Tékozló Homár

Jegyre adják a húst az Auchanban

2008.02.14. 10:11 | jackyll | 84 komment
Ezt a zseniális képet Péter lőtte a szigetszentmiklósi Auchanban. Az agresszív vásárlók több ízben széttéphették a pultost korábban, hogy ilyen megoldásra fanyalodtak, de az is lehet, hogy a nosztalgiázó nyugdíjasok kedvéért hozták vissza a jegyrendszert.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisangyal 2008.02.14. 10:11:59

Elsönek vettem jegyet?

Pepin bácsi 2008.02.14. 10:12:49

harmadiknak jegyre vehetek-e húst ?

Elsőző 2008.02.14. 10:15:40

Ilyennel Belgiumban is találkozhatsz, szóval nem tudom, mi ebben a kunszt.

Miss Marple 2008.02.14. 10:16:04

Ez most negyedik vagy ötödik helynek számít? -e?

Kisangyal 2008.02.14. 10:16:50

Ááá, csak a hentes is utál bérletért sorakozni a BKVnál és igy akarja megkimélni a vásárlokat a sorakozástol.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.02.14. 10:19:02

és ez mire jó? nem a húspult mellett nyomakodik a sok szarrágó aki ósönben húst mer venni, hanem a húspulttól 2 méterre a jegygép mellet.

gratulálok az ötletgazdának, taps-taps. mintha emese találta volna ki.

Mokele-Mbembe 2008.02.14. 10:19:06

Mindig csak nyolcadiknak eszmélek. Hiába, a feszített meló...

Grg76 2008.02.14. 10:20:45

Sőt, Horvátországban is van, hogy nem csak hyugati országokkal példázzunk

Pepin bácsi 2008.02.14. 10:21:17

Svédországban tizennyolc évvel ezelőtt én is jegyre vettem a húst. Nincs itt semmi újdonság kérem !

Mokele-Mbembe 2008.02.14. 10:21:32

Ez csak azért van, mert ha két-három méter távolságban állsz várakozás közben, kevésbé látod, hogy a hús új életre kelt már....

Kisangyal 2008.02.14. 10:24:02

Én mekiben láttam ilyet.

HZCs 2008.02.14. 10:24:26

így nem tapogatják össze várakozás közben a pultot -> kevesebbet kell takarítani

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.02.14. 10:27:05

Nagyon új, a (budakalászi) Corában évek óta így adják a kimért felvágottat. Semmivel nem rosszabb, mint simán sorbaállni, sőt, a corában például, ha sokan vannak, lehet közben zöldséget válogatni.
Szar csúsztatós post...

Dr Net Elek (törölt) 2008.02.14. 10:27:27

Szükös idök jönnek. A végén még a lókolbászt is a románoktol vesszük.

Tényleg, kupec?

Charlie Drop 2008.02.14. 10:29:13

Áh, akkor ezért világított a múltkor a 650es szám, nem is értettem, bájdövéj életben nem vettem még ott húst :D Najó, egyszer vmi szárazkolbászt azt is anyámék

Pepin bácsi 2008.02.14. 10:29:50

lókolbászt a Tata veszi a románoktól, elviszi Bátaszékre, megcsöcsörészi a Stelczék lányát, aki kiviszi a piacra a kolbászt, na oszt ottan megveheted.

Kisangyal 2008.02.14. 10:30:07

Különben nem rossz ötlet. Hányszor tapasztaltam már, hogy a sorbanállo elöttem hagyja a kosarát és még elszalad valamiért, amit elfelejtett. Mammereknek szokásuk a pénztár elött. Igy szakitassz egy sorszámot és amig sorrakerülsz bevásárolsz, vagy megfözöd otthon a vacsorát.

előnyös profil 2008.02.14. 10:34:36

Kisangyal 2008.02.14. 10:30:07

jogos! Én a pénztárban is bevezetném!

A LOVAK 2008.02.14. 10:35:15

lókupec!

A románoknál vagyunk, gyere értünk!

Pepin bácsi 2008.02.14. 10:38:10

Kisangyal: otthagyott kosarat átlépem (jobb esetben), vagy odébb rúgom, élégáncsan !

