Tékozló Homár

A Foxpost, mint varázsdoboz: két csomag kerül be, de csak egy érkezik meg

2020.04.06. 10:00 | Homár Rezső | 102 komment

fox.jpg

Az egyértelmű, hogy Vikiék hibáztak akkor, amikor 2 db külön csomagot raktak a Foxpost csomagautomatába. A szabályzat szerint ugyanis rekeszenként 1 db-ot lehet csak betenni, amire érdemes ráírni a címzett és a feladó telefonszámát, de mást nem, mivel a többi adatot tartalmazó címkét a futár ragasztja rá. Aki ebben az esetben 2 db különálló dobozzal találta szembe magát, meg 1 db címkével. Innen viszont sötétség és homály, mert nem tudni, hová lett a másik doboz és mikor került ki a rendszerből. Vikiék épp elálltak a vásárlástól, tehát mindkét termékért visszakapták volna a pénzüket, amit így buktak. Se kamerafelvétel, se semmi, hogy  bizonyíthat így bárki bármit? Írunk a Foxpostnak is, mi ilyenkor a hivatalos álláspont és szerintük mi történhetett. A válaszukkal frissülünk majd.

2019.12.17 18:01-kor feladásra került a Budaörsi Tesco Foxpost csomagautomata XL méretű fiókjába 2db! (55.992 Ft Black Friday kedvezményes ár) nagy méretű Vegital Smartchef 7in1 készülék, a forgalmazó Malompark Kft. (vegital.hu) részére (14 napos elállással élve), Foxpost csomagautomatába történő kézbesítéssel. A csomagautomatába 1db bontott és 1db bontatlan (futár által kézbesített fekete fóliás csomag), gyári csomagolású készülék került behelyezésre részemről (lásd mellékelt fotó), melyekből a Foxpost csak az egyiket kézbesítette.

Sajnos arról nincs információnk, hogy az automaták vagy a csomagszállító teherautók be vannak-e kamerázva, de a Budaörsi Tesco vezetésével történt személyes egyeztetés során is megerősítették, hogy jogszabály szerint (GDPR) csak 3 napig tárolják az áruház kamerafelvételeit, hála a jogalkotóknak. 

foxpost1.jpg

A forgalmazóval történt telefonbeszélgetés során derült fény arra, hogy a Foxpost csak 1db készüléket kézbesített a célterminálba (a Fehér Palota Tesco 8000 Székesfehérvár Palotai út 6.), amelyet a forgalmazó munkatársa vett át az automatából és amelynek vételára maradéktalanul visszautalásra került. Miután kiderült, hogy a második, bontatlan csomagolású készülék (bontatlan fekete fóliás) nem érkezett meg a célterminálba, panasszal éltem a Foxpost felé.

A Foxpost részéről semmilyen értesítés vagy megkeresés nem történt, hogy nem tudják mindkét készüléket kézbesíteni, mert 2 csomagnak tekintendő, ha nincs összekötözve, egymáshoz rögzítve a küldemény. A második csomagot 15 nap alatt nem találták meg a saját raktárukban és a benyújtott kártérítési igényemet elutasították arra hivatkozva, hogy a második készülék raktárba történt beszállítása nem bizonyítható a kameraállások alapján.

Ügyfélként naivan ara számítottam, hogy bármilyen csomag őrzése, amit behelyezek a csomagautomatába, a szolgáltató felelősségi körébe tartozik. A párommal ketten adtuk fel a csomagot, tekintettel annak nagy terjedelmére és súlyára. A csomag összekötözését elmulasztottuk sajnos, de még fotót is készítettünk a behelyezett csomagokról a feladáskor. Véleményem szerint hitelt érdemlően bizonyítható a feladás ténye (szemtanúk, fotók).

A rosszhiszeműség gyanúja fel sem merülhet rám vonatkozóan, mivel a forgalmazó mindkét készülék vételárát visszatérítette (volna), a termék(ek) beérkezése után. Véleményem szerint a szolgáltató nem tett eleget az ÁSZF-ben vállalt kötelezettségeinek (felelős megőrzés, kártérítési felelősség), ezért megfontolom, hogy jogi útra terelem az ügyet.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2020.04.06. 10:44:38

@ebella: nem is véletlenül tették be gondolom, csak meg akartak spórolni egy feladási díjat.

Nemosztokmegsemmit.com 2020.04.06. 10:55:22

Engem azért érdekelne, hova lett a másik csomag.
Talán a futár "zsebre" tette?:)

Opportunista mikroba 2020.04.06. 11:38:40

Viki, te voltál a hibás. 1 rekesz, 1 csomag, mi ebben a bonyolult? Az persze gáz, hogy a másik csomagot nem találják, de ezt a levest azért valahol te főzted magadnak...

MatoBoci 2020.04.06. 11:40:19

Jogi lépéseket fontolgat, amikor spúr módon meg akarták úszni a két csomag díját. Nem tudom, de szerintem baromi egyértelmű, hogy 1 rekesz = 1 csomag. Ha nincs ráírva semmi a másik csomagra, akkor meg nem csoda, ha elveszik. Olyan, mintha mennék a postára, kifizetnék 1 levélfeladást, de melléhajítanék még egyet, hogy ja amúgy ez is ugyanoda megy, de semmi nincs ráírva..
Komolyan mondom, ha az emberi hülyeség fájna..

Quuuziii 2020.04.06. 11:52:42

@Nemosztokmegsemmit.com: Miből gondolod hogy volt másik csomag? Mert a fényképen 2 csomag van? És ha a fénykép készítés és az ajtó becsukása között véletlenül az egyik csomag kiesett?

Postán dolgozok, nálam nyilván nem tűnne el egyik csomag sem (nem egyszer kellett a feladók tudatlansága miatt összedobozolnom két külön csomagot), de ettől még a tököm tele van... nem az informálatlansággal, hanem a mérhetetlen ostobasággal, ami egyes feladókat fémjelez. Ennyi ésszel, amennyi a posztolónak van, simán el tudom képzelni, hogy így akarta lenyúlni az egyik terméket.

Opportunista mikroba 2020.04.06. 12:00:53

@Quuuziii: Engem az idegesít benne, hogy a legalapvetőbb szabályt (1 rekesz = 1 csomag) nem tartotta be, de már perrel fenyegetőzik. Meg ez a modoros "naivan azt hittem..." Erre lehetne azt válaszolni, hogy a cég meg naivan azt hitte, hogy tudsz szöveget értelmezni...
1 rekeszhez 1 etikett címke tartozik. 1 etikettet hogyan ragasszon fel a futár 2 csomagra?

Nikolas Jr. 2020.04.06. 12:02:45

A megoldás nagyon egyszerű: A rendszer nem tud mit kezdeni két dobozzal, ha egyazon rekeszbe rakják őket, de ez egyébként emlékeim szerint valahol ki is van írva, hogy egy rekeszbe egy csomagot lehet rakni... A második csomagnak valamelyik raktárba kell lennie, hacsak a futárgyerek zsebre nem rakta.

aptijankót kedvelő Kompínó 2020.04.06. 12:19:50

@Nikolas Jr.: de miért van hacsak?@Quuuziii: gondolom ez a csomagkiesés csak vicc. Berzenkedhetsz akárhogy, nem kevés számú népeknek igen rossz tapasztalatai vannak a postával, köztük nekem is. Loptok, mint az állat, ne szépítsük. Ostoba feladótól függetlenül. Az egész kommentfolyamnegy elfuserált, disszonáns ellenpontozás eddig. Hülye a posztoló VAGY ellopta a dolgozó. Ugyan kérem; döntsük már el.

Zirowe 2020.04.06. 12:20:31

Már nem azért, de nem 1 csomag/rekesz?

Ha ennyire spúr volt, akkor meg miért nem csomagolta egybe a kettőt?

De persze neki áll feljebb..

Opportunista mikroba 2020.04.06. 12:22:29

@aptijankót kedvelő Kompínó: Inkább úgy fogalmaznék a VAGY helyett: HA nem lett volna hülye a posztoló, AKKOR nem lett volna módja a futárnak ellopni a csomagot (HA egyáltalán ellopta, lehet, hogy kallódik valamelyik raktárban). A VAGY már csak azért sem jó, mert az esetleg többségében az egyik fél hülyesége egyáltalán nem zárja ki a másik fél hülyeségét.

Quuuziii 2020.04.06. 12:32:32

@aptijankót kedvelő Kompínó: nyilván fel lehet sorni egy csomó olyan esetet, mikor levél, csomag, vagy levélnek álcázott csomag tűnt el a postán, de ezeknek a száma elenyésző a sikeres kézbesítésekhez képest. Hogy akkor miért erről híres a posta? Mert nyilván az a leghangosabb, akinek a háza ég. Mégis mi hírértéke lenne annak, hogy hurrá, a posta megint kézbesített egy csomagot? Bezzeg mikor a postás viszi a segíjt, és véletlenül többet ad, akkor a címzett hallgat egy nagyot. Maradjunk annyiban, hogy lopósok mindenütt vannak.

Kimblee 2020.04.06. 12:40:34

1 rekesz 1 csomag, és nincs belőle ez. Egyébként meg tuti a futár nyúlta le. Le van írva minden az oldalon, ha valaki nem képes vagy nem akarja megérteni akkor vessen magara.

havrilla 2020.04.06. 12:58:23

@aptijankót kedvelő Kompínó:
Ne magadból indulj ki! Ha te lopsz , mint az állat , nem kell ezt másról is feltételezni.

havrilla 2020.04.06. 13:02:09

@Quuuziii:
Hát, ahogy elnézem a képet, gyakorlatilag nem bizonyít semmit. Valami van rajta, de hogy mi? Egy ügyvéd pillanatok alatt megsemmisíti ezt a "bizonyítékot".

Nick-son 2020.04.06. 13:11:45

Látom már elkezdtek nekiesni a posztolónak, hogy biztosan meg akarta spórolni a csomagfeladás díját, viszont a posztolót szidók valószínűleg nem tudják, hogy a Foxpostnál amit a webáruház felad 14 napig díjtalanul vissza is lehet küldeni az átvevő kóddal... gondolom azért is Foxposttal ment vissza. Inkább abban hibázott a posztoló, hogy valóban nem kötötte össze, de egy ilyen dolog miatt nem kellene egyből eltűnnie.

Alapvetően nem rossz dolog ez a Foxpost, szerethető is a maga módján (ha a csomag se nem sürgős, se nem értékes), de a csomagkövetési rendszere kritikán aluli. Van egy fapados 1.0 -ás szolgáltatás olcsón, ami ha mindenki betartja a játékszabályokat működik is, de nem igen fejlesztenek, talán ez az egyik oka az olcsóságnak.

A múltkor egy csomagot vissza akartam fordítani mert nem fizették ki, jó lett volna ha átvenni se lehet, azt mondták hogy sok csomag van a raktárban, ezt nem tudják megkeresni... azért megpróbálják... hát bekerült a kézbesítő automatába a kérésem ellenére. De már akkor se értettem, hogy minek ahhoz a csomagot megkeresni, elég lenne csak az átvételt letiltani, de gondolom nincs ilyen opció a programban. Nem rossz az alap elgondolás, de van még hova tovább fejlődni az biztos.

aptijankót kedvelő Kompínó 2020.04.06. 13:11:45

@havrilla: hű, na ez meg hogy jött ki? Szerintem olvass el mégegyszer. Ellenben engem már többször sikerült meglopni. De igazad van, tartsunk fordított napot. Postai dolgozó vagy? a jellemhibás kollegáiddal meccseld le, ne interneten kalimpálj bele a vakvilágba.
@Quuuziii: értem az érved, de egy POSTA, ami célszervezet pontosan nulla db csomagot szabadna, hogy "elveszítsen". Ha logisztikai anomáliáról írnál így, teljes mértékben bólogatnék. Na de így. Vannak, tény. De mint érvet ezt felhozni, erre.. Ne.
@Opportunista mikroba: téged is értelek; a legjobb megoldás nem intézni semmit, sőt, vissza is bújok anyámba, hogy nehogy cornflicktushba keveredjek egy tolvajlelkületűvel. Igazán nem akarnám megbántani azzal, hogy eredő természete okán hibáztatom.

Quuuziii 2020.04.06. 13:14:54

@aptijankót kedvelő Kompínó:

A POSTA, mint célszervezet, pontosan 0 csomagot veszít el. Aki "elveszít", az a valószínűleg rövid ideig ott dolgozó futár vagy postás, a levélválogató gép (amikor bedarálja a levelet), az időjárás, és még lehetne sorolni. Nyilván te sosem hibáztál a munkádban, de tényleg soha a büdös életben egy hibát nem vétettél, és ez tiszteletreméltó, de sajnos nem mindenki olyan tökéletes, mint te.

Opportunista mikroba 2020.04.06. 13:24:25

@Nick-son: Ha kifejezetten fontos dolog, amit feladok, mint Viki esetében, akkor én még jobban, duplán odafigyelnék, hogy az ÉN RÉSZEMRŐL mindent helyesen csináltam-e, épp azért, hogy ha gond van, ne lehessen rám verni a balhét. Viki lazáskodott, megszívta.

Club Sandwich 2020.04.06. 13:25:26

"a valószínűleg rövid ideig ott dolgozó futár vagy postás, a levélválogató gép (amikor bedarálja a levelet), az időjárás, és még lehetne sorolni"

Es a vegeredmeny egeszen veletlenul nem az, hogy a Posta mint celszervezet, megiscsak tobb mint 0 csomagot veszit el?

Csak kerdezem...

Club Sandwich 2020.04.06. 13:27:20

Tenyleg erdekelne, hogy hogyan zajlott ez a dolog: futar odamegy, kinyitja a fakkot, meglatja a ket dobozt, BAKKER KARACSOOONY! Vagy mi? Hova tunt a doboz? Csak a futar felejtette maganal a nap vegen, gondolom...

Quuuziii 2020.04.06. 13:39:37

@Club Sandwich: Anyag nem vész el, csak átalakul. A világegyetem végtelen, az elvesztett csomagok száma véges, tehát az egy földnyi térben elvesztett csomagok száma végtelen/véges, azaz 0. Lehet kötözködni, de én arra céloztam, hogy a Postának nem célja elveszíteni csomagot, egy darabot sem, ennek ellenére történnek olyan dolgok, amikre még az atyaúristen sincsen befolyással.

Opportunista mikroba 2020.04.06. 13:53:07

@Club Sandwich: Nem lehet, hogy még mindig ott van a rekeszben? A futár egyet kivett, amin volt név, cím, a másikat ott hagyta. Nem tudom, csak kérdezem.

Drago Brutic1 2020.04.06. 13:53:14

.... gyári csomagolású készülék került behelyezésre részemről...ezt a hivataloskodást.

Lásd még. Tegnap két pohár sör megivására került sor általam.

Putyur 2020.04.06. 13:56:24

@onlajnok:

Nem, nem igy mukodik. Ha fizeted az XXL rekeszt, akkor telerakhatod, ugyanannyi a szallitasi dij, mintha csak egy cigarettasdobozt teszel be.
Ossze kellett volna ragasztoszalaggal kotni, ennyike.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2020.04.06. 13:58:42

@Putyur: hát azzal a kikötéssel, hogy egy csomagot teszel bele, de igen az lehetne akkora is mint ez a kettő egyeütt. De ez két csomag volt, ráadásul az egyiken gondolom semmi cimke. Igen, vagy egybe kellett volna csomagolni, vagy 2 rekeszbe tenni.

Laredo 2020.04.06. 13:59:02

De imádom ezt... poszter az igazi bidonkanalazó,de még neki van panasza... kislányom,legközelebb rekeszenként egy csomag.Az 1-et könnyen megjegyezheted az agysejtjeid számáról.

Opportunista mikroba 2020.04.06. 13:59:56

@Drago Brutic1: A tegnapi nap folyamán kettő pohárnyi folyékony kenyér megivásra kerülődött részemről és általam.

Putyur 2020.04.06. 14:02:55

@MatoBoci:

Nem igy van. Mar leirtam, olvass feljebb.
Nem dupla dij, ha ket csomag van bent, ES ossze van kotve/ragasztva/barmi. A rekesz merete szerint fizetsz, telerakhatod zsufolasig.

Putyur 2020.04.06. 14:05:42

@onlajnok:

Ha valahogy osszekotod, akkor egynek szamit.
Gondolj bele; amikor a futar kiveszi, kap a geptol egy etikettet vonalkoddal, amit ra kell ragasszon a csomagra. Melyikre ragassza...? Es a masikra mit...? Vagy felit ide - felit oda...? :-)
Egy egyseget kell feladni, egy tombben.

MatoBoci 2020.04.06. 14:06:11

@Putyur:
"Egy rekeszbe rakhatok több csomagot?
Nem, minden rekeszbe kizárólag csak 1 csomagot lehet behelyezni."

Foxpost oldaláról másoltam. Nincs több hozzáfűznivalóm.

Quuuziii 2020.04.06. 14:18:35

Maradjunk annyiban, hogy az elszállítandó tételeknek egységképzőbe kellett volna helyeződnie.

@Putyur: jut eszembe. Ha berakok egy 100 kg-os ólomtömböt, azt is elviszik ha már úgyis belefért?

Nick-son 2020.04.06. 14:20:22

@Opportunista mikroba: Értem én amit mondassz, hogy bűn és bűnhődés. Hibázott a posztoló, nem olvasta el amit kellett, vagy nem foglalkozott vele, hát bűnhődjön. No de miért úgy, hogy rögtön el is tüntetik amit feladott?

Lehetnének ennek a büntetésnek fokozatai. Pl. látja a futár, két csomag, egy címke, visszacsukja a rekesz ajtaját aztán Vikinek küldenek egy nyitókódot amivel vissza kell mennie büntetésből összeragasztani a két dobozt addig ott marad.

Vagy. Látja a futár, hogy két doboz van és egy címke, visszacsukja a doboz ajtaját, beszól a központjukba, másnapra amikor megy kér még egy címkét a csomaghoz. Büntetésből egy nappal tovább tart a szállítás. (Úgysincs rá konkrét határidő)

Vagy. Két doboz egy címke, no mi a fene, hát nyomtatunk hozzá még egy címkét, Vikit meg megdorgáljuk valamilyen úton módon.

Vagy. Nincs nyomtatója a futárnak, csak az a címke van amivel elindult, amikor a raktárba beviszi szól, hogy mi van, akkor nyomtatnak ott egy címkét, feladót ugyanúgy megdorgálják utólag.

Na, de mért kell eltüntetni?

Quuuziii 2020.04.06. 14:22:20

@Putyur: maradjunk annyiban, hogy ebben az esetben a poszt toló a ragasztószalagon spórolt, ami még durvább fillérbhaszás.

a fekete krindusz 2020.04.06. 14:23:54

@Nick-son: itt szerintem nem klasszikus foxpost visszáru lesz, mert ez a bolt nem is szállít velük. Szerintem a poszter kihisztezte, hogy ne kelljen címre küldenie, hanem vegyék fel az automtából.

Quuuziii 2020.04.06. 14:25:42

@Nick-son: senki nem mondta hogy eltűnt, csak még nem találták meg. Egyszer 4 általam továbbított csomagot 1 hónap után találtak meg egy sarokban. Szóval amíg elő nem kerül, addig el sem tűnt, csak a tartózkodási helye ismeretlen. :)

tejfogbandi 2020.04.06. 15:05:47

Egyrészt oké hibázott, de attól még nem kéne csak úgy eltűnnie a csomagnak :( Ugyanúgy lopás.

Nick-son 2020.04.06. 15:11:09

@Quuuziii: ja hát ha így nézzük akkor teljesen rendben van. Majd előáll a csomag, ha elérkezettnek látja az időt :)

a fekete krindusz 2020.04.06. 15:21:51

@Drago Brutic1: plusz 1 :)

Azonban ne felejtsd, hogy előtte természetesen megtekintetted, szemügyre vetted és érzékszervi vizsgálatnak vetetted alá. A vizsgálat során - különös tekintettel a szaglószervi elemzés eredeményére - megállapítottad, hogy a tulajdonjogodat képező szeszesistal közvetlen fogyasztásra alkalmas. (...) majd egy rendkívül magas színvonalút huggyoztál.

havrilla 2020.04.06. 15:49:47

@aptijankót kedvelő Kompínó:
Tolvaj a tolvajt szidja.
Kicsit hihetetlen, hogy téged mindig meglopnak. Engem az elmúlt 50 évben egyszer sem, pedig igen sok csomagot küldök és kapok.
Szóval kicsit szerényebb is lehetnél ott a magas lovon.

Opportunista mikroba 2020.04.06. 15:53:51

@Nick-son: Igazad van, és a választ én sem tudom.

havrilla 2020.04.06. 15:54:27

@Nick-son:
Kihagytad, hogy ezután 50 évig hetente el kell zarándokolnia Lourdes-be...
Gondolod, hogy meg tudnák fizetni, ha minden ostobával ennyit foglalkoznának?

Opportunista mikroba 2020.04.06. 16:02:02

Azt lehet tudni, hogy azon a csomagon, amit nem kézbesítettek ("eltűnt"), volt-e címzés vagy bármi adat? Mert ha ott áll egy csomag a raktárban, amin nincs semmi információ... Hát nem tudom. Gondolom, csak úgy nem nyithatják ki, hogy mi van benne, ahhoz joguk sincs, akkor viszont hogy derül ki, hogy az pont Viki csomagja. (Ha azon is volt teljes címzés, akkor persze más a helyzet.)

2020.04.06. 16:09:49

@Quuuziii:
Jól értem, hogy a posztoló bassza meg, és megérdemli, ha ellopják a csomagját, mert hibázott de a postán vagy épp a futárszolgálatnál meg csak emberek élnek, ők hibázhatnak (és lophatnak...)?

Opportunista mikroba 2020.04.06. 16:13:19

@Zabalint: Izé, a lopás csak feltételezés.

Realm Grinder 2020.04.06. 16:24:10

@Nick-son: Amíg a futár nem üríti ki a az adott rekeszt, addig azt más nem tudja használni. Előfordulhat, hogy emiatt keletkezik egy új homár poszt, hogy a szolgáltató nem szolgáltat, nincs elég kapacitása. Nem lehet csomagot feladni. Pedig nem is ő tehet róla, hanem a nemtörődöm feladó. Miért kellene egy rendszernek alkalmazkodni a kivételekhez? Lehet én vagyok fordítva bekötve, de ha igénybe akarok venni egy szolgáltatást, akkor alkalmazkodok annak a feltételeihez, és nem várom el az üzemeltetőtől, hogy az én "hülyeségemhez" alkalmazkodjon. Ezért nem várható el, hogy a raktárban X ember arra figyeljen, hogy van egy csomag, amire címkét kellene nyomtatni, mert nem az a dolguk. Ezzel az erővel mindenre nyomtathatnának a raktárban címkét. Ja! Nem, mert akkor mind összekeveredne. Miért kellene a feladó helyett gondolkodnia bárkinek is, ha ő maga nem tette meg? Hány kivételt engedünk meg? Naponta 10-et? Akkor a 11. így járt? Sajnos az lesz a jellemzőbb, hogy mindenkinek csak jogai vannak, de kötelességei senkinek. Oldja meg a másik? Miért?

Opportunista mikroba 2020.04.06. 16:40:40

@Realm Grinder: Egyetértek. Ezért van az, hogy sajnálni tudom, mint embert, de semmi több. A hőbörgést meg a perrel fenyegetést végképp indokolatlannak érzem.

2020.04.06. 17:33:16

@Opportunista mikroba:
Ahogy az is, amit a postás kommentelő írt:
"Ennyi ésszel, amennyi a posztolónak van, simán el tudom képzelni, hogy így akarta lenyúlni az egyik terméket."

2020.04.06. 17:37:10

@Realm Grinder:
Nézzünk egy fordított esetet. A futárszolgálat tévedésből más terméket szállít ki, mondjuk ugyanúgy batzpapucs a termék, még a méret is stimmel, de egyel drágább modell. Tehát a futárszolgálat hibázott, ilyenkor ha te elsunnyogod, és megtartod a drágább terméket, akkor kész, így járt a futárszolgálat, ők rontották el, vagy az a helyes eljárás, ha szólsz, hogy hibáztak?

aptijankót kedvelő Kompínó 2020.04.06. 17:44:23

@Quuuziii: hallod, te ennél értelmesebb figura vagy, minthogy így mellébeszélj. Ez nem elgeáns, értsd meg. Most már meg a hibázásnál tartunk. Könyörgöm. Egyébként meg leszarom az emberi esendőséget, a pénzemért nem stresszt, hanem a remélt szolgáltatást akarom. Meg kell válogatni kit vesznek fel. Hagyjuk, úgy is véded az elmosatlan, penészes kondér becsületét csak.
@havrilla: te, te villás majom. Ne ferdíts. Hazánk drága postája kivételével nem loptak még meg csomagilag. Próbálnám kitalálni, hogy neked mivel jobb, ha kiforgatod más baját és mondandóját, de úgy sem jönne ki semmi értelmes, szóval hagyom. Nem mellesleg: anyád a tolvaj. Vaterás észjárásod van neked.

metartADMIN 2020.04.06. 18:29:37

idiota es hangoztatja is

Medgar 2020.04.06. 18:44:03

Vikinek nem jött be a csel a foxpost nem hülye. Legközelebb vidózza le ahogy rácsukja az ajtót a 2 (kettő) csomagra...

Quuuziii 2020.04.06. 18:44:44

@Zabalint: az nem feltételetés. Csak annyit írtam, hogy azt is el tudom képzelni, nem azt, hogy szerintem ő volt. ;)

Quuuziii 2020.04.06. 19:05:08

Én egyébként egyre inkább azt érzem hogy ez a poszt egy troll megkésett áprilisi tréfája, hogy a kommentelőknek legyen kin köszörülniük a nyelvüket.

Jellegzetességek és a jellemző kommentek:

Black Friday -> fillérbhaszó

Több azonos termék vásárlása Black Friday akcióval -> nyerészkedés

Két csomag egyként feladása -> fillérbhaszó x2

Ragasztószalag spórolása -> fillérbhaszó x3

Eltűnt csomag szállítás során -> minden futár/postás/szállító lop

A foxpost nem vállalja a felelősséget/nem válaszol -> minden nagy cég egyformán a kisembereken nyerészkedik

De én csak egy dologra lennék kíváncsi... Ha naívan azt gondolta hogy a futárcég vállalja a felelősséget a rábízott csomagokért, akkor miért készített róluk fényképet?

"Ha az emberei mindig teljesítik a parancsot, akkor miért volt Santiago veszélyben? Miért kellett áthelyezni?"

A kisbabát / picit / csöppséget hiányoltam.

Ja, és persze hogy nő az illető, könnyeb együttérezni.

(Persze mindez csak egy ötlet ;)

Quuuziii 2020.04.06. 19:22:14

@aptijankót kedvelő Kompínó: igen ez az egész elég érdekesen alakult. Eredetileg csak annyit írtam, hogy nálam ilyen nem fordult volna elő mert hülye fejjel gyakran csinálom meg azt, amit a feladóknak kellett volna, csak nemtörődömségből nem tették. (Általában vannak dobozok erre a célra a raktárban (éljen az újrahasznosítás) Hogy ezzel jót teszek-e vagy sem? Ez már más kérdés. Ha visszaküldöm, akkor a futárnak lesz 2+ menete, de talán az ügyfél megtanulja (legalábbis a titkárnő, egészen addig, míg nem jön új titkárnő). A másik hogy megcsinálom helyette, és nem kell kétszer dolgoznom ugyanazzal a csomaggal.

Na, és mi volt a válasz? Hogy ne hazudjak, mert én is meg az egész fajtám lop.

Na ennyit erről.

blueby 2020.04.06. 19:28:16

@Medgar: Az meg van, hogy vissza kapta volna a pénzét, ha célba ér a csomag? Ha ahogy írod cselezett, mi oka volt rá? Mennyivel van beljebb? Kapísi?

Realm Grinder 2020.04.06. 19:54:12

@Zabalint:
Nem jó a párhuzam. A poszt esetében az egyik fél tudatosan vagy gondatlanságból egyáltalán nem végezte el a feladatát (nem csomagolta egybe a két egyenként is nagy méretű dobozt / nem két rekeszbe tette a két egyenként is nagy méretű dobozt). Még mindig nem értem miért kellene másnak figyelni helyette az ő feladatára? A folyamat többi résztvevője elvégezte a feladatát, ahogy azt tudta, illetve ahogy azt a feladtát nem teljeítő megbízó lehetővé tette számára:
A futár ráragasztotta az 1 db várt dobozra az 1 matricát a címmel, ami el is jutott a címzetthez, aki jelezte a hibát a feladó felé, aki nem mellesleg másokat hibáztat, gyanúsít. Másoktól várja a megoldást a problémájára, amit ő maga idézett elő. A bizonyítéka pedig. Hogy is mondjam? Gyenge. Az, hogy készítek egy fotót, arról, hogy két doboz van egy nyitott rekeszben "T" időben. Az egy dolog. T-X időben, a fotó készülte előtt jó esetben ott 0 (vagy esetleg 1 korábban ott felejtett) doboz volt. Hány doboz volt a rekeszben T+Y időben a rekeszben? 2? 1? Hány éves a kapitány?
Én a fordítottját így képzelném el:
A posztoló rendel 1 darab Smartchefet. A shop raktárosai tudják, hogy a Smartchefet a gyártó kettesével csomagolja egy Smartchef feliratú nagy barna kartondobozba, a barna kartonon belül van két fekete díszes doboz. A raktárosok olvasták, hogy szét kell bontani a nagy kartont, ki kell venni belőle a fekete díszes dobozt és azt kell kikészíteni a futárnak. De sietnek / lusták és nem veszik ki a fekete díszes dobozt, hanem elkészítik a nagy kartont kinyitva a futárnak, aki jár felvenni az árut. Ő látja, hogy két doboz van benne, de egy címkéje van, ezért azt rá is ragasztja a nagy kartonra, amit aztán kikézbesít a posztolónak. Mindenki boldog.
Aztán kiderül, hogy 1 Smartcheffel kevesebb van fizikailag, mint papíron. Elkezdik keresni, de nem találják, mert a címzett elvégezte a feladatát, átvette az 1 db csomagot. A futár elvégezte a feladatát, felvett és kikézbesített 1 db csomagot. Csak a raktáros nem, végezte el a feladatát. Ki legyen az, aki megoldja a raktáros problémáját, azt, hogy hiányzik neki egy Smartchef? A címzett? Igen, tudom...ő jelezhette volna, hogy két Smartchefet kapott, de... A futár? Honnan tudná, hogy nem azt vette fel, amit kellett volna, ha a megbízó nem végezte el a feladatát?!
A csavar a történetben, pedig: a futár tisztában van vele, hogy a gyártó hogyan csomagolja a Smartchefet, ezért a címkét a nyitott kartonon belülre, a díszes fekete dobozra ragasztja, hiszen feltételezi, hogy 1 darabot kell kézbesíteni. Minek rendelne bárki is kettőt? Így a raktárban csak egyet ad le, a másik meg pihen egy ideig valahol, pont addig, amíg le nem jár a kárigény bejelentési határideje, a csomagkeresés haátrideje. Most boldog csak igazán mindenki. Ja! Nem, a raktáros még mindig nem boldog. Neki csak a tanulság jutott, hogy a rá eső feladtot bizony, el kell végeznie!
A fent leírtak csak kitalációk, bárminemű hasonlóság a valósággal csupán a véletlen műve. Nem gyanúsítok sem feladót, sem futárt, sem címzettet, sem raktárost, sem posztolót. Azonban szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy egy éremnek nem feltétlenül csak két oldala van. Illetve mindenkinek megvan a maga igazsága. Ezért érdemes odafigyelni arra, mik a feladatiank, és nem másokra várni, hogy majd odafigyelnek ránk/helyettünk! Miért is tennék, ha erre mi magunk nem vagyunk képesek? Ráadásul vannak olyan galád emberek is, akik odafigyelnek a hibáinkra, és ki is használják azokat. Kegyetlenül. Sőt!
Itt a vége, fuss el véle!

Hörömpő cirkusz világszám 2020.04.06. 20:28:33

@Nick-son: @Quuuziii: Kártérítésként kaptam egy doboznyi pékárut egy gyártótól. Írták, hogy feladták én meg vártam a kézbesítést, azt gondoltam, a gyorsan romló terméket csak kihozzák. Egy hétig semmi sem történt. Más rendelésem miatt behaladtam a postahivatalba, ahol egy számomra ismeretlen csomagot nyomtak a kezembe, fizetni sem kellett érte. Furcsa volt, mert amiért bementem, az utánvétes volt, odaadtam a telefonomat is a csomagszám miatt a postásúrnak, hogy tudja azonosítani, erre megkaptam az ingyendobozt. Itthon kinyitottam, telistele volt penészes, romlott pékáruval. A dobozon címkehegyek: "azonnal kézbesítendő", "gyorsan romló, élelmiszert tartalmaz" stb. stb. Igen, az egy hete feladott pékáru volt benne. Eszükben sem volt kézbesíteni, bebaszcsizták egy sötét sarokba és ha nem megyek a másik holmiért, a mai napig ott rohadna a raktár sarkában! Valamikor biztos jelentkezett volna a csomag magától, leginkább akkor, amikor már beleköltöztek az egerek.

aefzuj 2020.04.06. 20:33:54

Hát, hát. Így jár az, aki spórolni akar a postaköltségen. Nyilván lába kélt a bontatlan csomagnak, hiszen annak semmi keresnivalója nem volt a bontott csomag tetején azzal össze nem ķötve, azonos rekeszben......

