre, vagy kitaláljunk vmi megelőző módszert? Halljuk az ötleteket, komolyan!
schokobanane: Egészségedre pajtás! Csak vigyázz, le ne lőjjön a szingularitás gárda.
ingyen szex videók, ingyen pornó videók: Szar suliba jártál, ha nem volt ott két-három hivatásos díler, és kurvabeszerző, minden szünetben az udvaron, nem is volt az igazi iskola.
Briguszka, meg más konzervek: hogy örüljetek: igaz h okoz függőséget, még fizikait is, de ez a legkisebb. Az igazi gáz a pszichikai függőség, igen is van, nem is kicsi. Valójában ez tényleg nagy gond, de nem mindegy miféle "megoldásokat" javasoltok. Az ember k*rva messze van a tökéletestől. Ha rossz, szomorú tapasztalat éri vagy egyszerűen nem tudja feldolgozni a stresszt normálisan (szerintem ritka az ilyen, de szeretbém hinni, hogy nem), akkor vmivel oldani szertné a feszültségét. Ezt többféle úton el lehet érni. Szex, szerelem, sport, (veszekedés, vicces verekedés), zene mittomén. De a leghatásosabbak a legális ill. illegális drogok. Most nem azt mondom, h ez a legjobb megoldás, de a leghatékonyabb rövid távon. Hosszú távon valóban rombolja az agyat, örüljetek, de (biztos nem hiszitek el, de ki nem sz*rja le), egy joint nem jobban mint egy-két üveg sör vagy két cigi. És igen még abban is igazatok van (örömujjongás a háttérben), hogy ez a társadalomra is káros, mivel ahelyett hogy (többet) dolgozna és adózna a saját szórakozására gondol a kis buzi. De tudod ez legtöbbünknek (nekem szerencsére egyre kevésbé) sz*r az élet, de nagy kanállal kell enni, tehát szeretnénk lazítani egy kicsit. hogy tegyük? Adjál tanácsot! Ne, ne ilyen hülyeséget, amit most hirtelen írni akartál, HASZNÁLHATÓT! De mi van a szerencsejátékosokkal és az alkoholistákkal (most a kávét, cigit, nyugtatót hagyjuk, hisz vkinek kell maradni az országban, nem? NEM?)? Belőni őket a Dunába? Egyébként én is ellenzem az itthoni drogliberalizációt. Amíg a liberális szó szitokszó (még min. 15-20 év), addig ez a nép nem érett meg erre.
Kisangyal: Te honnan tudod ilyen jól a hazai termékek THC tartalmát? Akkor mér olyan szar (kis THC tartalmú) majd az összes hazai? Te aztán igazán emberséges drogosokkal beszéltél. Szétvernék a klónjukat, igya szarrá magát, csak ne drogozzzon. Ez is szélsőséges gondolkodás, rühellem a szélsőségeseket, kissé buták. De volt jó ötleted is, a felvilágosítás és hatékony megelőzés tényleg fontos, de még annál is sokkal fontosabb mint te hiszed. Szóval bármily meglepő is részben igazatok van. A rendszreres drogfogyasztás (kezdjük mondjuk az alkoholnál, ja az legális, miért? tessék, miért? nem hallom) alapvetően nem jó dolog: roncsolja a testet és főleg a lelket (szellemet), ez tiszta sor. Én a megoldásotokra vagyok kiváncsi? Vmi Eukompatibilisre. Tudjátok, tagok vagyunk. Tudjátok, nem? Illik most már viselkedni. Nem tiltani kell minden áron (a kemény drogok mondjuk más tészta) mint az inkvizítorok a tudományt, hanem felvilágosítani az embereket, hogy ez nem játék. Az elején még nem látod a negatív oldalát, az később jön, amikor már általában késő. Meg kell előzni a bajt, vmi globális, sokkoló (példuául szerintem kevés alkalmi vagy jövendőbeli rendszeres fogyasztó tudja, hogy SOHA TÖBBÉ NEM lehet leszokni róla teljesen. Abbahagyni lehet, de hogy ne jusson minden nap az eszedbe, az már nem megy. Ha ezt tudatosítanánk bennük, hogy a bélyeg ÖRÖKRE beléjük lesz égetve (nem hinném, h mindenki elhiszi, de a remény hal meg utoljára: volt drogosokkal kell megelőző kampányt folytatni, akkor javulnának a statisztikák (nem tudják, hogy ÖRÖKRE nyomot hagy bennük a dolog, ha ezt meghalllják, nem biztos, h annyira lelkesek maradnak) megelőző projektet kéne elindítani.
hash: Ott a pont.
Az az első képen ábrázolt anyag gyönyörű, a második első pillantásra nagyon fura, de hamar meg tudnám szokni. :)

Kisangyal 2008.01.27. 07:22:35

malkavita,
Ahogy olvastam, sok helyen lényegében ugyan arrol irsz, amiröl én Pl:
"felvilágosítani az embereket, hogy ez nem játék. Az elején még nem látod a negatív oldalát, az később jön, amikor már általában késő. Meg kell előzni a bajt, vmi globális, sokkoló (példuául szerintem kevés alkalmi vagy jövendőbeli rendszeres fogyasztó tudja, hogy SOHA TÖBBÉ NEM lehet leszokni róla teljesen. "
Köszönöm, hogy ezeket igy leirtad, remélem sokan elolvassák.
Szerintem az is nagyon jo ötlet, hogy volt drogosokkal kellene megelözö kampányt folytatni...
A kérdésedre válaszolva, természetesen mindenkinek vannak rosszabb idöszakai, voltam én is rendesen kibukva. De én ugy gondolom, hogy a feszültséget valami olyan dologgal érdemes oldani, ami a legkevésbé káros. Inkább megiszok pár pohár piát, mint hogy a droghoz nyuljak, pont azok miatt az okok miatt, amiket Te is leirtál. Az is igaz, hogy nem csak a drogokra lehet rászokni, a szenvedélybetegség számtalan formában elöfordul,Pl: az alkoholizmus ugyan olyan megoldatlan probléma, mint a drog, de van még millio a világon. Ha valaki tudná a megoldást, már rég nem itt tartana a világ.
Segitség létezik számtalan formában, az már más kérdés, hogy melyik mennyire hatásos és kinek melyik a szimpatikus. Szerintem egy biztos, az embernek mindig saját magának kell akarni és megoldani a dolgokat, mert hiába akarsz segiteni annak, aki nem hagyja...

puncipöcögtető 2008.01.27. 07:43:01

ne vitatkozzatok, szivjatok a fuvet!

amugy most mar tudjuk, hogy miert is tunt el hagyma, es merre is lehet...

idegenvezeto 2008.01.27. 11:21:36

Érdekes módon (és már tényleg nem akarom a feszültséget szítani), a kábítószerfüggőség hivatalos besorolása még mindig (orvosok által használt értelemben) szenvedélyBETEGSÉG, és nem szenvedélybűnözés.

A liberalizációt (és most kifejezetten a könnyű drogokról beszélek...nem lehet egy kalap alá venni a füvet a heroinnal, ez súlyos tévedés...nagyságrendileg duvább az eltérés, mint egy üveg sör, meg mondjuk egy üveg vodka között) meg lehet értelmesen is oldani.
Csak egy ötlet: patika. DE! Kiépíteni mellé egy olyan rendszert, amely pl. TAJ szám alapján figyeli a vásárolt mennyiséget. TB kártyával, mondjuk napi-vagy heti limittel. Természetesen csak 18 éven felülieknek, és szigorúan regisztrálni a fogyasztókat. Ezzel 3 legyet lehetne ütni egy csapásra:
a.) Mivel patikában, legálisan hozzáférhető, a dealereknek annyira megcsappanna a bevétele, hogy egyszerűen nem érné meg fenntartani a bizniszt.
b.) Bár patikában 18 alatt nem lehet hozzájutni, az a.) pontban említett okok miatt megszűnne, de legalábbis minimálisra csökkenne annak a lehetősége, hogy kis-, vagy fiatalkorú füvet kaparintson a kezébe.
c.) Mivel, aki nem használja fel az "adagját", annak valószínűleg jó oka van rá (presztízs, vagy erkölcsi), az nem fogja a TB kártyáját más rendelkezésére bocsátani evégett; ezt biztosítaná a szigorú regisztráció.

Tudom, hogy a "rendszer-csökevényem" jó pár sebből vérzik és mint minden gyakorlatban is működő rendszer, ez is jócskán kijátszható, mégis elindulnánk egy olyan úton, amely ellenőrzött körülmények közé szorítaná a fogyasztást.
Amíg a történet illegális, addig ezt nem lehet megfékezni (tudniillik jogállamban nem megoldás a tarkólövés). Gondoljatok csak bele abba, hogy 1920 és 1930 között az Egyesült Államokban volt egy szesztilalom nevű "intézmény". Az eredménye semmi más nem lett, mint a szervezett bűnözés megerősödése, a "maffia felemelkedése".

Briguszka 2008.01.27. 11:29:03

Malkavita!

"Briguszka: Vannak dohányzó, kábszerező gyerekek, gyeremkprostitúció? Mi a megoldás? Sortűz a gyerekekre, vagy kitaláljunk vmi megelőző módszert? Halljuk az ötleteket, komolyan!"

Válaszul:
Szerintem Te keversz engem a Szingularitással. Én pont azon tépem végig a számat, hogyA GYEREKEKET HAGYJUK KI AZ EGÉSZBŐL!! Jobb lenne, ha a felnőttek is tudnának más megoldást találni a problemáikra, de ez nem mindig sikerül egyformán.

Elhiheted, ha tudnék megoldást, akkor megosztanám az egész világgal, de legelőször veled.
Én a magam részéről annyit tehetek azt hiszem, hogy megpróbálom szerető környezetben nevelni a fiamat, figyelni rá, és ha esetleg mégis tévútra ( mert szerintem tévút az anyagozás) tévedne, akkor sem hagyom magára.

Azért az is érdekes, az írásod alapján legalábbis ez jön le, hogyha Én nem akarok kábítószerhez nyúlni akkor egy begyepesedett őskövület vagyok? Szerinted, mert Te így élsz , akkor egyértelműen ez a helyes?
Mielőtt még azt hoznád fel, hogy biztos túl jó a dolgom, nekem sem habostorta az élet.

mindegggy 2008.01.27. 12:11:08

Ma van a kollókamu kamunap!
Szívjanak füvet a bibsik! (szigorúan alulról!!!)

TAKARODJANAK A LOPOTT ORSZÁGUKBA!!!

..::Froschlama::.. (törölt) 2008.01.27. 13:57:37

Ó gád...ha már amerikáról van szó:D:D
tat kolbászát szíjják, annak oszt még a zillata is jobb:D

Napalm53 2008.01.27. 15:13:37

Azért vannak itt kommentek kérem.( Szingularitás )Falhoz állítani azt aki elpippant egy kis füvet. Bammeg, nem tom hányszoros halálra ítélnél, engem meg a baráti körömet is. Senki nem lóg a cuccon, de azért nem toljuk el magunktól. Jogászok, tanárok, közgazdászok, családos emberek vagyunk, de nyilván mi vagyunk az általad idealizált, jókeresztény, vegetáriánus, emberjogbuzi társadalom ellensége. Megiszom a sörömet, esténként, egy üveg barna sört, vagy ami jólesik, egy pohár bort, pezsgőt. Alkoholista vagyok, felkötnél kis barátom? Hát gratulálok, honnan eresztik szabadon, az ilyen barmokat? Kis faszkalap, csak annyi közöd van a nevedhez, hogy te végtelenül hülye vagy.

Dr. Hümér 2008.01.27. 16:02:21

Szerintem ennek a vitának itt nincs értelme.
Elérni senki sem fog vele semmit, maximum annyit, hogy jól felidegesíti a másikat és önmagát. Két hét, és senki sem fog emlékezni erre a sok kommentre.

Szerintem jöhetne már a következő post.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.01.27. 16:29:30

Annak tépném le a pöcsét és ki a szívét, aki el akarja adni a gyerekemnek.

sántakígyó 2008.01.27. 17:57:24

A kornyekbeli bandak majd szepen elalljak az utat az elol, aki az automatahoz akar menni, hisz ez az ar biztosan olcsobb, mint amennyiert ok adnak a fuvet.

Bicskas 2008.01.27. 19:57:52

Troppauer Hümér 2008.01.27. 16:02:21
Szerintem ennek a vitának itt nincs értelme.
Elérni senki sem fog vele semmit, maximum annyit, hogy jól felidegesíti a másikat és önmagát.

Jah, csak az egyik tábornak van mivel lenyugtatnia az idegeit :D

jesszumpepi (törölt) 2008.01.27. 20:02:25

A világ első fűautomatája.
De vajon az utolsó-e?

Briguszka 2008.01.27. 20:02:27

Bicskas !
Tiéd a pont!

Kisangyal 2008.01.27. 20:35:27

Igen, ezt nem mi fogjuk itt megoldani. Aki akarja szivja, az ö dolga... de ne ártson a környezetében élö embereknek semmilyen formában, sem érzelmi, sem anyagi, sem erkölcsi károkat ne okozzon senkinek, ne vezessen drogosan, mutasson jopéldát a gyermekeknek és utána ne nyigjon, ha nem tud lemászni a cuccrol.
A negativ példára is szükség van, hogy mindenki okulhasson belölük.
És aki az én gyermekemet probálja megkinálni, az szörnyü kinok között fog rimánkodni egy sima tarkolövésért!

MikeeMikee 2008.01.27. 20:46:37

Bejon eza stuff :) a frissenkeszulos-pizza-automata utan a legkomolyabb, bar sztm magyarorszag nem kene ilyen mar csak azert sem mert nem latod mit kapsz (meg mondjuk en nem is betegseg kezelese celjabol vennem)... Tovabba azt uzenem a hozzaszoloknak h en szertnek fuvet arulni magyarorszagon sot szeretnem elso magyarkent megnyerni a cannabis cupot is :) nem fosszatok meg az almaimtol, legalizaljuk a spanglit :) (persze komoly szabalyozassal mint a tarsait alkohol,dohany).

ui.: amugy szornyu en sem hittem el h van olyan ember aki ingyen adja a cuccot gyerekeknek de most volt a hirlapban h telleg van ilyen es rosszul lett a kissrac... (bar tovabbra se jut el az agyamig h uzletileg hol eri meg azoknak akik ezt csinaljak...)

májgeriberi 2008.01.28. 09:26:54

nem néz ki rosszul az a gyam :)

Iulius C. · http://impero.hu 2008.01.28. 09:56:49

Vajon hány dealer regisztráltatta magát?

alibi borz árny (törölt) 2008.01.28. 13:17:12

A gyűlölet öl, butít és rákot okoz.

májgeriberi 2008.01.28. 13:47:04

a fűtől csak röhög az ember!
Mint én most a sok világmegváltó okoson. pedig nem is szívtam...
süti beállítások módosítása