Yoda mester 2008.02.14. 10:38:45

Nini, hát én meg ide szoktam járni.
Na, pelenka, kakaópor, popsitörlő, ilyesmi cuccokért - ami csomagolva vagyon.
Húst, tejterméket, zöldséget kizárt, hogy itt vegyek. Volt is már zárva a húsáru-részleg, ha jól emlészem. A zöldségek nemhogy fonnyadtak, de penészesek. Disznónak nem adnám a penészes paradicsomot, nemhogy a gyerekemnek.

Azt figyeltétek már, hogy minden "II. osztályú"?
Gondolom, egyébként elsőosztályú, príma áru lenne, csak épp egy csöpp penész lerontja a minősítést.
Van egy kis sarki zöldségesünk, ő valahogy nem ír ki ilyeneket - ha meglát egy szem fonnyadt gyümölcsöt, valószínűleg kidobja - sose láttam még genny árut a ládáiban. Na persze, kb 25%-kal többe kerül, mint Ósanban. Lehet választani: 100%-os áron fost, vagy 125%-on ételt veszel. Ezt szeretem a kapitalizmusban. Hogy ha akarsz, akkor ehetsz szemetet is, sőt, minél többen esznek szemetet, annál olcsóbb a szemét az ételhez képest.
Aztán ott a családi húsbolt - ha darált húst kérek, az általam választott hús(!)darabot előttem darálja le. Még köszönni is megtanították őket a szüleik, micsoda furcsaság a mai világban.

Szóval én szeretek Szigetszentmiklóson lakni, vannak nagyon jó kis boltok, üzletek. Rengeteg a virág, egész Budapestet majdnem teljes egészében ez a kisváros látja el vele. A szomszédok mind köszönnek, ránkmosolyognak. Tiszta hippiváros, mi? :D

Az Auchan meg csak egy ősi francia cég, ahol soha nem találsz egy eladót ("mindjárt keresek egy kollégát"), ha nem találsz valamit.

Jaj, Teszkó. Van egy saját márkájuk, Technika. Egész pofás cuccaik vannak amúgy, nem ém reklámnak venni. Múltkor kinéztem asszonynak egy MP3-lejátszót, kemény 3000 forint 1 GB-ért, LOL. Gondoltam, ha elromlik, veszek még egyet. No, hát azóta is szuperál.
DE. Ha már ott vagyok, megnézem a digitális fényképezőgépeket.
Kérdem az eladót: az a fényképezőgép ott ni, azon látom, hogy videót is tud. "Hát persze". Tyáj, ez ám a magabiztos válasz, akkor folytassuk a kérdezést: vajon milyen felbontással készül az a videó? Na, erre elővette a dobozt (amit korábbban én is átforgattam ezen információ után kutatva - nem volt rajta). Elkezdi olvasni, hogy 1024-szer... Mondom, álljunk meg, mert ez a fényképeké, engem a videófelbontás kötne le. Nekifut még egyszer, hogy hát 1024-szer... Akkor kérném szépen az MP3-lejátszót, köszönöm szépen, viszlát.
:DD

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.02.14. 10:39:25

Sikeres ember nem vesz hipermarkecben csirkefarhátat, se húsos csontot. Arra ott vannak a saját vágóhíddal rendelkező baromfis cégek, meg a húsipari mintaboltok, ahol ugyan szinte ugyanazt veheted meg, mint a bevásárlóközpontokban, csak egy héttel hamarabb...

(Debrecen Vágóhíd u. (3 szaküzlet) ill. az abból nyíló Sipos utca, valamint esetleg Hajdúböszörmény északi részén, már nem tudom, milyen úton)

Kisangyal 2008.02.14. 10:41:32

Pepin bácsi: olyankor jön a Mammersziréna, én pedig megkérdezem hogy sikerült a vacsora amit eddig fözött, legközelebb én is követem a példáját, de akkor ne riijon a szája.

Koordinátor (törölt) · urbanlegend.blog.hu 2008.02.14. 10:42:44

Ez mér gáz? Kult országokban már rég így van.

Yoda mester 2008.02.14. 10:46:03

Hauts Champs -> Auchan
Altocampo -> Alcampo

Magas föld -> Magfőd? :D

0xFFFF 2008.02.14. 10:48:04

Így megy ez mindenhol, ahol a kedves vevők nem ismerik a sor fogalmát. Húzzon jegyet, a számok nem tolakszanak, nem hazudnak, katonás rendben követik egymást.

keke80 2008.02.14. 10:49:24

Én tegnap káromkodtam egy jó fél órát, míg a - állítólag tollától megfosztott - csirkeszárnyakat a szupermárketböl végül megszabadítottam egy kispárnába való tollmennyiségtöl... Németországban... Tanulság: legközelebb élve veszem meg az árut, akkor tuti, hogy friss, és kupi lesz a konyhában...

Law enforcer 2008.02.14. 10:49:52

sőt így megy a bankban vagy az okmányirodában is.

mer a paraszt tolaxik.

Kisangyal 2008.02.14. 10:50:43

Én mindig "szörtelen" csirkét kérek. :)

keke80 2008.02.14. 10:53:07

Kisangyal! Hidd el, én is azt kértem... Így jártam...

Madzsar_huszar 2008.02.14. 10:57:38

Basszuss miért kell dezinformálni?? Nem jegyre kapják te paraszt, hanem sorszámot kell húzi, mert az olyan taplók mint te, befurakodnak más elé, és ha szólnak még nektek áll feljebb.
Imádom az újságírókat és a hozzájuk csapódó okos sleppet. Hogy vernétek teherbe a kedves mamátokat.

Juc Kisagyszony 2008.02.14. 10:58:59

Yoda

az auchan nem az au champs- ból van inább?

Kisangyal 2008.02.14. 10:59:43

Ha gáz van, a láng felett kell megforgatni a pipit egy kicsikét. Én is allergiás vagyok a szörös csirkére. :)

Pat Bateman 2008.02.14. 11:06:04

Kisangyal, próbáld meg elektromos "platnin" léci....)

keke80 2008.02.14. 11:07:31

Pat Bateman: nékem az jutott, szóval maradt a gyertyaláng... vagy a bunzenégö

Kisangyal 2008.02.14. 11:07:34

Azért irtam: "ha gáz van"

movhu 2008.02.14. 11:14:15

Ilyet láttam Olaszországban is. Nincs vita egy hosszú húsospultnál, mint amekkorák az Auchanban vannak.

keke80 2008.02.14. 11:19:30

És ha boltosnéni majd elalszik munka közben és láthatóan utálja, amit csinál, azt is, mint a lassított felvétel, azellen milyen automatát fognak kitalálni?

2008.02.14. 11:19:31

movhu · mover.blog.hu 2008.02.14. 11:14:15
Ilyet láttam Olaszországban is. Nincs vita egy hosszú húsospultnál, mint amekkorák az Auchanban vannak.

igy van, nyugaton ez bevalt szokas, hogy ne legyen picsaszortepes a pultnal...

úrilány 2008.02.14. 11:21:37

hát végül is, ha az önszabályozás nem megy, külső szabályozásra van szükség....

Czigler Zsolt 2008.02.14. 11:25:53

A napokban fedeztem fel én is.
Állok a pultnál -egyedül -két hölgy csacsog a szalámitenger túlsó partján.Mondok,öhöm,tábla mutat,160,ejnye,161 vagyok,meg még tévedésből magától jött a 162 is /mohóság,hiába,vagy az éhség nagy úr!/,nem baj,majd 2 szelet párizsit kérek,szóval öhöm,entsuldigálom,de sehol se látszik itt lenni 160aska,nemelehetnee?-Na jöjjön /igazi kegyelem,emberek,nem veszett még ki a szívjóság!/,aztatat kérném ,félkiló lett nembaj?Nemnem,persze,hisz egy angyal,és valóban köszönt is!
Na,gondoltam,jól kib...tam 163askával ,várhat a szerencsétlen nyomorultja záróráig,és kezem zsebembe csúsztatta a 162es jegyet.
Most itt pihen a laptop mellett,mint társ,egy bajtárs,aki velem volt a nyertes csatában,ahol együtt győztük le a bürokrácia egy előretolt bástyáját.
Komolyan:hová lehet fejleszteni a népnevelést?Ötletek:minden erdő elé sorszámautómatát,járdán sétáláskor mellen és háton lógó igazolás a befizetett közterhekről,piacon kölcsönös igazoltatással győződjünk meg róla,hogy a zölség eredete és adózottsága előírásszerű-e,valamint a vásárló valóban a saját,fehér gazdaságból származó jövedelmét költi,mindezt előzetes időpontegyeztetés után meghatározott dokumentációs kötelezettség mellett...stb.

R25Baccara 2008.02.14. 11:28:43

Net_Elek
Lókolbász nem lesz, mert a lovak a szlovákoknál vannak.

johevi 2008.02.14. 11:31:30

Ez ment egy darabig a Coraban is de megbukott. Húztak egy számt, aztán elmentek csomagoltat venni. Aztán amikor rájuk került ( volna ) a sor csak villogott a számuk. Tömegnél jó ez, de ilyen helyeken nincs akkora tömeg, hogy ne tudnának szépen sorbaállni.

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.02.14. 11:37:39

Szerintem ezt a ketyerét a metróbol =blaha= vitték ki a madaras teszkóba. Biztos bolondok napjára gyakorolnak.

Tibeerius 2008.02.14. 11:44:39

Ennyi gomb megnyom, leteped a szamot, aztan ha nem kerulsz sorra leteped az ajtot is!

Tibeerius 2008.02.14. 11:47:36

kulonben meg nem kell bantani a kiszakadtcsomagolasos, gyartasihibas raklapos aruhazakat...Mig a francia mesterek nagyon dragaert peneszezik ossze a sajtoknak a kivuljet, addig a osanosmetrosteszkospennyslidlis szemelyzet ezt ingyen teszi meg es meg nem hogy felarazza a turoskozeputrappistat hanem le.

Tibeerius 2008.02.14. 11:48:38

kezethianyert meg anteeksi, asci-val nem szarakodok, es itt meg csak izlen van a bill.-en: ö ä å

gggggg 2008.02.14. 11:52:40

Urak, nem hulyeseg ez. Az atlagos kiszolgalasra valo varakozasi ido igy (gyakorlatilag 1 nagy sor van) rovidebb, mint ha kulon sorokban varakoznanak a delikvensek.

Grafit Macska 2008.02.14. 11:53:22

Kitalátor!
Intersparos piacon is jó a húsbót! Nálunk csak Cora van - nincs számhúzó automata még - és ott csak vészheyzetben veszek húst. Ha a sofőröm megtagadja a megállást az Intersparnál.

ben2 2008.02.14. 11:53:37

Ez a jegyrendszer legalább működik.

A VIII. ker anyakönyvi hivatal sokkal viccesebb: a 2. emeleten ki van írva (és csak ott), hogy sorszámot a földszinten lehet igényelni. Ott a kezedbe nyomnak egy papírfecnit és várhatsz.
És itt jön az érdekes rész: amikor végez egy ügyféllel a hivatalos közeg, kijön a váróba és megkérdezi, hogy kinél van a legkisebb sorszám.

!

Az emberek egy ideig értelmetlenül állnak, hogy nem azért kapnak sorszámot, hogy aszerint hívják be őket vagy mi? Mikor aztán rájönnek, hogy se értelmet, se logikát nincs értelme keresni a rendszerben, odatódulnak az ügyintézőhöz és mutogatják a fecnijüket. Persze kapásból kiderül, hogy aki elsőnek jött, azé a legnagyobb szám és mindenkit maga elé kell engednie, mert bizonyára odalent a portások unatkoztak, és viccből megkeverték a paklit, ha ha ha.

Dervenkál Egon 2008.02.14. 12:25:56

Hogy ezt már írták néhányan, ez a világ néhány fejlettebb országában szintén így működik. Pl. Olaszországban nem csak a felvágottas pultnál, hanem a pékárunál is. Mert ott a vevő(nek álcázott bámászkodó) nem tapizza össze a cuccot, nem töri le a sajtos baguette sarkát, stb.
Másrészt nem tudom mi ez a hype. A magyar szuper, hiper stb. marketek többségében csak szart lehet venni.
Aki azt meri állítani, hogy ez minőség, az még nem látott felvágottas, sajtos meg egyéb pultot normális országban.
És ne kezdje el senki sem védeni a hazai felvágottakat. Mind egyformán középszar, igaz én nem azért veszek felvágottat, hogy ne legyen üres a vajaskenyér.
A húsospult meg azért felháborító mert a csirkehúson meg a háromféle alap disznóságon kívül alig kapni RENDES marhahúst. Amikor magashátszínt kérek, néznek rám, amikor birkahúst kérek, néznek rám. Borjúmáj? Bárány? Libamell? Sertésszűz? Majd ha ezeket többnapos utánajárás nélkül meg tudom venni, akkor kezdek el gondolkodni, hogy jó-e a sorszámra vásárlás.

Tibeerius 2008.02.14. 12:30:21

majd ha otthon kapni lakkahillot, salmiakkit, puolukkat, meg chilis energiaitalt...:D

hawkeye 2008.02.14. 13:49:17

A kalászi Cora hentesosztályán szintén, évek óta. De nagyon kellett, mert a vonzáskörzetben lakó gengszterek, politikusok, celebek és újgazdagok, s más hasonló csőcselék hatalmas balhékat csinált, nem volt képes sorbaállni.

Még így, a sorszámos rendszerben is látni időnként olyan prosztókat, akik odasunyiskodnak a pulthoz, mert nem tudnak 5 percet várni.

Azé' azt is említsük meg, hogy valószínűleg ősi román szokás az, hogy említett pulthoz időnként egy kiszolgálót raknak, a többi pult mögötti három - négy lelkesen törölgeti a késeket meg a szottyadtabb párizsis rudakat.

Cora logisztika, 2008....

marsellus wallas (törölt) 2008.02.14. 13:50:40

corába száz éve ilyen...
mi a vicccc?????


reg

John Beehive 2008.02.14. 13:54:58

az ötlet tök jó, suttyó tolakodókat egy kis rendre tanítják (kár, hogy ugyanez kivitelezhetetlen az elfogyó sávoknál).
egyébként meg mi a baj az osanos hússal. nem tetszik, nem veszed meg. hentesnél is láttam már olyan hús, hogy majdnem ordítha hánytam...

cpandacsoki · http://isis.blog.hu 2008.02.14. 14:28:46

Nem csak a tolakodás ellen van, hanem azért is, hogy ne kelljen sokat sorban állni. Olaszországban egy hipermarketben halas, sajtos, süteményes pultoknál is sorszám van, a nagybevásárlást szombaton úgy kezdi az ember, hogy húz egyet a húsos pultról, hogy 1-1.5 óra múlva sorrakerüljön.

xszolixxx 2008.02.14. 14:29:54

Esetleg elgondolkodni még +1 +2 +3 kiszolgálón ha nagy a tömeg, nem pedig ilyen számhúzós szarsággal idegelni.
Legközelebb pénztárból is elég lesz egyet kinyitni és lehet sorszámozni.

lókupec 2008.02.14. 14:37:00

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

birdlady 2008.02.14. 15:04:31

A zuglói tokmányirodában pedig az van, hogy hajnaltól az éjjelirőr elősorszámot oszt, azaz sorszámot a sorszámosztáshoz.
Régebben tömegverekedés volt a tokmányiroda reggeli kinyitásakor (hogy ki ér előbb a sorszámosztó ablakhoz), most már sorszámot osztanak a sorszámhúzáshoz :PPP

hawkeye 2008.02.14. 15:17:22

Birdlady, ez komoly?

Nálunk Óbudán két perc telefonnal egyeztettem idő jogsicserére (igaz 10 nappal későbbre) amikor bementem, kaptam sorszámot, az egész nem tartott 10 percnél tovább. Beleértve a pofámról készített aktfotó abszolválását is.

További 10 nap múlva mentem az elkészült jogsiért, de csak félig tettem le a seggem, már az én sorszámom virított a tabulkán...

Ennélfogva megkérdezném: Zugló az már Románia??? :)))

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.02.14. 15:28:37

Hö? Zugló?!
Angyalföldön automata helyett egy öreg bácsit tartanak, hozzá kell először menni és ő jól megmondja, hogy melyik pultnál kell majd sorszámot kérni, ha elrebeged, mit akarsz intézni.
Kihagyni nem lehet akkor sem, ha tudod, hogy melyik pultnál foglalkoznak az üggyel, mert a zord őrök vagy az éber ügyfélszolgálatosok visszazavarnak. Valószínűleg kevesebbet fogyaszt, mint egy automata, de fontosságtudatosabb fajtajelleget mutat. :)

Fucksee 2008.02.14. 16:55:26

SZENZÁCIÓHAJHÁSZ INDEX BLOG, BAZDMEG!!!

Először azt hittem BKV jegyért adják a húst, vagy hogy sorsjegyért, ez a bejegyzés egy faszság ebben a formában.

Ja hogy sorszám...az egy okos dolog, türelemre inti a népborját...

SZENZÁCIÓHAJHÁSZ INDEX BLOG, BAZDMEG!!!

a kertész tömlővel 2008.02.14. 18:08:01

volt má h reggel a péknél muszály volt egy öreg nénit megkérni h vegye észre h sorbaálltam és ne kérjen elöttem..erre Ő:
azthittem csak beszélgetni jött..
na a.y.d!

torma99 2008.02.14. 18:09:03

Ezen én sem akadnék fenn, Olaszországban általános megoldás, nekem tetszik is, lehet bóklászni ahelyett hogy kilóméteres sorban állnál.

Mylady 2008.02.14. 18:49:00

Én 2-3 éve a Lurdy házban voltam jogsit hosszabbítatni. A menete a következő:
1. Odafáradok reggel 1/2 10-re (merthogy 10-kor nyitnak) sorszámosztásra, ami 10-től van. Sorbanállás.
2. Amikor sorra kerülök, letelepszek az ügyintézőhöz, aki beír egy könyvbe egy aznapi időponthoz (pár órával későbbre).
3. Megcsinálják rólam a fényképet.
4. Elmegyek dolgomra.
5. Visszabaktatok arra az időpontra, amit kaptam.
6. Nyilván csúszás van, ezért várok félórát.
7. Helyetfoglalok a széken és meghallgatom az ügyintézőtől, milyen papírokra van szükség. (Nem, nem mondják el reggel, hogy ha esetleg otthonhagytam valamit, akkor hazaszaladhassak érte.)
8. Megcsinálják a jogsit.

Egy teljes napot elvesz.
Ja, én 1/2 10-re mentem, még kaptam időpontot. Aki 10-re, annak már nem jutott. Előre telefonon nem lehet időpontot kérni, reggel sem lehet másik napra.
Szóval aki nem sikeres, akár több nap szabadságot is elszórakozhat ezzel.
Mert ugyan adnak akár este 7-re is időpontot, de csak reggel 10-kor.

Mylady 2008.02.14. 18:50:43

Ja, azt kifelejtettem, hogy a 4. pontban benne van az okmánybélyeg vásárlása is, a szomszédos postán.

Kemira 2008.02.14. 19:59:10

nyah, ilyen az albertfalvai ósanban is lehetne, ott is bazi nagy sorok szoktak lenni, és már voltak balhék hogy ki-ki után-előtt áll

Kisangyal 2008.02.14. 21:59:28

Egy sorban hogyan lehet nem tudni, hogy ki után ki következik? Hm...
Asszem mégiscsak a Millényihez kö mennem sorakozoügyi továbbképzésre. Vagy az albertfalvai ovodák a hibásak?

bitlisz 2008.02.15. 07:26:46

Nálunk az Erste bankban nincs sorszámosztó. És hogy hiányzik!

birdlady 2008.02.15. 07:44:43

Zuglóban is lehet egyébként időpontot kérni telefonon, csak úgy 1 hónappal előre kell jelezni... Nekem nyáron sürgős volt a lejárt személyim intézése, így időpontkérés nélkül csütörtökönként sorbanállós nap van.

hawkeye 2008.02.15. 14:47:35

Akkor Óbuda maga a Paradicsom...