Tanulópénz lett ez is, valaki meg nagyon jól járt a "talált" csomaggal. Hehe.

Medgar 2020.04.06. 20:39:45

@blueby: Az megvan, hogy visszakapta volna a pénzét és a gép is megmaradt volna? Capisce?

Mercel 2020.04.06. 21:32:27

@Club Sandwich: Szia, Logisztikai cégnél dolgozom, futárokkal.
A legtöbb futár normális. legalább a felük sose lopna.
Nos a többi... Pedig mi nagyon megválogatjuk kikkel dolgozunk, de így is rendszeresen belefutunk tolvaj , csomagokat, vagy a csomagok árát lenyúló "kollégákba".
Úgy, hogy a mi cégünk túlzás nélkül úgy húszszor fejlettebb és jobb munkáltató mint az istenverte magyar posta.

Mercel 2020.04.06. 21:37:12

Kommentelők megint hozzák a formájukat.
Egyrészt érdekelne, miért kell minősíthetetlen stílusban lepicsázni, lehülyézni a posztert?
Tök normálisan és értelmesen el lehet mondani , hogy sajnos mindenképpen hibáztál mert nem tartottad be a küldemény kezelési feladóra vonatkozó részét.
DE. csendben mondom, hogy azért mert az ügyfél hibázik, az nem jelenti azt, hogy automatikusan el kell, hogy bukja a csomagját.

A másik ami érdekel, hogy azt a stílust amit itt sokan megengednek maguknak arctalanul azt vajon megengednék maguknak személyes kontakt esetén is?
Csak mert a másik fél olyankor ott van szemtől szemben és nem biztos, hogy lenyeli akár a bunkóságot akár az alaptalan vádaskodást.

(Amúgy az ügyfél csomagját nagy valószínűséggel lenyúlta a futár, csak ezt sajnos a büdös életben nem fogja tudni bebizonyítani.)

Quuuziii 2020.04.06. 21:44:25

@Mercel: Senki sem picsázott le senkit, a poszt meg maga is egy arctalan vádaskodás. Ennyi erővel a bolt is letagadhatta az egyk terméket.

heidt 2020.04.06. 21:57:21

Biztosan én vagyok a hülye, de nekem eleve gyanús, ha valaki lefényképezi azt, hogy két csomagot gyömöszölt a lyukba.
Én is már adtam fel dolgokat, de soha eszembe nem jutott, hogy azt le kellene fényképeznem.
A táskám tartalmáról készítsek fényképet, mielőtt bemegyek a boltba, hogy már akkor benne volt a rágógumi? Én ilyen "bizonyítékot" akkor gyártanék, ha előre tudom, hogy akarok lopni egy csomag rágót.

A posztoló vagy ügyeskedni/lopni próbált, vagy analfabéta, vagy olyan szinten egyszerű, hogy azt már orvosilag elmebetegnek diagnosztizálják.
(Az utolsó két lehetőséget gyakorlatilag kizárnám, mert arra volt esze, hogy fényképes "bizonyítékot gyártson.)

heidt 2020.04.06. 22:04:47

@Mercel:
És az mennyivel szebb/tisztességesebb álláspont, amit te képviselsz?
"Amúgy az ügyfél csomagját nagy valószínűséggel lenyúlta a futár, csak ezt sajnos a büdös életben nem fogja tudni bebizonyítani."

Milyen jogon vádolsz meg bárkit, bizonyíték hiányában? A fénykép semmit nem bizonyít! Rólam is van fénykép, amint ülök az Apollo-11-ben, mégsem voltam a holdon.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.04.06. 22:19:09

Ez azért érdekes, mert a Fox engem mindig felhív, ha valami baj van. A csomagon ha volt telefonyszám, akkor őt is fel kellett volna hívniuk.

heidt 2020.04.07. 00:06:55

@Quuuziii: Maxi­mális súly 25 kg. Hiába fér bele a 100 kg-os ólomhasábod, vágd négy részre és egyenként KÜLÖN fakkokba rakva add fel. :)

Szubrina 2020.04.07. 03:10:51

Sztem is a posztoló cseszte el, ha egy rekesz, egy csomag, akkor ez van, vagy lenyúlták vagy elkallódott (legyünk jóhiszeműek).

Én ilyen autómatát nem használnék, mert véleményem szerint az onlány rendelésnek, az a lényege, h otthon ülök a picsámon és a számba repül a sültgalamb, nehogymá azé fizessek, h lemenjek egy plázába és kivegyem egy ilyen autómatából, ezzel az erővel elmeek a bótba, oszt ugyanannyi befektetett energiával megveszem.

Nekem volt egy harcom a postával, ugyan is rendelni merészeltem Wish.hu-ról, azonban hiába voltam itthon, a postás nem hozta a csomagot (ami tudjátok egy hónappal a megrendeléstől számítva, bármikor megjöhet) hanem nemes egyszerűséggel bedobott egy értesítőt. Mire kiértem hűlt helyét találtam a postásnak, csak az értesítő várt.
Bementem a postára a csomagért, majd felháborodova a posta vezetőjét kérve elmondtam, h milyen dolog az, h én kifizetem a szállítási díjat és otthon is voltam, amikor jött a postás stb. stb... Mire a nő azt mondta, h ha levélként adják fel és nem csomagként (az ugye olcsóbb) akkor a sima postáshoz kerül, nem az MPL-hez és a sima postásnak nincs akkora kapacitása, h nem levél méretű (hanem nagyobb) leveleket kihozogasson.

Mellesleg nem értem, h ha egy csomagot fel lehet adni levélként is, akkor miért nem levélként kezelik, ha pedig nem tudják levélként kezelni, miért van rá lehetőség, h a csomagot levélként adják föl? Fura.

Végül is érthető, h nem fér a postás puttonyába, bár elég igazságtalan. Tök csalódottan, el is határoztam, h nem rendelek többet a Wishről, mert faszom.
Viszont még volt hátra csomag, nem fogjátok kitalálni, bele volt dugva a postaládába, ezért újra rendeltem és az is bele volt dugva a postaládába.

