Tudom hogy aki pannonos az sikeres ember nem lehet, hát még ha úgy gondolja, hogy napközbeni elfoglaltságai miatt kihasználja a Netshopot az ingyenes házhozszállítással, de én mégis megtettem... Átnéztem a telefonokat, és kedvező áron találtam egy "okostelefont" (vagymit) gondoltam milyen tökjó hogy kiszállítják nekem három nap alatt melóhelyemre, kezembe. Megrendelés, kártyás fizetés. Pénzt egyből levonták, ahogy azt ilyen helyeken szokás. Aznap 23:53 perckor levél, hogy nem tudják 72 órán belül teljesíteni, de amint igen, kollégájuk megkeres. Alig értem az első levél végére, 23:55-kor jött a következő, hogy a megrendelést egyáltalán nem tudják teljesíteni, megrendelésem törölve.
Ma telefon nekik probréma részletes előadása, érdeklődtem hogy pénzemet mikor kapom vissza, hogy annak az árát egy másik telefonra költhessem. válasz: majd ha lemondom a rendelést. Mondom, de a megrendelésemet már voltak olyan kedvesek törölni, válasz e-mailt beolvasom. Ja, akkor majd öt munkanap múlva. (ez már nem megy olyan gyorsan mint a levonás...)
Már csak arra lennék kiváncsi, hogy mi a balherének szerepelnek olyan tételek a Pannon NetShopban amiket egyáltalán nem lehet megrendelni, illetve mi a redvás lóheréért vonják le a pénzt egyből a megrendelő bankszámlájáról, ha még azt sem tudják, hogy tudják-e teljesíteni a megrendelést? Rohaggyanakmeg. Meg én is, hogy voltam olyan hülye, hogy azt hittem hogy ez a netshop is úgy működik, mint más normális cégek/áruházak netshopjai.
A Pannon netshopnak fingja sincs, mit árul
Nyilvánvaló, hogy aki magyar "online boltban" vásárol, sikeres ember nem lehet. Nem elég, hogy gyakran nem az offline bolt árai/termékei vannak, még készletekkel is ritkán rendelkezik az "online bolt", amit Marcsi néni kisonokájával felrakott a zingyenes tárhelyre, aztán a gyerek robogózik el a nagykerbe, ha befut egy rendelés. A Homár nem érti, mire számít bárki, ha a Pannonnál ugyanez van, ahogy Labi észlelte:
Az utolsó 100 komment: