A sztori ott kezdődik, hogy a nővéremmel megleptük a szülőket egy 3 napos egri pihenéssel, amelynek zárónapján, miután kijelentkeztek az egri szállodából javaslatomra felkeresték az egerszalóki Gyógy- és Wellnessfürdőt. Sajnálatos módon azonban a marketingszemlélet és fürdő dolgozóinak képzetlensége, sőt, feltételezem, rosszindulata miatt keserű szájízzel, de ami ennél is nagyobb probléma, jelentős anyagi hátránnyal hagyták el az intézményt.
Szüleim nyugdíjasok, a ma már szinte minden fürdőhelyen meglévő wellness és spa szolgáltatásokat nem ismerik. Bátran biztattam Őket, hogy nyugodtan kérjenek segítséget, felvilágosítást a személyzettől, hiszen egy olyan frissen induló fürdő, mint az egerszalóki, feltehetőleg igyekszik majd kielégítő SZOLGÁLTATÁST nyújtani a betérő VENDÉGeknek, hogy a kedvező élmény hatására visszatérő vendégeket szerezzenek maguknak, vagy épp a jó hírüket keltsék.
Ezzel szöges ellentétben, a gyors haszonszerzés szemléletével károsították meg nyugdíjas szüleimet, akik a belépéskor kifejezetten jelezték a pénztáros fiatal hölgynek, hogy első alkalommal járnak ilyen helyen, és felvilágosítást kértek az árakról, a fürdő használatáról. Az ismertető kiterjedt a 2,5 órás jegyre, illetve az abban foglalt szolgáltatások igénybevételére, ám azt a közel sem elhanyagolható tényt elfelejtette közölni, hogy amennyiben lejár a 2,5 óra, ezt követően minden megkezdett 1/2 óra 400 Ft többletköltséggel jár...
Szüleim fentiek ismerete nélkül több időt töltöttek a fürdőben és a kijáratnál meglepődve tapasztalták, hogy kilépéskor majdnem ugyanannyit kell fizetniük, mint belépéskor tették. És a fiatal pénztáros hölgy arcátlanul még gúnyolódott is velük. Édesanyám egy perccel hamarabb ért ki a limithez képest, Édeasapám kilépése pedig belecsúszott a következő fél órába, melynek árát meg kellett fizetniük. A pénztáros kishölgy "még szerencséjük is van, hogy a felesége hamarabb kiért" kísérőmondatával kommnetálta, hogy így jártak, miért nem olvasták el a jegy hátoldalán lévő apró betűs részt....
Annak ellenére, hogy a belépő hátoldalán tényleg szerepelt azon kitétel, hogy a 2,5 óra után többletköltséget kell fizetni, a jegy hátoldalán lévő információkat kevesen tanulmányozzák át, hiszen ilyenkor alapesetben ott a személyzet, aki segítségére lehet akár idős, akár fiatal VENDÉGeinek. Azt gondolom, nem idős nyugdíjasok lenyúlásával kellene mielőbb megtérülést keresniük az újonnan nyílt fürdőben. És talán ki lehetne oktatni a személyzetet arra, hogy a fürdő egy szolgáltatást nyújt, ahol a VENDÉG az első, nem pedig a profit. Egyvalami biztos, sem szüleim, sem családtagjaink sem ismerőseink nem fognak az egerszalóki gyógy- és wellnessfürdő közelébe menni, és erről igyekszem lebeszélni a legtöbb ismerősömet!
Üdv, T.I.
Keserű szájíz a gyógyfürdőben
Felvilágosítás helyett utólagos gúnyolódás a pénztárnál, és a fogyasztó fizet, mert nem tehet mást. Tanulság, hogy az apróbetűs rész nem véletlenül apró, és hiába kérünk segítséget, olvasni akkor is muszáj.
Dr Gregory House 2008.03.25. 15:21:36
Bugajozsinemszepgyerek 2008.03.25. 15:21:49
Bugajozsinemszepgyerek 2008.03.25. 15:22:54
imittto 2008.03.25. 15:23:40
CsakLajosAz 2008.03.25. 15:24:25
labi 2008.03.25. 15:25:13
És ebből nem sikerült kitalálni, hogy a 2,5 órás jegy az 2,5 órára szól? :)
Abdab 2008.03.25. 15:26:22
Nem értem a problémát.
betépett felhasználó 2008.03.25. 15:27:23
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.03.25. 15:28:26
"Szüleim fentiek ismerete nélkül több időt töltöttek a fürdőben"
Ellentmondás, ha jól sejtem.
Máskülönben a bunkó beszólás valóban vérlázító.
Abdab 2008.03.25. 15:31:27
Más kérdés, hogy azt az egy percet simán elengedhette volna a kis hölgy a bácsinak, ha nem rajta verik le utólag. Mert ha nagyon pontosan blokkol a rendszer, bizony nincs kiskapu.
Pepin bácsi 2008.03.25. 15:39:32
Xezs 2008.03.25. 15:39:45
2008.03.25. 15:46:51
Amúgy minimálbéres, alulmotivált személyzet van mindenhol. És igen, a vállalkozói kapzsiság miatt. Ennyiben egyetértek a cikkíróval.
Vince Larkin 2008.03.25. 15:47:05
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.03.25. 15:50:23
Szumi 2008.03.25. 15:50:59
BékiPeti · http://kiberloves.blogspot.com 2008.03.25. 15:52:59
Szumi 2008.03.25. 15:53:37
"Az ismertető kiterjedt a 2,5 órás jegyre, illetve az abban foglalt szolgáltatások igénybevételére, ám azt a közel sem elhanyagolható tényt elfelejtette közölni, hogy amennyiben lejár a 2,5 óra, ezt követően minden megkezdett 1/2 óra 400 Ft többletköltséggel jár..."
Meg ezt is:
"Csak a jegyről derült ki utólag a szülőknek, h 2,5 órás, "
Nem Gyurcsánynál tanultál-e?
Vince Larkin 2008.03.25. 15:58:09
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.03.25. 16:00:07
ex-Zep 2008.03.25. 16:20:09
BariBon 2008.03.25. 16:23:01
Szumi 2008.03.25. 16:23:30
Mindent én sem tudhatok-e? Vagy-e nem-e?
Larkin:
Bocsi, akkor félreértettem ezt?
"belépéskor kifejezetten jelezték a pénztáros fiatal hölgynek, hogy első alkalommal járnak ilyen helyen, és felvilágosítást kértek az árakról, a fürdő használatáról. Az ismertető kiterjedt a 2,5 órás jegyre, illetve az abban foglalt szolgáltatások igénybevételére"
Szócséplő gépet vennék...fáradok...
Szumi 2008.03.25. 16:24:54
Ha meg csak egész napra szóló jegy lenne, akkor az lenne a baj....meg a bunkóság...mi?
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.03.25. 16:32:43
Az 5-10 perces beépített tolerancia jó dolog, javaslom vezessék be.
Még jobb mondjuk a siófoki azúr wellnesz ahol 2500 ft a napijegy is és nem vacakolnak 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 órás jegyekkel...
Vince Larkin 2008.03.25. 16:37:10
jesszumpepi (törölt) 2008.03.25. 16:38:53
Szumi 2008.03.25. 16:39:55
Te látod a platformomat? GyF-nek cak annyi, mint a kormányzáshoz.:)
Szumi 2008.03.25. 16:41:16
Gyeridenyeeee!!!!!!!!
torma99 2008.03.25. 16:41:48
Egyébként érdekes lenne ha bedobnék 80 ft-t egy parkolóautomatába és aztán vérben fogó szemekkel kiabálnék a centrumosokra, hogy de hát én azt hittem ez örökre szól...
Azt aláírom, hogy nem feltétlenül udvarias volt itt az alkalmazottak viselkedése, de a szabály az szerintem attól még szabály marad. Ha lejárna a 60 percem a metrón és kifelé megállítanának, mondjuk a lyukasztás utáni 61-ik percben felháborodhatnék,de szabály szerint igazuk volt. Az emberek meg szeritnem hajlamosak hanyagul kezelni a határidőket és ezért szívják meg, na erről ennyit.
BiG_ 2008.03.25. 16:44:46
Üdv!
BiG_ 2008.03.25. 16:46:27
Üdv!
Vince Larkin 2008.03.25. 16:51:22
BiG_ 2008.03.25. 17:02:06
Viszont így az eredeti sztori passzol az előző posthoz, úgyhogy ne módosítsd, csak elrontanád... :-)))
Hümm, azért nem ártana nem idegből írni, mert egy esetleges hamis vád nem szép dolog... Mellesleg a szüleidet se tünteted akkor fel jó színben...
Üdv!
elwood 2008.03.25. 17:15:29
hathuszas 2008.03.25. 17:31:27
Secnir 2008.03.25. 18:05:15
"Keserű szájíz a gyógyfürdőben"
:o
mondom biztosan beleittak vagy vmi ilyesmi. de erre kiderül hogy szó sincs ilyesmiről? vízbepössentés volt-e az öregek részéről?
nav 2008.03.25. 18:11:13
Vladimir Harkonnen 2008.03.25. 18:17:37
Nesze neked wellness szálló! A helyi nyugdíjasok bizos örülnek neki!
mqqq 2008.03.25. 19:06:03
blueMerle1987 2008.03.25. 20:30:58
Amennyiben a szuleied nem analfabéták és TUDNAK olvasni, akkor ILLIK elolvasni ezen dolgokat is, mint a jegy hátulja. Mellesleg EZER százalék hogy ez valahol ki is van írva. Nomindegy.
Az pedig hogy feháborodtak azon hogy a 2,5 órás jegy nem korlátlan...nos....hogy finoman fogalmazzak primitív dolog. Azt hitték viccbol ez a neve?! Miért nem vett a kedves mama és papa korlátlan jegyet?
ancsams 2008.03.25. 21:19:08
Két tanulság: a fürdő megfásult dolgozói szartak nagyivben arra, hogy új vendég nem ismeri a dörgést, és eladták a legdrágább jegyet minimális tájékoztatással.Másik tanulság: a profit éhes tulajdonos a kiléptető rendszert szigorura állitotta, hogy mindenkit még egyszer megvágjon.
Személyes élményem: Bükfürdön kisgyerekkel családi jegyet vettünk egy szomorkásabb késő nyári napon. A hüvösség miatt benti medencét választottunk, de a helységből is kizavartak a gyerekkel, nemhogy vizet érinthettük volna. Közölték gyerekkel csak szabadtéri medencébe lehet bemenni, mert a többi gyógyvíz, viszont kinnt fújt a szél és hüvös volt. A kinti medencék hömérséklete 20 fok körül, lányom gyorsan bele is pisilt a kezembe a hideg viztől (WC benn, ahova nem is mehettünk be, nem mintha idő lett volna rá). 10 perc után távoztunk a fürdőből, soha nem is fogok visszamenni oda, ahol átbasztak a családi jeggyel, és gyerekkel vizbe menni tilos táblákkal.
Fairy Girl 2008.03.25. 21:33:03
A bejövő ember mégis kapásból végigkérdezi az összes dolgot, amit kiírtunk. Emellett mikor megkérdezem, hogy elnézést, nem látta, hogy ezt is meg ezt is kiírtuk az ajtóra? - akkor megdöbben, és megkérdezi, hogy hooooool??
Szóval tessék tudatosabban tájékozódni, nem csak kérdezni - persze a személyzet itt a fürdős esetnél abszolút inkorrekt módon viselkedett, de azért érdemes lett volna kicsit körülnézni, olvasgatni is.
Hátkészvagyok 2008.03.25. 22:16:40
Ki lesz a következő ????
Azt hiszed, hogy ha pénzed van, akkor neked mindent lehet?
A szüleidet sajnálom, tudod hogy miért?
Neked rosszul esett, hogy nem voltak emberségesek pár perc miatt. Te az voltál a Clinique-es eladókkal? Csak négy perc hiányzott a zárásig és két vevő még bent volt az üzletbe.
Na??????
rockstopper 2008.03.25. 22:18:36
Vince Larkin
Nagy türelmed van. Nem olvassák végig, fikáznak, te ennek ellenére megmagyarázod. Többször is.
olajmunkás 2008.03.25. 22:47:30
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.03.25. 22:49:18
"A bejövő ember mégis kapásból végigkérdezi az összes dolgot, amit kiírtunk. Emellett mikor megkérdezem, hogy elnézést, nem látta, hogy ezt is meg ezt is kiírtuk az ajtóra?"
Pardon, ez a stílus eléggé rossz hírű korszakot idéz. Tisztességes helyen még egy halványan sejteni vélhető hanglejtésecske sem megengedett, nemhogy kioktatod, hogy miért nem olvassa el.
Ha nincs benned előzékenység és nagy adag türelem, ne dolgozz ügyfelekkel. Menj kutyaidomárnak, fociedzőnek vagy bánom is én.
Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.03.25. 23:12:01
Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.03.25. 23:20:13
Snayperskaya 2008.03.25. 23:23:07
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.03.26. 00:00:11
Mert a MÁV-nál még bőven el tudom képzelni, hogy mindenféle következmény nélkül leteremtheted az ügyfeleket, hogy "Miért nem bírja elolvasni, hogy helyjegy váltása kötelezőőő?"
MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2008.03.26. 07:48:56
Bár itt valóban érezhető a szőke felhang a recepció mögül...
Szerelmes ember (törölt) 2008.03.26. 07:52:47
Fairy Girl 2008.03.26. 08:24:20
Fairy Girl 2008.03.26. 08:26:37
"Pardon, ez a stílus eléggé rossz hírű korszakot idéz. Tisztességes helyen még egy halványan sejteni vélhető hanglejtésecske sem megengedett, nemhogy kioktatod, hogy miért nem olvassa el."
Olyat el se tudsz képzelni, hogy udvariasan megkérdezem? Én szeretem a munkám, szeretem az ügyfeleket is, és szeretnék segíteni is. Az a baj, hogy az az ügyfél, aki lusta a tájékozódásra, azoktól veszi el az időt, akiknek komolyabb, hosszadalmasabb problémájuk van.
Fairy Girl 2008.03.26. 08:30:51
Fairy Girl 2008.03.26. 08:35:22
A zsiliprendszer csak azért kettő ajtó egymás után, mert az első ajtó mögött még nyílnak ide-oda ajtók, de egyik se iroda, csak az enyém.
Zsirparaszt 2008.03.26. 08:52:23
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.03.26. 08:55:15
Kioktatás és kioktatás között is van különbség. A két verzió közül ha az 1. vonatkozik rád, akkor nincs baj.
1. "A kérdésére a választ megtalálja ebben az ismertetőben. A lényeg néhány szóban a következő. ... Ezen kívül az aktuális hirdetményt - ami tartalmazza több más aktualitással együtt ezt az információt is - mindig megtalálja az ajtón kifüggesztve."
2. "Adjak szemüveget? Ki van írva az ajtóra, jóember. Nem szégyelli magát, hogy mások idejét pocsékolja?"
No, sarkítva, de az 1. számú kioktatás még belefér, ha kellően udvariasan tálalja az ember.
Fairy Girl 2008.03.26. 09:27:22
ÁÁÁÁÁ :D
Valahogy így szoktam megfogalmazni: "XY kolléga keddenként 13-15 óra között található bent, az ügyfélfogadási időkről egyébként részletes listát talál az előtérben, kérem, fáradjon velem, megmutatom" - ezután kikísérem, és rábökök, hogy "ez itt" :)) meg néha végigmutatom a többit is, hogy mi mi. Meg a honlapunkat is meg szoktam mutatni annak, aki bent van nálam, hogy ne kelljen szabit meg csúszót kérnie csak azért, hogy bejöjjön megkérdezni azt, ami fent van a honlapon is. (mMg persze telefonon is lehet.)
Azért az a 2. verzió szerintem ritka, hm? Vagy csak reménykedem?
Lxxxx 2008.03.26. 09:32:31
Korábban sosem vettem száraz kiflit.
És miért pont 5 forintot fizettettek velem?
És miért adták oda a kiflit sorbanállás nélkül?
És miért nem kék színnel volot kiírva?
Mellesleg egy kerekesszékes fel sem érte volna a kiflikiadó ablakot.
Az eladó nem tudott angolul.
A számlán színtévesztőket megzavaró módon szerepelt a Szárazkifli Kft. logója.
Az etiópok éheznek.
Nem volt száraz zsemle.
Az sem tejből készült.
Tegnap sáros lett a lakkcipőm, és nem hagyott el a nőm, meg a kutyám is jól van.
Lehet, hogy mégsem a romlott és büdös haltól van hasmenésem, hanem a száraz kiflitől. Inkább.
.................
..............
füredi (törölt) 2008.03.26. 09:55:20
De.
Rámentem a szalóki fürdő honlapjára. ott az derül ki, hogy két féle jegy van. Egész napos, meg a 2 és fél óra alatti. A szüleid ezek szerint nem automatikusan kaptak egy jegyet, hanem ők választottak a kettő közül, nem?
labi 2008.03.26. 10:08:39
"Nem közölték, hogy két év után lejár a forgalmim, csak a forgalmiban volt benne hogy meddig érvényes. Rohadékok"
"Megbűntettek a centrumék, mert az autómata nem mondta el hangosan, hogy meddig érvényes a parkolójegy. Csak a jegyre volt ráírva. Rohadékok!"
"Megbűntettek a a BKV-n, mert a pénztáros nem közölte, hogy a havibérlet egy hónap múlva lejár. A lejárat dátuma csak a bérletszelvényen szerepelt. Rohadékok!"
Ficak 2008.03.26. 10:11:31
Egyébként a lehúzás az lett volna, ha egész napos jegyet adnak el 3,500-ér és nem 1,900-ért 2.5 órásat. Azt végképp nem hiszem, hogy a pénztásors bónusza ezen múlik.
labi 2008.03.26. 10:13:21
Ficak 2008.03.26. 10:14:28
bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.03.26. 12:43:16
nem lehet egy JÓL látható hirdetményt kiföüggeszteni/táblát kitenni?
Apróbetűs, jegy hátulja.
Miért, mindenki olvasgatja a BKV-jegy hátulját is?
Legyen kifüggesztve, mi mennyibe kerül!!
NEM várható el mindenkitől, hogy szemüveg NÉLKÜL olvassa el, méghozzá alaposan!
Nem tudom, ki hordja ott magánál, és ki nem, de a legapróbb részt biztos h nem látják teljesen jól az öregek!
Aki úszni akar, az biztos leveszi a szemüvegét, de lehet h az is, akit egyszerűen zavar az, ha összefröcskölik, és azért nem lát ki rajta.
Előfordul olyan is aki vmi nyakbaakasztós tokban hordja magánál.
Miért nem lehet segítőkésznek lenni, mikor az illető közli, h ELŐSZÖR jár ott? tudom ,hogy minden nap van új vendég, de egy szolgáltatásnak ez IS része!
Elvégre a személyzetet véleményem szerint azért IS fizetik, hogy tudjon 1-2 kérdésre értelmes választ adni!
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.26. 13:10:21
2008.03.26. 13:10:32
ki mondta, hogy nincs kiírva ???
moli 2008.03.26. 13:17:50
Iffy_ 2008.03.26. 13:48:36
Lehetne kifüggeszteni szemüveget is, végülis logikus. Ha valaki meg nem visz fürdőgatyát a fürdőbe és nem olvassa el hogy kell :), legyen kirakva az is.
---
Ha megyek valahova vagy valakit küldök valahova mindig rákeresek a neten a tudnivalókra. Manapság minden szar rajta van a neten.
Syolos 2008.03.26. 19:26:42
Senkinek nem javaslom a helyszín felkeresését, az biztos, hogy én oda többet be nem teszem a lábam.
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.27. 00:48:53
2. Ha a jegy 2,5Órára szól akkor annyira szól, akár van túloldala akár nincs neki.
3. A személyzetnek azon kívül hogy beszedi a pénz más funkciója nincs, ha bántó ahogyan beszélnek akkor keresni kell egy főnököt és alábaszni, ugysem történik semmi.Legfeljebb egyel több ember röhög a vendégen :D
Amikor írtad wellness már hangosan röhögtem, divat ez, mondom, olyan hatásfokkal mint a bio.Szart sem ér, de hülyére keresi mindenki magát rajta.
Amugy nem akarok bunko lenni ugyhogy legközelebb tájékoztasd a szüleid hogy a gyógyfürdőbe ha orvos írja elő olcsóbb a bejutás és rohadtul wellness :D
csavargo 2008.03.27. 10:13:28
a jegyen meghatározott időtartam van, ha tovább maradsz fizess, nem csodálkozni kell, mert ezek alapján anyu meg apu "bliccelt" volna még magának egy kis időt.
ne legyen már amerika vazz. ha nem olvasol el vmi tájékoztatót az a te bajod nem más felelős érte.
ha már fürdő, sárvári, büki fürdők nem rosszak szerintem,
boszorsi 2008.03.27. 10:29:49
boszorsi 2008.03.27. 10:34:36
Persze, a tájékozottság a saját felelősségem, hogy egy szolgáltatást csak úgy vegyek igénybe, hogy tudom, hogy mit és mennyiért kapok... De könyörgöm, ha megkérek egy ILLETÉKEST, hogy tájékoztasson, neki KÖTELESSÉGE minden részletre kiterjedően (még az apróbetüsre is) szóbeli felvilágosítást adni!!!
Nu Skool 2008.03.28. 14:41:40
Mindenekelőtt se Téged se a szüleidet nem akarom bántani, biztos elég kellemetlen lehetett a szitu, de azért a történet nem ilyen egyszerű.
Először is, a gyógy (vagy szép magyar szóval wellness) fürdő az nem egyenlő a mezei uszodával, ahol max van diák/nyugdíjas, illetve felnőtt jegy; itt többféle szolgáltatást nyújtanak különféle kombinációban, külön jegyáron. Ezeket, illetve a fürdőre vonatkozó szabályokat (szerintem kötelező módon) fel is tűntetik a bejáratnál, általában a péntár közelében (is). Ha ez még a jegy hátoldalán is szerepel, az szvsz külön plusz pont, mert a legtöbb helyen, ahol jártam kapsz egy karszalagot (szép szines, de a hely nevén, logóján kívül semmi nincs rajta) és egy pénztárgépi blokkot.
Innentől kezdve teljesen mindegy, hogy milyen minőségű és tartalmú szóbeli (erőteljesen aláhúzva!) felvilágosítást kapsz, ez RÁD nézve, mint VENDÉGRE kötelező érvényű. És hát ugye a magyar jogrendszer szerint a szabályok nem ismerete nem mentesít a szabálysértési büntetés alól.
A bankban se mondhatod, miután aláírtál egy hitelszerződést, hogy te nem olvastad el az apróbetűs részt, vagy a második oldalt. Márpedig a jegy megvásárlásával, a szolgáltatás igénybevételével te egy szerződést kötöttél a szolgáltatóval.
Bocs, nem ide tartozik feltétlenül (és ez most nem a szüleid ellen szól), de egyszer s mindenkorra tudomásul kéne venni ebben az országban, hogy nem csak jogaink vannak, hanem kötelezettségeink is. Ami sajnos az utóbbi időben igencsak ellibent a jogok irányába és amikor kötelezettségről van szó, a legtöbb ember hirtelen elkezd kibújni alóluk, megtalálva a legkisebb kiskapukat is.
Más kérdés, hogy a pénztáros az előzetes, ill. utólagos tájékoztatás során mennyire volt bunkó vagy sem, ezen lehet panaszkodni, vagy sajnálni embertársainkat, de könyörgöm, ébresztő, Magyarországon vagyunk!!! Ott, ahol a minimálbérre bejelentett (vagy diákmunkásként még kevesebb pénzért alkalmazott) szakmai tudást, tapasztalatot, bizonyítványt még hírből sem halló pénztárosok, niformációsok, felszolgálók, pultosok dolgoznak egy amúgy is lehangolt, retardáltságban és idegbajban szenvedő országban... Én kérek elnézést...
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.04.03. 05:59:25
skorpió72 2008.04.06. 18:02:24
Hallgattassék meg a másik fél is, én ezt vallom.
Én ebben a fürdőben dolgozom,( le kell hangolnom sok embert)de nem minimálbérért. Szeretem ezt a helyet és ezt a munkát. A pénztáraknál belépéskor a még nálunk nem járt vendégeket széles körű tájékoztatással látjuk el, különös tekintettel a belépőkre 2,5 óra után réterhelésre kerülő felárakról.
A belépőjegyek hátoldalán nincsen semmiféle szöveg!!!Tehát ilyet biztosan nem mondott senki, hogy a blokk hátoldalán kellett volna elolvasni a tájékoztatót!
Sokszor-már elnézést- de a vendégek sem elég figyelmesek, akinek befelé elmagyarázom alaposan a dolgokat, kifelé sokszor nem is emlékszik rá, vagy próbálja hárítani a felelősséget ismeretei hiányára.
Elhiheti mindenki, hogy a pénztárban ülő saját magát és kollegáit kíméli azzal, hogyha mindent precízen tisztáznak befelé menet, mert ezzel kifelé az ő dolga lesz könnyebb, és megkíméli magát és a többieket a kifelé történő reklamációktól. Mert nekünk is az a legjobb, ha a vendég elégedetten és problémamentesen távozik.
Ki az, akinek jó, ha a saját dolgát nehezíti meg?!
Köszi azt az észrevételt is, aki azt írta, hogy a pénztáros a számítógépes rendszer kiírásait csak végrehajtja, belenyúlni nem tud. Ja, és az így, az emberek állítólagos "lenyúlásával" szerzett vagyonokat este nem osztjuk el, mert nem a mi zsebünkbe vándorol.
És utoljára nekünk sem öröm, ha idős emberekkel plusz pénzeket kell kifizettetnünk! Nagyon kellemetlen, de ez a munkánk. Ha ő nem fizet, a hiányt nekünk kell befizetni, azt meg talán nem várják el tőlünk, hogy mindenkit megsajnálva a fizetésünk nagy részét erre költsük.
Ja, és ún. türelmi idő nálunk is van, 10 perc. Sőt, ha véletlenül a sorbanállás miatt átcsúszik valaki egy újabb időzónába, méltánnyosságból nem szoktuk kifizettetni.
Sajnálom, ha a panaszos szüleivel ez történt.
Biztosan néha mi is hibázunk, de van olyan hely, ahol soha senki?
Mert az jöjjön, és mutassa meg, hogyan kell csinálni!
Azért gyertek el, és győződjetek meg róla saját szemetekkel, hogy milyen itt, és akkor lehet újra véleményt mondani!
Köszi
dede01 2008.04.06. 21:30:13
Pont fordítva. Mint szolgáltatásnyújtó intézmény, a profitorientáltság a lényeg. Persze attól még a vendég is fontos, hiszen ő hozza a profitot, de alapvetően nyilván a pénzt nézik elsősorban a vezetők.