Számomra érthetetlen az egész, oké hisztiztem, majd a nő elmondta, h lehetetlen, amit kérek, én belenyugodtam, megértettem, azóta nekem még is kihozza a postás, most akkor mi a fasz?

Szubrina 2020.04.07. 03:17:30

Ja még azt akartam leírni, h én szoktam ruharendelős oldalról rendelni és ha nem jó a méret, vagy nem úgy néz ki, mint a képen akkor visszaküldöm, ilyenkor én viselem a postaköltséget.
Mivel én sem bízom a postában, nem a lopás miatt, hanem elkallódás miatt, mindig érték védetten adom fel, ráadásul újabban nem csak a ruha értékét, hanem az értékvédelem értékét is hozzáadva, határozom meg, h mennyiről szóljon a csomag értéke. Olyan 2000 Ft maximum így a feladás ára, a csomag súlyától függően.
Nekem megéri ez a 2000 Ft a nyugalmamat, ha el is vész a csomag, a posta kénytelen megtéríteni a veszteségemet.

Ezt tudom javasolni olyanoknak, akik itt a kommentekben azon rinyálnak, h a posta így-úgy lenyúlta a cuccaikat. Akiktől rendeltek, főleg, ha magánszemély érdemes jelezni felé, h inkább kifizetitek, de értékvédelemmel adja fel a csomagokat.

Mondanom se kell, h eddig minden értékvédelemmel ellátott csomagom célba ért.

ebella 2020.04.07. 04:41:03

@heidt: Igaz. Nekem egyszer sem jutott eszembe fényképet készíteni arról, mit teszek be a boxba. Mondjuk, ha valamire készülök, akkor lehet, hogy eszembe jut.

Quuuziii 2020.04.07. 06:02:39

@Szubrina: belföldi levél postaládába kézbesítve nem haladhatja meg a 2,4 cm vastagságot, illetve a 0,5 kg-ot. Felette csak postán maradó lehet, és csak 2 kg. Nemzetközi levél lehet ennél nagyobb is, de ettől a postás csak a meghatározott méretig viheti ki. (Postától függően lehet hogy el sem jutott hozzá, hanem ment egyből a postára, csak az értesítőt kapta meg) Ettől függetlenül vannak olyan terminátor postások, akik 3 málhás zsákkal indulnak neki, és kiviszik esőben és hóban is, illetve van hogy egy járatot gépkocsis postás helyettesít, ő is van hogy kiviszi, bár neki sem kötelező. Ezen túlmenően nálunk akik sokat rendelnek, oda szoktak csúsztatni a postásnak egy-egy százast, házhoz is megy minden kacatjuk. ;)

2020.04.07. 08:26:08

Ritka az olyan egyértelmű eset, amikor a poszter minden kétséget kizáróan tökfej, és magán kívül senki mást nem okolhat. Ez pont olyan. Viki vagy síkbuta, vagy spúr (és síkbuta).

havrilla 2020.04.07. 08:40:19

@aptijankót kedvelő Kompínó:
A kedves édesanyáddal is így beszélsz?
Mosd ki a szád, meret tele van szarral!
Te olyan vagy, ha az autódnak koccan egy kezdő, vagy egy figyelmetlen, akkor mindjárt kijelented, hogy az összes autós hülye, nem tud vezetni csak te vagy a spiller.
Mi re vagy ilyen beképzelt, holkott nincs mire,m mert egy senki vagy.

havrilla 2020.04.07. 08:42:39

@Quuuziii:
És kutyával ment az automatához....

CCnick 2020.04.07. 08:48:31

@poszt "Az egyértelmű, hogy Vikiék hibáztak"

Nem értem, hogy miért nem itt ért véget a poszt.

Im just here for the comments 2020.04.07. 10:07:36

Tényleg hibázott a posztoló, hogy egy helyett két csomagot tett be, de azért lenyúlni talán nem kéne. Nincs erre valami protokoll náluk erre? Talán érdemes lenne kidolgozni.
Mondjuk nyilván soha nem lesz egy rendszer sem hülye-biztos.

ebella 2020.04.07. 11:08:50

@Im just here for the comments: Még azt se tudjuk igazán, hogy beletette, vagy sem. Éppen a fénykép készítés teszi gyanússá, hogy ténylegesen beletette vagy sem. Vagy csak így akar egy +cucc árához jutni, a küldemény továbbítójától, aki ugye szerinte (és ezt fényképpel gondolja bizonyítani), biztos, hogy eltüntette a plusz csomagot, mert ő bizony beletett.

2020.04.07. 11:35:02

@Realm Grinder:
"Nem jó a párhuzam. A poszt esetében az egyik fél tudatosan vagy gondatlanságból egyáltalán nem végezte el a feladatát (nem csomagolta egybe a két egyenként is nagy méretű dobozt / nem két rekeszbe tette a két egyenként is nagy méretű dobozt)."

A párhuzamban pontosan ugyanez történik, csak a futácégben hibázik valaki, és az ügyfél nem működik együtt a hiba korrigálásában. Tehát az is rendben van szerinted?

Nick-son 2020.04.07. 12:41:53

@Realm Grinder: azért ne gondold már, hogy annyira rottyon vannak ezek a rekeszek, hogy most ez az egy bedönti a működést, ha egy nappal tovább ott van.

A rendszernek azért alkalmazkodni kell ahhoz amire használják. Én még nem adtam fel sok csomagot, mostanában fogom elérni a 100.000 -et, szóval csak ennyi adat alapján tudok nyilatkozni.

A futárszolgálatok amióta az első csomagom feladtam óriási fejlődésen estek át. Amelyik normális az gyakorlatilag fél évente fejleszti a szolgáltatásait. Folyamatosan látják mivel van gond, mit lehetne jobban és fejlesztenek azon a részen. Nem akarnak megragadni a kőkorszakban, nem akarnak újra meg újra visszatérő problémákkal küzdeni amit egy módosítással megoldhatnának, kiküszöbölhetnének. Még a posta is fejleszt, ami nagy szó. Nem lehet minden problémát azzal intézni, hogy hülye a felhasználó. Még ha az is, akkor arra kell fejleszteni.

Most pl., hogy van ez a koronavírusos dolog több futárszolgálat napok!!! alatt lefejlesztette az érintésmentes átvétel rendszerét. Megtehették volna, hogy semmit se csinálnak, hogy ez a rendszer ilyen kell, vagy nem kell a csomag, de hát nem ezt tették.

A nagyokhoz képest a Foxpost fapados nagyon és elég kezdetleges. Viszont ígéretes, ha nem rontják el!