Ha nem ragaszkodsz napszakhoz, akkor 1 héten belülre kapsz időpontot.

De neten is foglalhatsz, az idióta (a kitalálója) ügyfélkapu nélkül is...

Emiatt nincs is szükség se droidbácsira, se sorbanállónapra...

Lehet, hogy Óbuda már Európa...?!

schloddi 2008.02.15. 18:06:38

Ide tahók járnak, magam is sokszor tapasztaltam sajnos(konrétan itt), viszont az durva hogy mikor nem volt senki a nő mondta hogy ilyenkor is kell sorszám... :D

2008.02.15. 19:23:56

Itt Finnországban is elég sok helyen sorszámos megoldáldost használnak (pékárú, halpult, felvégottak, sajtok, húsok, etc.) és szerintem jobban működik, mint a legtöbb esetben a sorban lökdösődés...

@Tiberius: salmiakkit???? Te már nagyon asszimilálódhatdtál, ha rajongsz azért a.......(nekem 2 1/2 év alatt nem sikerült megszeretnem)... és mi az a puolukka?

kohana · http://kisviraginitaly.freeblog.hu 2008.02.16. 15:32:48

arról miért nincs post, hogy a bankban a hitelügyintézést, a postán a csekkbefizetést, a vodafonnál (meg a többinél is) meg a telefont adják jegyre???
A szemetek

fakkjú 2008.02.16. 18:51:00

itt nálunk a közért bejáratánál húznod kell 1 sorszámot,amivel majd szólítanak a jegykiadó automatához...höhö

dences 2008.02.17. 10:36:04

Már kisérleteznek az úabb megoldáson,
tolonghatsz,lökdösődhetsz ,,stb a jegyeddel, s mikor a pulthoz érsz közlik ,hogy az áru elfogyott vagy a jelzett árért nem kapható.Ez igy lesz a igazi ungarische megoldás .

_ev_ 2008.02.18. 12:24:11

Olaszországban a pék-pultnál láttam ilyet, ott a kiflit adják jegyre

zajos 2008.02.18. 17:46:43

Szomorú, hogy még itt tartunk, hogy egy vacak bevásárlóközpontban sem tudunk viselkedni, és mint a dedóban segédeszköz kell ahhoz, hogy vita nélkül végigvárja a vásárló a sorát!! Nevetséges, de mindenki kiabál, hogy miért nem fogad be minket Európa?! Lehet gondolkodni!! Természetesen tisztelet a kivételeknek.
Amúgy teljesen igazat adok azoknak akik azt vallják, hogy ilyen helyen nem szabad húst, pékárut, zöldséget, gyümölcsöt, és ami nagyon fontos háztartási villanyszereléshez szükséges anyagokat, kiegészítőket venni!!!

Gengszterváltás · http://www.gengsztervaltas.hu 2008.02.20. 11:41:54

Nem kellene leszólni ezt a dolgot emberek, sok más országban - köztük itt nálunk Finnországban is - MINDEN ügyfelekkel foglalkozó egységben (posta, boltok, hivatalok, reptéri check-in) így működik a sorbanállás, nem mellesleg hatékonyan. Már csak azért sem lebecsülendő ez a megoldás, mert
1. ezen a módon sokkal igazságosabb a kiszolgálás (ld. a "már megint a lassabb sorba álltam be" szindrómát, így ugyanis egy nagy sor van, nem sok kicsi)
2. megszüntethető a kis hazánkban népbetegségnek számító "lihegjünk a másik nyakába mert az nekünk jó" című mentalitás, ami kifejezetten idegesítő mondjuk a postán, nagyobb összeg befizetésekor
3. és nem utolsósorban a vásárló számára sokkal "vizuálisabb" a várakozás, látom, hogy "...minnyá sorra kerülök, már csak négy szám van előttem".

Uff, én beszéltem.
süti beállítások módosítása