Nem tudjuk, az elmúlt 20 évet hol töltötte Andrea, de legalábbis meglepő, hogy egy 1200 forintos narancslevezett víz miatt írt a Fogyasztóvédelemnek, még akkor is, ha vodkanarancsot rendelt eredetileg a Dokk Caféban:
2008. Február 23.-án a budapesti Mammut 2 II. emeleti Dokk Cafe nevű helyre mentünk szórakozni. Belépő nincs. A ruhatárnál két kabátért fizettünk és egy bilétát kaptunk - ez számomra még elfogadható, részükről költségtakarékos megoldás. A pultnál az általam rendelt "vodka-narancs" kifizetésénél (1200.- HUF) a pultos hölgy egy kétezres címletből egy kétszázast adott vissza. Valamint később kiderült, hogy az ital jeges - narancsleves - víz volt. Azt hogy az ember nem kap számlát nem elfogadható de megszokott. De az ilyen hozzáálláshoz egy olyan helyen ahol több külföldi is megfordul.... vastag bőr kell....
Játék! Olyan helyeket tessenek bekommentelni, ahol még egyszer sem higították a sört, soha nem lettek rosszul másnap a bortól, mindig volt alkohol a koktéljukban, illetve nem cserélték le a prémium vodkákat Kalinkára/Royalra.
Az utolsó 100 komment: