Tékozló Homár

Keserű szájíz a gyógyfürdőben

2008.03.25. 11:57 | ge | 81 komment
Felvilágosítás helyett utólagos gúnyolódás a pénztárnál, és a fogyasztó fizet, mert nem tehet mást. Tanulság, hogy az apróbetűs rész nem véletlenül apró, és hiába kérünk segítséget, olvasni akkor is muszáj.
A sztori ott kezdődik, hogy a nővéremmel megleptük a szülőket egy 3 napos egri pihenéssel, amelynek zárónapján, miután kijelentkeztek az egri szállodából javaslatomra felkeresték az egerszalóki Gyógy- és Wellnessfürdőt. Sajnálatos módon azonban a marketingszemlélet és fürdő dolgozóinak képzetlensége, sőt, feltételezem, rosszindulata miatt keserű szájízzel, de ami ennél is nagyobb probléma, jelentős anyagi hátránnyal hagyták el az intézményt.

Szüleim nyugdíjasok, a ma már szinte minden fürdőhelyen meglévő wellness és spa szolgáltatásokat nem ismerik. Bátran biztattam Őket, hogy nyugodtan kérjenek segítséget, felvilágosítást a személyzettől, hiszen egy olyan frissen induló fürdő, mint az egerszalóki, feltehetőleg igyekszik majd kielégítő SZOLGÁLTATÁST nyújtani a betérő VENDÉGeknek, hogy a kedvező élmény hatására visszatérő vendégeket szerezzenek maguknak, vagy épp a jó hírüket keltsék.

Ezzel szöges ellentétben, a gyors haszonszerzés szemléletével károsították meg nyugdíjas szüleimet, akik a belépéskor kifejezetten jelezték a pénztáros fiatal hölgynek, hogy első alkalommal járnak ilyen helyen, és felvilágosítást kértek az árakról, a fürdő használatáról. Az ismertető kiterjedt a 2,5 órás jegyre, illetve az abban foglalt szolgáltatások igénybevételére, ám azt a közel sem elhanyagolható tényt elfelejtette közölni, hogy amennyiben lejár a 2,5 óra, ezt követően minden megkezdett 1/2 óra 400 Ft többletköltséggel jár...

Szüleim fentiek ismerete nélkül több időt töltöttek a fürdőben és a kijáratnál meglepődve tapasztalták, hogy kilépéskor majdnem ugyanannyit kell fizetniük, mint belépéskor tették. És a fiatal pénztáros hölgy arcátlanul még gúnyolódott is velük. Édesanyám egy perccel hamarabb ért ki a limithez képest, Édeasapám kilépése pedig belecsúszott a következő fél órába, melynek árát meg kellett fizetniük. A pénztáros kishölgy "még szerencséjük is van, hogy a felesége hamarabb kiért" kísérőmondatával kommnetálta, hogy így jártak, miért nem olvasták el a jegy hátoldalán lévő apró betűs részt....

Annak ellenére, hogy a belépő hátoldalán tényleg szerepelt azon kitétel, hogy a 2,5 óra után többletköltséget kell fizetni, a jegy hátoldalán lévő információkat kevesen tanulmányozzák át, hiszen ilyenkor alapesetben ott a személyzet, aki segítségére lehet akár idős, akár fiatal VENDÉGeinek. Azt gondolom, nem idős nyugdíjasok lenyúlásával kellene mielőbb megtérülést keresniük az újonnan nyílt fürdőben. És talán ki lehetne oktatni a személyzetet arra, hogy a fürdő egy szolgáltatást nyújt, ahol a VENDÉG az első, nem pedig a profit. Egyvalami biztos, sem szüleim, sem családtagjaink sem ismerőseink nem fognak az egerszalóki gyógy- és wellnessfürdő közelébe menni, és erről igyekszem lebeszélni a legtöbb ismerősömet!

Üdv, T.I.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bugajozsinemszepgyerek 2008.03.25. 15:21:49

Most nem az olvasással kezdem. Förszt?

Bugajozsinemszepgyerek 2008.03.25. 15:22:54

Pedig már készültem a Whisky & szivar kombóra. :(

imittto 2008.03.25. 15:23:40

Nem értem a problémát...szülő jegyet vesz 2,5 órára. Nem jön ki 2,5 óra múlva. Mit gondolt?

CsakLajosAz 2008.03.25. 15:24:25

Nos.. nem értem.. Ha a vonaton tovább mész, mint a jegyed szól.. "büntetnek".. BKV, metro.. lejárt, fizetsz.. Autónál zöldkártya, forgalmi.. lejárt.. mit teszel? BINGÓ.. nem értem, elnézést.. Sőt.. a zöldkártyán fel sincs tűntetve, ha lejárt, gáz van.. azért is fel fogsz lázadni???? ne haragudj.. nem értelek... (3? esetleg 4.?)

labi 2008.03.25. 15:25:13

"Az ismertető kiterjedt a 2,5 órás jegyre"


És ebből nem sikerült kitalálni, hogy a 2,5 órás jegy az 2,5 órára szól? :)

Abdab 2008.03.25. 15:26:22

Nos, igen. A 2,5 órás jegy azért kerül ennyibe, mert csak 2,5 órás. A 3, 4, 5 és 6 órás jegyek többe kerülnek.

Nem értem a problémát.

betépett felhasználó 2008.03.25. 15:27:23

akkor hogy is hivjak a kis dogot?

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.03.25. 15:28:26

"Az ismertető kiterjedt a 2,5 órás jegyre"

"Szüleim fentiek ismerete nélkül több időt töltöttek a fürdőben"

Ellentmondás, ha jól sejtem.

Máskülönben a bunkó beszólás valóban vérlázító.

Abdab 2008.03.25. 15:31:27

Nem tudom, tényleg bunkó akart-e lenni az a beszólás, a limit előtt egy perccel kiérni tényleg mázli. Persze a hangsúlyról fogalmunk sincs.

Más kérdés, hogy azt az egy percet simán elengedhette volna a kis hölgy a bácsinak, ha nem rajta verik le utólag. Mert ha nagyon pontosan blokkol a rendszer, bizony nincs kiskapu.

Pepin bácsi 2008.03.25. 15:39:32

hogy hívják a kutyát ?

Xezs 2008.03.25. 15:39:45

Ha tudták hogy 2,5 órás a jegy akkor miért maradtak tovább? Itt szimpla balfaszságról van szó, semmi többről. A személyzetnek meg nem hiszem hogy érdeke átbaszni az embereket, nem ők viszik el a nagy lóvét. Lássunk már túl az orrunkon, na.

2008.03.25. 15:46:51

Értem én, hogy az emberséget kéri számon a posztoló a személyzeten. Az a sejtésem, hogy vonalkódolvasós, meg beléptető kapus a fürdő, ezért amit a gép mutat azt kell a személyzetnek kifizettetni. Nem hinném, hogy egyedi gúnyolódás vagy gonoszság lenne a dolog mögött. Emiatt nem tud a pénztáros emberségből elengedni egy percet. Szerintem.
Amúgy minimálbéres, alulmotivált személyzet van mindenhol. És igen, a vállalkozói kapzsiság miatt. Ennyiben egyetértek a cikkíróval.

Vince Larkin 2008.03.25. 15:47:05

bocs, ha félreérthető volt, akkor még egyszer: Csak a jegyről derült ki utólag a szülőknek, h 2,5 órás, szülők bemenetkor belépőt kértek, ezt kapták, felvilágosítás nélkül, jeggyel hová mehetnek, mit használhatnak. Időlimitről semmi tájékoztatás a belépésnél. Még egyszer bocs a logikai bukfencekért, kicsit idegből írtam a levelet

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.03.25. 15:50:23

Akkor viszont tahóság esete áll fenn.

Szumi 2008.03.25. 15:50:59

Legyetek öngyilkosok - ekkora problémát úgysem tudtok feldolgozni.

BékiPeti · http://kiberloves.blogspot.com 2008.03.25. 15:52:59

Van, ahol a hivatalos végső határidőhöz automatikusan hozzáadnak egy 10-15 perces türelmi időt, hogy ha valaki kifelé is sorba áll, vagy tényleg egy percen múlik, hogy kiér-e, az is kényelmesen tudja elhagyni a fürdő területét és ne számolják fel neki a felárat 1-2 perc miatt. Ez persze általában nem publikus, így a vendég is siet és csak azokkal fizettetik ki a pótdíjat, akik jócskán túllógtak az időn, így eszükbe sem jut reklamálni miatta.

Szumi 2008.03.25. 15:53:37

Jajj, kedves Larkin, Te magad írtad:
"Az ismertető kiterjedt a 2,5 órás jegyre, illetve az abban foglalt szolgáltatások igénybevételére, ám azt a közel sem elhanyagolható tényt elfelejtette közölni, hogy amennyiben lejár a 2,5 óra, ezt követően minden megkezdett 1/2 óra 400 Ft többletköltséggel jár..."
Meg ezt is:
"Csak a jegyről derült ki utólag a szülőknek, h 2,5 órás, "

Nem Gyurcsánynál tanultál-e?

Vince Larkin 2008.03.25. 15:58:09

Szumi, ismertető alatt a kifüggesztett árlistát értem, amit való igaz, nem olvastak el, inkább kérdeztek. Gondolod, ha az előző eset forog fenn, írok a Homárnak?!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.03.25. 16:00:07

szumi: a "Nem Gyurcsánynál tanultál-e?" mondat helyesen így van: "Nem e Gyurcsánynál-e tanultál-e?"

ex-Zep 2008.03.25. 16:20:09

Alapvetően az a bunkóság, hogy ilyen 2-3 órás jegyeket adnak alapból. Ki nem állhatom az ilyet. A rohadt profit szemlélet a szolgáltatás helyett, ez dominál sajna. Úgy hallottam, vannak éttermek is, ahol időre kell zabálni.

BariBon 2008.03.25. 16:23:01

Múlt pénteken Miskolc-Tapolcán voltunk a Barlangfürdőben. A belépő 4 óra időtartamra szól, utána óránként 300 Ft. A pénztáros kérés nélkül elmondta a tudnivalókat, annak ellenére, hogy itt sincsennek túlfizetve. Hozzáállás kérdése az egész. Még arra is odafigyelt, hogy maradjon százasunk az öltözőszekrény használatához. Nem egy droid volt.

Szumi 2008.03.25. 16:23:30

Torpedó:
Mindent én sem tudhatok-e? Vagy-e nem-e?

Larkin:
Bocsi, akkor félreértettem ezt?

"belépéskor kifejezetten jelezték a pénztáros fiatal hölgynek, hogy első alkalommal járnak ilyen helyen, és felvilágosítást kértek az árakról, a fürdő használatáról. Az ismertető kiterjedt a 2,5 órás jegyre, illetve az abban foglalt szolgáltatások igénybevételére"
Szócséplő gépet vennék...fáradok...

Szumi 2008.03.25. 16:24:54

Zep:
Ha meg csak egész napra szóló jegy lenne, akkor az lenne a baj....meg a bunkóság...mi?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.03.25. 16:32:43

Hát, szomorú. Mégis azt kell mondanom, hogy előfordul. Az ember új egy helyen, esetleg lehet többet kell kérdezősködnie. Ne mérgelődjetek rajta, hiszen az negatív indulat, nem lesz tőle jobb. Legközelebb már tudni fogjátok mire kell figyelni, érdemes oda elmenni, szép hely.

Az 5-10 perces beépített tolerancia jó dolog, javaslom vezessék be.

Még jobb mondjuk a siófoki azúr wellnesz ahol 2500 ft a napijegy is és nem vacakolnak 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 órás jegyekkel...

Vince Larkin 2008.03.25. 16:37:10

Szumi, leírtam, mit hagytam ki a mondatból és mire vonatkozott, ha nem érted, akkor nem egy nyelvet beszélünk. Bár amúgy sem vagyunk egy platformon, ahogy látom. És tényleg. GyF-nek mi a rák köze van ehhez?! :-)

jesszumpepi (törölt) 2008.03.25. 16:38:53

Na de hogy hívják a kutyát?

Szumi 2008.03.25. 16:39:55

Larkin:
Te látod a platformomat? GyF-nek cak annyi, mint a kormányzáshoz.:)

Szumi 2008.03.25. 16:41:16

Jesszum:
Gyeridenyeeee!!!!!!!!

torma99 2008.03.25. 16:41:48

Na vazze komolyan ma csak olyan posztoló van aki nem tud olvasni/nem érti meg, h 2,5 óra az akkor is annyi/bankba elmegy átutalni számlaszám nélkül/ netbankot nem tud használni, de persze helpdesket felhívni az luxus...hát ez egy ilyen nap.
Egyébként érdekes lenne ha bedobnék 80 ft-t egy parkolóautomatába és aztán vérben fogó szemekkel kiabálnék a centrumosokra, hogy de hát én azt hittem ez örökre szól...
Azt aláírom, hogy nem feltétlenül udvarias volt itt az alkalmazottak viselkedése, de a szabály az szerintem attól még szabály marad. Ha lejárna a 60 percem a metrón és kifelé megállítanának, mondjuk a lyukasztás utáni 61-ik percben felháborodhatnék,de szabály szerint igazuk volt. Az emberek meg szeritnem hajlamosak hanyagul kezelni a határidőket és ezért szívják meg, na erről ennyit.

BiG_ 2008.03.25. 16:44:46

Akkor most a kérdésem, hogy a kedves idős házaspár melyik egyetemre jár és tudták-e fejből a fürdő számlaszámát?... Esetleg -e?

Üdv!

BiG_ 2008.03.25. 16:46:27

Torma99, én is ezt akartam mondani, csak nekem rövidebben jött össze. :-))))

Üdv!

Vince Larkin 2008.03.25. 16:51:22

torma, BIG, korábban korrigáltam a félreérthetőt, a probléma az volt, hogy bejáratnál nem közölték velük, hogy a jegy 2,5 órára szól, csak utólag mutatták a falon lévő árlistát meg a jegy hátoldalát. Csak a post-ban ez félreérthető, idegből írtam, bocs

BiG_ 2008.03.25. 17:02:06

Vince Larkin 2008.03.25. 16:51:22

Viszont így az eredeti sztori passzol az előző posthoz, úgyhogy ne módosítsd, csak elrontanád... :-)))

Hümm, azért nem ártana nem idegből írni, mert egy esetleges hamis vád nem szép dolog... Mellesleg a szüleidet se tünteted akkor fel jó színben...

Üdv!

elwood 2008.03.25. 17:15:29

Akinek erről is GyF ugrik be az inkább igyon egy Sopronit

hathuszas 2008.03.25. 17:31:27

Az alkalmazottak sokszor fásultak, nem érdekeltek semmiben,rendszeresen bunkók a hazai pálya előnyeit élvezve,persze ők is fogyasztók miután vége a munkának.Mindenki szivat mindenkit? A pesti uszodákban a péztárnál mindent kiírnak nagybetűkkel,nem most kezdték. :-)

Secnir 2008.03.25. 18:05:15

Én csak a címet olvastam el:
"Keserű szájíz a gyógyfürdőben"
:o
mondom biztosan beleittak vagy vmi ilyesmi. de erre kiderül hogy szó sincs ilyesmiről? vízbepössentés volt-e az öregek részéről?

Vladimir Harkonnen 2008.03.25. 18:17:37

Egerszalók akkor volt utoljára jó, amikor még a víz szabadon folyt le a domboldalon, és mindenki ásott magának dagonyázó helyet. A bozótosban a naturisták süttették a nemi szerveiket, mindössze egy kis medence volt ott, és a belépő is egy százas volt!
Nesze neked wellness szálló! A helyi nyugdíjasok bizos örülnek neki!

mqqq 2008.03.25. 19:06:03

Hát ez tényleg kurva bonyolult dolog, mégis mit hittek, hány órára szól a 2,5 órás jegy? Négyre? Vagy csak poénból ez a neve és amúgy korlátlan? A másik dolog, ami eszembe jutott, hogy annyira nem érezhették magukat szarul, ha nem akaródzott kijönniük 2,5 óránál. Most akkor miért is van fikázva a hely?

blueMerle1987 2008.03.25. 20:30:58

Kedves T.I.!
Amennyiben a szuleied nem analfabéták és TUDNAK olvasni, akkor ILLIK elolvasni ezen dolgokat is, mint a jegy hátulja. Mellesleg EZER százalék hogy ez valahol ki is van írva. Nomindegy.

Az pedig hogy feháborodtak azon hogy a 2,5 órás jegy nem korlátlan...nos....hogy finoman fogalmazzak primitív dolog. Azt hitték viccbol ez a neve?! Miért nem vett a kedves mama és papa korlátlan jegyet?

ancsams 2008.03.25. 21:19:08

Nem értem egyesek felfogó képességét, a beiró elmondta, hogy szüleinek az egyik alapjegyet adták el a bejáratnál minimális tájékoztatással, annak ellenére, hogy kérték a tájékoztatást. Az egyik elmaradt lényeges tájékoztatás, hogy a jegy 2,5 órára szól. Mindezt a kilépéskor ugrott elő, ahol a mama még belefért, de a lassabban járó papa már nem.
Két tanulság: a fürdő megfásult dolgozói szartak nagyivben arra, hogy új vendég nem ismeri a dörgést, és eladták a legdrágább jegyet minimális tájékoztatással.Másik tanulság: a profit éhes tulajdonos a kiléptető rendszert szigorura állitotta, hogy mindenkit még egyszer megvágjon.

Személyes élményem: Bükfürdön kisgyerekkel családi jegyet vettünk egy szomorkásabb késő nyári napon. A hüvösség miatt benti medencét választottunk, de a helységből is kizavartak a gyerekkel, nemhogy vizet érinthettük volna. Közölték gyerekkel csak szabadtéri medencébe lehet bemenni, mert a többi gyógyvíz, viszont kinnt fújt a szél és hüvös volt. A kinti medencék hömérséklete 20 fok körül, lányom gyorsan bele is pisilt a kezembe a hideg viztől (WC benn, ahova nem is mehettünk be, nem mintha idő lett volna rá). 10 perc után távoztunk a fürdőből, soha nem is fogok visszamenni oda, ahol átbasztak a családi jeggyel, és gyerekkel vizbe menni tilos táblákkal.

Fairy Girl 2008.03.25. 21:33:03

Én ügyfelekkel foglalkozom. MINDEN létező információ ki van írva óriási (nem viccelek, tényleg!) betűkkel szemmagasságba az ajtóra, majd a második ajtóra is, mert kettő ajtón kell bejönni, hogy hozzám beérjen az ember.

A bejövő ember mégis kapásból végigkérdezi az összes dolgot, amit kiírtunk. Emellett mikor megkérdezem, hogy elnézést, nem látta, hogy ezt is meg ezt is kiírtuk az ajtóra? - akkor megdöbben, és megkérdezi, hogy hooooool??

Szóval tessék tudatosabban tájékozódni, nem csak kérdezni - persze a személyzet itt a fürdős esetnél abszolút inkorrekt módon viselkedett, de azért érdemes lett volna kicsit körülnézni, olvasgatni is.

Hátkészvagyok 2008.03.25. 22:16:40

Clinique után gyógyfürdő???
Ki lesz a következő ????
Azt hiszed, hogy ha pénzed van, akkor neked mindent lehet?
A szüleidet sajnálom, tudod hogy miért?
Neked rosszul esett, hogy nem voltak emberségesek pár perc miatt. Te az voltál a Clinique-es eladókkal? Csak négy perc hiányzott a zárásig és két vevő még bent volt az üzletbe.
Na??????

rockstopper 2008.03.25. 22:18:36

Fairy Girl ha mindenki elolvasná akkor meg az lenne a bajod, hogy ezek a parasztok mit olvasgatnak miért nem jönnek már...

Vince Larkin
Nagy türelmed van. Nem olvassák végig, fikáznak, te ennek ellenére megmagyarázod. Többször is.

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.03.25. 22:49:18

Fairy Girl 2008.03.25. 21:33:03
"A bejövő ember mégis kapásból végigkérdezi az összes dolgot, amit kiírtunk. Emellett mikor megkérdezem, hogy elnézést, nem látta, hogy ezt is meg ezt is kiírtuk az ajtóra?"

Pardon, ez a stílus eléggé rossz hírű korszakot idéz. Tisztességes helyen még egy halványan sejteni vélhető hanglejtésecske sem megengedett, nemhogy kioktatod, hogy miért nem olvassa el.

Ha nincs benned előzékenység és nagy adag türelem, ne dolgozz ügyfelekkel. Menj kutyaidomárnak, fociedzőnek vagy bánom is én.

Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.03.25. 23:12:01

Bastie, tökéletesen igazad van. Általában meg elég empatikus figura vagyok, de akinek eféle lohness-fürdőre van gusztusa, az az ilyen helyeken is érje be a nagy magyar mentalitással.

Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.03.25. 23:20:13

Fairy hozzáállása alapján a hozzá vezető két ajtó valami zsiliprendszer lehet. :)

Snayperskaya 2008.03.25. 23:23:07

A Wellnesselés ősi román szokás-e? :)

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.03.26. 00:00:11

Fairy Girl, MÁV pénztáros-e vagy?

Mert a MÁV-nál még bőven el tudom képzelni, hogy mindenféle következmény nélkül leteremtheted az ügyfeleket, hogy "Miért nem bírja elolvasni, hogy helyjegy váltása kötelezőőő?"

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2008.03.26. 07:48:56

Aki gyorsna pénzt akar, az húzza le a nyugdíjjasokat, azok valszeg úgysem fognak mást csinálni, csak fizetni.

Bár itt valóban érezhető a szőke felhang a recepció mögül...

Szerelmes ember (törölt) 2008.03.26. 07:52:47

Elég régóta olvasom a homárt, és több 100 bejegyzést olvastam végig, de most először nem értem, mi a probléma??? Vettek egy 2,5 órára szóló jegyet. Több időt töltöttek a fürdőben, ezért a töbletet kifizettették velük. Ebbe mi a felháborító? Nem értem! Nyílván egy 2,5 órás jegy 2,5 fél órára szól. Nem 4re, hanem 2,5-re. És most azzal takarózik a tisztelt levélíró, hogy a kedves szülei akkor jártak először wellness fürdőbe. De ez mindennel így van. Fizetek egy szolgáltatás x időre történő igénybevételéért, és ha hosszabb ideig veszem igénybe, akkor a töbletet kifizettetik. Így van ez ruhatár, parkoló, járműkölcsönző, videótéka esetében is...

Fairy Girl 2008.03.26. 08:24:20

Rockstopper, nem, képzeld, ez nem lenne a bajom. (Így ugyanis a legnagyobb részük be se jönne, ami neki is meg nekem is időt takarítana meg.)

Fairy Girl 2008.03.26. 08:26:37

Bastie:

"Pardon, ez a stílus eléggé rossz hírű korszakot idéz. Tisztességes helyen még egy halványan sejteni vélhető hanglejtésecske sem megengedett, nemhogy kioktatod, hogy miért nem olvassa el."

Olyat el se tudsz képzelni, hogy udvariasan megkérdezem? Én szeretem a munkám, szeretem az ügyfeleket is, és szeretnék segíteni is. Az a baj, hogy az az ügyfél, aki lusta a tájékozódásra, azoktól veszi el az időt, akiknek komolyabb, hosszadalmasabb problémájuk van.

Fairy Girl 2008.03.26. 08:30:51

Ja, és NEM vagyok MÁV pénztáros :) én kifejezetten mérges vagyok azokra az ügyintézőkre, akárhol is legyenek, akik bunkók az ügyfeleikkel, és én igyekszem mindig a lehető legudvariasabban és legkedvesebben viselkedni mindenkivel. Én is szoktam ügyfél lenni (bankban, itt-ott), és ha bunkó az ügyintéző, nekem se tetszik. Úgyhogy kéretik nem egy kalap alá venni. Az én hozzáállásommal nincs gond, munkaidőn kívül, még otthon, meg hétvégén is azon vagyok, hogy a kérdésekre tudjak válaszolni, meg segíteni (pl. email megkeresések, stb.) Úgyhogy inkább térjünk vissza az eredeti, gyógyfürdős problémához :)

Fairy Girl 2008.03.26. 08:35:22

Elmeboy :))))

A zsiliprendszer csak azért kettő ajtó egymás után, mert az első ajtó mögött még nyílnak ide-oda ajtók, de egyik se iroda, csak az enyém.

Zsirparaszt 2008.03.26. 08:52:23

A kutyát Ferecnek hívják, és kész.

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.03.26. 08:55:15

Fairy Girl 2008.03.26. 08:26:37

Kioktatás és kioktatás között is van különbség. A két verzió közül ha az 1. vonatkozik rád, akkor nincs baj.

1. "A kérdésére a választ megtalálja ebben az ismertetőben. A lényeg néhány szóban a következő. ... Ezen kívül az aktuális hirdetményt - ami tartalmazza több más aktualitással együtt ezt az információt is - mindig megtalálja az ajtón kifüggesztve."

2. "Adjak szemüveget? Ki van írva az ajtóra, jóember. Nem szégyelli magát, hogy mások idejét pocsékolja?"

No, sarkítva, de az 1. számú kioktatás még belefér, ha kellően udvariasan tálalja az ember.

Fairy Girl 2008.03.26. 09:27:22

:))))))

ÁÁÁÁÁ :D

Valahogy így szoktam megfogalmazni: "XY kolléga keddenként 13-15 óra között található bent, az ügyfélfogadási időkről egyébként részletes listát talál az előtérben, kérem, fáradjon velem, megmutatom" - ezután kikísérem, és rábökök, hogy "ez itt" :)) meg néha végigmutatom a többit is, hogy mi mi. Meg a honlapunkat is meg szoktam mutatni annak, aki bent van nálam, hogy ne kelljen szabit meg csúszót kérnie csak azért, hogy bejöjjön megkérdezni azt, ami fent van a honlapon is. (mMg persze telefonon is lehet.)

Azért az a 2. verzió szerintem ritka, hm? Vagy csak reménykedem?

Lxxxx 2008.03.26. 09:32:31

Vettem egy kiflit. Az volt kiírva: "Száraz kifli, 5 Ft.". Most lehet, hogy perelni fogok, mert száraz volt a kifli.
Korábban sosem vettem száraz kiflit.
És miért pont 5 forintot fizettettek velem?
És miért adták oda a kiflit sorbanállás nélkül?
És miért nem kék színnel volot kiírva?
Mellesleg egy kerekesszékes fel sem érte volna a kiflikiadó ablakot.
Az eladó nem tudott angolul.
A számlán színtévesztőket megzavaró módon szerepelt a Szárazkifli Kft. logója.
Az etiópok éheznek.
Nem volt száraz zsemle.
Az sem tejből készült.
Tegnap sáros lett a lakkcipőm, és nem hagyott el a nőm, meg a kutyám is jól van.
Lehet, hogy mégsem a romlott és büdös haltól van hasmenésem, hanem a száraz kiflitől. Inkább.
.................
..............

füredi (törölt) 2008.03.26. 09:55:20

Én pontosan tudom, hogy az ember szülei öreg korukra nagyon bizonytalanná tudnak válni, a mai világban, és ez a gyermekeknek nagyon tud fájni, ezért a levélíró keserűségét tökéletesen megértem - átélem.

De.

Rámentem a szalóki fürdő honlapjára. ott az derül ki, hogy két féle jegy van. Egész napos, meg a 2 és fél óra alatti. A szüleid ezek szerint nem automatikusan kaptak egy jegyet, hanem ők választottak a kettő közül, nem?

labi 2008.03.26. 10:08:39

Javaslom még a következő írásokat:

"Nem közölték, hogy két év után lejár a forgalmim, csak a forgalmiban volt benne hogy meddig érvényes. Rohadékok"

"Megbűntettek a centrumék, mert az autómata nem mondta el hangosan, hogy meddig érvényes a parkolójegy. Csak a jegyre volt ráírva. Rohadékok!"

"Megbűntettek a a BKV-n, mert a pénztáros nem közölte, hogy a havibérlet egy hónap múlva lejár. A lejárat dátuma csak a bérletszelvényen szerepelt. Rohadékok!"

Ficak 2008.03.26. 10:11:31

Hahó emberek!Van 1.5 órás senior jegy is 950 HUF-ért!!

Egyébként a lehúzás az lett volna, ha egész napos jegyet adnak el 3,500-ér és nem 1,900-ért 2.5 órásat. Azt végképp nem hiszem, hogy a pénztásors bónusza ezen múlik.

labi 2008.03.26. 10:13:21

Jahm, amikor a gyúgyfurdőkbe bejutáshoz amúgy is gyakran kilométeres sor van, külön öröm lenne, ha nem a bazinagy tájékoztatót olvasná el mindenki sorbanállás közben eldöntve hogy mit is akar, hanem inkább a pénztárossal beszélné meg a lehetőségeket - aki közben felolvasná neki a fogyasztóvédelmi törvényt és a Ptk-t is - aztán házastárssal egy kicsit vitatkozni, hogy milyen jegyet vegyenek, majd végre ténylegesen megvenni...

Ficak 2008.03.26. 10:14:28

Ja egyébként az természetes, hogy veszek egy 2.5 órás jegyet és teljes lelki nyugalommal áztatom magam 5 órát. Utána jogosan felháborodok...

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.03.26. 12:43:16

Nem jártam ott, ezért kérdezem:
nem lehet egy JÓL látható hirdetményt kiföüggeszteni/táblát kitenni?

Apróbetűs, jegy hátulja.
Miért, mindenki olvasgatja a BKV-jegy hátulját is?
Legyen kifüggesztve, mi mennyibe kerül!!

NEM várható el mindenkitől, hogy szemüveg NÉLKÜL olvassa el, méghozzá alaposan!
Nem tudom, ki hordja ott magánál, és ki nem, de a legapróbb részt biztos h nem látják teljesen jól az öregek!

Aki úszni akar, az biztos leveszi a szemüvegét, de lehet h az is, akit egyszerűen zavar az, ha összefröcskölik, és azért nem lát ki rajta.
Előfordul olyan is aki vmi nyakbaakasztós tokban hordja magánál.

Miért nem lehet segítőkésznek lenni, mikor az illető közli, h ELŐSZÖR jár ott? tudom ,hogy minden nap van új vendég, de egy szolgáltatásnak ez IS része!
Elvégre a személyzetet véleményem szerint azért IS fizetik, hogy tudjon 1-2 kérdésre értelmes választ adni!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.26. 13:10:21

A dolog ott lett elszúrva, hogy a régi jó szotyolaköpködős, éjszaka, részegen, havas tájban, forró vízben, szabadban punnyadós olcsó, de eszméletlen hangulatos helyet átépítették.

2008.03.26. 13:10:32

bandeeneator: te kivel vitatkozol ???
ki mondta, hogy nincs kiírva ???

moli 2008.03.26. 13:17:50

T.I.: szuleid elvegeztek az altalanost? elmultak 18 evesek? felelos, szavazojoggal rendelkezo allampolgarok?

Iffy_ 2008.03.26. 13:48:36

"NEM várható el mindenkitől, hogy szemüveg NÉLKÜL olvassa el, méghozzá alaposan!"
Lehetne kifüggeszteni szemüveget is, végülis logikus. Ha valaki meg nem visz fürdőgatyát a fürdőbe és nem olvassa el hogy kell :), legyen kirakva az is.