Opportunista mikroba 2020.04.07. 12:49:47

@Nick-son: Bármennyit is fejlesztenek, az emberi ostobasággal úgysem fognak tudni lépést tartani :)

Realm Grinder 2020.04.07. 13:21:51

@Zabalint: Ne haragudj, de esküszöm nem értem a párhuzamod. Amennyire tudom, a futárszolgálat nem vizsgálja a csomag tartalmát. Nem cserél(het)i ki, az olcsóbb terméket drágábbra. Maximum a feladó cserélheti el annak tartalmát. Vagy arra célzol hogy más címre visznek ki ugyanolyan márkájú, de eltérő árú terméket? Az óriási nagy véltelten lenne. De nem ez a lényeg. A helyes az lenne, ha aki észreveszi a hibát, szól. Sajnos empirikus tapasztalat, hogy sokan (a többség?) nem szólnak, ha a hibán éppen ők nyernek és hangosan kiabálnak, ha éppen a hibán ők buknak) lásd. poszt. Egy tökéletes világban ez így is lenne. Azonban a tökéletes világban nem lennének hibák.

Realm Grinder 2020.04.07. 13:29:55

@Nick-son: Az egy eltúlzott példa volt. Mert előfordulhatna, és emiatt panaszkodhatna egy másik, aki igénybe venné a szolgálatatást, de nem tudja...
Igen, szerencsére fejlesztenek. Tapasztalom én is. PIN kód átvételhez, hogy aláírni ne kelljen, stb. Helyes! Azonban itt is kitalálják a rendszert, aminek a szabályaihoz a szolgáltatást igénybe vevő felhasználó alkalmazkodik, és nem a rendszer alkalmazkodik a kivételekhez.
Szvsz arra nem létezik fejlesztés, ha valaki figyelmen kívül hagyja vagy megszegi a szabályokat.

Opportunista mikroba 2020.04.07. 15:17:18

Friss Foxpost-élmény: tegnap írta a feladó, hogy feladta a csomagot (ország másik fele), és épp most írt a Foxpost, hogy mehetek érte. Nekem teljesen beváltak, soha nem volt semmi gondol velük. Kifejezetten örülök, hogy megismertem őket. Én nem kell itthon dekkolnom a futárt várva (aki azzal szokott felhívni, hogy "itt állok a ház előtt", ami nem nagy segítség).

Nemosztokmegsemmit.com 2020.04.07. 16:26:30

@Opportunista mikroba: Hasonlóan vagyok én is.Szeretem a foxpostot, csak olyan helyről rendelek, ahol elérhetőek.

WiZZu 2020.04.07. 16:55:47

Nem vehető komolyan a kamu fenyegetés. Meg kell enni amit főztél.

zoldbela 2020.04.07. 17:31:18

Lehet, hogy kőkorszaki a FoxPost vagy a postaai átvétel, de jobb, mint a futár, aki miatt otthon kell ülnöm naphosszat, mert a munkanap bármely pillanatában a kapuból telefonál, hogy "itt vagyok!". Ez bizony rendelésnél bizony nálam is szempont.

Akinek a közelében nincs csomagátvevő hely, annak marad a futár.

Putyur 2020.04.07. 18:21:16

@MatoBoci:
Ha 1000 db cigarettasdobozt osszeragasztasz celluxszal, az (az o ertelmezesuk szerint is) egy csomagnak szamit. Az nem erdekes, hogy a csomagon belul vannak kisebb csomagok.

Putyur 2020.04.07. 18:24:01

@Quuuziii:
Nem, minden rekeszmerethez tartozik egy maximalis suly (5-25 kg).

De amugy ezek a parameterek megtalalhatoak a Foxpost weblapjan, az ARAINK menupontban.

Quuuziii 2020.04.07. 18:54:58

@zoldbela: a GLS -nek, és a Magyar Postának is van csomagautomatája. Lehet másnak is van, én ezekről tudok biztosan.

Quuuziii 2020.04.07. 19:06:56

@Putyur: tehát a foxpost nem feltétlenül akkora térfogatot szállít el, mint amekkora a szekrénybe befér. Köszönöm, csak ennyit akartam tudni.

zoldbela 2020.04.07. 20:37:25

@Quuuziii: Köszönöm, tudok róla. "Nálunk" is van. :)

Commandante Jayasuriya 2020.04.08. 07:43:45

Ne nevettesse ki magát a posztoló, mitől hitelt érdemlő a fotó? Ez csak annyit bizonyít, hogy a fotó készítésének a pillanatában 2 csomag volt a boxban. Azt nem, hogy az ajtó bezárásakor is ott volt mind a kettő.

2020.04.08. 12:00:48

@Realm Grinder:
A lényeg az, hogy az a normális, hogy ha a másik fél hibáját észleled, akkor szólsz. Mindegy, hogy te vagy a címzett, te vagy a futár, te vagy a feladó. Te meg teljesen rendben lévőnek találod, ha a posztoló hibázott, akkor teljesen rendben van, hogy eltűnik a csomag.

MatoBoci 2020.04.08. 14:51:56

@Putyur: Aha, én ezt értem, de ez itt egybe volt csomagolva, egy dobozban volt, össze volt kötözve bármivel? Nem. Akkor ez bizony 2 csomag volt 1 rekeszben, ergo nem szabályos. Most az, hogy a kedves feladó ezt úgy "gondolta", ez édeskevés.

CCnick 2020.04.08. 15:26:30

@Quuuziii: gls ottomata mifelénk nincs csak átvételi pont, a postai automata meg egy nagyságrenddel macerásabb mint a foxpost amiből viszont több is van a városban.

CCnick 2020.04.08. 15:31:55

@Zabalint: "ha a posztoló hibázott," ott bukik a történet , hogy a posztoló "hibáját" kizárólag a posztoló állítása támasztja alá ami azért nem annyira perdöntő. Pár napja adtam fel csomagot a foxnál, semeddig nem tartott volna a kisboz tetetére rátennem mittomén egy iphonedobozt , lefotózni, kivenni majd írni egy könnyes levelet a homárnak, hogy hibáztam ugyan de a fox lenyúlt tőlem egy iphone-t. Hátha nem akar a fox rosszhirnevet és megdob egy telefonnal.

Realm Grinder 2020.04.08. 17:04:05

@Zabalint: hát, az én magyar nyelvismeretemmel lehet gond, de szvsz olyat nem írtam, hogy rendben van, ha eltűnik egy csomag. Nekem azzal van problémám, hogy az emberek jelentős része leszarja a szabályokat, majd panaszkodik, és jogi útra tereléssel fenyegetőzik, mert mások nem óvták meg a saját hülyeségétől. Erre annyit lehet mondani, hogy így járt. Tanulópénz. Nem csak adott esetről van szó, hanem úgy nagy általánosságban mindenről. Homo homini lupust est.
süti beállítások módosítása