---

Ha megyek valahova vagy valakit küldök valahova mindig rákeresek a neten a tudnivalókra. Manapság minden szar rajta van a neten.

Syolos 2008.03.26. 19:26:42

Szar az egerszalóki fürdő. Mi télen, a két ünnep között mentünk le Budapestről, ahová nem is akartak beengedni (arra hivatkozva, hogy tele vannak, közben meg a parkolóban még tucatjával sorakoztak a helyek, muhahaha). Bent meg úgy néz ki a fürdő része, mintha a komcsi időkben épült volna, ritka rusnya (egyetlen hangulatos része a barlangszerű képződmény, ahol sutyiban még dugni is lehet).

Senkinek nem javaslom a helyszín felkeresését, az biztos, hogy én oda többet be nem teszem a lábam.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.27. 00:48:53

1. Ha olyan dolgokat látok hogy wellness, már dörzsölöm a kezem mert rakás tudatlan ember bedől a marhaságnak, nem szégyen, a bionak is bedőlnek :D
2. Ha a jegy 2,5Órára szól akkor annyira szól, akár van túloldala akár nincs neki.
3. A személyzetnek azon kívül hogy beszedi a pénz más funkciója nincs, ha bántó ahogyan beszélnek akkor keresni kell egy főnököt és alábaszni, ugysem történik semmi.Legfeljebb egyel több ember röhög a vendégen :D

Amikor írtad wellness már hangosan röhögtem, divat ez, mondom, olyan hatásfokkal mint a bio.Szart sem ér, de hülyére keresi mindenki magát rajta.
Amugy nem akarok bunko lenni ugyhogy legközelebb tájékoztasd a szüleid hogy a gyógyfürdőbe ha orvos írja elő olcsóbb a bejutás és rohadtul wellness :D

csavargo 2008.03.27. 10:13:28

Hát izé,

a jegyen meghatározott időtartam van, ha tovább maradsz fizess, nem csodálkozni kell, mert ezek alapján anyu meg apu "bliccelt" volna még magának egy kis időt.

ne legyen már amerika vazz. ha nem olvasol el vmi tájékoztatót az a te bajod nem más felelős érte.

ha már fürdő, sárvári, büki fürdők nem rosszak szerintem,

boszorsi 2008.03.27. 10:29:49

Nemrég voltam a debreceni Aquaticumban. Fiatal és értelmes emberekből álló társasággal mentem. Mi is a személyzettől kérdeztük meg, hogy előszőr vagyunk itt, ugyanmár világosítsanak fel a tudnivalókról, fizetnivalókról. És láss csodát; az egyik alkalmazott összefoglalta, hogy mennyi időre szóló jegyek vannak, mit kell fizetnem, ha túllépem az időt (nem félóránként, hanem percenkét számolják a további időt, szóval, ha 1 perccel később jövk ki, csak azt az egy percet számolják fel...), megmutatta, hogy a csuklóra csatolható mágneses "belépőjeggyel" hogyan működik az öltözőszekrény, milyen olyan szolgáltatások vannak, amiért plusz pénzt kell fizetni. Valahogy ezt várja az ember egy színvonalas helyen, és nem azt, hogy kellemetlen meglepetések várják. Elvégre egy profitorientált szolgáltató csak az elégedett és visszatérő ügyfelekből tud profitálni kellő mértékben.

boszorsi 2008.03.27. 10:34:36

Ja, az előbb lemaradt: fogunk még menni at Aquaticumba, mert jól éreztük magunkat.
Persze, a tájékozottság a saját felelősségem, hogy egy szolgáltatást csak úgy vegyek igénybe, hogy tudom, hogy mit és mennyiért kapok... De könyörgöm, ha megkérek egy ILLETÉKEST, hogy tájékoztasson, neki KÖTELESSÉGE minden részletre kiterjedően (még az apróbetüsre is) szóbeli felvilágosítást adni!!!

Nu Skool 2008.03.28. 14:41:40

Kedves Vince Larkin,

Mindenekelőtt se Téged se a szüleidet nem akarom bántani, biztos elég kellemetlen lehetett a szitu, de azért a történet nem ilyen egyszerű.

Először is, a gyógy (vagy szép magyar szóval wellness) fürdő az nem egyenlő a mezei uszodával, ahol max van diák/nyugdíjas, illetve felnőtt jegy; itt többféle szolgáltatást nyújtanak különféle kombinációban, külön jegyáron. Ezeket, illetve a fürdőre vonatkozó szabályokat (szerintem kötelező módon) fel is tűntetik a bejáratnál, általában a péntár közelében (is). Ha ez még a jegy hátoldalán is szerepel, az szvsz külön plusz pont, mert a legtöbb helyen, ahol jártam kapsz egy karszalagot (szép szines, de a hely nevén, logóján kívül semmi nincs rajta) és egy pénztárgépi blokkot.
Innentől kezdve teljesen mindegy, hogy milyen minőségű és tartalmú szóbeli (erőteljesen aláhúzva!) felvilágosítást kapsz, ez RÁD nézve, mint VENDÉGRE kötelező érvényű. És hát ugye a magyar jogrendszer szerint a szabályok nem ismerete nem mentesít a szabálysértési büntetés alól.
A bankban se mondhatod, miután aláírtál egy hitelszerződést, hogy te nem olvastad el az apróbetűs részt, vagy a második oldalt. Márpedig a jegy megvásárlásával, a szolgáltatás igénybevételével te egy szerződést kötöttél a szolgáltatóval.
Bocs, nem ide tartozik feltétlenül (és ez most nem a szüleid ellen szól), de egyszer s mindenkorra tudomásul kéne venni ebben az országban, hogy nem csak jogaink vannak, hanem kötelezettségeink is. Ami sajnos az utóbbi időben igencsak ellibent a jogok irányába és amikor kötelezettségről van szó, a legtöbb ember hirtelen elkezd kibújni alóluk, megtalálva a legkisebb kiskapukat is.

Más kérdés, hogy a pénztáros az előzetes, ill. utólagos tájékoztatás során mennyire volt bunkó vagy sem, ezen lehet panaszkodni, vagy sajnálni embertársainkat, de könyörgöm, ébresztő, Magyarországon vagyunk!!! Ott, ahol a minimálbérre bejelentett (vagy diákmunkásként még kevesebb pénzért alkalmazott) szakmai tudást, tapasztalatot, bizonyítványt még hírből sem halló pénztárosok, niformációsok, felszolgálók, pultosok dolgoznak egy amúgy is lehangolt, retardáltságban és idegbajban szenvedő országban... Én kérek elnézést...

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.04.03. 05:59:25

A kiemelt nagybetűs ,,kötelessége" szó majdnem kiizélte a szemem.Tudod mi a kötelesség?A boltosnak megrágni a kiflit elötted hogy neked ne kopjanak a fogaid.Minden vásárló popsiját fényesre nyalni... Ez egy uszoda, de érvényes minden munkahelyre: sehol nem fizetok a dolgozót agyon, mindenhol ki vannak írva a dolgok amit illik elolvasni.Némi kp reményében persze megkörnyékezhetnek még de nem jellemző.És nem is feladatuk.Szóval az ilyen kötelező felkiáltásaiddal inkább a kreszt tartsd be, mert az kötelező ;)

skorpió72 2008.04.06. 18:02:24

Kedves "panaszos" és hozzászólók!
Hallgattassék meg a másik fél is, én ezt vallom.
Én ebben a fürdőben dolgozom,( le kell hangolnom sok embert)de nem minimálbérért. Szeretem ezt a helyet és ezt a munkát. A pénztáraknál belépéskor a még nálunk nem járt vendégeket széles körű tájékoztatással látjuk el, különös tekintettel a belépőkre 2,5 óra után réterhelésre kerülő felárakról.
A belépőjegyek hátoldalán nincsen semmiféle szöveg!!!Tehát ilyet biztosan nem mondott senki, hogy a blokk hátoldalán kellett volna elolvasni a tájékoztatót!
Sokszor-már elnézést- de a vendégek sem elég figyelmesek, akinek befelé elmagyarázom alaposan a dolgokat, kifelé sokszor nem is emlékszik rá, vagy próbálja hárítani a felelősséget ismeretei hiányára.
Elhiheti mindenki, hogy a pénztárban ülő saját magát és kollegáit kíméli azzal, hogyha mindent precízen tisztáznak befelé menet, mert ezzel kifelé az ő dolga lesz könnyebb, és megkíméli magát és a többieket a kifelé történő reklamációktól. Mert nekünk is az a legjobb, ha a vendég elégedetten és problémamentesen távozik.
Ki az, akinek jó, ha a saját dolgát nehezíti meg?!
Köszi azt az észrevételt is, aki azt írta, hogy a pénztáros a számítógépes rendszer kiírásait csak végrehajtja, belenyúlni nem tud. Ja, és az így, az emberek állítólagos "lenyúlásával" szerzett vagyonokat este nem osztjuk el, mert nem a mi zsebünkbe vándorol.
És utoljára nekünk sem öröm, ha idős emberekkel plusz pénzeket kell kifizettetnünk! Nagyon kellemetlen, de ez a munkánk. Ha ő nem fizet, a hiányt nekünk kell befizetni, azt meg talán nem várják el tőlünk, hogy mindenkit megsajnálva a fizetésünk nagy részét erre költsük.
Ja, és ún. türelmi idő nálunk is van, 10 perc. Sőt, ha véletlenül a sorbanállás miatt átcsúszik valaki egy újabb időzónába, méltánnyosságból nem szoktuk kifizettetni.
Sajnálom, ha a panaszos szüleivel ez történt.
Biztosan néha mi is hibázunk, de van olyan hely, ahol soha senki?
Mert az jöjjön, és mutassa meg, hogyan kell csinálni!
Azért gyertek el, és győződjetek meg róla saját szemetekkel, hogy milyen itt, és akkor lehet újra véleményt mondani!
Köszi

dede01 2008.04.06. 21:30:13

"És talán ki lehetne oktatni a személyzetet arra, hogy a fürdő egy szolgáltatást nyújt, ahol a VENDÉG az első, nem pedig a profit."

Pont fordítva. Mint szolgáltatásnyújtó intézmény, a profitorientáltság a lényeg. Persze attól még a vendég is fontos, hiszen ő hozza a profitot, de alapvetően nyilván a pénzt nézik elsősorban a vezetők.
süti beállítások módosítása